Test Mercedes A 45 AMG: cirkus Affalterbach

 | 101 příspěvků | 3.1.2014 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený Jakub

Pohon předních kol?? Pokud.. | 3.1.2014 21:22reagovat
avatar

Pohon předních kol?? Pokud vím tak A45 amg je 4matic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Robin

Nemůžu si pomoc, ale na ho.. | 3.1.2014 22:17reagovat
avatar

Nemůžu si pomoc, ale na horizontech a zhupech mi to auto pravdu přijde neklidné a je vidět na pohybu volantem jak se musí korigovat.... muže to být gumama, ale schválně se podívejte na video testu astry OPC od TŘETÍ MINUTY.....ANO astra je tetována v létě a má myslím 19 kola ale i tak...přijde mi nějak plavnější a klidnější

video OPC ZDE:

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-opel-astra-op c-2012-nepochopitelne-dobra/?3

Co na to ostatní?

Nepřihlášený Max

Dnes som po tej ceste blíz.. | 3.1.2014 22:38reagovat
avatar

Dnes som po tej ceste blízko Budějovíc šiel veľkou dodávkou, modlil som sa, aby p. Janda práve netestoval, lebo by sa na mne rozplácol :)

To auto mi prijde zaujímavé, čas ukáže.

Nepřihlášený Zippp

Takto jezdit v beznem prov.. | 3.1.2014 23:26reagovat
avatar

Takto jezdit v beznem provozu? Jste dobytek bez kouska pokory. Az Vam frajereni nevyjde tak verim, ze zmrzacite jen sebe a ne nejakou rodinu s detma.

Video jdu nahlasit policii. Takovy clovek by se mel lecit a ne jezdit v aute.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jakub

Mám dojem že auto bylo tes.. | 3.1.2014 23:55reagovat
avatar

Mám dojem že auto bylo testováno na uzavřené cestě. ;)

Nepřihlášený Jirgi

Po osobní zkušenosti s A 4.. | 4.1.2014 00:15reagovat
avatar

Po osobní zkušenosti s A 45 AMG si troufnu tvrdit, že na zmíněném neklidu v ostřeji projetých zatáčkách měly zásadní roli zimní kola a pneu.. Na letních 19" jsem naopak nedokázal auto vyvést z míry bez ohledu na nekvalitu silnice. A podvozek je tvrdostí vychovanější než "sportovní" podvozek standardních verzí s AMG paketem. Zároveň zcela souhlas se skvělým motorem a převodovkou, na kterou si člověk musí zvyknout a nejednou překvapí omezovačem a červeným nápisem "UP!". :-)

P.S. Existence M135i v manuálu a pohonem na zadek je bez diskuze pro nadšence výhoda na straně BMW, na druhou stranu pokud chci nekompromisní vrchol kategorie HH, automat a pohon všech kol, tak je A 45 AMG oproti i zde cenově srovnatelné M135i xDrive jasná jednička. :-)

Nepřihlášený mb

Reakce na: Takto jezdit v beznem prov.. | 4.1.2014 02:46reagovat
avatar

daj potom vediet, ako si s videom na policii pochodil :) urcite sa vsetci chceme pobavit

Nepřihlášený cubalibre

Absence plynove vzpery v m.. | 4.1.2014 10:58reagovat
avatar

Absence plynove vzpery v motoru, izolace kapoty a radio na kazety, pusobi to na me divne, ale auto jako celek na me zapusobilo dobre. Konkurence v podobe BMW M135i pokud bude v xdrive bude souboj vyrovnan.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rambo

Zdařilý test - pěknej cirk.. | 4.1.2014 11:38reagovat
avatar

Zdařilý test - pěknej cirkus!

Nepřihlášený Rambo

Reakce na: Pohon předních kol?? Pokud.. | 4.1.2014 11:39reagovat
avatar

Vždyť jo, ale autor o tom dobře ví - stačí číst...

Nepřihlášený mb

Reakce na: Absence plynove vzpery v m.. | 4.1.2014 13:31reagovat
avatar

radio na kazety? to si snad robis srandu

Nepřihlášený abcd

Tohle přeci není možný, je.. | 4.1.2014 13:32reagovat
avatar

Tohle přeci není možný, jezdit na veřejné komunikaci jak dobytek. A určitě testováno na uzavřené silnici není to by ve videu nebyl použit střih. Že Jando.

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: Takto jezdit v beznem prov.. | 4.1.2014 13:33reagovat
avatar

Zipp: proboha proč na tyhle stránky vůbec chodíš?!

Test se mi líbil, je poctivě napsaný. A45 jezdí určitě super, docela mě překvapila vysoká spotřeba proti M135i, když má A45 dlouhý poslední kvalt (180km/h na 3000ot.).

BMW bere na dálnici při 160 cca 11l-11,5l (podle nutnosti brzdění).

Docela bych se svezl.

K zimním gumám, přezutí na menší kola a vyšší pneu, udělá razantní změnu v jízdních vlastnostech.

To je nevýhoda zimních testů.

Nepřihlášený abcd

M.Z.: tohle ti přide normál.. | 4.1.2014 13:36reagovat
avatar

M.Z.: tohle ti přide normální? Proč použijí třeba okruh, jako každej normální servr o autech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: M.Z.: tohle ti přide normál.. | 4.1.2014 13:50reagovat
avatar

Nedělej si iluze, že ostatní jezdí jen na okruhu...

Jen nedají video na net. Na okruhu zjistíš zase jen chování auta na okruhu.

Já bych rád diskutoval o kvalitách auta, na hodnocení jízdy jsou jiné servery.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený abcd

Reakce na: Nedělej si iluze, že ostat.. | 4.1.2014 13:53reagovat
avatar

Aha. Tak tohle je argumentace na úrovni :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: Aha. Tak tohle je argument.. | 4.1.2014 13:59reagovat
avatar

Hele, mě opravdu zajímá jen to auto, proč tady máme číst samé OT?

Já se nesnažím oponovat (snad vědí, co dělají), jen toto je realita.

K autu něco máš?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

No já většinou nebývám ten.. | 4.1.2014 17:24reagovat
avatar

No já většinou nebývám ten, kdo moralizuje, protože sám jezdím spíš podle rozumu, než podle předpisů, ale způsob, jakým prase Janda projíždí levotočivé zatáčky, do kterých není vidět, a křižovatky za zatáčkami, kde nemá šanci na nic reagovat, mě ohromuje. Možná četl moc knížek o Kamikaze.

bazmeque

Reakce na: Hele, mě opravdu zajímá je.. | 4.1.2014 18:43reagovat
avatar

OT? Kde jinde se to ptát, než tu? Mě by to taky zajímalo. Článků o iracionalitě a nebezpečnosti PČR a jejich pronásledováních pyrátů je tu přehršle, p. Janda navíc ve svých článcích budí celkem inteligentní a komunikativní dojem (je to jeho povolání koneckonců), do čehož mi ale okatě nezapadá způsob, jakým na veřejných cestách testuje (testují?) auta, a jak o daných podmínkách nikde ani nepípne (-ou). Mají to uzavřený? Nemají to uzavřený? Má tam někde aspoň třeba kolegu s vysílačkou, aby dal případně echo, že mu jede naproti traktor na 1.5 pruhu?

Nesoudím (není moc z čeho), ale podivný mi to rozhodně přijde.

humidor

Taky myslím, že to sem pat.. | 4.1.2014 19:15reagovat
avatar

Taky myslím, že to sem patří, natočená jízda přece souvisí s testovaným vozem, na této silnici se vůz hodnotí. Pan Janda je bez diskuzí mistr volantu a já jsem poslední, kdo by horoval za dodržování pravidel silničního provozu (alespoň těch rychlostních). Dodržování pravidel zdravého rozumu mi ale přijde jako nutná věc v rámci ochrany sebe i ostatních. Proto by mě také zajímalo, jak to mají "testéři" zařízené: silnici osobně neznám, jsem z jiného koutu republiky, ale není tajemstvím, kde se nachází. I kdyby si k testování vybírali časné ranní hodiny s minimálním provozem, je to šílený risk - pokud se opravdu nedomlouvají vysílačkami. Ona by stačila i zmatená srna - a nedovedu si představit, jak na relativně úzké silnici reagovat s vozem v rychlostech, kterých na ní pan Janda dosahuje. Uzavřít silnici v takovém rozsahu snad ani nejde…? Jsem samozřejmě rád, že se auta na podobných okreskách testují, recenzím to dává nutně potřebný rozměr, ale opravdu bych tamtudy nechtěl jet v době testu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zippp

Me se naopak stranky a vid.. | 4.1.2014 19:19reagovat
avatar

Me se naopak stranky a videa libily. Sam ma rad sviznou jizdu.

Tohle je strasne nebezpecny navod pro 80% ctenaru, kteri ani nevi ze pirat se pise s mekkym i po P.

On pan Janda je asi velky frajer, tisickrat to vyslo. No az to jednou nevyjde tak verim, ze se zmzrazaci sam a neublizi nekomu kdo si jel jen na nakup.

Silnice urcite uzavrena nebyla, to je na videu jasne.

Pane Jando jste hovado a myslite si, ze muzete vse. Ale jste jen clovek a serete stejna hovna jako ostatni.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený abcd

Reakce na: Taky myslím, že to sem pat.. | 4.1.2014 19:50reagovat
avatar

I mistr volantu na to může jednou doplatit. Stačí když mu z lesa vyběhne srnka nebo cyklista. Nebo mu z polňačky vyjede traktor. Tyhle testování se mají provádět na okruhu, když jezdí jak hov*dko.

Nepřihlášený lol

Nechcete se vratit zpatky.. | 4.1.2014 20:56reagovat
avatar

Nechcete se vratit zpatky na novinky.cz, dementi?

bazmeque

Reakce na: Me se naopak stranky a vid.. | 4.1.2014 22:05reagovat
avatar

"Pyrát" jsem převzal z dfens-cz.com, nuance to je úmyslná, velmi zřetelně. Je to takový (internetový?) folklór, asi jako "pyčo" či zde přítomný diskutér pylot.

Nepřihlášený David

Ta Vaše rychlost na neuzav.. | 4.1.2014 22:05reagovat
avatar

Ta Vaše rychlost na neuzavřené silnici je fakt ujetá, časem to zle skončí.. Mluvím o úsecích, kde nejde vidět do zatáček. Kdyby tam nebyly stromy a šlo vidět, tak proč to nesolit, jasně, vždyť to dělám taky, ale takhle? V protisměru? Kdo jezdí nalepený na pravý okraj tak aby Vás netrefil, třeba z ženských nebo mladých (nezkušených) či naopak starých lidí? A jaká je šance, že se ve 120ti v zatáčce vyhnete?

Nepřihlášený R

Jak o červené karkulce.. | 4.1.2014 22:29reagovat
avatar

Jak o červené karkulce

Proboha jak vy věštci všichni víte, že to opravdu nebyla uzavřená silnice a musíte to opakovat stále dokola jak zaseknutá gramofonová deska..

Ok jeden nebo dva příspěvek bych pochopil, ale místo o diskuse o autě tu píšete pořád dokola jednu a tutéž věc...

Nevěřím tomu, že by P.Janda, nebo kdo zrovna testuje a řídí byl takový magor, aby si najížděli do zatáček, do kterých nevidí v běžném provozu.....a všechny tyhle videa byly pak na youtube a nikomu z policajtů by nevadilo a už by to neřešil....a že těch videí je dost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: Jak o červené karkulce.. | 4.1.2014 23:10reagovat
avatar

Kluci to přece vědí nejlépe!!! Oni v tom autě jeli s ním, takže bezpečně vědí, že nic neviděl a kvůli atraktivitě videa to tam posílá naslepo...

Jinak, kdyby měl někdo z majitelů AMG45 (ze Severní Moravy) zájem se podělit (setkat) s hlavním konkurentem, rád bych si vyměnil poznatky :-)

Nepřihlášený ovec

vy ekoteploušci zelený táh.. | 4.1.2014 23:52reagovat
avatar

vy ekoteploušci zelený táhněte už těma svejma ovečkovskýma kecama do řiti, jízda byla rychlá ale nebyl tam jedinej nebezpečnej moment...jediná krizovka tak nechte komentářů a jezděte si 50km/h. jo a jestli myslíte že vám to pomůže tak nepomůže , pomůže vám jen obezřetnost, ohleduplnost a postřeh néé to že pojedete 50 vy ovce.

Nepřihlášený pylot

ovec> Čas 0:33 za levotoči.. | 5.1.2014 10:59reagovat
avatar

ovec>

Čas 0:33 za levotočivou zatáčkou výjezd z vedlejší;

1:28 pochybuju, že přes to roští do tý levotočivý viděl a stejně to bral protisměrem;

3:17 levotočivá, roští, protisměr;

On pan Janda umí řídit, ale občas mi přijde, že vážně spoléhá spíš na štětí, než na jistotu a to je špatně. Kdyby se proti panu Jandovy vyřítil v jedné z těch levotočivých, o kterých píšu výše, někdo v podobné rychlosti jako Janda, tak nemá šanci vyklidit prostor. Nikdo na světě nedokáže zareagovat a vyklidit pruh během půl sekundy. O těch křižovatkách za zatáčkou ani nemluvím.

Taky si myslím, že v komentářích ke článku je to pravé místo pro komentování videa, které je součástí článku, a nadávky do ekoteploušků jsou úplně vedle, protože tohle nemá s žádnou ekologií, ekonomií a ani sexuální orientací nic společného. A strašně by mě zajímalo vyjádření pana Jandy k jeho jízdě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: ovec> Čas 0:33 za levotoči.. | 5.1.2014 12:08reagovat
avatar

Uff, ještě že tě máme.

Nepřihlášený MK

je to prosté. Pokud má pan.. | 5.1.2014 17:31reagovat
avatar

je to prosté. Pokud má pan Janda čisté svědomí, nechť předloží důkaz o tom, že měl povolení k provádění rychlostní zkoušky a že úsek byl uzavřený. Mám silné pochybnosti. A ani na těch křižovatkách nebyl vidět nikdo, kdo by "hlídal". Asi si umíte představit, že uzavřít úsek s křižovatkami je dost složité. Pokud by tam byla uzavírka, byl někdo by tam musel být. Pan Janda se do diskuze nevyjádří, to se vsaďte. Asi má pocit, že je to pod jeho úroveň se s námi to této diskuze zapojit, a že by jen ztrácel čas. Mám pocit, že pana Jandu ani názory a kritika již nezajímá. Patrně si zvykl na opěvné ódy na jeho jízdy a barvité recenze. Ale to je velká chyba a rovněž škoda. Dost možná má pan Janda za sebou závodní minulost. Tím spíš by měl vědět, že v normálním provozu si takovou jízdu dovolit nemůže. A kde se dělají rychlostní testy 0-maximálka? Jezdíte pokaždé do Německa, na letiště, na uzavřené tratě? Pochlubte se a uveďte věci na pravou míru, nás čtenáře to zajímá!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: je to prosté. Pokud má pan.. | 5.1.2014 18:11reagovat
avatar

Mě to třeba vůbec nezajímá a rozhodně bych se taky nezapojoval do diskuze a mám pocit, že už se to někdy řešilo.

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Takto jezdit v beznem prov.. | 5.1.2014 18:43reagovat
avatar

Souhlasím s Vama.

Pokud je to uzavřené tak ať se o ten strom klidně omota. Je to jeho volba.

Ale co když by náhodou mu tam někdo vbjehnul nebo se vyhejbal někdo v protisměru cyklistovi.

Ridic je magor !

Nepřihlášený JK

Lidi, proberte se, tady se.. | 5.1.2014 18:43reagovat
avatar

Lidi, proberte se, tady se testuje auto - ani ne poprve ani ne naposledy. Copak vas A45 amg nezajima?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Snowman000

Reakce na: je to prosté. Pokud má pan.. | 5.1.2014 18:49reagovat
avatar

Tak neviem kto presne by to mali byt ti citatelia ktorých to tak zaujíma, ale poprosim nezovseobecnovat. Mna to rozhodne nezaujima, na samotny vysledok akehokolvek testu tato informacia nema ziadny efekt. Jedinou situaciu by bolo keby som si chcel tu cestu vyskusat na vlastnej kozi a na vlastnom aute a na vlastnu zodpovednost, v tom pripade by som o tu informaciu ziadal sam za seba.

Kazdopadne za kazdy jeden test som vdacny a dakujem, ze mozem vidiet ako jednotlive auta funguju v rukach niekoho, kto ich vie dohnat az na pokraj ich moznosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Tak neviem kto presne by t.. | 5.1.2014 20:19reagovat
avatar

stačí si přečíst příspěvky nahoře, dostaneš vzorek lidí, kterým to jedno není. Mě fascinuje ta ignorance a dávání přednosti před informacema o technice proti bezpečnosti. Určite budeš vděčný, až ti Janda nebo někdo následující vzoru Jandy vletí do protisměru nebo někoho blízkého sestřelí. Novináři by měli mít zodpovědnost i za to, jakým způsobem testují, nejen za výsledek testu. Proto by si aspoň mohli přečíst diskuzi a reagovat. Stačí pár slov! Copak je to tak těžké pochopit. Mně se video líbí, ale se nemůžu smířit s tím, že se tady přivírají oči nad něčím tak infantilním..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Lidi, proberte se, tady se.. | 5.1.2014 21:23reagovat
avatar

No, nelíbí se mi to, nemám na to a i kdybych na to měl, tak to nechci. Ne, nezajímá mě ten Mercedes. Zajímalo mě původně, jestli ho tu taky tak setřou, jako na jiných webech. Diskuze o tom, že p. Janda je prase, mi přijde zajímavější. Ostatně, co bys taky na tom autě chtěl diskutovat?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: No, nelíbí se mi to, nemám.. | 5.1.2014 21:53reagovat
avatar

Hoši skočte si přečíst dnešní policejní statistiku, kolik se stalo nehod, co jim předcházelo a zkuste něco udělat pro to, aby se to neopakovalo.

Budou tam různé příčiny (chlast, nedání přednosti, nedodržení vzdálenosti) a tam můžete řešit zabíjení vašich blízkých.

Tady se nic takového nestalo, tak laskavě nechte bychaření, resp. tady to není ten správný web pro vás.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Hoši skočte si přečíst dne.. | 5.1.2014 21:58reagovat
avatar

Proč to není správný web pro nás? Je to pro fanoušky aut a my jsme fanoušci aut. Akorát někteří z nás nemusejí za každou cenu vynášet Jandu do nebe a lézt mu do řitě. Umí skvěle řídit, umí skvěle psát, ale je to prase. Co s tím máš za problém?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Hoši skočte si přečíst dne.. | 5.1.2014 22:37reagovat
avatar

pylot to vystihl, pod to se podepíšu. Pan Janda může být jedině rád, že se mu zde tvoří diskuze, ať negativní nebo pozitivní. A jestli je profesionál, měl by se umět vycenit. Statistiku dělaj taky blbečkové, kterým Janda ukazuje, že jezdit na okresce jako prase je v pohodě..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: Proč to není správný web p.. | 5.1.2014 23:18reagovat
avatar

Já bych si nedovolil nikoho, koho neznám a v životě jsem ho neviděl, nazvat prasetem.

Vy se spolu nějak dobře znáte, resp. řekl bys mu to i naživo?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Já bych si nedovolil nikoh.. | 5.1.2014 23:38reagovat
avatar

Myslím, že bych neměl žádný problém říct mu, že jezdí jako prase. K tomu ho přece nepotřebuju ani znát.

Nepřihlášený dr.

Auta mam moc rad, ale prac.. | 6.1.2014 01:43reagovat
avatar

Auta mam moc rad, ale pracuji jako doktor na ARO a s tragickymi nasledky ruznych lidskych prehmatu se setkavam prakticky denne. Vsem tem okreskovym zavodnikum, kteri tady haji v podstate naprosto bezohlednou jizdu, bych pral videt obliceje lidi, kteri se na to ARO chodi modlit za sve blizke, kteri si taky hrali na hrdiny. A pak i ty samotne hrdiny, kdyz maji to stesti, ze se znovu probudi - chteli by vse vratit, ale ono to nejde. Nejhorsi ovsem je, ze takovych nehod se velmi casto ucastni i jini lide, spolujezdci nebo treba zcela nechraneni cyklisti a chodci. Dokazali byste se podivat do oci jejich pozustalym? Kdyz se chcete vyblaznit, coz chapu, jedte na okruh nebo na letiste. Pokud si totiz muzete dovolit provoz auta, muzete si dovolit parkrat do roka i tohle.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Nazývat někoho prasetem a.. | 6.1.2014 06:54reagovat
avatar

Nazývat někoho prasetem a ani vlastně nic o tom nevědět - česká klasika, nic o tom nevím, ale srát se do toho budu! Jestli pak pod každým testem na všech internet. stránkách o autech takto vyjadřujete svůj názor, nebo píšete do všech časopisů o autech?? Myslíte si, že to ostatní takto nedělají, že auta na okreskách netestují?? Pokud ano, tak jste naivní. Nikam nepíšete, protože neukazují videa z testování, co oko nevidí, to srdce nebolí. Nejsem zastáncem nějaké prasojízdy na veřejné komunikaci, ale myslím si, že určitě měl na trase lidi. Člověk, který má naježděno tolik km na okruzích, by neriskoval takhle na okresce nevědomky. Tak běžte si stěžovat na všechny servery o autech, tak šup šup, máte toho dost na dohnání.....mravní policie......

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Nazývat někoho prasetem a.. | 6.1.2014 09:28reagovat
avatar

Ale já o tom náhodou něco vím. Odhadem půl roku zpátky byl p. Janda testovat tuším v Alpách a tuším, že to byl jeden z prvních testů nové octávie a tam byly podél cesty zaparkované dokonce asi dvě auta.

A nebojte se, až uvidím na jiném webu video, kde někdo zkouší dělat kamikaze v autě, tak mu taky napíšu, že je to prase. ;-)

Nepřihlášený ace

Nebudu se nikoho zastávat... | 6.1.2014 09:39reagovat
avatar

Nebudu se nikoho zastávat...jen to co Vy vidíte na kameře je kolik % zorného pole ? ma 30 % ?zbytek nikdo z Vás nevidí kromě řidiče...nevidíte kam je vidět, co vidět není atd... zorné pole kamery je oproti tomu když sedíte kdekoliv(nejen v autě) minimální.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z?

Reakce na: Auta mam moc rad, ale prac.. | 6.1.2014 10:37reagovat
avatar

Jeste tady chybi odborne vyjadreni pracovnika pohrebniho ustavu.

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Nebudu se nikoho zastávat... | 6.1.2014 10:58reagovat
avatar

Tohle ale není o zorném poli. Když tam ten svah prostě je, tak je úplně jedno, že řidič vidí o 20% větší plochu toho svahu. Za něj nevidí ani on.

Nepřihlášený MK

proč pan Janda neřekne sám.. | 6.1.2014 11:00reagovat
avatar

proč pan Janda neřekne sám, jak to je? Je to prostě byznys, tahle jízda táhne sledovanost, a jak je vidět, mnozí adoranti si ani neuvědomují, jak kvůli tomu riskuje. To je ostatně poplatné současné době. Pan Janda se dušoval ve svém úvodním slovu šéfredaktora viz http://www.autoforum.cz/ostatni/autoforum.cz-ode-dneska-napl no, že nám pomůže stát se lepšími řidiči...

Nepřihlášený Martin

Vzhledem k tomu jak se tu.. | 6.1.2014 11:28reagovat
avatar

Vzhledem k tomu jak se tu ta diskuse rozjela, pridam i svuj nazor. Recenze tu ctu rad, ty od p. Janda zvlast, ale ocenuji spis jeho testy "obycejnych" aut na Nürburgringu (coz mimochodem je pomerne unikatni zalezitost, kterou ma sanci oslovit ctenare i mimo CR) nez jizdu po okreskach.

Ano, prijde mi nebezpecna, a nemusim kvuli tomu ani pracovat na ARO (respect) ani mit mrtve kamarady z nehod. Ty se stavaji i na zcela uzavrenych tratich (rallye), ale vsichni zucastneni vcetne divaku, vedi o rizicich ktere podstupuji. Testovanou oblast neznam, ale lesy a krizovatky by u nas znamenali znacne zvysenou sanci potkat cyklistu. O sanci zareagovat se bavit snad nemusime.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

MZ+Otes: tak ja PJ znam os.. | 6.1.2014 13:20reagovat
avatar

MZ+Otes: tak ja PJ znam osobne, nejakou dobu jsme spolu kolegovali a vim jak jezdi. A jezdi jako dobytek a prase s tim, ze mu to zatim vetsinou vychazelo. Jezdi tak jak vidite na videich kdekoli. Na dalnici, v mestech, okreskach apod. zadne uzavrene trati (mimo NS) neexistuji, stejne jako ono "na nemecke dalnici" tam vytahne tak mozna jedno auta ze sta, kdyz ho ma pujcene od DE prodejce, jinak vse v CZ, v beznem provozu apod. Samozrejme videa jsou z cest, ktere zna a jezdiva.

Nepřihlášený MK

goes: díky, že ses s náma.. | 6.1.2014 17:13reagovat
avatar

goes: díky, že ses s náma podělil o informace o PJ. Myslel jsem si, že to bude takto prosté. Alespoň si nekritičtí pánové mohou promnout oči. Teď si matně vzpomínám na video, kde někdo proháněl BMW 530d do ČB. Samozřejmě se našli borci s chvalozpěvy. Skoro bych si myslel, že to taky mohl být PíDžej.. Rád se dozvim, jak auto jezdí na běžných silnicích, ale to si pane Janda ty informace strčte do řiti, pokud to děláte tak jak píše goes.. Udělejte nám tu laskavost a jeďte na okruh. Určite rád obětujete trochu peněz ze sponzorství za testy OIII za naši bezpečnost, díky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: goes: díky, že ses s náma.. | 6.1.2014 17:33reagovat
avatar

A cos jako čekal?

Skoč na autorevue.cz tam je test STI vs A45, m.j. je tam zmínka o tom kde se test odehrával, jistě dodržovali limity a vše se odehrávalo na okruhu...

Nikdo nepíše o nějakém zbožňování PJ, ale děláte tady z toho černou kroniku kříženou Besipem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: A cos jako čekal? Skoč na.. | 6.1.2014 18:03reagovat
avatar

Ale neděláme z toho černou kroniku, ale jedna věc je jezdit rychle, porušovat předpisy a občas se sklouznout bokem, když je vidět kam, (to děláme asi všichni, ne?) a druhá věc je brát levotočivé bez výhledu protisměrem. To je taková ruská ruleta. Buďto to vyjde, nebo to nevyjde. A vzhledem k tomu, že tu ruletu nehraje jen se svým životem, ale i se životem případného protijedoucího, tak mi to přijde dost přes čáru. Já taky jezdím na motorce hodně rychle, ale vždy jedu na jistotu a ne na doufačku....

Nepřihlášený goes

MZ: tak jasne, nema smysl.. | 6.1.2014 18:22reagovat
avatar

MZ: tak jasne, nema smysl moralizovat, pri testovani jsem taky jezdil ve stylu PJ, stejne tak nikdo z nas nejezdi dle predpisu, kazdy je nejak porusuje. Ale na druhou stranu nema smysl rikat, ze je to tak v poradku, videa PJ jsou uz dost ostra na to, ze jsou jezdena v realu, to si nema smysl namlouvat.

Nepřihlášený AnGeor

tRapid a kOctavia na SS a.. | 6.1.2014 21:51reagovat
avatar

tRapid a kOctavia na SS a AMG 45 ne? Tak to uz je moc, chapu ze Vam ty vylety Skoda plati, ale neotestovat tam krale HH to je pruser a u me tim padate na uroven auto.cz apod.

Nepřihlášený Rampa

Reakce na: Vzhledem k tomu jak se tu.. | 6.1.2014 23:31reagovat
avatar

testovaná oblast je normální silnice 143 mezi Prachaticemi a Českými B.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R.

Reakce na: testovaná oblast je normál.. | 7.1.2014 14:58reagovat
avatar

Nekecej...tak tam se mrknu :-))

Nepřihlášený ccq

Dovolím si tipúť, že Janda.. | 7.1.2014 15:23reagovat
avatar

Dovolím si tipúť, že Janda je svojou "zbesilou" jazdou na ceste menšie nebezpečie ako všetci dohromady čo tu na jeho jazdu nadávajú.

Ale to nemá cenu, toto sa tu preberá po každej novej recenzii

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Dovolím si tipúť, že Janda.. | 10.1.2014 09:52reagovat
avatar

až se mi všichni kritici pojedeme projet, tak ani náhodou nevytvoříme tolik nebezpečných momentů, které umí Janda za pár minut. Janda jasně hraje na štěstí. A nevěř tomu, že je o tolik lepší řidič, pokud jede na hraně možností svých i auta a řítí se v protisměru na okresce přes 200, než někdo z nás, kdo obvykle překračuje rychlost o 20-30 km, a to většinou na rovině nebo tam, kde to rozum dovolí. Kdo z nás jel někdy skutečně na hraně? Pokud nejsi magor, tak ani ty nikdy. Jenže Janda je bůh, co? :) Nejhorší na tom je, že tenhle web čtou i mladý cucáci, co právě dostali řidičák, a Janda jim dává najevo, že tohle je ok

Nepřihlášený ccq

Ja mu vcelku verím, že vie.. | 10.1.2014 10:41reagovat
avatar

Ja mu vcelku verím, že vie čo robí, aj navzdory tomu ako to niekedy vyzerá na kamere, ktorá vie neskutočne skreslovať. Koniec koncov ešte stále žije a pokiaľ viem, tak ešte nikoho nezabil a pár kilometrov už asi najazdi.. Vy mu veriť nemusíte, ale to ja asi tak všetko čo s tým môžeme robiť. Ak sa ti to nepáči, tak nechodievaj na tieto stránky, čím znížiš čítanosť webu a ak sa takých nájde viac, tak to Janda zabalí, lebo nebude pre koho recenzovať.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Ja mu vcelku verím, že vie.. | 10.1.2014 17:31reagovat
avatar

+200km/h po okresce snad ani nepotřebuje komentář. Samozřejmě pan Janda může spáchat TČ obecného ohrožení, i když to je na hraně. Pan Janda ví, že riziko postihu není příliš vysoké, pokud se v tom nebude nikdo hrabat a nebudou svědci. K naplnění všech znaků TČ obecného ohrožení postačí již vyvolání nebezpečí, tj. je dokonán ji vyvoláním takové situace. Obvykle postačí, aby bylo ohroženo alespoň 7 osob nebo škoda na majetku přes 5mil. Kč. Pokud pan Janda nepotká v protisměru dodávku nebo autobus, nebo nepojede kolem nadupané Porsche, tak mu v tomto ohledu nic nehrozí. Pan Janda si spíš koleduje o TČ usmrcení nebo ublížení na zdraví z nedbalosti. A mi mu tady tleskáme.. :( Ještě čekám, že mě někdo označí za levičáka, že tady moralizuju. Ale novinář má větší zodpovědnost než nějakej Pepík, protože Janda tyhle vzorce chování šíří veřejně, tak doufám, že se sebere, a pojede poctivě na letiště nebo na NS. Peníze od škodovky snad na to budou, ne?

Nepřihlášený Mladý cucák s řidičákem

MK: Když jsem Autoforum pře.. | 11.1.2014 00:13reagovat
avatar

MK: Když jsem Autoforum před časem objevil, tyhle onboardy z testování pro mě byly jako zjevení, netušil jsem, že je takto rychlá a precizní jízda vůbec možná, podle tvého projevu hádám, že jsi na tom podobně. Možná jen nemáš s rychlou jízdou zatím tolik zkušeností, nebo jsi nabyl zdání, že pokud si tohle nemůžeš dovolit ty, tak ani jiní.

Mám ten názor, že na rychlou jízdu na běžných silnicích musí být podmínky (známá trať, nulový provoz, nebo nemusí být nulový ale pak to chce výhled do zatáček, nebo ubrat). Tyhle podmínky jsou tu očividně splněny. A přijde mi, že tady PJ neohrožuje ani polní zvěř,natož cokoliv jiného.

Možná by bylo na místě ubrat na odsuzování, když ani neznáte plné okolností, a nechat to na zopdovědnosti a odhadu jiných (a zkušenějších) a nemluvím ani o těch urážkách (peníze od škodovky)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: MK: Když jsem Autoforum pře.. | 11.1.2014 13:02reagovat
avatar

na zjištění, že to auto pojede tak rychle, úplně klidně stačí uzavřená trať. Taky přeci nejde o to, jestli mám nebo nemám s rychlou jízdou zkušenosti, tady jde o prostá fakta. Jaká je brzdná dráha auta na okresce ve +200km/h? Jaká je reakční doba normálního smrtelníka? Zeptejte se profesionálních jezdců, co na takovou jízdu řeknou?

To jsou hodnoty které ani Janda neovlivní, jen vědomě podstupuje riziko, třebaže s jeho zkušenostma je nižší než už celé řady nás ostatních, kteří s "prasením" na okreskách nemají takové zkušenosti. Proto jsem dříve psal, že pan Janda možná i jezdil nejaké ty amatérské závody, kde může získat zkušenosti o chování auta na hraně. Proboha ale, to máme jako vážně zkoušet jízdu na hraně v normálním provozu?

Panu Jandovi ani jeho zkušenosti nedávají právo neustále porušovat zákon a ještě se tvářit, že o nic nejde. Nevím kolik ti je, mě 33, a můžu říct, že před 10 lety bych se na to díval podobně jako ty, byl bych víc neutrální a některé věci bagatelizoval. Jak ale vědomě můžeš tvrdit, že PJ nikoho neohrožuje? A co např. cyklisti, kteří můžou vyjet z lesní cesty? Už si viděl auto na okresce jet 200? Jo možná tak na rally. Prostě neuděláš nic. O zorném úhlu tady ani nemůže být řeč, protože to co bylo na kameře bohatě stačí k tomu, aby bylo možné poznat kam auto míří a co je vidět, zejména při takových rychlostech. Nebo snad někdo chce tvrdit, že Janda v této rychlosti potřebuje vidět do zrcátka, jestli ho náhodou někdo nebude předjíždět, což z kamery nelze poznat? :)

To je jako střílet do dveří a spoléhat na to, že za nimi zrovna nikdo nejde.. Tisíckrát to vyjde, takže to vypadá, že jako pohoda.

Nedělám si iluze, že škodovka zde nemá PR, nově tu máme pana Šrámka, absolventa škoda auto školy. Proč ale mají ostatní i zahraniční weby odlišné výsledky? No jednoduše proto, že buď se vytváří kolem pana Jandy aura boží, nebo jsou účelově upravené.

Rád uberu ze svých soudů, až pan Janda ubere plyn..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: na zjištění, že to auto po.. | 11.1.2014 17:24reagovat
avatar

Až pan Janda ubere plyn, tak už sem nemusí žádné video dávat.

Doufám, že to neudělá a videa budou poračovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Až pan Janda ubere plyn, t.. | 11.1.2014 20:36reagovat
avatar

tak doufám, že umíš číst mezi řádky a že jsi pochopil, že ubrat plyn by měl na okreskách ;)

Nepřihlášený emtrojka

Reakce na: na zjištění, že to auto po.. | 13.1.2014 16:17reagovat
avatar

Od kdy je pan Šrámek absolventem SAVŠ? Naopak pokud vím, má k té škole trochu jiný vztah.. Předtím psal 8 let pro autohit (kde mimo jiné škodovkám moc nefandil a nikdy se tím netajil) a nyní ho vzali do autofóra... co s tím mají společného nějaké peníze od škodovky?? tu už cucáte z prstu úplné blbosti.. :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr.

MK ma v tom, co pise, napr.. | 13.1.2014 16:34reagovat
avatar

MK ma v tom, co pise, naprostou pravdu. Jednou se neco stane a ja jen doufam, ze to odnese nejaka srna a ne p. Janda nebo jiny clovek. Ale v techto rychlostech je to ruska ruleta. Ridit muze p. Janda jak chce, ale neni na silnici sam a nikdy nevi, jak zareaguji ostatni. Jeden osobni zazitek na dokresleni: nejsem zadna sragora, leta jsem delal judo, ale vim, jak me silene vydesilo, kdyz me nejaky podobny Janda kdysi tesne minul v neprehledne zatacce na okresce. Ten clovek jel silene rychle. Klidne jsem v tu chvili treba mohl strhnout volant nebo udelat jinou blbost, protoze se nahle delo neco, co naprosto necekate a delo se to strasne rychle. Mel jsem pocit nahleho zavazneho ohrozeni a to pak mozek prestava fungovat a vladu prebiraji instinkty... Nastesti jsem volant nestrhnul a ten silenec nas tesne minul. Ale kdyby ne, nas by nekdo seskrabaval ze stromu a ten blazen by jel klidne dal.

Proc p. Janda nejede na okruh? Protoze by ho to stalo prachy. A to je ztracene ubohy duvod pro to, riskovat zivoty jinych.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Z.

Reakce na: MK ma v tom, co pise, napr.. | 13.1.2014 18:48reagovat
avatar

No, úplně jsem se orosil :-)) Nesmíš se tolik lekat, judisto...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Od kdy je pan Šrámek absol.. | 13.1.2014 19:15reagovat
avatar

http://cz.linkedin.com/pub/adam-sramek/31/9a1/809

stoproc entní jistotu pochopitelně nemám, ale taky nemám důvody pochybovat. Byla by to velká náhoda, kdyby to bylo jinak.. ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: No, úplně jsem se orosil :.. | 13.1.2014 20:21reagovat
avatar

perly svinim..

Nepřihlášený emtrojka

Reakce na: http://cz.linkedin.com/pub.. | 14.1.2014 08:54reagovat
avatar

Tak já Vám můžu potvrdit, že absolventem není...to že tam chodil, neznamená, že školu absolvoval.. Navíc, když už o té škole nemáte dost informací, stačí pár kliknutí na googlu a zjistíte, že Škoda auto a SAVS nemají nic společného, pouze název a škola by správně už neměla používat ani logo automobilky.. Jste tu jak v bulváru, někde něco najdete a hned to properete bez ověření.. To je fakt diskuze na úrovni..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Tak já Vám můžu potvrdit,.. | 14.1.2014 09:07reagovat
avatar

Škoda Auto a.s. Vysoká škola - Mladá Boleslav Bachelor's degree, Economics 2009 - 2014 (expected) OK, neni absolvent, ale skoro absolvent, momentálně zatím student. Absolvoval ale určitě množství přednášek. No a co si ale mám představovat za výuku od soukromé školy, která nese název firmy. Obsah přednášek si každý domyslí sám, proč by si škodovka kálela do vlastního hnízda: http://www.savs.cz/studium/studijni-program/bakal arsky-studijni-program "V pátém semestru studia absolvují studenti odbornou praxi v rozsahu celého semestru. Během řízeného praktikantského pobytu, převážně ve společnosti ŠKODA AUTO a u dalších firem a společností v rámci koncernu VW Group, si student zvolí téma bakalářské práce. Získané znalosti a dovednosti umožňují uplatnění absolventů také ve státní sféře nebo v malých podnicích, studium poskytuje teoretický a praktický základ i pro samostatné podnikání. Uplatnění absolventů oboru na trhu práce je přepokládáno především na místech specialistů, koordinátorů a vedoucích pracovníků nejen ve ŠKODA AUTO, koncernu VW a síti dodavatelů, ale i v podnikové oblasti napříč celým hospodářstvím. http://www.savs.cz/o-skole Kdo jsme: ŠKODA AUTO Vysoká škola byla založena v roce 2000 jako první a dosud jediná firemní vysoká škola v České republice. Jejím zřizovatelem je ŠKODA AUTO se sídlem v Mladé Boleslavi, jedna z nejvýznamnějších a nejdynamičtěji se rozvíjejících firem v České republice a jedna z největších evropských automobilových značek koncernu Volkswagen. Tak a teď mi emtrojko vyvrať, že Škoda auto a SAVS nemají nic společného, bulváre :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr.

Reakce na: No, úplně jsem se orosil :.. | 14.1.2014 09:24reagovat
avatar

Je prima, ze dokazes tak rychle pochopit podstatu jednoducheho psaneho textu, blahopreji!

Adam Šrámek (asramek)

Reakce na: Škoda Auto a.s. Vysoká ško.. | 15.1.2014 19:20reagovat
avatar

Dobrý den,

tímto reaguji na Vaší připomínku v souvislosti s mým studiem. Ano, studuji ŠAVŠ, ano Vaše úvahy mají tedy opodstatnění. Jenomže - ŠAVŠ je od automobilky Škoda Auto nyní oddělena - změnila právní formu. Automobilka školu dotovala pro výchovu manažerů pod svá křídla, ale žádný, respektive ŽÁDNÝ vliv na mě rozhodně nezanechala. Absolutně zřejmě nemáte ponětí o tom, jak to tam chodí, a tak bych vás poprosil, aby jste zde nic zbytečně nerozmazával a nerozváděl úvahy na toto téma. Pokud Vás zajímá mé oslnění škodovkou, pak si můžete stejně šikovně dohledat veškeré články, které jsem ve svém dřívějším působišti o jejich modelech napsal. Uvidíte, že se těžce mýlíte. Děkuji

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr.

Reakce na: Dobrý den, tímto reaguj.. | 16.1.2014 15:20reagovat
avatar

Dekuji za reakci na prispevky kolegy MK. O vasi nezavislosti si kazdy udela obrazek sam. Je celkem jedno, co jste psal drive, podivejte se, co pise vas web o Skode ted. Mozna se zmenila motivace?

Muzete ale, prosim, reagovat i na to, zda takto testujete auta v beznem provozu? To mi prijde zavaznejsi a jaksi jste se k tomu zatim opomneli vyjadrit. Pokud jde o uzavrenou komunikaci, dolozte to, prosim, uverejnenim prislusnych dokumentu. Nebo reagujete jen na ty prispevky, ktere by mohly ohrozit vase prijmy, v tomto pripade na podezreni z podjatosti pri testech? Uvedomte si ovsem, ze i ta silena jizda v beznem provozu vas ohrozuje. Je jen otazkou casu, kdy nekomu dojde trpelivost a poda na vas trestni oznameni. Muzu to byt v dohledne dobe i ja, pokud pristup nezmenite. Proste nechapu, proc to delate, kdyz muzete stejne tak testovat extremy nekde na okruhu. Stalo by to jen trochu casu a penez navic. Ale podle vas je asi lepsi ohrozovat druhe. A pokud jste tohle ochotni riskovat pro prachy, jiste jste pro prachy ochotni poupravit nejaky ten testik, ne? Proc by vam tedy lide meli verit?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pohorseny

Reakce na: Dekuji za reakci na prispe.. | 18.1.2014 22:15reagovat
avatar

Krásně napsáno, přimlouvám se také za vyjádření autorů k způsobu testování na veřejných komunikacích. Já se taky rád svižně svezu, ale to co si na videu dovolujete opravdu hraničí se zdravým rozumem... To, že se sami při testech zabijete je mi srdečně jedno - jsou zde mnohem lepší a podle videjí z jejich testů v tomto ohledu rozumní a ohleduplní novináři. Tak snad se s vámi při provádění testu nikdy nepotkám... A těm co by se s vámi snad potkali přeju mnoho štěstí potřebného k jejich přežití...

Nepřihlášený aio

Zaujimave, ze sa diskusia.. | 19.1.2014 03:20reagovat
avatar

Zaujimave, ze sa diskusia o soferovani jandu rozbehla pod clankom, ktoreho autorom je niekto uplne iny... To si fakt ani neprecitate autora a potom idete za video kritizovat jandu? Ozaj? Ked asi nie je autorom?

M.K.: to video bola 330d (E46) a odkedy som spoznal jandu cez jeho videa, tak som nabral dojem, ze som rozlustil identitu autora tych dvoch videi http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA http://www.youtube.com/watch?v=vw5ytCVCGqw sedi nanho vela veci...

Jasne, ze sa nevyjadria k uzavretiu cesty, lebo keby napisali, ze bola uzavreta a vsetko kontrolovane, kazda srnka priviazana, kazdy cyklista doma spal a dodavky boli zastavene policajtami, tak by to razom stratilo ten adrenalin a bolo by to zrazu nudne bezpecne video... takto aspon vyvolava emocie, co je cielom kazdeho autora...

Raz som videl jeden film, kde nejaky chalan uzavrel zmluvu s diablom a mohol si vybrat hocico za svoju dusu, tak potom dostal KAZDU babu do postele... mozno ma janda podobnu zmluvu, ze proste nenarazi a nenarazi, len sa tym nechvali a proste jazdi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr.

Reakce na: Zaujimave, ze sa diskusia.. | 20.1.2014 17:53reagovat
avatar

Prece nejde o to, jestli prave na tomhle videu ridil Janda nebo Sramek. Je spousta jinych videi.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše