Škoda Octavia 2017 detailně: toto jsou všechny novinky i data k 1,0 TSI

 | 23 příspěvků | 18.4.2016 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený jirik

proc furt vic a vic ta die.. | 18.4.2016 19:34reagovat
avatar

proc furt vic a vic ta dieselova charakteristika?? to je na tech modernich turbomotorech to nejvetsi zlo, dole za tahnou a ve 4000 "umrou". sice pocitove tahnou, ale kdyz na to clovek slapne tak je to utrpeni.. :(

Nepřihlášený

Protože spotřeba a i tak j.. | 18.4.2016 20:50reagovat
avatar

Protože spotřeba a i tak jsou pružnější než atmobenzín.

Uvědomte si, že to drží cca 200Nm a přitom to zrychlí na dvojnásobnou rychlost (cca 1800-3600min-1).

Jaký objem atmobenzínu pro zachování stejných vlastností byste k tomu potřeboval? Dvoulitr je málo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Protože spotřeba a i tak j.. | 18.4.2016 21:22reagovat
avatar

v rozmezi 2tis-3500ot, tedy v nejpouzivanejsich otáčkách to ma navrch nad nekdejsi nejvykonnejsi benzinak v O2 - 2.0FSI. takze na pohodovy jezdeni by to mel byt prijemny motor

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

no vzdyt rikam, jako diese.. | 18.4.2016 22:57reagovat
avatar

no vzdyt rikam, jako diesel.. dole nadseni, nahore zklamani..

Nepřihlášený Jim

Tříhrnek v Ochcávce? To bu.. | 18.4.2016 23:03reagovat
avatar

Tříhrnek v Ochcávce? To bude dělo!!!

Nepřihlášený Orgovany

Proč rovnou nevyvinou jedn.. | 18.4.2016 23:13reagovat
avatar

Proč rovnou nevyvinou jednoválcovou 125ku kombinující kompresor s turbem ?

zajda

Kandidát na operativní lea.. | 19.4.2016 00:57reagovat
avatar

Kandidát na operativní leasing :-) Ale jako všechna čest, pod 10 sekund z 0-100 je svižný výkon.

Nepřihlášený Luigy

Není nad staré dobré atmos.. | 19.4.2016 06:54reagovat
avatar

Není nad staré dobré atmosfery. Kdy citím, jak se mí od dvou a půl tisíce otaček zvedá výkon až do omezovače. Pak přeřadím dupnu na plyn a mám okamžitý výkon.

A ne ty turbo motory. Z pod kapoty slyším něco jako vysavač. Tak mi raději pouští v autě nějaký pseudozvuk motoru. A když šlápnu na plyn, tak nic nic nic a pak kopanec. Začnu točit, auto tlačí a sténá, pak turbo nestíhá, tak přeřadím a zase nic nic nic a kopanec.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: Není nad staré dobré atmos.. | 19.4.2016 07:12reagovat
avatar

Neumíte s motorem zacházet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Netroufnu

Papirove moc pekne a smeka.. | 19.4.2016 09:16reagovat
avatar

Papirove moc pekne a smekam co jde dnes ziskat z litroveho motoru. Ale i tak jsem k tomu skepticky. Jaka bude realna zivotnost toho motoru nebo turba? Obavam se, ze to nebude nic extra.

Jezdil jsem se sluzebnimi OIII s motory 1.2 TSI s 77kW a podobne silnym 1.6 TDI. Oba motory nemely spatny tah a jet v nemecku vic jak 150km/h nebyl nejaky problem. I spotreba kolem 6l nebyla zla. Jenze zpomalit znamenalo vzdy slapnoutna na brzdu, za pomalejsim autem nestacilo jen sundat nohu z plynu, porad se to ritilo jak tank, a nasledne zrychleni znamenalo podrazovani az o dva stupne, vykon byl az ve vyssich otackach.

I kdyz je OIII pohodlne auto, jako ridic jsem se nemohl uvolnit a pohodlne cestovat. Po presednuti do staricke O1 ala traktor jsem citil mnohem vetsi pohodu na dalnici. Staci mit zarazenou 5 a jen malokdy pouzit brzdu, navic spotreba lepsi (i oproti te 1.6TD).

Proto neverim ani tomu litrovemu tintitku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Smutné, další automobilka.. | 19.4.2016 09:28reagovat
avatar

Smutné, další automobilka nasazuje tříválcové chrchle, které v reálu žerou jako čtyřválce a klepou se jak vystrašená čivava.

Nepřihlášený Jiří H.

Raději atmosferickou 2.0 m.. | 19.4.2016 09:30reagovat
avatar

Raději atmosferickou 2.0 místo tohodle zmetka. Bohužel v dnešní době to nejde :/

Nepřihlášený Luigy

Reakce na: Neumíte s motorem zacházet.. | 19.4.2016 12:50reagovat
avatar

Tak s maloobjednovým motorem, který jede skoro furt na plný výkon zacházet neumím.

Mám radší koně v objedmu a ne v turbu. Mám rád, když si ten motor jenom tak převaluje.

A rozdíl ve spotřebě turbo motoru se stejným moderním atmosferickým motore. Měl jsem hatchbeka o objemu 1,4. Praha-Ostrava při 110km/h spotřeba 5,3. Při okreskách jsem jel za 4,2. Průmerná spotřeba 50/50 (město a mimo obec) 6,2l/100km. Teď mám rodinné MPV, tak je spotřeba o litr větší. Ale tím, že nalítám hodně kilomteru, tak tam mám plyn po přepočtu na litry benzímu mám spotřebu 3,2l/100km. Takže, co ty turbo motory ušetřily. Znám jednoho co měl 1,2tsi a žralo mu to skoro sedm litrů

Nepřihlášený Luigy

Reakce na: v rozmezi 2tis-3500ot, ted.. | 19.4.2016 12:53reagovat
avatar

Bezin není nafta. Nafta je na nízké otáčky a benzin se má točit!!! Nejlpe když se řadí u 2500ot/min.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: Bezin není nafta. Nafta je.. | 20.4.2016 20:31reagovat
avatar

Jel jste vůbec někdy s malým turbomotorem,třeba 1.2 tsi?S tím motorem pokud alespoň přibližně dodržujete rychlostní limity ,tak to naopak jen lechtáte.Při 100 km/h motor točí nějakých 2 100-2 200 ot/min.,a pedál plynu jen tak lechtáte.motor nemusíte točit více jak 2 500 ot., a brzda provozu rozhodně nebudete.A netvďte mi zde ,že jste zajel Praha -Ostrava průměrnou rychlostí 110 při spotřebě 5,3 l.

Nepřihlášený Martin

Chce se mi plakat..... | 20.4.2016 20:52reagovat
avatar

Chce se mi plakat.....

Nepřihlášený

Jednou zde psala tato zauj.. | 21.4.2016 01:32reagovat
avatar

Jednou zde psala tato zaujatá parta značky škoda, že u Renault Clio je motor 0900cm 90ps tříválec "tragický motorový omyl" Tenkrát to zde urážel Bednář i Prokopec.

Ale u posrané Octávie je 1,0L v pořádku.Ty vole co je tohle zaz stránku.A ta rozsáhlá propagace.To je vidět komu se tubnadržuje

.Co takhle stejný článek o Talisman Combi nebo o nádherné Mazdě 6 Combi ???

Nepřihlášený

Reakce na: Protože spotřeba a i tak j.. | 22.4.2016 12:35reagovat
avatar

3.5 v6 na to bohatě stačí. 200nm je tam od 1600rpm do omezovače...

Nepřihlášený Pete

Reakce na: Papirove moc pekne a smeka.. | 24.4.2016 21:47reagovat
avatar

Pohodlné auto :-D :-D vtip roku!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif