Volkswagen představil nové motory TDI EA 288. Dvoulitr nabídne až 190 koní

 | 6 příspěvků | 12.3.2012 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Fořt

V rámci možností asi dobré... | 12.3.2012 09:31reagovat
avatar

V rámci možností asi dobré. Nejsem fanda TDI a nejsem zastánce etxrémně přísných regulací emisí (protože jejich snížení taky něco stojí a není "bezemisní"). Ale když to jinak nejde, vypadá tohle docela konkurenceschopně...

vana

stejně to vždycky ukáže až.. | 12.3.2012 10:24reagovat
avatar

stejně to vždycky ukáže až praxe

Nepřihlášený klobrch

Z fenoménu "hodnota emisí".. | 12.3.2012 15:24reagovat
avatar

Z fenoménu "hodnota emisí" se jednou lidstvo potentuje. Motory budou technicky super složité, tedy i servis bude super drahý a čím složitější je technika, tak tím více je náchylná k poruchám. Kdyby se raději hlavní pozornost automobilového vývoje napřela k vývoji aut na "čisté" zdroje jako je elektřina, vodík atd. tak, aby cenou mohly tyto automobily konkurovat autům se spalovacími agregáty.

Nepřihlášený josephko

Volkswagen by mal ísť na r.. | 12.3.2012 15:52reagovat
avatar

Volkswagen by mal ísť na rozumy do mazdy. U mojej šesťročnej dieslovej šestky ide letný až teplý vzduch cca po 90 sekundách (a to aj vo veľkých mrazoch). A nové diesle od mazdy plnia Euro 6 aj bez močoviny.

Nepřihlášený frog

VW byl tvurcem primeho vst.. | 12.3.2012 23:10reagovat
avatar

VW byl tvurcem primeho vstriku ? no ja jen ze to zacal pouzivat myslim Fiat ve Crome kolem roku 85 a az po nem VW

Nepřihlášený Bezúdržbový řemen?

Co to je bezúdržbový řemen.. | 14.3.2012 08:39reagovat
avatar

Co to je bezúdržbový řemen? Já myslel, že správný agregát má rozvodový řetěz, který sice má nějakou předepsanou údržbu, ale v praxi vydrží více než půl milionu km bez doteku mechanika.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše