Test Audi A3 Sportback 1,8 TFSI: méně je někdy více

 | 79 příspěvků | 22.10.2013 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Radek Čermák

Klasicky profi test, mám d.. | 22.10.2013 21:17reagovat
avatar

Klasicky profi test, mám docela rád, když zbývá více prostoru na detaily. A líbí se mi záběr pana Jandy, s tím MMI Connect mi mluví z duše. Takhle to zavřít do pár omezených protokolů ještě s tak hloupým nastavením z toho dělá vážně akorát hračku co brzy omrzí.

Nepřihlášený Embed

Ta mqbéčka s 1.8 TSI jedou.. | 22.10.2013 21:21reagovat
avatar

Ta mqbéčka s 1.8 TSI jedou vážně parádně, rovně i jinak. Nakonec i ten Stronic se zdá v sport-sport módu jakž takž, i když manuál to samo není. S úskalíma vysokých specek bych souhlasil. Třeba automatická dálková jsou teoreticky fajn věc, ale prakticky to funguje tak mizerně, že to nikdo trochu pohotový nemůže snášet. O precrashích a spol. ani nemluvě...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BBD

Boha jeho ten placatý vola.. | 22.10.2013 21:24reagovat
avatar

Boha jeho ten placatý volant je ale kravina.

Test pěkný, je hodně na co koukat :)

Nepřihlášený xpert

jo, v dnesni dobe pro clov.. | 22.10.2013 21:30reagovat
avatar

jo, v dnesni dobe pro cloveka s mozkem lepsi moc priplatku u premiovek nebrat, protoze vsechny miri smerem od svepravnosti. ale auto pekny, zvenci i zevnitr, taky jizdne se zda byt slusny. jen za 1,2 m asi ne-e :)

Nepřihlášený Gearhead

Reakce na: Ta mqbéčka s 1.8 TSI jedou.. | 22.10.2013 21:40reagovat
avatar

Mně teda ten automat přijde na posledním videu při druhém rozjezdu (1:50+) úděsně pomalý, určitě na to, že jde o nejrychlejší režim. To úplně slyšíš ty prodlevy mezi tahy, to vážně bývalo lepší.

goes

No se 7q Stronikem uz neja.. | 22.10.2013 21:40reagovat
avatar

No se 7q Stronikem uz nejakou dobu jezdim a tedy je vsechno, jen ne pomaly. A to ani nahoru, ani dolu, ani napravo a ani nalevo. A to ani ve srovnani s jinymi dvouspojkami se kterymi sem jezdil, ci jezdivam. Neverim, ze by byl nekdo schopny rucne radit rychleji, to je nesmysl a zadne 1,5 sekundove mezery se taky nekonaji. Nema ani nejake zasadni problemy s logikou, ze by radil jak nema, pravda jedinou nevyhodou asi je, ze nenecha auto ani chvili v omezovaci a i v M modu proste preradi. Jinak, ze by i automaticky mod mel nejake mezery, kdy by nevedel co ma delat a nema delat to proste ne. V ramci rychlosti razeni, komfortu razeni je to spicka mezi beznymi prevodovkami. Mimo nejake polozavodni sekvence supersportu moc rychlejsich prevodovek nebude a ruka a rucni razeni uz vubec ne.

Nicmene Pavlova averze k teto prevodovce se traduje dlouhe roky, takze jsou veci, ktere i v jeho "profi" testech je treba brat hodne s rezervou. Trochu problemem taky je to, ze at testuje rodinne MPV, offroad, nebo cokoli jineho, tak ma porad stejnou lajnu, jak se na takova auta diva a jak by dle jeho pohledu melo jakekoli auto fungovat. Proste jak auto nedrti zatacky a neni postaveno pro ridice, tak nema sanci.

Ale tak co uz. Psani na zakazku, tedy tak, aby testy vzbuzovaly maximum emoci, idealne rozdelily ctenare je jeho vysadou. Zvysuje to ctenost, zvysuje to klikanost, zvysuje to vynosnost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gearhead

Reakce na: No se 7q Stronikem uz neja.. | 22.10.2013 21:47reagovat
avatar

Říkat si může každý co chce, ale vidím co vidím :-) Když je to na videu max rychlý mód, tak to je bída a v nomrálním to pochopitelně bude horší.

Jinak ty jsi pro měnu známý jinými averzemi, takže tě taky beru s rezervou :-) Jistě ale vím jedno - nikdo se nedívá na auta očima adekvátní klientely tak jako Pavel Janda, takže to s tím drcením zatáček je úplný nesmysl. To spíše ty vystupuješ v diskuzích tak, aby to dělalo vlny. Já se strhnout nenechám.

Nepřihlášený zombie

Reakce na: No se 7q Stronikem uz neja.. | 22.10.2013 21:52reagovat
avatar

zhrzená koza se vrátila? to zase půjdou diskuze akorát do flamu o ničem. jen jedna otázka: jelstě ne, takže k tomu nemáš co říct jako obvykle, soudit podle zkušenosti s něčím jiným je mimo.

Nepřihlášený H. Bednář

Kvalitní test, z toho se o.. | 22.10.2013 21:55reagovat
avatar

Kvalitní test, z toho se opravdu člověk dozví. Tentokrát psaný odtažitěji, ale to je dobře, k autu to zjevně sedí. Nová A3 1.8 TFSI se mi líbí, s manuálem by mohla být perfekt. Musím si ale srovnat, jestli má smysl vedle Leonu.

Neplánujete test nové S3? Ten by mě zajímal, určitě to tu nikdo neodřídí jako vy. Díky.

Nepřihlášený RoVi

Konečně jsem to dorazil. A.. | 22.10.2013 22:01reagovat
avatar

Konečně jsem to dorazil. Ale jo, je to fajnový auto, nakonec ani zpráva, že jde ušetřit a dostat víc není k zahození.

goes

+ nicmene je to sranda, ja.. | 22.10.2013 22:02reagovat
avatar

+ nicmene je to sranda, jak muj nick budi emoce. Je zajimave, ze tu pisu prubezne porad, kazdy tyden apod. nicmene pod jinym nickem, ale stejnym stylem a to vam nevadi. Vesele se semnou bavite, date mi i zapravdu apod. Ale jednou si nechte neprehodim nick a uz vam to vadi :))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RoVi

Reakce na: + nicmene je to sranda, ja.. | 22.10.2013 22:05reagovat
avatar

Možná to bude tím, že ses znevěrohodnil, což je přesný opak pjandy. Když někdo píše roky nejlepší testy, něco to znamená, když někdo roky tlachá nesmysly v diskuzích, taky to něco znamená.

Nepřihlášený zombie

Reakce na: + nicmene je to sranda, ja.. | 22.10.2013 22:08reagovat
avatar

ber to jako dobrý návod pro život, jak nebýt za blbce. nebýt sám sebou.

goes

RoVI: ty nejlepsi testy se.. | 22.10.2013 22:13reagovat
avatar

RoVI: ty nejlepsi testy se hodnoti cim? ze si reknes, ze jsou nejlepsi? Nebo je nejak meris? Nejlepsi testy aut jsem psal vzdy ja ;)

zombie: ale velke prd, ja jsem porad stejny. Jen sem si ted overil, ze problemem vubec nejsou me nazory, nebo to, jak se vyjadruji, ale to, zda to reknu ja1 nebo ja2. S jinym nickem nemenim sebe a to, jak komunikuji. Spise je to ukazka toho, ze nekdo ma docela komplexy ;)

Nicmene nechme osobnich problemu a resme auto ci test. Pokud ma nekdo problem s tim, kdyz nekdo nesklada ody na test Pavla, ok, je to jeho pravo a jeho problem. Kdyz nepise blbosti, tak mu test rad pochvalim. Kdyz je pise, tak to napisu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RoVi

Reakce na: RoVI: ty nejlepsi testy se.. | 22.10.2013 22:21reagovat
avatar

To je samozřejmě můj názor. Ale podle mých zkušeností zdaleka nejen můj. Ono se to pozná i podle toho, jak dlouho a na jaké úrovni to kdo dělá, co za ním stojí atd.

Ano, nechme osobních problémů, protože tvoje příspěvky jsou jen jeden velký osobní problém. Ty jsi nejlepší testy určitě nepsal, proto to taky už dlouho neděláš. Ale jinak se můžeš jistě zkusit prosadit, webový automag si může udělat každý. Pak se uvidí, do té doby jsou to vážně jen tlachání nesmyslů v diskuzích.

goes

RoVI: tak ono kdyz si zalo.. | 22.10.2013 22:24reagovat
avatar

RoVI: tak ono kdyz si zalozis svuj web, tak je logicke, ze tam pak pises a pak samozrejme to pises dlouho. To neni dano tim, ze jsi nejlepsi, ale tim, ze to vlastnis. Ale pokud je to dle tebe meritko nejlepsiho, tak proc ne.

Jiank nejlepsi testy jsem psal a nedelam to ne proto, ze bych spal spatne testy, ale proto, ze jsme z AR po zmenach v CP odesli vsichni, nekteri presli zde a maji to jako konicek a jine uz ten konicek prestal bavit pote.

Nicmene ja nemusim nic dokazovat, ja to uz dokazal ;)

goes

Takze pojdme resit auto -.. | 22.10.2013 22:25reagovat
avatar

Takze pojdme resit auto - kde tedy radi pomalu? A pomalu vuci cemu? Je zcela urcite rychlejsi, nez ta nejlepsi ruka, je rychlejsi, nez HDM automaty, mozna je pomalejsi, ne nezajaka polozavodni prevodovka v supersportech, mozna je i rychlejsi dvouspojka na trhu, ale kde je pomaly? Divam se na vsechna videa a seka to tam jednu za druhou bez problemu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Filip C.

Ten Connect me teda zklama.. | 22.10.2013 22:29reagovat
avatar

Ten Connect me teda zklamal, to je vazne hodne upjate. Jinak to vypada na slusne auto, co si to akorat kazi samo par drobnostma (co nastesti jde nemit).

Ad testy... kazdy autor rika svuj nazor, to je tak vzdycky y muzu ho brat a nemusim. Co ja ocenuju na praci pana Jandy je technicka kvalita, ze ty pohledy zasadi do velmi vymluvnych, podrobnych textu, podlozi spoustou fotek, videi, mereni. To je to, co je daleko pred kymkoli, dela to proste s mnohem vetsim nasazenim. Kdyz to nekdo zpochybnuje, je mimo, mam toho nacteneho hodne.

goes

Filip: no pokud toho mate.. | 22.10.2013 22:33reagovat
avatar

Filip: no pokud toho mate hodne nacteneho, tak je to super. Mozna by bylo lepsi mit toho hodne najezdeno, aby clovek vedel, jak hodne je to blizko realite, ale proc ne.

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Takze pojdme resit auto -.. | 22.10.2013 22:36reagovat
avatar

V testu to máš popsané přesně, takže zbytečné otázky.

S tímto jsem nejel, ale se zmiňovanou novou A6 s Stronicem ano a platí přesně to, co je zmíněné v testu. Tedy určité daleko pomalejší než dříve, ve standardním režimu až nepříjemně pomalá. Ve sportovním s dynamic drivem na maximu leda snesitelná.

Pokud ti to vyhovuje, ok, ale je prostě fakt, že Stronic šel s rychlostí dolů. Na videích máš jen nejrychlejší režim, to je snesitelné i pro mě, nakonec už jsem to psal. Ale nemám problém akceptovat co je psáno, že by to tady mělo začínat, ne končit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Saxon7

Reakce na: V testu to máš popsané pře.. | 22.10.2013 22:39reagovat
avatar

Že se necháš... Stačilo říct: Chytni se jiný věci, v opozici za každou cenu nemusíš být nutně za blbce :o)

goes

Embed: a proc tomu rikat s.. | 22.10.2013 22:45reagovat
avatar

Embed: a proc tomu rikat sportovni mod. Treba je to normlani mod s tim, ze byly pridany dva pomalejsi pro vetsi komfort? Je to jako "L" verze v luxusnich vozech. Taky plati, ze se dala normalni verze a pak zkracena ;)

Jinak papirove nova generace radi rychleji. Ok, prijmu-li ze jsou to jen PR kecy a radi pomaleji, pak vazne smekam, ze nekdo pozna treba 150 vs. 200 ms v dobe razeni.

Ja kdyz zaslapnu plyn s 7 Stronikem, tak to radi jedno po druhem. Samozrjeme v komfort modu to nebude tak rychle, taky je to komfort mod, aby byl komfortni a neradil tak pod plynem. Jinak i v tomto modu v podstate nejde poznat jakakoli prodleva v distribuci vykonu na kola. A uz vubec ne tak, ze by to slo nejak mezigeneracne poznat.

Jinak to, ze je to v testu popsano je jedna vec, pocit je druha vec a realita je treti vec. Ty prvni dve veci neresim, to jsou subjektivni pocity, resim to treti a to objektivni realitu.

Navic ani kdyz vezmu ten komfort mod, tak rukou tak rychle nikdy nepreradis. Takze pliveme na automat, ze radi pomalu a pritom rukou to neda clovek ani za dvojnasobek daneho casu. Tedy od prvniho okamziku zmacknuti spojky po plny plyn po prerazeni. Ale jak toto zvladas za 0,2 s, tak ti to auto klidne koupim.

Nepřihlášený Majer

Dobrý test, za S3 bych se.. | 22.10.2013 22:50reagovat
avatar

Dobrý test, za S3 bych se taky přimlouval, nejlíp na Nordchleife :) Já vím, blouzním, ale kdo ví :)

Nepřihlášený Mercator72

Když přišla řeč na automat.. | 22.10.2013 22:59reagovat
avatar

Když přišla řeč na automaty, mně je teda protivné cokoli se dvěma spojkama. Radši jakýkoli HDM než jakékoli DCT, můj názor, moje zkušenost. A pokud ještě DSG a spol. zpomalují, bude to ještě horší. Není to věc rychlosti, ale ovladatelnosti, která má s vyzpytatelností dost co do činění.

goes

No nevim, jezdim soucasne.. | 22.10.2013 23:06reagovat
avatar

No nevim, jezdim soucasne s BMW s HDM a Audi s Stronikem. Rozdil zadny, obe komfortni, funguji jako kvalitni automaty, funguji vzdy jak maji, radi velmi komfortne, jen je DSG rychlejsi. Mozna pocitove, ale ok. Obe se ovladaji stejne plynovym pedalem, pripadne padly ci pakou. Radi jak maji, kdy maji a funguji adekvatne.

Beru, ze manual umozni vice ovlivnit styl razeni, urcite ne rychlost nahoru ci dolu.

Nepřihlášený quasimoto

Mal som minulu generaciu A.. | 22.10.2013 23:22reagovat
avatar

Mal som minulu generaciu A3 SB, a mam vyse 2000 km na novej A3 3D aj A3 SB (a A3 SB novu som si uz aj objednal ale napokon nekupil)

1. nesuhlasim ze by bolo vzadu malo miesta. Je to uplne porovnatelne v ramci triedy, urcite nie podpriemer. Mam 187 cm a za seba som sa v pohode zmestil aj do 3D, v SB to bolo uplne pohoda. Auta typu Astra, Focus neponukaju vzadu o nic viac miesta, samozrejme ze su aj vacsie ako Octavia, ale v porovnani s klasickymi HB je A3 priemer az nadpriemer.

2. Takisto prepinanie dialkovych svetiel podla mna funguje uplne dostatocne, sam by som auto bez toho nechcel kedze jazdim vela aj v noci.

3. Naopak kufor je medzigeneracne sice vacsi, ale jeho vyuzitelnost je o malo horsia kvoli dvojitej podlahe a tvaru tretich/piatych dveri

To su dojmy zo strucneho citania testu vs realiuty zazitej na vlastnej kozi

Nepřihlášený cqs

To auto by mohlo bez autom.. | 23.10.2013 10:02reagovat
avatar

To auto by mohlo bez automatu, zkurveného volantu, tonou safety fíčur, ktoré v zásade aj tak nefungujú ako by človek predpokladal, aj použiteľné. A možno o polovicu lacnejšie..

Pekný interiér, to sa musí nechať, ale na to neuveriteľné pískanie turba počas jazdy by som si musel hoodne dlho zvykať.. V podstate na videu nepočuť nič iné.

goes

Kdyz jsem psal o tom, ze p.. | 23.10.2013 12:25reagovat
avatar

Kdyz jsem psal o tom, ze proste mnohym chybi jakakoli zkusenost s temi vozy a at PJ napise cokoli, je to pro ne pismo svate, tak mala ukazka, nesmyslu (mozna nepresnosti) v testu. Sice nepredpokladam, ze to obdivovatele vezmou v potaz, ale co uz... Takze z testu: Zkrátka jakmile se oddáte if a then samotného auta, koledujete si o průšvih. Věřím, že nějaký německý inženýr došel k závěru, že průměrný řidič chybuje v 0,03 procentech případů zatímco jeho systém 0,02, a tak je to statisticky bezpečnější. Ale co když nechci být obětí statistiky, co když nechci být obětí špatných předpokladů jiných? Jako symbol toho všeho mohu uvést ještě jedno řešení, které už tak trochu známe z BMW - když u něj chcete couvat s automatem s otevřenými dveřmi, nejde to, protože auto si myslí, že jste jej opustili se zařazenou rychlostí a přepne automat na P. Audi má volič automatu mechanický, takže se nikam nepřepne, brzda je ale elektronická, a tak, pokud uděláte totéž, auto zablokuje kola. Je to znovu chybný předpoklad - že jsem vystoupil. Já se ale jen chci zpoza volantu lépe podívat, kam vlastně couvám. Neuděláte to, auto vám to nedovolí. A to je vážně jen celkem nevinný symbol toho, kdy auto myslí za vás a mýlí se. Ostatní automatické systémy se podobných chyb dopouštějí též, a to v mnohem důležitějších momentech. Na můj vkus jich dělají mnoho, příliš mnoho... Tak jsem prave natocil, ze couvat s Stronikema otevrenymi dvermi lze: http://www.youtube.com/watch?v=enKgb6EjVDM Ano, je to model A6, nicmene uplne stejne to jde i v A3. Soucasnou sedmickovou radu BMW a couvani na zpatecku s otevrenymi dvermi mohu taky natocit. A jeste jedno video ohledne pomalosti razeni: http://www.youtube.com/watch?v=TbBVvvJGn0Q Opravdu mate za to, ze to radi pomalu? Ukazte mi nekoho, kdo to odradi rychleji... - vazne by bylo u mnohych lepsi, kdyby nad tim uvazovali, vyzkouseli si to apod. aby pak neverili kde jake pohadce

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený driver

Quasimoto: 1) Octavia a.. | 23.10.2013 12:39reagovat
avatar

Quasimoto:

1) Octavia a A3 jsou MQB, takže meleš nesmysly.

2) Cokoliv automatického v autech je předmětem kritikyjen proto, že češi jsou zaprdění pivaři plní předsudků. Miluju všechno automatické, i pomoc řízení je supr a funguje to skvěle. Už v A3 z roku 98 před 15ti lety řadil automat skvěle, a řadí dodnes. To, že někdo nechápe zacílení, je druhá věc. Jestli si někdo myslí, že auto okolo milionu korun bude jako F1, tak má trochu důvod se zaměřit na svoje ego, neboť dopravní prostředek není totéž co závodní speciál.

Apropo, kolik lidí v CZ má závodní licenci?

Dle keců v okolí vzniká dojem, že každý druhý :o) a přitom ZIP 70% salátů nechápe.

Ale na automaty, které jsou rychlejší než oni, mají názordříve, než s tím jezdí...

Je to k smíchu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kubis

Reakce na: Kdyz jsem psal o tom, ze p.. | 23.10.2013 13:42reagovat
avatar

Goes: zbytečně řešíš, co kde a za jakých podmínek jde. Tady šlo o ideu částečné hlouposti různých automatických systému a né jestli u tebe to v A6 jde nebo nejde, jestli Fantovo nové BMW 7, to umí nebo neumí když to tady psali atd.

Trochu mi to příjme, že každá liška chválí svůj ocas. V tvém případě AUDI...

PS: pěkné video, ale možná zkus ty dveře otevřít nastartování a zařazení zpátečky a né je mít otevřené pořád. Možná to je ten kámen úrazu...ale je zbytečné se v tom pitvat....

goes

Kubis: ale to couvani jde.. | 23.10.2013 13:57reagovat
avatar

Kubis: ale to couvani jde i s novou A3 a DSG, bohuzel tu ted nemam u sebe. Jinak pro tvuj klid duse ti natocim i to video, kde budu mit nastartovano, dam zpatecku a otevru dvere.

Jinak co ja kde chvalim? V cem tu chvalim Audi? Az bude clanek o BMW, tak taky budu resit nesmysly, ktere tam budou a budu vedet z praxe, ze tak nefunguji. Je mi to burt. Dnes mam audi, priste bmw, ja to neresim.

Akorat jsem proste nesouhlasil s pomalosti razeni, jak ji autor + nekteri zdejsi, kteri v 99 % pripadu v tom aute ani nesedeli, natoz aby jej alespon projeli, tvrdi. Ten automat radi rychle, rychleji, nez kdokoli zvladne rukou. Ze v modu "komfort" neradi rychle je logicke, protoze proste tak rychle razeni jako v S modu aniz se snizi komfort proste udelat nejde. Bud jedno, nebo druhe. Proto ta prevodovka taky nabizi nekolik modu, aby si ridic vybral co chce. Zda nejakou setinku pomalejsi, ale nepostrehnutelne, nebo proste razeni vylozene pod plynem, ktere uz moc komfortni byt nemuze apod. Zaroven zcela jiste neradi pomaleji, nez minula generace, nebo nez HDM automaty. To, ze prevodovka od sportovniho Porsche radi rychleji je mozne, proc by nemohla. Taky jejich auta zacinaji cenove tam, kde Audi a koncern konci.

Nepřihlášený Jirka

Dobry den, rad bych se ze.. | 23.10.2013 15:36reagovat
avatar

Dobry den,

rad bych se zeptal proc tu neustale dokola v testech vidim golf, octavia, leon, a3, rapid v tisici variantach?? Napr. tento zazracny motor tu je snad uz po pate nebo po seste. Mrzi me ze ostatnim znackam se tady takhle ani zdaleka nevenujete. Moc rad bych si precetl treba test FF3 s 182k EB (myslim ze prave nejprodavanejsi auto na svete..) Ten zoufaly test focusu v nejslabsi nafte, kombiku a socialni vybave nejde v porovnani se soucasnymi testy brat ani vazne..

Dekuji...

goes

Jirka: predpokladam, ze to.. | 23.10.2013 16:45reagovat
avatar

Jirka: predpokladam, ze to funguje porad stejne, takze testuje se to, co automobilky nabidnou a to, co daji k testovani k dispozici. Jsou automobilky, ktere auta temer nepujcuji, jsou automobilky, ktere nabidnou max. nejakou jednu verzi a pak jsou takove, ktere nabizi porad a ruzne verze. Takze to, co se pak testuje je jen o tom, co automobilka chce testovat.

Takze pokud automobilka FF 182k jako novinarsky vuz nema, tak nema redaktor co testovat. Zkuste na ne tlacit a treba to zmeni.

goes

Kubis: takze jsem to zkous.. | 23.10.2013 18:56reagovat
avatar

Kubis: takze jsem to zkousel a jsou veru situace, kdy to nejde. Takze otevreni dveri az po nastartovani nic nemeni, lze couvat porad, kdy to nejde, tak tehdy, pokud po nastartovani das D a je pak jedno, zda se rozjedes, nebo to vratis zpet na R bez rozjezdu, pak uz to vzdy zabrzdi pri snaze jet s otevrenymi dvermi zpet.

Tudiz menim sve tvrzeni a nazor, ze to vzdy funguje. Zkusim to pak jeste na te A3, ale tam mam za to, ze to bude fungovat stejne.

Nepřihlášený Kubis

Goes, díky za snahu to vůb.. | 24.10.2013 10:04reagovat
avatar

Goes, díky za snahu to vůbec zkusit a opravit předchozí tvrzení. To se jen tak nevidí!

Jsou prostě občas se vyskytující situace kdy automatika vadí, prostě do řidičovy hlavy nevidí.

Nepřihlášený emje

Je pekne, ze tie dvojspojk.. | 24.10.2013 13:27reagovat
avatar

Je pekne, ze tie dvojspojky maju v katalogoch napisane za kolko milisekund preradia, verim tomu ze samotne preradenie tolko trva, ale je rozdiel preradenie a preradenie.

Mam skusenosti s DSG a dvojspojkou v Mercedesi a ten cas, ktory potrebuje ta prevodovka na zaradenie inej rychlosti ked stlacim padlo pod volantom je lepsie merat v sekundach nez v milisekundach. A to ze trafi taky medziplyn, ze to citelne sklbne a este potom zmatkuje sa hodi hlavne pri predbiehaniach... V tychto situaciach, kde treba co najrychlejsie podradit to skratka spravim s manualom rychlejsie a lepsie a to nie som ziadny expert.

K tomu radarovemu tempomatu mam tiez negativny postoj. V najsportovejsom rezime, nastaveny na najkratsi odstup brzdi na dialnici tak skoro pred autom, ktore je takmer uz zaradene v inom pruhu, ze sa niekedy zlaknem co sa deje. To ze ked auto uhne a on este caka so zrychlenim asi 2-3 sekundy je ako vecnost, hlavne ked za vami idu rychlejsie auta. Nemal by som porti tomu ziadnu vyhradu, keby sa to dalo vypnut a dal by sa pouzivat ako obycajny tempomat. Lenze nejde.

Nepřihlášený

A pri parkovani do garaze.. | 24.10.2013 13:30reagovat
avatar

A pri parkovani do garaze na Mercedese som si skoro rozbil hubu o volant ked som otvoril dvere

Nepřihlášený Dan

Mám najeto za posledních 1.. | 24.10.2013 15:10reagovat
avatar

Mám najeto za posledních 150let mnoho km s automaty od Oplu,Bmw,Volvo.Všechno klasiky.S DSG mám najeto jen pár km ale ta krátká zkušenost dobrá.Jediné co je horší a kde je manualně průměrně zručný a přemýšlející řidič lepší jsou robotické převodovky např Citroen.

Goes:jak se ti s DSG parkuje?Mám s DSG opravdu par km a zvažuji koupi auta s DSG a toto je věc na kterou upozornil jeden z testů jako na slabší místo.

Pan Janda má hezké testy ale opravdu se vším závodí....

Zobrazit reakce..

goes

emje: problem uvadenych ca.. | 24.10.2013 15:19reagovat
avatar

emje: problem uvadenych casu u ruznych automatu je to, ze kazdy to uvadi jinak. Jedna vec je samotny akt prerazeni, kdy ty prevodovky to stihnou za tech 100-150 ms, nicmene pak je cely akt prerazeni jako takoveho.

Kdyz to popisu u manualu, tak... u manualu zacnes mackat spojku a to je okamzik zahajeni prerazeni a posutis plyn, pak az je spojka odpojena, tak clovek prehodi kvalt a pak opet pousti spojku a dava plyn. To samotne prehozeni rukou trva kratko, ale cely ukon je prodlouzen jeste o ty doby, kdy kola zacinaji byt od motoru odpojena po okamzik kdy jsou opet v zaberu. Spickove automaty v supersportech cely proces dokazi udelat pod 100 ms, takove DSG zaradi taky za 100 ms, ale jeste je tam ta omacka, takez vysledny cas je delsi. Nicmene i tak je cele prerazeni vyrazne rychlejsi, nez kdokoli s manualem (mluvim o DSG, automaty v MB neznam) a to smerem nahoru i dolu a to i v komfortnim modu. Ono to jde videt i na tom videu co jsem daval vyse, ze to jede porad vice mene pod plynem a doby razeni jsou v desetinach sekundy.

Muze se to nekomu nelibit, ale to je tak vse. realita je dana.

goes

Reakce na: Mám najeto za posledních 1.. | 24.10.2013 15:21reagovat
avatar

Aboslutne netusim, co by melo byt na DSG divne pri parkovani. Mi ten automat funguje dobre. Kde neni tak hladky jako HDM automat od BMW tak to je napr. pokud clovek radi D-R nebo R-D tam to pocitove mirne skubne. Dale se mi zdaji na komfortnim modu vetsi prodlevy pote, co clovek da D mod pusti brzdu a da plyn, jakoby to trosku dele trvalo. Couvani je pak uplne normalni, nevidim tam zadny problem. Cas, kdy clovek nekam prijede na D, dupne na brzdu a rychle preradi na R a zacne couvat mi pripada uplne stejny jako u BMW automatu. Necitim tam zadny rozdil. Auto se rozjede samo, pripane reaguje v pohode na plyn apod.

mozna kdybys napsal co by tam nemelo fungovat tak bych se na to mozna zameril.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dan

15 let sorry | 24.10.2013 15:23reagovat
avatar

15 let sorry

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Aboslutne netusim, co by m.. | 24.10.2013 15:31reagovat
avatar

Goes Jde mi o plynulost rozjezdu,aby auto nereagovalo skokově.Například při parkování do uzkého prostoru kdy se hodí pomalá jízda.

goes

Zadne skoky se nekonaji. T.. | 24.10.2013 15:44reagovat
avatar

Zadne skoky se nekonaji. To co maji dotycni namysli je to, ze to prerazeni je citelne, proste z toho D-R to pocitove kopne, ale auto se pritom ani nehne, rozjizdi se velmi plynule. Duvodem toho, proc se to deje je to, ze tam pri tom razeni D-R je mirna prodleva a to zalezi hodne na tom jakou rychlosti se dojizdi dopredu. Pak po tom zarazeni D-R je tam ta prodleva dle meho nekdy muze byt i pul sekundy a cloveku to neda a prida plyn, protoze ma pocit, ze auto se nechce rozjet a pak se rozjede rychleji, nez mozna clovek ceka. Da-li tomu clovek cas, tak zadny skok se nekona aj e to velmi plynule.

Nicmene toto se deje i u HDM automatu. Neni to nic nezvykleho.

Nepřihlášený Dan

Goes: Díky | 24.10.2013 15:49reagovat
avatar

Goes: Díky

goes

Jinak dle meho se da bezne.. | 24.10.2013 15:57reagovat
avatar

Jinak dle meho se da bezne pujcit auto na vikend ze salonu, takze zkusit VW, Audi, Skodu zda nemaji predvadecku z DSG a pujcit si to na vikend a uvidite sam.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený quasimoto

Reakce na: Quasimoto: 1) Octavia a.. | 24.10.2013 16:39reagovat
avatar

DRIVER: ake nezmysli hovorim?

- ze z vlastnej skusenosti viem ze so 187 si pohodlne sadnem za seba do A3 3D a est epohodlnejsie do A3 SB co ma dlhsi razvor? A ze hoci ma Octavia III vzadu viac miesta, ze aj A3 SB je minimalne priemer-az nadpriemer?

- ako to suvisi s MQB? Prave MQB dalo volnost co sa tyka dlzky platformy, razvoru, rozchodu.. jedinym obmedzenim je vzdialenost pedalovej skupiny od osi prednej napravy.

Upokoj sa a nabuduce nepis nezmysli ked o tom nevies ;)

goes

quasimoto: ja mam tedy 188.. | 24.10.2013 17:29reagovat
avatar

quasimoto: ja mam tedy 188 cm, pokladam se za ridice, ktery sedi vzprimne a pomerne blizko k volantu vuci spousty, nicmene za sebe si v A3 a ani A3 SB nesednu. Tedy ze bych mel kolena u sebe to nehrozi vubec, to bych je ani nedal, takze musim mit extra nohy roztazene, abych si za sebe sedl.

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Jinak dle meho se da bezne.. | 25.10.2013 08:23reagovat
avatar

Goes:Zkusím ale s těmi auty s dsg je dle mě zkušenosti například rapid s dsg v Praze vůbec není a v ČR jsou 2

Nepřihlášený Martin

Až na podrobný popis chován.. | 25.10.2013 10:58reagovat
avatar

Až na podrobný popis chování automatu je to zbytečné cvičení na téma informace z brožury a názory autora. Opravdový TEST by měl obsahovat i toto: http://www.edmunds.com/car-reviews/track-tests/2012-hyundai- veloster-suspension-walkaround.html nebo nemáte hever a foťák?

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Jinak dle meho se da bezne.. | 25.10.2013 23:17reagovat
avatar

Goes:Zkus?­m ale s tÄ›mi auty s dsg je dle mÄ› zku??enosti nap?™?­klad rapid s dsg v Praze v??bec nen?­ a v Ä?R jsou 2

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Jinak dle meho se da bezne.. | 25.10.2013 23:20reagovat
avatar

Omlouvám se za spam

Nepřihlášený dodge

Pěkný rodinný automobil, t.. | 12.2.2014 14:53reagovat
avatar

Pěkný rodinný automobil, to je Audi výrobní program, žádný sporťák to není, to je Nismo.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše