Technika BMW M3 F80 a M4 F82 oficiálně a detailně, manuál je jistotou

 | 5 příspěvků | 25.9.2013 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Helldiver

Zaujimave, bezne F30 maju.. | 25.9.2013 12:51reagovat
avatar

Zaujimave, bezne F30 maju klasiku dvojdielny kardan : http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=3A91&mospid=54111& btnr=26_0232&hg=26&fg=05

Toto bude mat jednodielny kardan bez stredoveho loziska (okrem toho ze je kardan z CFK), taketo riesenie vacsinou pouzivaju auta s pevnym "torque tube" tunelom medzi prevodovkou a diferencialom, pripadne motorom a prevodovkou v pripade transaxle (napriklad mercedes SLS, lexus LFA). Snad to inzinieri vypocitali a otestovali dobre a bude to spolahlive aj z dlhodobeho hladiska.

Nepřihlášený pep

Teď bude celá redakce auto.. | 25.9.2013 13:49reagovat
avatar

Teď bude celá redakce autofora onanovat nad manuální převodovkou :)

Nepřihlášený Vincent

Nechápu jedno: BMW předsta.. | 25.9.2013 18:33reagovat
avatar

Nechápu jedno: BMW představí auto letos v létě na Pebble Beach (minus kola a barva je to série), provní jízdní dojmy v září, premiéra v lednu a v prodeji AŽ v létě?

Co to s těma automobilkama je? A propos, leckdo se na to čekání může vykašlat a jít jinam. Mimochodem, proč to AMG netrvá ani pár měsíců od představení základní verze??

hamounoviÄŤ

Výkon trochu zklamání, toh.. | 26.9.2013 00:33reagovat
avatar

Výkon trochu zklamání, tohle si dá C AMG BS k snídani.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše