Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen

Toto jsou první fotografie evropského Splashe po faceliftu. Pokud máte dojem, že vypadá stejně jako ten japonský, chyba není ve vašem přijímači.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen

17.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Toto jsou první fotografie evropského Splashe po faceliftu. Pokud máte dojem, že vypadá stejně jako ten japonský, chyba není ve vašem přijímači.

Evropské zastoupení japonské automobilky Suzuki má k dispozici fotografie faceliftovaného modelu Splash, na svých stránkách je ale zatím nezveřejnilo. Proč váhá, netušíme, pokud ale má jít o nějakou formu časového embarga, tak je už bezpředmětné.

První záběry vozu unikly koncem března odkudsi z Indie, kde se Splash prodává pod jménem Maruti Suzuki Ritz a tajnosti dnes už nedělá ani mateřská internetová stránka, která vůz oficiálně (i když zatím bez podrobností) odhalila před zhruba deseti dny. No nic, možná by ale příště bylo fajn zkoordinovat postup jednotlivých poboček, ono to pak trochu vypadá, že pravá ruka neví, co dělá ta levá.

Než se Suzuki v EU rozhýbe a detaily k modelu Splash zveřejní, můžeme se mezitím alespoň podívat na konečně kvalitnější obrázky. Ty odhalují, že rozdíly mezi asijským a evropským typem nemá smysl hledat - jsou naprosto stejné, včetně možná až trochu extrémně výrazné, jednodílně masky chladiče zasahující pod přední nárazník a zadního nárazníku s designérským prvkem připomínajícím odvětrávání zadních brzd.

První informace říkají, že „Cákanec“ dorazí s dvojící nových barev - modrou a hnědou, pro facelift takřka povinnými novými materiály čalounění, ale chybět nemá ani (dnes už legislativně zakotvěné) ESP, boční záclonové airbagy, vyhřívané sedačky či parkovací senzory.

Pokud jde o motory, podle základních parametrů se nemění nic. V roli základní pohonné jednotky se opět představí řadový litrový tříválec o výkonu 68 koní a živá dvanáctistovka s 94 koňskými silami, kombinovaná s pětistupňovým manuálem nebo čtyřstupňovým automatem. Mluví se rovněž o návratu dieselového čtyřválce 1,3 DDiS s výkonem 75 koní od Fiatu.

Bližší data nebo podrobnosti k českému trhu nemáme, v Německu má ale Splash po modernizaci začínat na částce 9 990 euro za verzi 1,0 Base. A to by znamenalo, že se nic nemění a i u nás zůstane na původní částce necelých 240 tisících, případně akční ceně 209 tisíc Kč.


Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 1 - Suzuki Splash facelift EU 01Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 2 - Suzuki Splash facelift EU 02Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 3 - Suzuki Splash facelift EU 03Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 4 - Suzuki Splash facelift EU 04Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 5 - Suzuki Splash facelift EU 05Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 6 - Suzuki Splash facelift EU 06Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 7 - Suzuki Splash facelift EU 07Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 8 - Suzuki Splash facelift EU 08
Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 9 - Suzuki Splash 2012 09Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 10 - Suzuki Splash 2012 10Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 11 - Suzuki Splash 2012 11Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen - 12 - Suzuki Splash 2012 12
Fotky interiéru evropské verze nemáme k dispozici, snad se ale nic nestane, když napíšeme, že bude stejný jako ten japonský

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.