Rychlý test VW Golf VII Variant 1,6 TDI 4Motion: ideál chataře leda naoko

 | 37 příspěvků | 12.2.2014 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený David

Pro redakci: Škoda je nejl.. | 12.2.2014 20:15reagovat
avatar

Pro redakci: Škoda je nejlepší na světě.Tu nikdo nezabije.Jste dobře trapný.U každého článku pořád melete o Škodovce nebo přirovnáváte ke Škodovce.:-) Kolik vám platí??

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David

Já si myslím, že ideál pro.. | 12.2.2014 20:29reagovat
avatar

Já si myslím, že ideál pro chataře není ani drahý Golf ani neuvěřitelně předražená a očesaná Octavia.

Realita je taková, že ideál českého chataře a chalupáře je pěkná, dostupná a výborně vybavená Dacia Logan MCV kufr 576L /610 octavia/ včetně 5 let záruky v nej výbavě za 230 000 Kč!! A to stojí základ 180 000Kč.Auto velikosti Octavie!!! Nebo Duster za 250 000 a ne tyhle snobácký německý kraksny.A to už nemluvím o kvalitě a nákladech na provoz.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený korunkalekvar

vazena redakcia. co ma spo.. | 12.2.2014 20:49reagovat
avatar

vazena redakcia. co ma spolocne pohon 4x4 s nedotacavostou/neutralitou/pretacavostou? narazam na vetu, v ktorej tvrdite, ze toto auto s pohonom 4x4 nepozna nedotacavost. nedotacavost je sposobena zlym rozlozenim hmotnosti, tuhostou stabilizatorov atd...a nie nahonom na vsetky kolesa, ktory ani nie je permanentny. dalsi novinarsky nezmysel

Nepřihlášený jarda

Další chytrej Slovák, co n.. | 12.2.2014 20:52reagovat
avatar

Další chytrej Slovák, co nerozumí textu. Nedotáčivost samozřejmě nezachráníš pohonem všech kol, ale můžeš jí zredukovat tím, že budeš v zatáčce přidávat

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený korunkalekvar

Reakce na: Další chytrej Slovák, co n.. | 12.2.2014 21:08reagovat
avatar

fakt?? nehovor...a to je podla teba vyznam textu : auto nepozna nedotacavost. dalsi chytri skrblik cech

Nepřihlášený mb

Reakce na: Další chytrej Slovák, co n.. | 12.2.2014 21:11reagovat
avatar

uz vidim, ako ta pripojitelny zadny pohon zachrani v zakrute, z ktorej letis nosom nedotacavo von...

Nepřihlášený kluci klucu

Slovenští kolegové by se m.. | 12.2.2014 21:26reagovat
avatar

Slovenští kolegové by se měli svézt v Golfu, aby pochopili, co tím autor myslel. Samozřejmě že je každý auto nedotáčivý, tohle má hranice o něco dál

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený korunkalekvar

Reakce na: Slovenští kolegové by se m.. | 12.2.2014 21:27reagovat
avatar

to beriem, lenze stale je to v rozpore s vetou: auto nepozna nedotacavost. je to typicke novinarske klise

Nepřihlášený pako

Reakce na: Pro redakci: Škoda je nejl.. | 12.2.2014 21:27reagovat
avatar

zkus se zeptat u automobilky, kolik platěj novinarum a uvidíš, že si jen zatvrzelej a zcela zbytecne - todle je napsaný docela rozumne a je jasny, ze Golfa vsichni budou srovnavat s Ochcavkou. Na Dacii ti prdi bilej tesak

Nepřihlášený

Co je to tu za reklamu na.. | 12.2.2014 22:31reagovat
avatar

Co je to tu za reklamu na Dacii. To je totalni sr**ka, s pomalu karcinogennimi plasty v int. To se snad neda srovnavat. Vyzkousel jsem mraky aut. Konkurenci respektuji. Ale pro me je koncern top. Teda bez Skodovky. Vlastnim Touareg a Leon FR

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený quasimoto

suhlasim so zaverom, ze Go.. | 12.2.2014 22:37reagovat
avatar

suhlasim so zaverom, ze Golf ma co ponuknut aj zaujemcom o Passat.

Jazdim dlhodobo na Passate 2.0 TDI, teraz som mal na 5 dni / 1500km pozicany Golf 7 2.0 TDI a je to vo vsetkom lepsie auto, okrem velkosti kufra a mierne vacsieho interieru (pre 4 osoby je ale aj ten v Golfe uplne dostatocny).

Golf ma lepsi podvozok, odhlucnenie, ovela prirodzenejsie sedi v zakrutach, je s nim na rozdiel od Passatu aj zabava...

tomz

Nakladaci hrana i s mezi p.. | 13.2.2014 08:42reagovat
avatar

Nakladaci hrana i s mezi podlahou neni zaroven se zbytkem kufru? Nebo obrazek klame.

Nepřihlášený kokiš

Reakce na: Co je to tu za reklamu na.. | 13.2.2014 09:22reagovat
avatar

už si? DDDDDD

Nepřihlášený spiderwolf

Skoro 600.000 Kč za chroch.. | 13.2.2014 10:40reagovat
avatar

Skoro 600.000 Kč za chrochta s podprůměrnou dynamikou, no, dokážu se představit i mnohem hodnotnější vyhození peněz...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MartinK

Tohle konkrétní auto je po.. | 13.2.2014 11:22reagovat
avatar

Tohle konkrétní auto je podle mě nesmysl. Snad silnější motor by to mohl změnit, ale osobně a to mám naježděno sakra hodně v různých typech aut nerozumím tomu, proč chtít u takového auta 4x4 ? Ideálně bych viděl v dnešní době kombi nižší stř. s benzínem okolo 150 kobyl a manuálem. Kdo chce šetřit, tak se s takovým autem dá v klidu jezdit kolem 7litrů a přitom to umí i jet když je potřeba. Ale tahat sebou metrák navíc v podobě 4x4 ?

dĹľard

Reakce na: Já si myslím, že ideál pro.. | 13.2.2014 13:13reagovat
avatar

Radši budu jezdit na trakaři než se stát majitelem Loganu nebo tomu podobných plastových krámů. Co je ideál chatařů nevím, ale já být chatař, tak si koupím za 50 litrou Ladu Nivu. K Dusteru, v jednom testu toto auto rozebrali po najetých 100.000 km do posledního dílu a každý díl zkoumali a výsledek? Katastrofální.

A jestli si koupím Mazdu, Škodu nebo Peugeota je jedno. Všechny auta se kazí, zejména ta vyrobená v posledních letech.

A pokud nebudu brát prémiové značky jako BMW atd. tak ceny dílu jsou více méně podobné.

a náhonu 4x4 podle mě i kdybych ho využil 4x za rok, kdy jedu na hory, tak je to pořád lepší příplatek než za automatickou převodovku třeba...

Nepřihlášený spiderwolf

Jezdím v srdci Krkonoš víc.. | 13.2.2014 16:42reagovat
avatar

Jezdím v srdci Krkonoš více než 20 let a podmínky, kdy bych na běžné vozovce nutně potřeboval 4x4 jsou tak jednou roka, někdy ani to ne... Netvrdím, že to není výhoda z hlediska adheze, že se se to někomu skutečně nemůže hodit (typicky stoupání k domu). Kdo bydlí mimo hory, tak v jeho případě jde o téměř bezcenný bazmek navíc... Nejsme na Islandu, kde je 4x4 nutnost a někdy výhoda - zřejmě zpochybnitelná v případě běžných vozů (měkčí odpružení pro štěrkové silnice, vyšší světlá výška pro brody)...

Nepřihlášený Driver

"Překvapilo mě ovšem, že a.. | 13.2.2014 21:16reagovat
avatar

"Překvapilo mě ovšem, že ani prostřední výbava Comfortline nemá přední mlhovky" TOHLE JE 10 LET STARÁ REALITA!  

"Snad bych i podezíral designéry z toho, že měli Variant nakreslený už v době, kdy navrhovali hatchback" TOHLE UŽ NEMYSLÍTE VÁŽNĚ. Komunisti měli pětiletý, věřte, že dnes se plánuje minimálně generace dopředu s ohledem na stavbu továren, instalaci robotů, atd. VY O AUTOPRŮMYSLU NEVÍTE ANI Ň. Jinak je recenze auta ok, ale ta troufalost, kdy jsou redaktoři chytřejší než vedení automobilových koncernů už je trapná. Postavte si svoji automobilku a vyrábějte lepší vozy... Jediného, co beru, je to, že 4x4 je nesmyslné dogma. U zadokolek je to výhra, dá se za každého počasí jezdit rychleji. Ale u předokolky je 4x4 s motorem 100 koní v Combi vhodné jen pro 1% řidičů.

Zobrazit reakce..

vana

spiderwolf: 4x4 na běžné.. | 13.2.2014 22:00reagovat
avatar

spiderwolf: 4x4 na běžné vozovce asi úplnou nutností není. Ale zase se s tím dá báječně na sněhu předjíždět ty, co jsou přesvědčení že 4x4 je zbytečnost.

Ovšem ten stokoňový golf bude mít asi dost práce sám se sebou

Nepřihlášený

Reakce na: Co je to tu za reklamu na.. | 14.2.2014 21:25reagovat
avatar

Touareg největší sračka poruchová, kterou kdy VW vyrobil.A jestli je to Seat nebo Škoda nebo VW nebo Audi jsou to stejné popelnice.

Nepřihlášený Max

Čakal som niečo progresívn.. | 15.2.2014 17:35reagovat
avatar

Čakal som niečo progresívne.

Škoda.

Keby som teraz kupoval takéto auto, radšej vezmem Peugeota 308.

Zobrazit reakce..

vana

Reakce na: Čakal som niečo progresívn.. | 15.2.2014 19:22reagovat
avatar

Max: to je tak dobrá čtyřkolka ?

Nepřihlášený

Kam uroven prispevku klesl.. | 16.2.2014 10:44reagovat
avatar

Kam uroven prispevku klesla.. To nema smysl se vubec ucastnit. Kupte si francouze, ale ke koncernu prosim nic nepiste, kdyz o nem nic nevite.

Ja napr od roku 1998 mam jenom SEATy a nemel nikdy sebemensi problem. Prvni bylo Toledo II, potom Altea, nasledne Ibiza ST pro manzelku. Pak jsem koupil Leon II FR a nyni zase FR ale soucasne generace. U TDI nebyl problem vstriky a u TSI nebyl problem s napinakem. Jsou to jenom nafouknute bubliny. Ano problemy byly, ale jen zlomek vyrobenych vozu. A take je potreba se k vozu nejak chovat. Na techto vozech, najezdim cca 30 tis. km rocne jsem resil krom bezne spotreby-olej, filtry, desticky, atd resil jen jednou spadle tahlo okna. Jezdim vzdy do znackoveho servisu, ceny jsou v pohode narozdil od konkurence. A prave ze kamarady, co maji peugeoty a renaulty mam a vim jake maji zkusenosti a co jim furt odchazi a kazi se. Takze preju hodne stesti. Rozhodnuti je na kazdem. Malo kdo vi, ze SEAT vzdy sdilel dily a technologie s Audi a jsou mene problemove vozy nez i VW

Nepřihlášený Jerzy

Reakce na: "Překvapilo mě ovšem, že a.. | 17.2.2014 22:58reagovat
avatar

Oni by mohli založit automobilku a nemusela by vyrábět Špatná auta. Vy byste mohl zkusit napsat test, ale myslím, že s timhle presvedcenim by velkou informacni hodnotu neměl

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Driver

Reakce na: Oni by mohli založit autom.. | 18.2.2014 11:58reagovat
avatar

Jaképak přesvědčení? Informační hodnota článku je OK, akorát a pocity z vozu převedeny do textu jsou ok. Akorát ty úvahy nad koncerny a výrobou pokulhávají. Jestli umíš přehodit rozvody doma v garáži tak, aby diagnostika byla na nule, jestli umíš sednout do nového Loganu a cítíš vůli v kulise řazení, jestli víš jak v Mégane jsou pojistky světel umístěny tak, že to trvá hodinu v autorizáku, jinak i déle,a žárovky se mění se sundaným kolem, nebo za stejnou dobu přehodíš u toho golfa kříž v Turbu, tak potom možná dojdeš k přesvědčení. (Jak uvádíš) Ale nikoliv nějaké dogma. Spíš je to tak, že všechno má svoje mouchy a každý model je vhodný pro jinou cílovou. Golf se nechodí pro někoho, kdo najede 6.000km ročně a Logan pro ty,co jezdí denně. Tak by se dalo polemizovat donekonečna, ale třeba ručka na tlačítku je pro mě 9 let u A6 vynikající řešení a za celou dobu bez údržby a že ho to řešení můžete mít i v Golfu nebo nemáte v Octavia3 je geniální strategie. Mimochodem Golf Highline 4x2 1.6TDI 6q manuál je super auto třeba jako druhé do rodiny nemá chybu, ale zase pro toho ho, kdo denně jezdí. Jinak to nemá smysl. A ten kdo má jedno auto a denně jezdí dálnice, tak potřebuje něco, co má 2x více výkonu než Logan... Takže to, co tu zaznívá o srovnávání jednoho VS druhého je poměrně stupidní když neznáme cílovku.

Nepřihlášený Fanda

Já si v absolutní většině.. | 17.3.2014 20:18reagovat
avatar

Já si v absolutní většině představuji ty chatové kolonie, na nichž stojí tato obydlí o rozměrech 16m2, max. 20m2. Silně pochybuji o tom, že majitel toho objektu bude tvrdě šetřit na to, aby si mohl koupit VW Golf VII 1,6TDi Variant, 4 Motion. Vrcholem jeho představ a uskutečněného snu je silně ojetá Š Octavia, nejlépe kombi v naftě s téměř žádnou výbavou. A nebo něco zmiňovaného v diskusi. S tímto jezdí pouze někteří pražáci na chalupy, či do hor. Ale i ty častěji potkávám v Octavii RS, či jiném modelu koncernu.

vana

Fanda: Nevím kdo by dnes j.. | 17.3.2014 23:11reagovat
avatar

Fanda: Nevím kdo by dnes ještě tvrdě šetřil na auto. Na trhu je taková nabídka nových i ojetých, že si každý může auto hned koupit, i když přiměřeně svým možnostem. Tvrdě se šetřilo akorát za komančů

Investovat dnes tvrdě našetřené peníze do auta by byl holý nesmysl, možná s výjimkou nějakých specialit kam ale tenhle Golf určitě nepatří.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený POUžívej hlavu

Hmm, za tu cenu Ceeda nebo.. | 22.3.2014 17:09reagovat
avatar

Hmm, za tu cenu Ceeda nebo I30, sice bez 4x4, ale zbude mě více jak 100 000 l na benžo.:-)

Nepřihlášený

Golf, potazmo Leon jsou ne.. | 22.3.2014 18:32reagovat
avatar

Golf, potazmo Leon jsou nejlepsi vozy v segmentu na trhu-dlouhodobe zkusenosti, test spousty vozu. Ale 4kolu bych si odpustil

Nepřihlášený xy

Reakce na: Další chytrej Slovák, co n.. | 10.5.2014 20:00reagovat
avatar

běž do prdele ty zkurvený čobole, ničemu nerozumíš a tak si běž psát takové koktiny na čobolské servry magore čobolský!!!!! :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Cena testovaného vozu (Gol.. | 12.5.2014 21:01reagovat
avatar

Cena testovaného vozu (Golf Variant 1,6 TDI/77 kW 4Motion Comfortline + příplatková výbava): 701 199 Kč. Za 699t si koupim novou Mazdu 6 kombi http://www.mazdaihned.cz/car/hiead1sm/ bude mít menší spotřebu, je mnohem větší, má pevnou karosérii a kvalitní podvozek, takže může být i odpružená a nevymlátí mi zuby na každé díře, má tichý motor, je lépe ovladatelná, pohodlnější a dokonce i hezčí, má výbavu delší než je tento článek. A ostatní si kupte Golf Kombi - má vpředu dvě V a jedno dokonce dvojité a má to Karel i Pepa a ti tomu rozumí.

Nepřihlášený Martin

1/ Mazda nebo Tyota není Šk.. | 12.5.2014 21:16reagovat
avatar

1/ Mazda nebo Tyota není Škoda nebo Seat, když chce být někdo slepý hluchý a platit v servisech víc, tak může, ale tím realitu nezmění.

2/ Plácat, že nedotačivost řeší 4x4 nebo přidání plynu je kokotina, nedotačivost řeší lehký motor a správné rozložení hmotnosti.

3/ VW má nejvíc spokojených zákazníků - ano reklama funguje. To nemá nic společného s nákupem auta dle technický parametrů - to má spojitost jen s úspěšným marketingem. Oni se neptaji jestli náhodou nedali za průměrné auto silně nadprůměrnou cenu.

4/ Pro chataře je opravdu správná volba ta Dacie.

5/ Ten Golf by měl nemarketingovou cenu tak 399000Kč - třeba s logem Dacia ;-)

6/ Seat jsem prodával a sice sdílel díly s Audi, ale až po 10 letech po protahnuti přes VW a z jiných materiálů. Ale také jsem na ty kecy pár blbů utáhl.

11/ A diskusi krásně zabil pán, co tvrdí, že Golf je lepší než Passat, tak tim zabil spoustu diskusí, jak je super Passat - to už je jak u Arielu, každý nový model znamená, že se přizná, že ten starší byl křáp a je třeba koupit nový.

Nepřihlášený Pepin

Reakce na: běž do prdele ty zkurvený.. | 28.7.2014 17:11reagovat
avatar

Jestli ty nejsi kokot čecháčský! Tahej si ty svý šovinistický kecy na svoji starou.

Nepřihlášený Hanz

Reakce na: Skoro 600.000 Kč za chroch.. | 28.7.2014 17:14reagovat
avatar

Jasně ty vole za Ochcávku dáš 700 litrů. Ale to není auto!!!

Nepřihlášený Hanz

Reakce na: "Překvapilo mě ovšem, že a.. | 28.7.2014 17:16reagovat
avatar

Podobně jako Ochcávka, ta má úplně všechno za přípalatek, koncernová politika.

Nepřihlášený Hanz

Reakce na: Fanda: Nevím kdo by dnes j.. | 28.7.2014 17:19reagovat
avatar

Jo to je teda gól, za komančů se šetřilo - tvrdě, ale zato dnes se krade. Co čech to zloděj.

Nepřihlášený řidič

Mám gofa 2,0 TDI 4 motion.. | 19.11.2014 18:08reagovat
avatar

Mám gofa 2,0 TDI 4 motion krátká verze. Dosavadní zkušenost: Spolehlivý, snadné parkování, na dálnici v Německu jede 200, Ale největší výhoda je cestování v zimě, o 100% lepší než předokolka. To je prostě nesrovnatelné. Sám jsem tomu také dříve něvěřil, ale pohon 4x4 předčil má očekávání.Úplně jiný level. Určitě doporučuji alespoň vyzkoušet.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif