První test Opel Astra 2016: změna k lehčímu i lepšímu

 | 15 příspěvků | 2.10.2015 Petr Prokopec
Reagovat

slon

samozrejme kym vobec padne.. | 2.10.2015 21:38reagovat
avatar

samozrejme kym vobec padne prve slovo o samotnom aute tak treba 2 oslavne paragrafy na vw a skodu :D

#justautoforumthings

Nepřihlášený Tor

Taky jsem u toho zasmál :-.. | 3.10.2015 09:14reagovat
avatar

Taky jsem u toho zasmál :-D Je vidět, jak to tam chtěl autor napsat za každou cenu :-D

Nepřihlášený Karel

Astra má své kvality a nov.. | 3.10.2015 09:29reagovat
avatar

Astra má své kvality a nová generace se i nadále bude pohybovat ve špičce třídy mezi Golfem, Focusem a Octavii. Focus a Octavii v prodejích určitě pěkně potrápí.

Nepřihlášený

Je zauj?mave že všade chv?.. | 3.10.2015 19:25reagovat
avatar

Je zauj?mave že všade chv?lili litrovy trojvalec a tu sa im nepáči.

Nepřihlášený Radek

Těch zbytečných keců okolo.. | 5.10.2015 13:57reagovat
avatar

Těch zbytečných keců okolo aby se článek natáhl...

Kde máte vlastní nafocené fotografie??? Těšil jsem se na nové pohledy fotografa a ony fotografie, které už jsme stokrát viděli. Škoda, pardon Opel! :-)

Nepřihlášený Jan Gutbayer

Jako majitel Astry J musím.. | 3.12.2015 10:45reagovat
avatar

Jako majitel Astry J musím konstatovat, že - a tento test to zářivě dokládá - došlo k posunu od druhoplánové útulnosti s desítkami chytrých a domyšlených detailů, které docenil dlouhodobý uživatel k prvoplánové líbivosti a posunutí k vrcholu gaussovy křivky. Osobně to považuji za krok stranou, ale pokud to Opelu pomůže k prodejům větším vokurkám, které dosud kupovaly VW gruppe dasauta, tak je to asi dobře...

Nepřihlášený Matt

Nemůžu si pomoci ale vidím.. | 22.2.2016 09:11reagovat
avatar

Nemůžu si pomoci ale vidím v tom základ Fiat Bravo II. To samozřejmě není nic špatného.

Nepřihlášený RK

Co je tohle za katastrofu... | 29.9.2016 14:57reagovat
avatar

Co je tohle za katastrofu. Vysvětlí mi někdo tohle? k motoru 1,4 Turbo je popsáno tři-čtvrtě stránky ale po přečtení zjistíte, že o motoru samotném nepadne ani písmenko? Píšou o převodovce, řízení a kdečem jiném, jen ne o motoru samotném. Jediné co se člověk dozví, že když pojedete jak prase, tak to bude za 11 litrů. Jestli je to jen okreska nebo mix s předpisovou dálnicí se nedozvíte. Třičtvrtě stránky o ničem. Paráda... Jen se mi dokazuje, proč na tenhle portál pro testy a informace chodit nemá cenu... Příště byste mohli test nadepsat test Astry a ve skutečnosti psát o tříkolce a mrkvovém koláči. Logika stejná...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Víťa

Autor evidentně straní kon.. | 2.10.2016 18:26reagovat
avatar

Autor evidentně straní koncernu VW. Mám 4.rokem Astru J 1.4 Turbo sedan, 103 kW, 200Nm. Až na hmotnost, v pohodě. Dlohodobá spotřeba 6,1 l/100 km, spolehlivá, solidní objem kufru, dostatek místa vzadu. Nová Astra K lehčí, větší točivý moment. Vyhodnocen odbornou porotou jako Vůz roku 2016. To autorovi trošku uniklo.

Nepřihlášený MirekK

Reakce na: Co je tohle za katastrofu... | 25.10.2016 02:39reagovat
avatar

Mám 1.4 92 kw v nejvyšší výbavš od května tohoto roku, najeto 7 tisíc km. Pokud někdo vážně uvažuje o koupi, klidně napište, pokusím se odpovědět své zkušenosti. Podotýkám, že jsou až na drobnosti veskrze kladné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef

Mám Astru 8 měsíců a jsou.. | 30.11.2016 06:06reagovat
avatar

Mám Astru 8 měsíců a jsou problémy s automatickým přepínáním světel na denní svícení. Prosím o sdělení zkušeností.

Nepřihlášený Jan Navrátil

Mám Astru 1,6 diesel 9 měs.. | 6.1.2017 08:08reagovat
avatar

Mám Astru 1,6 diesel 9 měsíců a mám problém s ohřevem motoru.

Při venkovních teplotách pod bodem mrazu se motor ani po ujetí 15 - 20 km nezahřeje na více jak 70°C.

, což je moje dojezdová vzdálenost do zaměstnání. Termostat již byl v servisu vyměněn.

Prosím o sdělení zkušeností.

Nepřihlášený František Holeček

Reakce na: Mám 1.4 92 kw v nejvyšší v.. | 24.1.2017 11:45reagovat
avatar

Napište mi o vaší astře,co se v?m na ní nelíbí,Mám jí od března 2016 a zatím na ní nevidím nic,co by mne vadilo.Podotíkám že mám hb 92 kW a v nejvyšší výbavěJediná věc,co mne mrzí je to,že jsem si nepřiobjednal led světlomety..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MirekK

Reakce na: Napište mi o vaší astře,co.. | 24.1.2017 12:00reagovat
avatar

Takže máme stejné provedení, HB 92 kW. Mám nyní najeto 10 tisíc km a pořád vlastně podvědomě srovnávám s předchozí Vectrou C, 110 kW diesel, kterou jsem kupoval jako novou a měl ji 10 roků.

1. Vypnete motor za deštivého počasí, zapomenete vypnout stěrače, druhý den nastartujete a stěrače škrábou suché okno. U Vectry došlo při stejné situaci k vynulování stěračů.

2. Po vypnutí motoru a otevření dveří zjistíte, že máte pootevřené okno, které již nelze zavřít (není napájeno z baterie), musíte kvůli tomuto nastartovat. Vím, že lze použít klíč ale to jaksi není ono.

3. Zadní senzory. Jsou příliš citlivé a velmi hlučné.

4. Nemožnost v tuto chvíli zakoupení 17 plechových disků na zimní pneu. Naše daň za koupi nového modelu. Koupíte pouze elektrony.

5. Ovládání tempomatu. Velmi složité. V nižší verzi je ovládání naprosto OK, stejné jako u Vectry. V nejvyšší výbavě postrádá logiku.

6. Po umytí auta otevřete dveře, voda kape na sedačky...

Jsou to samé prkotiny ale dle mého názoru zbytečné. Jinak s autem celkově zatím velká spokojenost a koupě nelituji.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený František Holeček

Reakce na: Takže máme stejné proveden.. | 25.1.2017 18:24reagovat
avatar

K Vaší Vectře,měl jsem Vectru B 1,8,to srovnávat s novou Astrou nelze,i když byla nová a v nejvyšší výbavě.Ale nedám na ní dopustit.Po 16ti letech prodána pro drobnou korozi.Natočeno 140 000 km,jinak držák.Na Astře zatím kromě většího hluku ze zadní části vozu,kufr a podběhy zatím nic.Vůz po umytí vysuším jelenicí,takže žádná voda na sedačce.Co se týká pootevřené ho okna,no ono je stejně napájeno z akumulátoru a pokud to berete tak,že po zavření dveří chcete okno zavřít,je uživatelsky komfortnější to provést klíčem.Tempomat jsem zkoušel jednou a dle mého úsudku je to dvojklikem.Po prvé stisknout symbol a potom kolečkem na mínus.Ale třeba jste byl zvyklý z Vaší Vectry jinak.Co se týká hlasitosti senzorůi dá se seřídit v měny.Jinak stále objevují,co vše ta Astra umí.Zimni gumy jsem řešil z ekonomických důvodů na 16tky disky,ono to v globálu vyjde o dost laciněji a OTP to umožňuje.Jinak přeji hodně spokojených kilometrů.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše