Toyota Avensis 2015: rozlučkový facelift detailně, malý rozhodně není

 | 12 příspěvků | 3.3.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený noro

tak dopadlo to auto ako Pa.. | 3.3.2015 16:07reagovat
avatar

tak dopadlo to auto ako Passat B6, taky velky facelift, ale asi to bude posledny model Avensisu, vsak uvidime, neviem ci to uz oficialne potvrdili, ale accord sa potvrdil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hammunasakra

Reakce na: tak dopadlo to auto ako Pa.. | 3.3.2015 16:22reagovat
avatar

Jo potvrdili Avensis to tady stejně jako Honda s Accordem definitivně balí .-(

Nepřihlášený noro

Tak americka Camry nieje n.. | 3.3.2015 16:51reagovat
avatar

Tak americka Camry nieje nejaka vyhra, to by sa tu nepredavalo skoro vobec. Avensis nemal take zle predaje ako Accord, zvlastne, ale zmensuje sa ten segment, tak ako velke MPV tu dakedy kazdy vyrobca predaval, a uz tu ostal iba Sharan/Alhambra a S-max/ Galaxy a Espace je v mensine vyrazne, ale s novym modelom sa to zdvihne snad. asi je to sposobene aj stale dokonalejsimi modelmi v nizsej strednej triede, ich velkost sa zvacsila na niekdajsiu strednu triedu vlastne takmer. A stredna tieda na vyssiu strednu, uz maju daktore modely takmer 5 metrov. A este je tu moda SUV, takze aj tie nahradzaju strednu triedu.

Nepřihlášený ernie

tie zadne kolieska su taaa.. | 4.3.2015 07:23reagovat
avatar

tie zadne kolieska su taaak malinke...

Nepřihlášený Lubos

Facelift vyzera celkom dob.. | 4.3.2015 11:09reagovat
avatar

Facelift vyzera celkom dobre, interier je konecne moderny, ale vyzera to, ze budu predne sedacky ukotvene zase velmi vysoko, ako u predchadzajucich modelov.

Nepřihlášený bubulak

Vypadá to slušně, ke konku.. | 5.3.2015 08:20reagovat
avatar

Vypadá to slušně, ke konkurenceschopnosti ovšem chybí pořádný benzínový motor. Zejména tento nedostatek vynikne ve srovnání s Mazdou. Mazda má lepší dvoulitr, navíc má pak ještě 2,5 jako vrchol nabídky o turbobenzínech evropských výrobců raději ani nemluvím.

Nepřihlášený Jan

Z toho omlazení vzhledu js.. | 7.3.2015 20:44reagovat
avatar

Z toho omlazení vzhledu jsem trochu rozpačitý, ale nové nebo upravené motory a převodovky i odhlučnění už Avensis potřeboval jako sůl.

Měl jsem už 4 Avensise, 500tis.km bez jediné závady, ted mám 2 roky 2,2 150k AT - je poměrně žravý a hlučný.

Nyní to budu porovnávat s Mazdou 6 - to je hezčí desing v int. i ext.! A je při stejném motoru o 180 kg lehčí.

Avensis zaspal se snižováním hmotnosti!

Oproti Mazdě 6 jako bych vozil 2-3 lidi navíc!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Reakce na: Z toho omlazení vzhledu js.. | 8.3.2015 00:10reagovat
avatar

S tou hmotností mazdy 6 (3) trochu pozor. Mazda podle všeho uvádí prázdnou hmotnost (1,3 pro 2.0i a 1.4 pro 2,2D). Nasvědčují tomu údaje z německých testů a nezohlednění výbavy u vyšších verzí. Prošel jsem i diskuzní fóra mazďáků a ti také hlásí trochu jiná čísla uvedená v TP... Reálná pohotovostní (kterou uvádí všichni) vychází zhruba o 100 kg víc, pro lépe vybavené kombi klidně až 150 kg.

Nepřihlášený honza

Reakce na: Z toho omlazení vzhledu js.. | 8.3.2015 00:16reagovat
avatar

udělal jsem si v excelu srovnávač zrychlení. Naťukal jsem si do něj momentovou křivku, převody, hmotnost a odpor vzduchu. Dále jsem započítal 10% ztráty Mk v hnacím ústrojí a hmotnost jsem povýšil na reálnou. Přesto mi vychází pružné zrychlení pořád nezanedbatelně lepší, než které bylo naměřeno v různých testech. Kdyby ta hmotnost byla fakt jenom 1,3, výpočet už by byl o hodně lepší než je reál.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan

Reakce na: udělal jsem si v excelu sr.. | 13.3.2015 00:19reagovat
avatar

Většina aut má pohotovostní hmotnost o 100 -150kg vyšší než uvádí v prospektech.

Jak jsem psal, srovnával jsem o 150-180 kg lehčí Mazdu 6 s Avensisem podle akcelerace na 100km/h

Diesel 2,2 110kW/340 Avensis akcelerace 8,9s

Diesel 2,2 110kW/380 Mazda 6 akcelerace 9,0s

Benzin 2,0 112kW/196 Avensis akcelerace 9,0s

Benzin 2,0 121kW/210 Mazda 6 akcelerace 9,1s

Kde se ztrácí ten sportovní pocit z Mazdy?

Je to jen pocit jak se sedí nízko?

Nepřihlášený Syčák

S touto zastaralou pastoušk.. | 15.3.2015 01:03reagovat
avatar

S touto zastaralou pastouškou chtějí v Evropě konkurovat v roce 2015? To tedy nový Passat, Mondeo a Superb mají hodně ulehčenou roli, to může Toyota rovnou Avensis zabalit.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif