Volvo V60 Plug-in Hybrid: dEUs ex norma již příští rok na trhu

 | 4 příspěvky | 18.10.2011 Walter Kraft
Reagovat

Nepřihlášený Tomáš Fenik

Tohle je stejně neuvěřitel.. | 18.10.2011 08:10reagovat
avatar

Tohle je stejně neuvěřitelný. Připomíná mi to stavění domů podle ďaňového zatížení (víc oken, víc daní) tuším v Řecku, kdy se pod tíhou tohohle opatření postupně staly jen horou cihel a malty. Tohle je to samý, auta se staví tak aby se de facto vyhla daním a evidentně už není podstatný, jak to ve skutečnosti funguje. Děs a hrůza.

Nepřihlášený mvb

z pravidel eu jde hruza..... | 18.10.2011 09:18reagovat
avatar

z pravidel eu jde hruza... ale tohle auto se mi libi... ve srovnani s beznym v60 d5awd jiste bude vyrazne uspornejsi... (to ze bude jezdit treba za 5 a ne za 2 je vec jina :)

Nepřihlášený ---- Dobrota ----

V evropské unii mají dobré.. | 19.10.2011 21:39reagovat
avatar

V evropské unii mají dobré matematiky. Líbí se mi, jak namíchali pravidla. Povede to k pozitivní změnám již brzy.

Navíc bych chtěl upozoznit na chybu v článku. Pisatel si neuvědomuje, že nižší spotřebu působí i elektromotor při akceleraci (ne jenom při brždění).

Nepřihlášený Honza

Dobroto, Dobroto, to je za.. | 10.1.2012 13:36reagovat
avatar

Dobroto, Dobroto, to je zase perla!

Samozřejmě, že elektromotor může snižovat spotřebu pouze při akceleraci - a jen o to, co při brždění "narekuperuje", případně o to, o co se při ustálené rychlosti v optimálním režimu dobije.

A já se ptám: Kde jsou Ekolo a Goes?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše