Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Alivio: produkční Authentics pro Čínu odhalen, dostal více chromu a výkonu
9.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oproti indickému Suzuki Ciaz nabízí čínská verze dynamičtější a luxusnější vizáž a 120 koní pod kapotou. Je však také o poznání dražší.
Je tomu přesně týden, co jsme vám mohli představit nové Suzuki Ciaz. To je určené indickému trhu, přičemž vzešlo z konceptu Authentics. Stejné kořeny ovšem podepírají i sedan Alivio, který si pro změnu hodlá podmanit čínské publikum. Ač se přitom na první pohled může zdát, že oba vozy jsou jednovaječnými dvojčaty, rozdílů je nakonec více, než jsme čekali a navíc se neskrývají pouze v detailech.
Začít můžeme rozměry, kdy Ciaz je 4 490 mm dlouhý, 1 730 mm široký a 1 485 mm vysoký. Čínské Alivio má ve srovnání s tím poněkud dynamičtější postoj, neboť na délku vykazuje 4 545 milimetrů a na výšku 1 475 mm. Šířka je však již shodná s indickou verzí, stejně jako oba modely počítají s identickým rozvorem 2 650 mm.
Ještě než nakoukneme pod kapotu, kde evidujeme další změny, je třeba popsat výše zmíněné vizuální odlišnosti. Alivio se totiž pyšní většími litými koly, střešním oknem, rozměrnější čelní maskou a větším množstvím chromu. Ten kromě přídě rámuje mlhovky a zadní světla, přičemž najít jej můžeme také na klikách a okenních obrubách.
V motorovém prostoru pak svou práci odvádí pouze1,6litrový benzinový čtyřválec naladěný na 120 koní a 158 Nm točivého momentu. To sice na první pohled není zrovna enormní výkon, Ciaz však v tomto směru nabízí ještě menší stádo. Benzinová verze totiž produkuje 92 koní, zatímco diesel od Fiatu nabízí koní 90.
Liší se rovněž nabídka převodovek, kdy standardem je sice v obou případech pětistupňový manuál, v Číně jej však doprovází volitelné CVT. Indové ve srovnání s tím mohou sáhnout pouze po čtyřstupňovém automatu, který je navíc k dispozici pouze pro benzinový motor. Oproti tomu Číňané nemají v nabídce diesel.
V rámci interiéru pak změny zřejmě budou souviset pouze s výbavou, v tomto směru však tisková zpráva i obrazový materiál mlčí. Dodat tedy můžeme pouze tolik, že cena na čínském trhu by měla startovat okolo 110 000 čínských yuanů (cca 384 350 Kč), což oproti Indii představuje citelné podražení.



Suzuki Alivio je nepatrně větší, luxusnější a výkonnější než jeho indický bratr Ciaz
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 5 hodinami
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- Velká cena Thajska 2026 je v ohrožení kvůli negativnímu cestovnímu varování včera 11:18
- Danilo Petrucci: Jeho namáhavá cesta k tomu, aby se stal továrním jezdcem BMW v WSBK včera 11:00
- Radio Paddock informuje: Zvažuje VR46 Racing od roku 2027 přechod k Aprilii? 12.12.2025
- Test Honda GB350S: retro jednoválec 12.12.2025
- Předprodej vstupenek na MotoGP startuje zítra 10.12.2025
Nejnovější články
Kruh se uzavírá, VW má v plánu zachránit své elektromobily s pomocí spalovacích motorů
před hodinou
Nové Smarty jsou až absurdně obří auta, ten nejnovější měří skoro 5 metrů. A Mercedesy nepřipomínají náhodou
před 3 hodinami
Prodeje Tesly šly skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace silně profituje
před 4 hodinami
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 5 hodinami
Bylo dosaženo bodu zlomu? Zájem o spalovací auta znovu roste na celém světě, zájem o elektromobily mohutně uvadá
včera
Živá témata na fóru
- whitelist & blacklist 12.14. 09:14 - Brus
- Lampárna (stěžovatelna) 12.14. 09:05 - Brus
- IT poradna 12.14. 05:13 - rutak11
- BMW Divize 12.13. 21:24 - Kavis
- Řidiči, co to mají v ruce... 12.12. 23:17 - Truck Daškam
- Onboard videa 12.12. 22:07 - řidičBOB
- VZKAZY 12.12. 20:10 - M.Z.
- Politický koutek 12.10. 18:54 - Stepan
