Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Avensis 2015: máme české ceny i nové fotky rozlučkového faceliftu
17.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizovaný japonský sedan je k mání ve třech výbavách, s pěti motory a dvěma převodovkami. Za kombi pak dáte o dvacet až 35 000 Kč více.
Na letošním ženevském autosalonu představila Toyota nejen inovovaný Auris, ale také facelift vrcholného modelu Avensis. Ten má před sebou poslední tři roky do ukončení výroby, pročež si Japonci dali s modernizací jaksepatří záležet. Máme tu tedy novou masku, světlomety i nárazníky, které protáhly celkovou délku o 40 mm. Kromě toho dorazila jinak stylizovaná 17palcová či 18palcová litá kola, uvnitř se pak proměnil přístrojový štít a vylepšeno bylo také odhlučnění. Kromě toho tu máme i nový volant či multimediální systém Toyota Touch 2, změn tedy skutečně není málo.
S ohledem na výše zmíněné tak asi nepřekvapí, že ceny šly poměrně vzhůru. Zatímco totiž dosud jste za jedinou nabízenou verzi (kombi s dvoulitrovým dieselem o výkonu 124 koní) dali 639 900 Kč, nyní vám daná částka sotva postačí na benzinovou jedna-šestku. Abychom ovšem nepředbíhali, začneme pěkně od začátku u sedanu, který je v kombinaci s motorem 1,6 Valvematic o výkonu 132 koní k dispozici od 614 900 Kč.
Za tuto sumu dostáváte výbavu Live, která zahrnuje třeba 16palcová ocelová kola, látkové čalounění, kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky, manuální klimatizaci, přední okna v elektrice, audio systém s rádiem a přehrávačem CD a MP3 či plejádu bezpečnostních systémů. Kromě benzinového motoru pak můžete na této úrovni sáhnout také po dieselu 1,6 D-4D naladěném na 112 koní, za který dáte 629 900 Kč.
Přesunout se můžeme na úroveň Active, kde lze již počítat s mnohem širší paletou motorů. Začíná se s 1,8litrovým benzinovým čtyřválcem o výkonu 147 koní, za který v kombinaci s manuálem dáte 684 900 Kč, automat Multidrive S je o čtyřicet tisíc korun dražší. Sáhnout pak můžete i po dieselu 2,0 D-4D, který dostal do vínku 143 koní a který je k dispozici od 719 900 Kč.
Standardně přitom u této výbavy můžete počítat s litými šestnáctkami, elektricky sklopnými zrcátky, automatickými dálkovými světly, čalouněním kombinujícím látku s Alcantarou nebo automatickou klimatizací. Mimo to nechybí ani zmiňovaný systém Toyota Touch 2, zadní parkovací kamera s 4,2palcovým barevným displejem nebo dešťový a světelný senzor.
Přesunout se můžeme na vrcholnou úroveň Executive, kde již můžete sáhnout pouze po dvoulitrovém benzinovém či dieselovém motoru. Za vonnějších 152 koní dáte 874 900 Kč, počítat ovšem musíte pouze s automatem. Z toho důvodu je producent sazí o třicet tisíc korun levnější, k dispozici je totiž se šestistupňovou manuální převodovkou.
Výbava pak zahrnuje kupříkladu lité osmnáctky, kožené čalounění nebo navigaci, k dispozici je ovšem rovněž příplatková výbava. Ta ovšem již není rozsáhlá, zvláště na vrcholné úrovni. Přesvědčit se o tom můžete v v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 1,5 MB). My pak jen dodáme, že řeč byla pouze o sedanu, kombi je v závislosti na výbavě dražší o 20 až 35 tisíc korun.
Nová oficiální fotogalerie faceliftované Toyoty Avensis








































Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Někdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
před 10 hodinamiNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Černý přízrak mezi luxusními superexpresy německých dálnic je k mání krásný a málo jetý za cenu lepší Škody
před 3 hodinamiNová verze nejlevnějšího MG srazila jeho cenu v zahraničí o desítky tisíc níž. Pokud dorazí k nám, bude to jedno z nejlevnějších aut na trhu
před 4 hodinamiVW chce svůj elektrický propadák „ufaceliftovat” k životu, to se zaručeně povede
před 6 hodinamiNejlevnější auto v Česku nakonec nekončí, dočká se znovu nového provedení. Těšit se na něj ale mohou jen někde
před 7 hodinamiPřirozený projev špičkového motoru je prostě nenahraditelný, moderní napodobeniny jsou jen gumové panny mezi auty
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 05.04. 18:41 - M.Z.
- VZKAZY 05.04. 17:24 - petr_riha
- Onboard videa 05.04. 15:24 - Truck Daškam
- OT: Už ani na bajku nemůžu yezdit.... 05.04. 14:31 - pavproch
- BMW Divize 05.04. 13:31 - pavproch
- 2 a 4 ventily - vlastnosti 05.04. 09:47 - Ondrais
- GTD + STI 05.03. 17:37 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 05.03. 16:38 - Stepan