První test BMW 3 Active Hybrid: zapomeňte na zelenou

 | 18 příspěvků | 31.8.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Veneer

Realistický pohled, na hyb.. | 31.8.2012 14:28reagovat
avatar

Realistický pohled, na hybridy vůbec. Tohle je zajímavé auto, ale dokud to nebude dávat smysl i cenou, bude to fakt jen taková zajímavost. Zůstal bych u 335i.

Nepřihlášený RoVi

V EU je to asi bez šance n.. | 31.8.2012 14:38reagovat
avatar

V EU je to asi bez šance na úspěch, ale test je klasicky příjemné, obzory-rozšiřující čtení :-) Také zase jednou trochu míň drsné auto, i když ta jízda nudně nevypadá :-)

Nepřihlášený Bond007

zajimalo by me jestli test.. | 31.8.2012 14:42reagovat
avatar

zajimalo by me jestli testovani probihalo na uzavrene trati nebo v provozu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gearhead

Reakce na: zajimalo by me jestli test.. | 31.8.2012 14:46reagovat
avatar

Pokud pominu otázku toho idiota nade mnou, tak to bylo pěkné počtení. Nikdy jsem takhle nad hybridy neuvažoval a je fakt, že když se brzdí, je co zase získat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PVC

Reakce na: Pokud pominu otázku toho i.. | 31.8.2012 14:52reagovat
avatar

Bond si určitě dělal legraci ze všech, co se takhle blbě ptají, to nesmíš tak brát :-)

Auto hezký, test taky, motorovka mě pobavila :-) Ale za 1,4 je to blbost, to nemá smysl ani pro šetřílky, ani pro pro závodníky. Až to bude stát jako 335, není co řešit.

Nepřihlášený Jiřina

Jede to parádně a pokud té.. | 31.8.2012 15:05reagovat
avatar

Jede to parádně a pokud té drsné jízdě odpovídá 17 litrů spotřeby, funguje to. Ale jinak asi všechno padlo v závěru i tady v diskuzi - takhle je to "zajímavé" a konec, 160 tisíc na benzínu to asi nikomu neušetří.

Nepřihlášený Jiřina

Reakce na: zajimalo by me jestli test.. | 31.8.2012 15:07reagovat
avatar

Evidentně je to celé Deutschland, tak to snad Čechovi může být u p*dele, ne? :-p

Nepřihlášený xpert

konecne nekdo pristoupil k.. | 31.8.2012 15:13reagovat
avatar

konecne nekdo pristoupil k podobnemu hybridu jak se ma a nezkousel s nim jezdit za 3,5 litru. a hned se mi libi. jen pomer vykon/cena ne.

Nepřihlášený xindl

BMWforum FOREVER! Píšete t.. | 31.8.2012 15:37reagovat
avatar

BMWforum FOREVER! Píšete také o jiných autech?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Dobře napsané, ale u mě te.. | 31.8.2012 15:50reagovat
avatar

Dobře napsané, ale u mě ten bludný kruh končí tím, že nejlepší je nedělat to vůbec. Je to drahé i výrobně a věci navíc tomu celkovou efektivitu nepřičarují, i když je pěkné vidět, že ta provozní tam je.

Nepřihlášený Medvedik

Cely pristup automobiloveh.. | 31.8.2012 15:56reagovat
avatar

Cely pristup automobiloveho priemyslu ku spotrebe vozidiel je velmi vlazny. V prvom rade treba sa zbavit "zeleza" pri vyrobe aut a prejst na ulikove vlakna, co by viedlo k tretinovej hmotnosti dnesnych aut. A to nehovorim zvyseni pasivnej bezpecnosti. Oceliarska lobby asi dobre plati...;-))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Reakce na: BMWforum FOREVER! Píšete t.. | 31.8.2012 15:59reagovat
avatar

Máš komplex z BMW? :-) Když se koukám na http://www.autoforum.cz/testy-aut/ tak z posledních 20 testů je BMW 7, z posledních 5 jsou to 2. Takže bych řekl, že píšou :-) Ale je to logické, Pavel Janda byl vždycky expert na BMW, takže mě nepřekapuje, že jich tu přibylo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Reakce na: Cely pristup automobiloveh.. | 31.8.2012 16:02reagovat
avatar

Ale ona ta uhlíková vlákna také nejsou zadarmo :-) Je to všechno o efektivitě, regulacemi nepokřivený trh by přirozeně vedl k nejefetivnějším řešením. Takhle nevíš, co se dělá kvůli úspoře za pokuty na emisích a co kvůli skutečnému snížení spotřeby...

Nepřihlášený Zupa77

Reakce na: Máš komplex z BMW? :-) Kdy.. | 31.8.2012 16:06reagovat
avatar

Hlavně si říkám, že si snad každý čte, co ho zajímá, ne? Mně tohle zaujalo, jakkoli bych sáhnul po klasice.

Nepřihlášený p

Drobná chyba: Proč ho chtít.. | 31.8.2012 19:06reagovat
avatar

Drobná chyba: Proč ho chtít je 2x

Nepřihlášený Mirous

Ty řeči o hybridech nejsou.. | 1.9.2012 15:50reagovat
avatar

Ty řeči o hybridech nejsou pravda. Yaris hybrid a Auris hybrid dávají za svoji cenu velký smysl pokud chcete dobrou a kvalitní automatickou převodovku. Hybridy od Toyoty nepoužívájí řemenové CVT ale planetové soukolí, které je téměř věčné a levné - na rozdíl od VŠECH ostatních typů automatů. Takto vyřešený automat je to nejlepší na trhu (kvalita - životnost, cena, komfort řazení) a jediné mínus je menší max. rychlost, která ale bohatě stačí a mně osobně by stačila i u sportovního auta na okresku, kde se na stupidní vmax nehraje. Jet rychle po dálnici umí i opice, proto je to tak oblíbené mezi burany co ani neumí řídit.

Tyto auta jezdí tiše, úsporně a „řazení" je perfektní, takže pro mě je to ideál pro lidi co nejsou nahluchlý, a tak nemohou mít diesela a chtějí luxus v podobě automatu. O smradu z diesela nemluvě.

Nepřihlášený Bob

V principu je to jasné: P.. | 2.9.2012 15:04reagovat
avatar

V principu je to jasné:

Pro malé auto se hybrid nevyplatí - technologie je příliš drahá.

Pro velké auto je logičtější diesel - a na dálnici tuplovaně.

Takže ano, hybrid má smysl pro dražší a rychlé auto - ani ne tak kvůli úspoře, protože to zase něco stojí a zase narážíme na naftu - ale kvůli těm pár kW navíc.

No, to zelení asi nečekali :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mirous

Reakce na: V principu je to jasné: P.. | 2.9.2012 16:03reagovat
avatar

Tohle je ale trochu omezené uvažování evropana, protože nikde jinde není diesel tak uměle protěžován - nižší daně, benevolentnější emisní předpisy. Kdo někdy slyšel startování a chod dieselového motoru a srovná si to s hybridem, tak pochopí co patří do jakéhokoliv lepšího auta. U malých a levných aut diesel zase naráží na cenu, hmotnost a vibrace/zvuk takže je lepší samotný benzíňák, alespoň do doby než hybridy ještě více cenově klesnou a/nebo nestoupnou ceny paliv. Automatické řazení v základu je pro městské mini dar z nebes a pro luxusní auta téměř samozřejmost.

Yaris hybrid je za 360 tisíc, což mi nepřijde jako drahé. Když se přidá možnost dobíjení u lehké evoluce hybridu, kultura chodu o které se dieselu ani nezdá a hodně dobrý automat, tak se hybridy nemusí stahovat z žádné části trhu, ale naopak expandovat. Což se děje...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše