Volkswagen e-Golf 2013: elektrický Golf VII je na světě

 | 4 příspěvky | 20.2.2013 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený III

Ako druhé auto na krátke v.. | 20.2.2013 11:58reagovat
avatar

Ako druhé auto na krátke vzdialenosti je to vcelku schopná koncepcia.

Mnohí denne nenajazdia ani 30km

Nepřihlášený nexi

Každý píše o elektromobile.. | 20.2.2013 12:46reagovat
avatar

Každý píše o elektromobilech,ale nikdy neuvede jaká je finanční náročnost,tak jak je řečeno spotřeba benzinu ....nafty.... ale u nabíjení ani slovo,aby si to mohl člověk spočítat - nabíjení spotřeba tolik - cena za kw tolik-celkem tolik děkuji

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ybalgin

Reakce na: Každý píše o elektromobile.. | 20.2.2013 22:35reagovat
avatar

Tak to si děláš legraci? Máš přeci kapacitu baterií a dojezd, ne?

Odhad výdaje na 1km = (26,5 kWh * cena kterou platíš za 1kWh) / 175 km. Při obvyklé ceně 5kč za kWh ti to vyjde na cca 70 haléřů na km. Samozřejmě že nabíjení a samotný elektromotor má nějakou účinnost a reálný dojezd bude menší, ale pro představu...

------ d.dobrota ------

takže když benziňák má spo.. | 20.2.2013 23:18reagovat
avatar

takže když benziňák má spotřebu kolem 7 l/100 km, 1 km stojí 2,70 Kč. Teď si vemte, že když ten člověk ujede 30 km denně x 365 dní, je to 10950 km ročně. On ušetří za 3 roky 65.700 Kč. Jestli ten elektomobil bude dražší, pak si jen zbytečně přidělával práci s nabíjením.

Dále mu v garáži stály 2 auta za které musel platit 2 pojištění. Ani výpočet 70 hal za km nemusí být pravdivý. Když jedete stylem brzda / plyn a přitápíte si, tak to bude víc. A k tomu výkupní cena ojetého elektomobilu půjde hodně dolů.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše