Motor Chevrolet Corvette C7 v detailech: osmiválec 6,2 LT1 má přes 450 koní

 | 19 příspěvků | 25.10.2012 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený III

som jediný, komu technika.. | 25.10.2012 11:44reagovat
avatar

som jediný, komu technika rozvodu OHV pripadá zastaralá?

Nepřihlášený Mira

To je celkem známá věc, že.. | 25.10.2012 17:34reagovat
avatar

To je celkem známá věc, že přetechnizované euroasijské osmiválce proti american V8 prohrávají. No a to si vemte životnost a ještě k tomu cenu BMW V8 v M5. Stojí milion a podělá se kolem 200 tisíc km. OK ostatní german V8 jsou na tom líp, ale i tak jsou HEMI V8 a chevy V8 lepší držáky a případná generálka Vás finančně nesežere..

http://www.autoweb.cz/legendy-minulosti-bmw-m5/

Řekl bych, že tahle chevy V8 stojí méně než polovinu.

V jednoduchosti je genialita!!!!!

http://www.autoweb.cz/u-general-motors-vyrob ili-small-block-s-cislem-100-000-000/

Škoda toho přímého vstřikování, ale naštěstí to u benzínu to není tak drahé a poruchové jako dieselu.

Nepřihlášený moto

Žádné problémy s přeskočen.. | 25.10.2012 17:46reagovat
avatar

Žádné problémy s přeskočenými rozvodovými řetězy nebo trapácké výměny rozvodových řemenů - někdy i prasklých:).

Tohle se amíkům povedlo, ale je velká škoda že nedělají V6 OHV, protože ta by už cenou konkurovala mnoha složitým čtyřválcům, spotřeba o něco málo nižší a její životnost by byla taky bez konkurence.

Nepřihlášený III

Taže som fakt jediný? :(.. | 25.10.2012 19:28reagovat
avatar

Taže som fakt jediný? :(

Ak je motor s OHC rozvodom spravený s patričnou akosťou, tak poruchy nemáva. Umožňuje vyššie otáčky, štvorventilová technika zabezpečuje lepšie plnenie a výplach valcov. Navyše sa dá použiť variabilné časovanie ventilov.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MMM

Reakce na: Taže som fakt jediný? :(.. | 25.10.2012 19:49reagovat
avatar

Seš jediný kdo má dlouhé vedení. Moto a Mira napsali dost ty jeden teoretiku. Vyšší otáčky jsou u velkoobjemového motoru dost malé plus. Variabilní časování ventilů má i tahle V8, tak si sakra aspoň pusť to video. K plnění a výplachu stačí u velkoobjemových a nízkootáčkových (relativně) motorů v pohodě i dva ventily.

Zastaralost a jednoduchost jsou dvě rozdílné věci. Argumenty proti zastaralosti máš uvedené v článku nebo v odkazech níže. Výhody jsou jasné jak facka.

Nepřihlášený III

a preto Mercedes vo svojej.. | 25.10.2012 20:33reagovat
avatar

a preto Mercedes vo svojej 6.2 V8 používa DOHC... Stredná piestová rýchlosť tohto OHV motora prekračuje 20m/s, (F1 má 24m/s) takže nízkootáčkový nie je ani relatívne.

Z variabilného časovania na tomto rozvode som prekvapený, nakoľko to neumožňuje vzájomné prekrytie ventilov. (i keď moja chyba, že som si to nezistil)

Okrem jednoduchosti OHV rozvodu inú jeho výhodu nevidím.

Nepřihlášený III

oprava: ten motor je rýchl.. | 25.10.2012 20:44reagovat
avatar

oprava: ten motor je rýchlobežný, relatívnu nízkootáčkovosť uznávam, ale to nemí nič na fakte, že na takú spm sú 2 ventily na velec už málo

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MMM

Reakce na: oprava: ten motor je rýchl.. | 25.10.2012 20:59reagovat
avatar

Jak málo? Ten motor snad funguje a v některých věcech je lepší než DOHC V8. Splňuje emisní normy,? Ano. Tak asi ty dva ventily stačí. ENDE

Ano, kromě jednoduchosti s z ní plynoucích výhod, OHV jiné výhody nemá, ale není to dost? Si zjisti cenu toho meďourovského V8 (nebo aut do kterých se montuje) a možná ti to dojde...možná.

Nepřihlášený III

Normy splňuje, ale nedosah.. | 25.10.2012 21:06reagovat
avatar

Normy splňuje, ale nedosahuje taký výkon.

A samozrejme že so zložitosťou rastie aj cena...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MMM

Reakce na: oprava: ten motor je rýchl.. | 25.10.2012 21:06reagovat
avatar

Zapomněl jsem na ještě jednu výhodu - nižší stavba motoru díky jednodušší hlavě válců (absanci vačkového hřídele v hlavě a jeho lepší umístění mezi řady válců).

Nepřihlášený MMM

Reakce na: Normy splňuje, ale nedosah.. | 25.10.2012 21:32reagovat
avatar

Jojo, výkon a krouťák je na ten objem malej, ono ve F1 dokázali ze čtyřválce dostat přes tisíc koní:)))). Hele je to tvoje věc, ale ten poměr cena/výkon je jasně na straně americký osmiválců a ne těch od Mercedesu. Vette pomalá není ani s tím o něco menším výkonem než by z tohoto objemu vydolovali za x násobek ceny u BMW, Lexusu, Jaguaru atd. Životností to bohatě vynahradí.

Jde o poměry, ostatně jako snad vždycky, tak zapni mozek na on a zamysli se.

Nepřihlášený III

Ja hovorím čisto o technic.. | 25.10.2012 21:52reagovat
avatar

Ja hovorím čisto o technickej stránke veci, nie o pomeroch s cenou

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MMM

Reakce na: Ja hovorím čisto o technic.. | 25.10.2012 22:03reagovat
avatar

ČIstě technická stránka je - nižší hmotnost a rozměry při delší životnosti a menších nárocích na údržby resp. opravu.

Napsáno už bylo dost, tak se dál neztrapňuj a nepoužívej slova jako zastaralost u výrobku, který má lepší důležité vlastnosti než podle tebe HIGHTECH shity a kromě toho má nepodstatné mínusy, kterých se chytají lidi jako ty - teoretici co chtějí vidět čistě technickou stránku věci a realita jim díky tomu uniká.

Nepřihlášený III

nemám ten pocit, žeby som.. | 25.10.2012 22:57reagovat
avatar

nemám ten pocit, žeby som sa strápňoval :) a kde si nechal lepšie plnenie/výplach valcov, menšie zotrvačné sily a z toho plynúci vyšší dosažiteľný merný výkon?

hothatchshop.cz

Furt tady řešíš techniku,.. | 25.10.2012 23:12reagovat
avatar

Furt tady řešíš techniku, kterou si vyčetl z nějaký PR brožury. Máš snad porovnání svezení toho OHV a mercedesáckýho? Servisní a vůbec celkový provozní náklady? Ne vždy je novější a složitější lepší...

Nepřihlášený III

riešim to, čo ma zaujíma... | 26.10.2012 00:33reagovat
avatar

riešim to, čo ma zaujíma. Netvrdím, že je to zlý motor, len v dnešnej dobe mi pripadá zaostalý. Už si druhý s cenou. V tejto kategórií áut sa cena podľa mňa veľmi nerieši.

Ukameňujte ma, ale je to môj názor

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kico

Reakce na: riešim to, čo ma zaujíma... | 26.10.2012 12:22reagovat
avatar

Ty seš divnej. Ten motor je menší a lehčí, ale nějakej blb ho stejně označí za zaostalý. Cena se řeší všude - laskavě si najdi cenu Camara, Corvetty, 300C hemi atd. Ta cena je dost dobrá a jenom blbec napíše, že cena není důležitá - díky tomu jsou tyhle motory tak úspěšné, že se jim ve výrobních počtech nevyrovná žádný japonec nebo evropan s V8. Chápeš? Raději už nepiš, protože píšeš blud za bludem.

Nepřihlášený III

Divnosť je znakom genialit.. | 26.10.2012 14:01reagovat
avatar

Divnosť je znakom geniality :)

Kde som napísal, že cena nie je dôležitá?

Takže to, že motor so štvorvetvilovou technikou OHC má lepšie plnenie a výplach, a menžie zotrvačné sily ako motor s dvoma ventilmi OHV je blud?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sssuper

Reakce na: Divnosť je znakom genialit.. | 16.8.2013 02:01reagovat
avatar

chlapík z Čiech, čo píšeš na tému OHV- je to úplná pravda. v amerike jazdia milióny 8-valcov, diskusia na tému amerických áut v európe je nezmyselná a trápna. nemá zmysel porovnávať USA z EÚ a Japonskom čo sa týka áut. američan sadne, chce byť v práci, benzín tam stojí cca.0,75 €...taže o čom sa treba baviť?? OHC-OHV ???? američania na to s.rú, chcú spoľahlivosť a dobrú cenu. škoda ďalších slov.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše