Toyota Yaris Hybrid: poprvé za volantem hybridní kabelky

 | 8 příspěvků | 21.6.2012 Gabriela Pospíšilová
Reagovat

Nepřihlášený -------- Dobrota ---------

Hybridy mají odzvoněno. Já.. | 21.6.2012 12:56reagovat
avatar

Hybridy mají odzvoněno. Já bych souhlasil jen s přídavným motorem, který dobíjí baterie. Takový se dodatečně může vyměnit za palivové články a motor se může použít na vytápění třeba na chatě, takže by nevznikla tak vysoká škoda jako koupí obyčejného hybridu.

Nepřihlášený

no ja neviem, či majú odzv.. | 21.6.2012 15:53reagovat
avatar

no ja neviem, či majú odzvoněno.

prius je momentálne najpredávanješie auto na svete...

ale táto yariska je fakt bieda. 1600 kg, 100 koní a mimo mesta v podstate nepoužiteľné.

Nepřihlášený Mino

Dovolim si upozornit, ze 1.. | 21.6.2012 20:34reagovat
avatar

Dovolim si upozornit, ze 1600 kg je udaj naprosto mimo misu. Neprijde Vam to ani trochu divne? Vzdyt 1600 kilo pohotovostni hmotnosti maji auta stredni tridy :-) Staci trochu zapatrat na internetu (treba primo na strankach Toyoty) a zjistit, ze 1565 kg je celkova, nikoli pohotovostni hmotnost. A to je velky rozdil.

Chce to trochu vice zkusenosti v novinarske praxi (ostatne je to Vas prvni clanek), pak uz budete vedet, ze veta "No, ono malé je, ale také je pořádné těžké - s dvěma motory a dodatečnými akumulátory má bezmála 1 600 kilogramů a to je na 100 koní prostě hodně." je uplne zcestna. Az budete mit zkusenosti, prijde Vam to na prvni pohled jako uplny "nesmysl", 1600 kilo tak male auto proste mit nemuze a je zajimave, ze stejne na tom jsou i nekteri ctenari, jak se tak divam. Samotne hybridni ustroji neni vubec nejak moc tezke, pro Vasi informaci v Yarisu vazi 42 kilogramu. To mate jedno mozna tak 140cm vysoke dite. Je skoda, ze si diky neznalosti vytvarite predsudky, ktere se pak tahnou recenzi a srazi jinak mozna docela sikovne auto. Kazdy ale dela chyby a preji Vam, aby se Vam u dalsich clanku takoveto ulety nestavaly ;-)

Nepřihlášený Honza42

1,33 má provozní 1100 a ce.. | 22.6.2012 10:15reagovat
avatar

1,33 má provozní 1100 a celkovou 1470, tedy užitečná 370kg

Hybrid má celkovou 1565 a provozní radši tají.

Rozdíl je tedy 95kg a to jen za předpokladu, že nemá hybrid sníženou nosnost, což je klidně možné.

Rozdíl ve spotřebě je hlavně ve městě a jen v situacích, kdy je stejně lepší jít pěšky nebo MHD. Za to si připlatit 70.000Kč a celou dobu vozit na zadním sedadel 95 kg vyžranýho "strejdu" bych teda nechtěl.

Nepřihlášený Mino

Omlouvam se neprenost, hyb.. | 22.6.2012 13:16reagovat
avatar

Omlouvam se neprenost, hybridni ustroji v Yarisu nevazi 42 kg, ale je o 42 kg lehci nez v Aurisu (samotna NiMH baterie ma v Priusu 42 kg, pripadne 34 kg v tom novem s Li-Ion baterii, zbytek jsou elektromotory a dalsi ptakoviny). O pohotovostni hmotnosti to ale stale plati, 1565 kg to nema :-) Zkusil jsem jeste vice pohledat a vypada to, ze pohotovostni hmotnost Yarisu je 1310 kg. Neni to malo, to je fakt. Uzitecna by pak mela byt 255 kg.

Nepřihlášený Micho

Zapomíná se na kvality „au.. | 22.6.2012 20:48reagovat
avatar

Zapomíná se na kvality „automatické převodovky". Za tuhle cenu neseženete auto s lepším automatem.

Nepřihlášený Pavel

Takovýto testy mně vždycky.. | 13.8.2012 11:24reagovat
avatar

Takovýto testy mně vždycky zvednou ze židle.Psát o autě se 100 koňmi a i kdyby 1600 kily že je mimo města téměř nepoužitelné /aspoň tak jsem tomu rozuměl/mně přijde zcestné.I fábie se svojí hmotností a motorem 44 kw je docela dobře použitelná.Je to otázka priorit a stylu jízdy a nemůžete od toho čekat zázraky -M3 to nikdy nebude.Zkuste se paní redaktorko zamyslet nad účelem a cílovou skupinou zákazníků tohoto vozu.

Zrychlení za 12.s a maximálka 165 a ono to nad 50km/h nechce moc zrychlovat????

Nepřihlášený Tomas

Tato recenzia, to je hotov.. | 1.11.2012 20:55reagovat
avatar

Tato recenzia, to je hotovy novinarsky trapas.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif