Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Combi 2015 poprvé nafocena, jako Spaceback není
19.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Nový kombík bude praktičtější než dosud, k tomu přidá atraktivnější design. Pod kapotou lze čekat tytéž motory jako u hatchbacku.
Ačkoliv mladoboleslavská automobilka pustila do světa první oficiální fotografie nové Škody Fabia, slavnostní odhalování hatchbacku tím ještě nekončí. Známe totiž pouze exteriér, pohled do kabiny je však i nadále obestřen tajemstvím. Je přitom otázkou, kdy se začnou rojit první fotky nového volantu či středové konzole, déle než do pařížského autosalonu ovšem čekat nebudeme.
Ještě větší trpělivostí se ale musí obrnit příznivci kombíku, jeho debut je totiž naplánován až na příští rok. S o to větší radostí lze proto přivítat fotky našeho čtenáře, který jej nachytal během testování na hradecké dálnici. Opět přitom máme čest s ochrannou kamufláží, která se snaží zmást náhodného i cíleného pozorovatele.
S ohledem na již známé tvary hatchbacku si ovšem o kombíku můžeme udělat vcelku jasný obraz už nyní. Jasné je minimálně to, že o kopii Rapidu Spaceback, jak novinku dosud viděli někteří ilustrátoři, dozajista nepůjde. Jiné nejsou jen detaily, ale v podstatě celé řešení zádi včetně tvarů koncových sloupků a okolních partií.
Jasně patrná je také boční linie Tornado, která praktičtější variantě sluší více než hatchbacku a zároveň potvrzuje zvěsti o dynamickém vzhledu. Zda to stačí na titul nejkrásnějšího modelu, jaký kdy v Mladé Boleslavi vyrobili (tak jej sami označují...), to již musíte posoudit sami. Jisté ovšem je, že v kombinaci se dvěma spoilery zdobícími záď a střešními ližinami vypadá kombík poněkud homogenněji než základní Škoda Fabia.
Je samozřejmě otázkou, nakolik větší karoserie pozmění hmotnost. Jelikož ovšem u základní verze hatchbacku budeme mít tu čest s 980 kilogramy, dá se u kombíku počítat s lehkým překročením tuny. Asi bychom se proto neměli divit, že pod kapotou najdeme tytéž pohonné jednotky (čtyři benzinové a tři dieselové) jako u hatchbacku. Výkonem přitom pokryjí škálu od 44 kW/60 koní do 81 kW/110 koní.
Mnohem podstatnější než motorový prostor ovšem bude ten zavazadlový, na ohlášení jeho objemu si ale budeme muset počkat. Jelikož ovšem hatchback chce být rekordmanem ve své třídě, lze podobné ambice očekávat také u praktičtější verze. A jelikož stávající generace při sklopených zadních sedadlech nabízí 1 485litrů, novinka by snadno mohla prolomit patnáctisetlitrovou hranici.
Díky za fotky, Jakube!
Nové kombi bylo nachytáno při testech, linie Tornado mu sluší více než hatchbacku
Krátká verze se nám dnes oficiálně odhalila ve stejném modrém odstínu, o vzhledu praktičtější verze si tak můžeme udělat docela jasnou představu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejnovější články
- Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před 32 minutami - Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před 11 hodinami - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
včera - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
včera - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva