Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Combi ScoutLine: další skaut pro parádu je venku
9.10.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová verze českého kombíku dostala do vínku stříbrné či černé ochranné plasty nebo specifická litá kola. Očekávat lze i vyšší sériovou výbavu.
Škoda Fabia je aktuálně nejprodávanějším modelem na českém trhu, přičemž zákazníci mohou vybírat mezi hatchbackem a kombíkem a čtyřmi úrovněmi výbavy. Zakrátko se ovšem nabídka rozroste také o variantu ScoutLine, která bude k dispozici pouze s praktičtější karoserií. Stejně jako obdobně stylizovaný Rapid Spaceback se přitom pyšní pouze vizuálními změnami, které neprovází upravená mechanika.
V rámci pohonných jednotek je možné vybírat mezi třemi benzinovými a třemi dieselovými agregáty, které výkonem pokrývají škálu od 55 kW/75 koní do 81 kW/110 koní, resp. od 55 kW/75 koní do 77 kW/105 koní. Povětšinou jsou spřaženy s manuální převodovkou, verze 1,2 TSI a 1,4 TDI je však možné doplnit také automatem. Ve všech případech je přitom možné počítat s emisními normami Euro 6.
Od motorového prostoru se ale přesuňme za samotnými vizuálními změnami, v jejichž případech se počítá s plastovými nástavci předního a zadního nárazníku lakovanými stříbrnou reflexní barvou. Ve stejném odstínu jsou vyvedeny kryty zpětných zrcátek či střešní ližiny, mimo to je pak možné počítat s prahovými nástavci v matné černi. Robustní outdoorový vzhled pak mají umocnit mlhovky.
Dále jsou specifikem tohoto modelu 16palcová litá kola Rock, která je možné vyměnit za příplatek za sedmnáctky Clubber. Tím ovšem dle tiskové zprávy veškeré modifikace končí, očekávat se ovšem dá ještě nějaké to rozšíření sériové výbavy. Díky tomu se Fabia Combi ScoutLine dozajista vyšplhá na vrchol nabídky, kde aktuálně najdeme verzi Monte Carlo startující na 340 tisících korunách.


Škoda Fabia Combi ScoutLine se proměnila pouze vizuálně, mechanika je již zcela standardní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
11.5.2025Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Začalo i MS MotoE včera 15:19
- Autodrom Most: Vylepšení trasy a infrastruktury včera 14:00
- Vítězství lokalmatadora Zarca 11.5.2025
- Moto2 vyhrál lídr Gonzalez, 7. Salač 11.5.2025
- Vítězem Moto3 Rueda 11.5.2025
Nejčtenější články
EU je tu vážně pro lidi. Klidně zruší cla na čínská auta, stačí, když Číňané slíbí, že je tu nebudou prodávat moc levně
13.4.2025Prodaných Octavií 8, Kodiaqů 34. Pád Škody v Číně na úplné dno navzdory směšným cenám je varováním pro všechny Evropany
14.4.2025Milionové gesto: Michael Schumacher nově podepsal helmu určenou pro charitativní aukci, možná to s ním není tak zlé
14.4.2025Přehmaty VW táhnou ke dnu i jeho obchodní partnery, automobilka s 61letou historií spadla hlavně kvůli Němcům do obřích ztrát
14.4.2025Nové BMW M5 kombi dostalo ostudně nakopáno od 6 let starého soka druhé bavorské značky, svůj výkon zabilo absurdní hmotností
14.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva