Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Volkswagen Golf 6 zná své české ceny
1.12.2008 | David Siegl | Přidat příspěvek
Oficiální představení si nový Volkswagen Golf šesté generace odbyl již dříve. Tentokrát vám však spolu s nejdůležitějšími detaily konečně sdělíme aktuálně nejočekávanější informace - za kolik se bude Golf 6 na českém trhu prodávat.
O nové generaci jednoho z nejprodávanějších aut automobilové historie, Volkswagenu Golf, jsme toho napsali už docela dost. Přesto si nejdříve zopakujme základní fakta.
Střecha u nového modelu spočívá - stejně jako u nového Scirocca - na dominantních „ramenech“. Díky nápadné boční linii nazvané „character line“, která se jako napnutý sval táhne od předních světlometů až k zadním světlům, získal nový Golf z bočního pohledu plnější a nižší vzhled. Mezi světlomety si nový vůz propůjčil vodorovně orientovanou mřížku chladiče z první generace Golfu. Široká zadní světla jsou díky novému designu jasně identifikovatelná i v noci. Celkově se díky souhře všech designových prvků nový Golf jeví znatelně širší a nižší.
Interiér se svou architektrou snaží hrát na líbivější notu a především pozvednout ergonomické vlastnosti vnitřku vozu. Všechny důležité ovladače by tak měly být lépe dostupné než kdy dříve.
Nové vznětové motoryvynikají úsporností. Agregát 2.0 TDI s výkonem 81 kW / 110 k se spokojí s 4,5 l nafty na 100 km, což znamená úsporu o 0,6 litru. Také silnější verze motoru 2.0 TDI se 140 koňskými silami si řekne o pouhých 4,9 l paliva na 100 km, což je o 0,6 litru méně, než u předchůdce.
Golf je k dispozici také se čtyřmi zážehovými motory: 59 kW / 80 k, 75 kW / 102 k, 90 kW / 122 k a 118 kW / 160 k. Motory TSI, které začínají na výkonu 90 kW / 122 k, jsou vybaveny kompresorem a/nebo turbodmychadlem. Základní motor s 80 koňskými silami spotřebuje na sto kilometrů pouze 6,4 l benzinu, což je o 0,5 litru méně než u předchozího modelu. Další motory TSI se také mohou pochlubit svou úsporností: 1.4 TSI o výkonu 122 koní si v novém Golfu řekne o 6,2 litru paliva na 100 km, což je 0,1 méně než dříve. Také nová 160koňová verze motoru 1.4 TSI dosahuje hodnoty spotřeby 6,3 litru na 100 kilometrů.
Nový Golf se příští rok dočká i verzí Golf Plus, Variant a sportovní ikony GTI. máme se tedy nač těšit !
Tip: Jak dopadl nový Golf VI s motorem 1,4 TSI a výbavou Trendline, se můžete dočíst v našem redakčním testu.
Ceník:














Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včeraBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Prototyp elektrického BMW M3 se ukázal v akci na okruhu. Působí jako rychlá a tichá smrt, právě k té může mít nejblíž
7.6.2025BMW ukazuje Fordu, jak správně reagovat na zájem zákazníků. Je to vážně tak těžké?
7.6.2025Výrobce elektromobilů, ve kterém VW utopil už 66 miliard, letos čeká ještě nižší prodeje. Zaplácne je novými obligacemi
7.6.2025Návrat uměle zaříznutých osmiválců ukazuje sílu trhu, auta jimi vybavená dostanou nový znak jako symbol vzdoru
7.6.2025Šéf čínského gigantu říká, že tamní „elektrická revoluce” je nafouknutá bublina. Automobilky bez marží žijí na hranici krachu jen díky státu
7.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva