Test Škoda Fabia Monte Carlo: vzhledem oslní, výkony méně

 | 8 příspěvků | 23.6.2011 Adam Špaček
Reagovat

Nepřihlášený Essesse

Čekal jsem, že to z testu.. | 23.6.2011 11:35reagovat
avatar

Čekal jsem, že to z testu vyjde v horším světle, ale vlastně máte pravdu, není na tom nic až tak špatného. Zvlášť v těchhle už docela výkonných a slušně vybavených verzích už to auto nějaký smysl dává. Jen ta cena je krutá, hlavně za TDI, to si snad koupí jen naftový maniak...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nagano

Reakce na: Čekal jsem, že to z testu.. | 23.6.2011 12:10reagovat
avatar

Jaký smysl to auto dává po přečtení toho článku??? Motor slabý, podvozek tvrdý, cena za tak malé auto neskutečně vysoká, interiér typicky Škoda hnus....jediné plus na tomhle autě je vzhled...

Nepřihlášený V12

Fobia RS je jedina Fobia,.. | 23.6.2011 12:59reagovat
avatar

Fobia RS je jedina Fobia, ktoru by som kupil bez rozmyslania. Som ale ochotny rozmyslat o Fobii 1.2TSI 77kW, no o edicii MC urcite nie. Je to predrazene.

honza42

Neskutečná šereda a ještě.. | 23.6.2011 13:52reagovat
avatar

Neskutečná šereda a ještě s přirážkou. Kdyby ten gril byl alespoň litinovej a vyndavací, aby na tom šly dělat stejky. Takhle je jenom hnusnej.

Ale proti gustu....

Nepřihlášený Petr

No interier klasika stale.. | 23.6.2011 14:11reagovat
avatar

No interier klasika stale a furt nekde neco prekazi ale to u mini auta clovek trosku ceka /zlata palubka jen pro male radio-to alespon prave koleno neni otalcene :) /

Me se nevic zamlouva dlouho ocekavane zacerneni svetel ten chrom je v takto velke plose spis na skodu a dela z auta a nejen FABIE vzheledm nejakeho "korejce"

No a cena sice platime za "neco" jineho ale pritom se jedna o "skoro" beznou produkci.

Tady je Skoda trosku vedle.

Nepřihlášený Andrew

Prosím vás pánové novináři.. | 16.8.2011 15:14reagovat
avatar

Prosím vás pánové novináři, jak s těmi motory 1.2 TSI jezdíte? Já pravidelně jezdím trasu Pardubice-Brno a zpět (tedy meziměsto s troškou městského poskakování) se spotřebou 5.0-5.3 l/100 km (podle provozu). Sám se dvouma batohama. Průměrná rychlst 70 km/h, tedy žádné loudání. 60 km/h v obci, 110 km/h mimo + předjíždění pomalejšího provozu. Při cestě Rajec (Slovensko) - Brno jsem měl spotřebu 5,4 l/100 km a bylo to ve 32°C vedru s téměř pořád naplno zapnutou klimou, 3 lidmi a kufrem narvaným k prasknutí. A to ještě jezdím v těžším, o třídu větším autě (nikoliv Fabie, ale Golf). V životě jsem se nedostal nad 7 litrů (pokud nepočítám krátké jízdy se studeným motorem), ani když jsem hodně spěchal. Nechápu co s těmi auty děláte... P.S.: mám taky 77 kW.

Nepřihlášený Andrew

Jinak se spotřebou na dáln.. | 16.8.2011 15:21reagovat
avatar

Jinak se spotřebou na dálnici by se jakš takš souhlasit dalo. Jel jsem tam teda pravda jen jednou (trasy, které jezdím, tam žádné nevedou). Jeli jsme Brno-Mladá Boleslav (a zpět ve stejném složení a se stejným výsledkem) ve třech s bagáží na víkend (+basa piv, kytara...). No musel jsem jet v levém pruhu, abych si na nejdelších českém schodišti (D1) nezničil auto, takže to chtělo aspoň 150 km/h, aby mě neproblikával kdejaký Favorit. Ono se to na 6. rychlostní stupeň stejně ukázalo jako optimální rychlost. Spotřeba byla 7.5 l / 100 km. Jinak nutno podotknout, že na dálnice je tenhle motor už dost slabý, na poslední rychlostní stupeň se mu ze 150 zychlovat už vůbec nechce. Když se rozhodnete, že chcete ještě honem předjet ten kamion a pak se zařadit pryč před raketovou Audi s fotonovými děly za vámi, tak musíte podřazovat až na čtyřku a ani tak žádná sláva. Ale jinak je to velmi příjemný motor s luxusní spotřebou (na benzíňák se 105 koňmi).

Nepřihlášený Karel Mráček

U tohoto vozu bych rozhodn.. | 8.4.2015 14:33reagovat
avatar

U tohoto vozu bych rozhodně výše zmíněné motory nedoporučil. Stačí se podívat i na zkušenosti majitelů a je jasné, že existují i lepší volby motorizací... http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/skoda-fabia-ii-generac e-2007-2014/

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše