Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel

 | 15 příspěvků | 14.6.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený DJude

Hezky napsané. Auto se mi.. | 14.6.2012 15:09reagovat
avatar

Hezky napsané. Auto se mi vizuálně líbí hodně a tenhle charakter zní docela zajímavě. Prostě racionální rychlík, proč ne :-)

Nepřihlášený Embed

Njn, emoce od VW nejde ček.. | 14.6.2012 15:12reagovat
avatar

Njn, emoce od VW nejde čekat. Ale i tak překvapení, nečekal bych, že to vůbec bude při nějaký ostřejší jízdě a la P.J. fungovat. Pro mě asi nejvíc škoda toho V6. Výkon bych oželel výměnou za všechno co má jen astmosféra.

Nepřihlášený Hobin Root

Ale jo, vyndejte to DSG a.. | 14.6.2012 15:18reagovat
avatar

Ale jo, vyndejte to DSG a vzal bych to :)

Nepřihlášený RoberT.

Ono to oddálení od GTI nej.. | 14.6.2012 15:25reagovat
avatar

Ono to oddálení od GTI nejde čekat už kvůli motoru, čtyřkolka z toho jiné auto evidentně neudělala. Líbí se mi to, ale půjdu do jetého GTI, bude stačit.

Recenze literárně i obsahově na jedničku, to každopádně. Golfy sleduju a dočíst se o něm v jednom textu tolik, to se nestává.

Nepřihlášený Filip Kelner

Z toho testu čiší upřímnos.. | 14.6.2012 15:25reagovat
avatar

Z toho testu čiší upřímnost a poctivost, to se opravdu cení. Hezky jsem si početl.

Nepřihlášený Qatqa

Ta modrá je nádherná, zvlášť.. | 14.6.2012 15:29reagovat
avatar

Ta modrá je nádherná, zvlášť u těch žlutých kytiček :o)

Nepřihlášený xpert

koukam, ze pjanda moc vw n.. | 14.6.2012 15:41reagovat
avatar

koukam, ze pjanda moc vw netestuje a je to skoda hlavne pro vw :) protoze takhle ctivy test vw uz jsem davno necetl. auto mimo me, ale cteni paradni.

Nepřihlášený Fořt

Pěkný test. A nakonec i au.. | 14.6.2012 18:14reagovat
avatar

Pěkný test. A nakonec i auto je sympatické, Volkswagen udělal něco, co nikdo jiný ne. A pokud jsem to dobře pochopil, udělal to dobře. Proč ne, to dává smysl.

hothatchshop.cz

Chladnej jako ocel = ideál.. | 14.6.2012 19:52reagovat
avatar

Chladnej jako ocel = ideální pro 95% lidí. Kdo chce něco trochu víc Hot, je tu obrovská základna tunerů, který z toho ty emoce dokážou dostat.

Nepřihlášený cubalibre

Doba kdy VW vypustil kleno.. | 14.6.2012 20:33reagovat
avatar

Doba kdy VW vypustil klenoty typu G60,nebo Rally potom VR6, VR6 2.9, V5, R32 si myslim stejne jako Robert ze oddaleni od GTI je hodne male a v podstate jen drahe. Audi to vyresilo 5tivalcem v RS3, tam ten skok od S3 je znat, ale i tak strhujici vykony, neumeji vtahnout do deje, proste Audi. A to si myslim i nejrychlejsim Golfu, v R32 jsem jel a tam opravdu ta sila v motoru je takova, ze se vryje pod kuzi.

hothatchshop.cz

No ja jel v R32 taky a doc.. | 14.6.2012 21:29reagovat
avatar

No ja jel v R32 taky a docela mě to zklamalo. Respektivě jsem furt čekal, že se něco stane a nic. I ta R32ka prostě potřebuje turbo...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený siol.a

Reakce na: No ja jel v R32 taky a doc.. | 14.6.2012 21:48reagovat
avatar

Ono se relativně děje, i když by pár koní sneslo..."Problém" je, jak moc to auto maskuje rychlost.

hothatchshop.cz

No v místech, kde jsem ček.. | 15.6.2012 10:39reagovat
avatar

No v místech, kde jsem čekal už tak 110-120 bylo furt 90.... Taky jsem si říkal, asi to je tou linearitou, že mi to nepříjde. Ale tachometr ukazoval svoje.

Nepřihlášený L

čo sa týka dizajnu, základ.. | 3.9.2012 17:09reagovat
avatar

čo sa týka dizajnu, základný tvar nie je hranatý. Trochu kolmici blížiaci sa zadok. Základný tvar je "žehlička" Len sa tvári ako dvojpriestorové. Keď sa pozriete zboku uvidíte compact MPV - skrátka "žehličku"

Nepřihlášený Ernie

Mozno nepodstatny detail,.. | 12.9.2013 23:46reagovat
avatar

Mozno nepodstatny detail, ale mohli ste pred fotenim vycistit aj motorovy priestor...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše