Jak funguje vzduchové odpružení? A proč jej v osobních autech nevídáme častěji?

 | 10 příspěvků | 25.6.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený mykanec

"je většinou výsadou luxus.. | 25.6.2016 23:14reagovat
avatar

"je většinou výsadou luxusních aut a náklaďáků"

Pokud se nepletu tak i autobusy a trolejbusy toto pérování používají.

Nepřihlášený Michal

Ja si prvni auto se vzduch.. | 26.6.2016 07:16reagovat
avatar

Ja si prvni auto se vzduchovym perovanim koupil kratce po revoluci. Renault Safrane Baccara. Byla jim vybavovana tato vrcholna verze. To auto bylo to nejlepsi, co jsem doposud mel. Myslim tim, nakolik bylo technologicky vzdaleno konkurenci. Nevyhody byly ale v cene. Podvozek se musel kalibrovat a ne kazdy dealer to umel. Tlumic predni stal 38.000 Kc a Zadni 35.000 Kc. S praci tedy vymena tlumicu byla casto tak draha, ze lide prestavovali safrani na normalni tlumice a proto jich mnoho nezachovalo.

Nepřihlášený Tiburon

Mě vyhovuje Hydractive :-) | 26.6.2016 11:12reagovat
avatar

Mě vyhovuje Hydractive :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Mě vyhovuje Hydractive :-) | 26.6.2016 13:11reagovat
avatar

Me taky. Zatim jsem nemel pohodlnejsi Auto (vyzkousel jsem Audi A4, A6, BMW 7, nekolik Volv). Citroen jsem si koupil jenom kvuli Hydractiv a ted jeste shanim C6 s Amwarem. Stale me udivuje, ze tento sytem zna tak malo lidi -kazdemu v mem okoli ho musim vysvetlit......

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tiburon

Reakce na: Me taky. Zatim jsem nemel.. | 26.6.2016 15:31reagovat
avatar

Nikdo o něm nic neví, ale všichni s naprostou jistotou vědí, že se to rozbije a majitele to zruinuje..

Nepřihlášený tombas

Hydropneumatické odpružení.. | 26.6.2016 16:57reagovat
avatar

Hydropneumatické odpružení citroenů patří k nejspolehlivějším součástem celého auta. Ani argumenty o vysoké ceně pružících jednotek neobstojí, když jedna "koule" např. na xantii stála kolem 1000,- Kč. Navíc se dají repasovat, dofouknout. Totéž ostatní součásti - snadno opravitelné.

Repase kompletního podvozku spočívala v dofouknutí nebo výměně koulí, nastavení výšky, vyčištění regulátorů a případně repase čerpadla, ale to jsem nikdy neviděl.

Jinak naprosto spolehlivý systém s životností statisíce km.

Zobrazit reakce..

matus

Reakce na: Hydropneumatické odpružení.. | 27.6.2016 09:29reagovat
avatar

a potom odide cerpadlo hydraktive a to stoji nove cez 1.000 euro.

Kompresor na mercedes kupis za 500.

Nepřihlášený Zdenek

Ten kdo si koupí auto za p.. | 1.7.2016 08:32reagovat
avatar

Ten kdo si koupí auto za půl milionu, nebo milion Kč, tak už neřeší rozdíl 500 Euro za čerpadlo. Hydractive je daň za perfektní pohodlné svezení v křesle obýváku pod jménem Citroen.

Zobrazit reakce..

matus

Reakce na: Ten kdo si koupí auto za p.. | 1.7.2016 14:45reagovat
avatar

a kvoli takym blbcom ako ty potom vyrobcovia nesplnaju svoje garancie. Lebo existuje cim dalej tym viac podobnych trulov, ktori povedia, ze na oprave za 1000 eur vlastne nic nie je.

Vela ludom sa zahmlievaju svetlomaty na novom superbe. A skodovka riesi len take, u ktorych je zahmlievanie take silne, ze vytvara vo svetlomete stekance. Ten, kto tam ma len zahmlenie, tomu to skodovka nevymeni, hoci to ovplyvnuje tok lucov. A preco?

Lebo kopec chytrakom to nevadi. Vraj je to u xenonov normalne!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zdenek

Reakce na: a kvoli takym blbcom ako t.. | 6.7.2016 19:03reagovat
avatar

Zdar Matus,

1) nejsem u tebe blbec.

2) doufám, že máš ten mercedes s kompresorem, gratuluji ti. Já na mercedes nemám.

3) jezdím už 5. citroenem za svůj život a nikdy jsem s těmi auty neměl tolik problémů jako s koncernem, konkrétně Škodovkou, od které jsem před časem odešel právě kvůli nekonečným poruchám. A to se o každé auto starám. Děkuji, koncern VW momentálně nechci.

4) neřešilo se vůbec mlžení světel.

5) to, že někteří, a vesměs většina výrobců, jen auto prodjí jako ponožky (spotřební materiál) je o úpně jiné diskusi. Jsme pro ně jen pokladničky, podle mě.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif