Test Citroën DS3 Racing: francouzský Cooper

 | 19 příspěvků | 26.9.2011 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený xpert

autiko pekny, ale cena je.. | 26.9.2011 20:45reagovat
avatar

autiko pekny, ale cena je kapku mimo. to by to muselo byt neco mnohem lepsiho nez jen lehce potunena a uz tak draha ds3.

goes

xperte nicmene realne ti t.. | 26.9.2011 23:41reagovat
avatar

xperte nicmene realne ti to muze byti i tak jedno. zakazniky si to najde, ty jim nebudes nikdy, tak proc resis cenovku co je udajne mimo?

Nepřihlášený jarka

mmihalik: 1165kg je na dne.. | 27.9.2011 00:35reagovat
avatar

mmihalik: 1165kg je na dnešní dobu sympatická hmonost, nevážili jste to jestli nám citroen náhodou nekecá?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro m.

Reakce na: mmihalik: 1165kg je na dne.. | 27.9.2011 01:03reagovat
avatar

bohužel, ale mám předběžnou nabídku na profi váhu a rád bych toho někdy využil. hodně značek si vymýšlí a to se mi nelíbí

goes

co to je "profi vaha" :) p.. | 27.9.2011 07:17reagovat
avatar

co to je "profi vaha" :) pritom staci zajet na nejblizsi sbernu surovin, borcovi dat pade za zvazeni a vidite presne. no ale chapu, jak to neni "profi vaha" tak to proste nejde :)

Nepřihlášený jarka

Souhlas s goesem, profi váh.. | 27.9.2011 08:29reagovat
avatar

Souhlas s goesem, profi váha je samozřejmě supr, ale číslo +-5kg, který se dostane ze sběrny je pro nás internetový diskutéry dostačující :) .

Nepřihlášený miro m.

profi znamená Dekra a cháp.. | 27.9.2011 10:40reagovat
avatar

profi znamená Dekra a chápu, že plus-mínus mezi námi děvčaty stačí, ale když tím usvědčíte automobilku, že lže, je vždycky lepší mít to na papíře z kalibrované váhy ČMI

goes

no cekal sem mnoho ruznych.. | 27.9.2011 11:11reagovat
avatar

no cekal sem mnoho ruznych vymluv, ale tato mne nenapadla :) musim uznat, ze krativitu ve lhani mate peknou. Co to opet resit jednoduse? odvazim na vaze na srotaku a kdyz to bude ulet, tak si zajistim presne mereni, ony ty vahy na srotacich musi byti kupodivu taky velmi presne a taky jsou. Ony i ty cejchovane vahy maji odchylku apod.

Tudiz misto "nenapadlo nas to a je to dobry napad" tu resite nejake usvedcovani automobilek. Ah jo. Proc musi kazdy kdo prijde na AF prejit do tohoto systemu neschopnosti si priznat neznalost, chybu, opomenuti apod.

Nicmene kdyz uz budete usvedcovat, jsem zvedavy, jak budete vylivat olejovou napln, abyste ji tam pak dali presne mnozstvi, ktere ma automobilka uvedeno v manualu, abyste ji pul kila nepridali, ci neubrali. To same dalsi provozni kapaliny apod. coz muze udelat klidne +- 5-7 kilo ani nemrknete a uz byste nekoho poskodili.

Nepřihlášený miro m.

Radku, opět jste nezklamal.. | 27.9.2011 11:36reagovat
avatar

Radku, opět jste nezklamal. Už byste si mohl zvyknout, že svět a všechny nápady se netočí jen kolem Vaší osoby, a když má někdo jiný názor (na způsob měření hmotnosti vozu, například), třeba to nemusí být výmluva, ale prostě jen jiné uvažování. Ten úžasně efektivní nápad měření váhy ve dvou kolech, nejdříve na „šroťáku“ a pak „přesné měření“, s radostí přenechávám Vaší geniální mysli.

Hm, 5-7 kg, to snad nestojí ani za komentář :)

goes

nestoji za komentar? a jak.. | 27.9.2011 11:51reagovat
avatar

nestoji za komentar? a jaky si myslite, ze je rozdil ve kvalite vahy na srotaku a tim, co maji v dekra? vetsi nebude, spise daleko mensi. Auto vahy na srotaku jsou velmi presne, co jsem mohl zkouset, kdyz jsme vazili auta, ukazovaly extemne presne a veru ta presnost na 5 kilo. Ale chapu, ze to musi byt v Dekre, aby to melo smrnc.

Jinak kolem mne se nemusi tocit nic, jenom nechapu ty vymluvy a vytacky u veci tak jednoduchych a jednoznacnych. Ono to bylo stejne i s merenim zrychleni, jak se nam nekteri smali, ze nase mereni neni spravne a dostatecne profi, ze? Kdyz se pak prislo, ze se pouziva stejne prostredi, metodika a hlavne hw pro mereni jako u jinych profi mereni, najednou bylo vsechno jinak, ze. Uz to melo tu vahu :)

Jinak je zajimave sledovat tvuj vyvoj ve vykani a tykani. Nejdrive jsme si vykali, pak tykali a ted si zase vykame :) No proc ne :)

Nepřihlášený miro m.

no, možná by bylo méně kom.. | 27.9.2011 12:13reagovat
avatar

no, možná by bylo méně komplikované tykání a nemám s tím problém. takže ještě jednou. rád bych se podíval, jak bys šel do sporu s importérem, kdyby tě pár týdnů/měsíců po zveřejnění testu obvinil, že ve svém textu lžeš, protože oni to zkusili také a naměřili třeba o 50-80-100-… kg méně. myslíš, že by ti ten vůz půjčili ještě jednou? tady přeci nejde o to, jestli to může nebo nemůže být na jiné, snadněji dostupné váze, ale o to, že tady se hraje na byrokracii a na podložení svého tvrzení budeš mít nejen své slovo (což by mě stačilo, jiným nemusí), ale také oficiální doklad. ten by byl zbytečný, pokud jde o zanedbatelnou odchylku, ale rozdíl 50 až 100 kg bývá někdy opravdu reálný.

goes

miro jaky spor resit? napi.. | 27.9.2011 12:15reagovat
avatar

miro jaky spor resit? napises - byli jsme na vaze a odvazli jsme oreientacne 1300 kg. jde snad s vami do sporu prodejce za to, ze napisete "po meste jsme jezdil za 10" a oni pisou ze maji spotrebu po meste 8? Nebo kdyz udelate orientacni mereni zrychleni a nesedi to?

Jinak ja nevim kolikrat jsi byl na srotaku s auto vahou, ja uz parkrat ano a ver, ze 50-100 kg nehrozi snad nikde. Nemohu vyloucit, ze nekde ano, ale jinak jsou ty vahy extremne presne a +- 5 kg naprosto bezne.

Nepřihlášený miro m.

a ještě drobnost k tomu měře.. | 27.9.2011 12:18reagovat
avatar

a ještě drobnost k tomu měření zrychlení. to není to samé, akcelerace na 100 není exaktní číslo (řidič se špatně vyspal, počasí je nádherné, adhese mizerná, opotřebení pneumatik značné......)

Nepřihlášený miro m.

spotřeba dtto | 27.9.2011 12:19reagovat
avatar

spotřeba dtto

Nepřihlášený miro m.

a ten rozdíl nebyl myšlen.. | 27.9.2011 12:20reagovat
avatar

a ten rozdíl nebyl myšlen pro srovnání šroťák - dekra, ale výrobce vs. realita

goes

hele i ta vaha na dekre se.. | 27.9.2011 12:31reagovat
avatar

hele i ta vaha na dekre se muze ovlivnit tim, kolik tam das benzinu, ze misto 6ti litru oleje das 7 misto 5ti litru vody das 4,5, misto plnych ostrikovacu das poloplne a nacepujes nechte o 5 litru benzinu vice a uz mas vahu +- 5-10 kilo jinou. Jasne, pokud ti vyjde, ze je vaha o 100 kilo jina, tak je to samo o necem jinem.

V neposledni rade s tou vahou neuspejes, protoze vaha se vzdy udava pro urcity model, das tam misto 16 kol treba 17 u mas vahu i vuci technicaku o 10-15 kilo jinou, vaha se neudava na konkretni vybavu, das tam priplatkove kozene sedacky a mas vahu zase o 20 kilo jinou apod. Tudiz ani to tvoje mereni u dekry neprinese nic, co by bylo nejak pouzitelne vuci automobilce.

Nepřihlášený miro m.

proto jsem psal, že 5-10 k.. | 27.9.2011 13:36reagovat
avatar

proto jsem psal, že 5-10 kg nestojí za komentář, dokonce ani 20. s váhou uspěješ, pokud bude někde úplně jinde ve srovnání s hodnotou v techničáku (za předpokladu, že vyloučíme překlep, už jsem ho v papírech taky viděl) i tabulkami výrobce, které teď docela často uvádí hodnoty od do. rozdíl 70 až 100 kg ale není vůbec výjimečný.

goes

no v ramci toho, ze vaha s.. | 27.9.2011 13:43reagovat
avatar

no v ramci toho, ze vaha se ridi urcitymi predpisy, tak si ji automobilka nemuze vymyslet jak se ji zachce, tak samo je to i se spotrebou. To, ze realita je jina, nez odmerite ci odvazite je mozne, otazkou je, zda vaha sedi dle toho, jak se uvadet ma. Pokud dodrzela normy mereni a ty jsou tak hloupe, ze v praxi je to jinak, pak neudelala nic spatne a nikdo ji nemuze za nic karat.

Nepřihlášený 100RM

Zaujimave, ja mam v techni.. | 2.10.2011 22:29reagovat
avatar

Zaujimave, ja mam v technicaku 1850 kg a navazili sme na autovahe 2030 kg ... Tak zeby si vyrobcovia nikdy nevymyslali a nemohli prikraslovat ?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše