Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě
2.9.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Koncern Volkswagen představil dostupnější a sportovněji laděnou verzi svého nejmenšího modelu - třídveřové Polo. Společně s fotografiemi a technickými daty přinášíme i české ceny.
Nová generace Volkswagenu Polo byla veřejností přijata veskrze pozitivně, a to zejména pro svůj jednoduše elegantní design, jdoucí ve stopách šesté generace Golfu. Pár měsíců po představení pětidvéřové verze přichází varianta třídvéřová, která má nejlepší předpoklady úspěch svého praktičtějšího bratříčka napodobit - s posunutými B sloupky, delšími dveřmi a dynamičtějšími zadními partiemi totiž vypadá ještě lépe.
Rozměry novinky jsou přitom identické s pětidveřovou verzí Pola. Rozměry jsou 3970 mm na délku, šířka 1682 mm a výška 1485 mm. Prostor v interiéru i pro zavazadla zůstává stejný, tedy základních 280 l a po sklopení zadní sedačky 952 litrů kapacity zavazadelníku.
Pod kapotou najdeme stejnou paletu motorů jako v případě pětidvéřové verze. Těšit se tedy můžeme na benzinové agregáty 1,2 (tříválec) a 1,4 (čtyřválec) a naftový 1,6 s výkony od 60 do 90 koní. Později se objeví i přeplňovaný motor 1,2 s výkonem 105 koní.
Při uvedení na český trh během podzimu bude Polo nabízeno ve všech šesti motorizacích a ve dvou výbavách Trendline a Comfortline. Cena modelu Volkswagen Polo se třemi dveřmi a zážehovým motorem o objemu 1,2 l (44 kW / 60 k) v provedení Trendline je stanovena na 244 500 Kč. Na frankfurtském autosalonu se představí také produkční verze modelové řady Pola s označením BlueMotion, která se chlubí spotřebou 3,3 l na 100 km a emisemi CO2 pouhých 87 g/km.
Již v základním provedení Polo Trendline dostává vůz výbavu, která zahrnuje stabilizační programem ESP s asistentem pro rozjezd do kopce a efektivním souborem zádržných systémů včetně kombinovaných bočních airbagů s ochranou hlavy a hrudníku či předpínačů bezpečnostních pásů s indikátory jejich odepnutí. Samozřejmostí je také pět opěrek hlavy (dvě na předních sedadlech a tři na zadních sedadlech) a úchyty Isofix na dětské sedačky, posilovač řízení, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, osvětlení zavazadlového prostoru, varovný signál při zapomenutých zapnutých světlech, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sluneční clony s integrovanými zrcátky.







Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
dnesIlustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
včeraDosud neznámý sporťák zajel 5 rekordů 5 okruhů během 5 dnů, navíc mezi nimi přejížděl po vlastní ose
19.8.2025
Nejnovější články
Muž najel se Škodou Octavia I přes 1 milion km, zvládl to s původním motorem i spojkou. To se asi podiví tomu, co si teď koupil
před 5 hodinamiStudie ukázala, že se dobíjecí stanice elektromobilů starají o větší emise než čerpací stanice s naftou a benzinem
před 6 hodinamiNejméně jeden miliardář vlastnící extrémní Bugatti s akcelerací na 500 km/h za 20 sekund si vymínil, že s ním bude jezdit po silnici
před 8 hodinamiTesla odhalila nový Model YL a nezůstala jen u toho. Vyslechla přání zákazníků a i starším autům vrací páčky pod volantem
před 9 hodinamiBugatti zjevně neodhadlo zájem o svá auta, do roku 2029 může zabalit krám
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.21. 21:10 - řidičBOB
- Onboard videa 08.21. 17:47 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 08.21. 14:31 - pavproch
- Volkswagen obecne 08.21. 12:31 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.20. 20:18 - Spectral
- BMW Divize 08.20. 12:06 - pavproch
- Škoda Auto obecně 08.20. 08:36 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 08.19. 16:20 - Předseda