Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Octavia facelift: nová tvář staré známé
30.9.2008 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
A je to tady. Ani Škoda Auto se nevyvarovala chyb a i jí unikly materiály, které ještě měly zůstat pod pokličkou. Tento únik pro nás má o to pikantnější příchuť, že nejeden z obyvatelů české kotliny netrpělivě čeká na zprávy o připravovaném faceliftu Škody Octavia. Pomůže staré známé její nová tvář udržet se na výsluní přízně čekých zákazníků?
Ačkoli je současná generace Škody Octavia navržena tak, aby se jí plynoucí čas příliš dotýkal, přece jen proti němu není úplně imunní. I ty největší stálice občas potřebují nový impuls a v případě Octavie to bude jeden z těch významnějších. Její facelift totiž půjde nad rámec toho, na co jsme u Škodovky zvyklí.
Tou nejdůležitější změnou je úplně nová tvář, která dodala Octavii přívětivější výraz. Nový nárazník s širokým otvorem sání vzduchu ve tvaru usmívajících se úst a nově vytvarované hlavní světlomety výraz Octavie změkčily a dodaly uvolněnější rysy. Zezadu ji poznáte podle světel s bílým středem, ze kterého zmizela odrazka.
Změny uvnitř se nesou ve znamení vytvoření pocitu, že vlastně řídíte o třídu vyšší model. Kromě obvyklé obměny kvality a barev potahových materiálů sedadel a dekoračních prvků palubní desky bylo tradiční zelené osvětlení přístrojového panelu nahrazeno bílými LED. I nadále bude na výběr bude mezi tří- a čtyřpaprskovým volantem.
Inovována bude také nabídka motorů a převodovek. Na výběr bude z pěti benzínových a tří dieselových agregátů. Novinkou v nabídce bude motor 1.4 TSI/90kW (122 k), ke kterému (a také k 1.8 TSI/118 kW (160 k)) bude možno objednat 7° automat DSG.
Více se zajisté dozvíme, až bude plně zpřístupněn microsite, odkud také pochází většina našich informací.












Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
včeraFord dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
6.5.2025Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- MOTO TEST CAMP Soběslav 17.-18.5.2025: soutěžíme o 3 vouchery včera 08:00
- Časový program GP Francie v Le Mans 6.5.2025
- Divoké karty pro Most 5.5.2025
- Převaha Španělů napříč kubaturami Grand Prix 5.5.2025
- Wild card pro Taku Nakagamiho 5.5.2025
Nejnovější články
Cadillac za 7,5 milionu nutí majitele proplazit se kufrem, pokud se mu vybije baterie. A i druhé řešení je slušná osina v zadnici
včeraVW upřesnil, jakými spalovacími motory napraví svá elektrická auta, přeplňovaný tříválec je ze hry
včeraNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
včeraNadšenec si koupil elektromobil od začínající automobilky a poznává, co to je. Z její „skvělé péče” má dnes noční můry
včeraČíňané prý lžou o aerodynamice svých aut. Tohle vyšlo z testu nesrovnatelně hůř, než automobilka uvádí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva