Test VW Golf R 2014: R jako Renegát

 | 59 příspěvků | 31.3.2014 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Jen Ben

Opravdu pěkný test, zas je.. | 31.3.2014 18:11reagovat
avatar

Opravdu pěkný test, zas jednou na vtipnější strunu :-) Videa skouknu doma, ale nečekám nic než kvalitní klasiku :-)

Nepřihlášený David Kolář

Recenze tradičně výborná,.. | 31.3.2014 18:15reagovat
avatar

Recenze tradičně výborná, jízdní video bere dech. Říkám si, proč se třeba na ČT snaží s nějakým českým Top gearem. Kdyby tam dali takového video s komentem obsahující info z tohoto testu, bylo by to podstatně zajímavější i zábavnější.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RoVi

No ne, to auto vypadá z vi.. | 31.3.2014 18:18reagovat
avatar

No ne, to auto vypadá z videa vážně zábavně, akčně. Nečekal bych.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martas75

Pali to neskutecne. Za 900.. | 31.3.2014 18:20reagovat
avatar

Pali to neskutecne. Za 900 tisic parada!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Reakce na: No ne, to auto vypadá z vi.. | 31.3.2014 18:23reagovat
avatar

Měl jsem možnost být svezen a je to nirvána. Jak se to krásně nechá vodit zatáčkama třeba i ve dvou kilech... Fakt povedený auto. Neříkal bych to, kdyby mě nevzalo, oproti GTI jiná liga.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Reakce na: Pali to neskutecne. Za 900.. | 31.3.2014 18:23reagovat
avatar

Si myslim :-p

Nepřihlášený TTS

Hodně dobrý, ale proč plýt.. | 31.3.2014 18:27reagovat
avatar

Hodně dobrý, ale proč plýtvat potenciálem v golfu :)) v novém TTS to bude jinčí palba.

Nepřihlášený Embed

Článek se fakt povedl a au.. | 31.3.2014 18:30reagovat
avatar

Článek se fakt povedl a auto taky nevypadá zle. Prima zpestření večera :-)

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Recenze tradičně výborná,.. | 31.3.2014 18:32reagovat
avatar

Jo, to souhlas. Takovéhle video řekne hodně a podobný popis ještě víc. Myslím, že pjanda by mohl nějaký TV pořad udělat, má pořád co říct.

Nepřihlášený xpert

radsi bych sportak ze star.. | 31.3.2014 18:38reagovat
avatar

radsi bych sportak ze stary skoly, ale kdo dneska neco takovyho dela? takze v ramci elektronicky ligy asi proc ne, ale ja bych radsi pomalejsi auto stojici na mechanice...

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Měl jsem možnost být sveze.. | 31.3.2014 18:41reagovat
avatar

verim, ze je to dobry. ale fakt je otazka, co je nakonec to pravy ridicsky auto a za cim se ma vyvoj na tomhle poli hnat. stejne skoro vsichni jezdi pomalu, tak by si imo vic uzili jiny veci nez rychlost. ale tim nerozporuju test, pjanda se k tomu postavil rozumne.

Nepřihlášený Jindra Štěch

Auto se mi líbí, za cenu p.. | 31.3.2014 18:50reagovat
avatar

Auto se mi líbí, za cenu pod milion Kč a s požehnáním od pana Jandy je to vážně dobré. Docela by mě zajímalo, co by na to řekli subaristi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Monte-Christo

Jede to opravdu úžasně, už.. | 31.3.2014 19:08reagovat
avatar

Jede to opravdu úžasně, už to si zaslouží pochvalu, zvlášť vzhledem k ceně. Před tím už se musí mít na pozoru opravdu lde co!

Nepřihlášený Karel

Po přečtení článku jsem je.. | 31.3.2014 19:11reagovat
avatar

Po přečtení článku jsem ještě víc nadšen a rád, že jsem si ho cca před měsícem po svezení objednal))

Hodně moc zábavné auto i když tuším že ten zvuk bude otravný, ale zároveň máte auto jaké si nastavíte buď EKO na pohodovou jízdu /opravdu/ anebo Raketu sice s umělým zvukem, ale co není dnes umělé nebo náhražka, že?

Nepřihlášený Rampa

Pěkný test a tentokrát i m.. | 31.3.2014 19:32reagovat
avatar

Pěkný test a tentokrát i mnoho povedených hlášek, ta nejlepší "Při jízdě, která Ing. Humla obrací v jeho profesionálním hrobě" si zaslouží čestné místo.

Nepřihlášený R3

Mou volbou je taky Cupra.. | 31.3.2014 20:28reagovat
avatar

Mou volbou je taky Cupra.. 240 tisíc je hodně, v létě přibude možnost dokoupit do cupry ještě lepší sedačky a brzdy Brembo

Navíc zde je přímý souboj Cupry s golfem R na okruhu..hádejte kdo vyhrál...

Odkaz:

http://www.youtube.com/watch?v=4tgdtVhQ zJM

Nepřihlášený

http://www.youtube.com/wat.. | 31.3.2014 20:32reagovat
avatar

http://www.youtube.com/watch?v=4tgdtVhQzJM

Nepřihlášený SuperForce

Uz to s tym vychvalovanim.. | 31.3.2014 21:12reagovat
avatar

Uz to s tym vychvalovanim Octavie RS do nebies vazne v redakcii prehanaju. Leon alebo aj toto R-ko by ju hocikedy zadupali do zeme. Ale redaktori asi maju strach z kritiky nas citatelov, ze zase tu idu vychvalovat koncernovy etalon, tak ho naschval od prvych riadkov zhadzuju. Je to umele, zle sa to cita. Proste tento Golf sa vazne vydaril, tak sa tomu nebrante. A ked to uz vravim ja, co mam Megane RS, tak to moze napisat aj redakcia

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ja bych dal prednost Cupre.. | 31.3.2014 21:25reagovat
avatar

Ja bych dal prednost Cupre, je zabavejsi a levnejsi

Nepřihlášený Pepa

Super recenze. Jen by mě z.. | 31.3.2014 21:28reagovat
avatar

Super recenze. Jen by mě zajímalo jak a kde se dá dosáhnout průměru 174 km/h s minimálním poměrem dálnice :-)

Nepřihlášený pylot

No, slova o zesměšnění Cay.. | 31.3.2014 21:29reagovat
avatar

No, slova o zesměšnění Caymanu S jsou dost silný a dokud to neuvidím, tak tomu neuvěřím. Škoda, že se k tomu pJanda už nevrátil.

A tyhle videa se v televizi objevovat nemůžou, protože takhle prasečí jízdu by jednak nikdo neodvysílal a pak by se tím taky už možná začal někdo zabývat, takže na tom nemá zájem ani pJanda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Alex

Reakce na: No, slova o zesměšnění Cay.. | 31.3.2014 22:30reagovat
avatar

Čím dál víc začínám rozumnět tomu, proč p. Janda nechce moc ukazovat svou tvář na fotkách. O to víc se divím, že u tohoto testu je tvář docela dobře vidět. Že by Stig (ehm. P. Janda) osobně?

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: Uz to s tym vychvalovanim.. | 31.3.2014 22:59reagovat
avatar

spíš už bylo dost příspěvků jako jsou ty tvoje. Osobně si myslím, že Megane RS je křáp a automobilka jako Renault by ani neměla existovat. A píšu snad pod každým článkem tento fakt? Než ten tvůj Megane už raději Ford, ale to bych musel na výlety jezdit asi sousedovic Octavií, protože na dovolenou Fordem a domů vlakem....

Jinak ten motor je naprostý klenot, opravdu se mimořádně povedl a jsem rád, že i Škoda si urvala kus pro sebe

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený qwerty

Ještě jsem kouknul na vide.. | 31.3.2014 23:06reagovat
avatar

Ještě jsem kouknul na videa. Být tím cyklistou, kterého míjíte p. Jando, tak bych až by jste se vracel po vás mrsknul šutrák. Pokud bych to stihnul. Snad až to "nevýjde" tak při tom nikoho nezabijete

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kofsdf

skoda tej ´´kvality´´ vide.. | 31.3.2014 23:17reagovat
avatar

skoda tej ´´kvality´´ videa

Zobrazit reakce..

m.z.

Reakce na: skoda tej ´´kvality´´ vide.. | 1.4.2014 00:11reagovat
avatar

Super jízda :-)

Nepřihlášený Kluc

Reakce na: spíš už bylo dost příspěvk.. | 1.4.2014 08:35reagovat
avatar

Sám jseš křáp. Mégane RS je legenda a tyto sterilní koncernová udělátka na něj pořád ztrácejí. HH je hlavně o FUN faktoru a ten s koncernovou sterilitou prostě nejde dohromady.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

Reakce na: Sám jseš křáp. Mégane RS j.. | 1.4.2014 09:09reagovat
avatar

Kluc: kecas nesmysly o tom, ze to ma byt o nejakem FUN faktoru. HH jsou jenom vykonejsi bezne rodinne kompakty, tak jak byla tato kategorie definovana v 80. letech, kdy ten pojem vznikl. Fun factor do toho cpou v posledni dobe ti, kteri se snazi do neceho vlozit to, co tam neni. Proste HH je prose nizsi stredni s vykonejsimi motory, lepsimi jizdnimi vlastnostmi apod. ale porad je tam to "rodinne auto". Ze se do toho zamotaly v posledn dobe dalsi veci je vedlejsi produkt zoufalcu.

Takze takovy Megane je stejny HH jako treba Golf GTD. Jen je kazdy o necem jinem. ani jeden z nich neni vice ci mene HH, kazdy miri v ramci HH trosku jinam.

Zobrazit reakce..

redbaron

Opět krásný test, jen bych.. | 1.4.2014 09:31reagovat
avatar

Opět krásný test, jen bych se už přimluvil za nákup nové kamery do redakce s lepší kvalitou obrazu a lepším uchycením bez drnčení ;-)

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Kluc: kecas nesmysly o tom.. | 1.4.2014 09:39reagovat
avatar

Skoro bych se i hádal, že Megane RS je mnohem víc HH, než Golf GTD. Ono to není jen o motoru, ale i o přístupu auta k věci. Je pravda, že kategorie začala tím, že do malého auta dali větší motor. Ale to bylo v době, kdy měla všechna auta mechanickou odezvu, byl v nich kravál a fungovala tak, jak by fungovat měla. Dnes, v době kdy si všechny auta hrajou na limuzíny, motor v nich v podstatě není slyšet, jsou těžká jako prase a podvozek informace neposkytuje, ale filtruje, už nestačí dát do obyčejného auta silný motor a za jméno GTD. HH má být sportovní auto a sportovní auto není určeno jen výkonem, ale právě zapojením řidiče do děje. Proto je tam důležitý ten fun factor, na který si všichni tolik hrajou.

Nepřihlášený goes

pylot: dle meho je problem.. | 1.4.2014 09:54reagovat
avatar

pylot: dle meho je problem v tom, ze ten HH neni nijak exaktne definovan a tudiz je na kazdem jedinci jak ho bude vnimat. Pro mne je to kategorie tech TOP modelu v danem segmentu a neresim to, zda jeden je vice funny a druhy mene. Proste ORS, GTI, GTD, Type-R, Megane RS apod. to vse jsou pro mne HH, jen je kazdy proste trochu jiny.

Ono vem si treba kategorii supersportu vozu, mas tam auta co jsou vylozene okruhove specialy s homologaci a jsou tam takova, ktera jsou namakana, ale nejsou to az takove okruhove specialy. Kdo z nich je supersport? ten co nabidne vykon a komfort pro bezny zivot, ale vyborne casy na okruhu, nebo jen ty ultimativni kary, ktere v beznem provozu nejde skoro pouzivat?

Nicmene mi je to ve finale jedno. Klidne si jednou koupim GTD a potdruhe megane RS, pokud v dany okamzik budu chtit nejake potreby uspokojit a oboji pro mne bude HH, jenom proste kazdy jinak. S GTI si pojezdim okresky, zablbnu si, budu mit zpocene tricko, ale pak nalozim rodinku a pojedeme na dovolenou. S Megane vse projedu rychleji, mozna vice ucitim, tricko budu mit stejne propocene, ale na dovolenou s rodinkou to neni. A je proto vice HH? Neni, je proste jiny.

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: Sám jseš křáp. Mégane RS j.. | 1.4.2014 09:58reagovat
avatar

Samozřejmě, když někdo nadává na Škodu je to OK, ale nedej bože, když se opiváží někdo špinit jinou značku. Za tím, že cokoliv s logem Renault je křáp si stojím a nevezme mi ten názor ani takový imbecil jako ty

Nepřihlášený qwerty

křap je akurat tak škoda a.. | 1.4.2014 11:00reagovat
avatar

křap je akurat tak škoda a nie renault..

Nepřihlášený free

Marně se snažím pochopit s.. | 1.4.2014 14:03reagovat
avatar

Marně se snažím pochopit smysl té zběsilé jízdy v otevřeném terénu. Neumím si totiž představit, že by někdo dokázal přikázat všem srnkám, zajícům a dalším zvířatům, aby nevbíhala na silnici v okamžiku tohoto "testu". Myslím, že po střetu se srnkou by tento zběsilý řidič strávil zbytek odpoledne v kotrmelcích a znáčky "R" už by nikdo nikdy nenašel... :-S

Nepřihlášený Substance242

"Ačkoli recenzi měl na sta.. | 1.4.2014 14:10reagovat
avatar

"Ačkoli recenzi měl na starosti kolega, s tímto vozem jsem také chvíli strávil" - takže ešte bude "seriózna" recenzia, či už toto je všetko? :-) Inak lítá to pekne, to hej.

Nepřihlášený Abre

Křápy jsou to všechno. Každ.. | 1.4.2014 16:30reagovat
avatar

Křápy jsou to všechno. Každý FWD hatchback je od začátky do konce navržený jako pojízdná nákupní taška, která musí stát výrobně co nejmíň a odvízt co nejvíc.

Pak do toho akorát narvou silnější motor, brzdy a přitvrdí podvozek. Marketing to samozřejmě nemůže prodávat jako rozzuřenou nákupní tašku, kterou pořád je, ale vymyslí pojem typu HotHatch.

Srovnání s Caymanem je tomhle kontextu úplně mimo, i když je od Porsche přiškrcený, aby měli jasný odstup od 911.

Nepřihlášený The end of af...

No tak hlavně že nebylo te.. | 1.4.2014 17:53reagovat
avatar

No tak hlavně že nebylo testováno jiné auto nežli německého lidového koncže tomu bude jinak. Na co se ještě letos můžeme těšit ? Unde kunde fike motor šnekn a škoda citigo jako okruhový speciál, VW transporter vs 458 Italia, nebo snad stesk nad tím jak nám všem moc chybí vytříbená atmosféra Škody Favorit ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jary

Ve všeobecnosti a to já os.. | 1.4.2014 18:47reagovat
avatar

Ve všeobecnosti a to já osobně považuji za v dnešní době nejcennější záležitost je to, že se vůbec najde nějaký výrobce, který nezakládá svou existenci na bezbřehém exhibování. To VW a koncern obecně nedělá a nedělal to nikdy a to je mi sympatické. Všechny úpravy golfu s jakkoli brutálním výkonem, všechny audiny RS, všechno je zcela civilní. V dnešní době klobouk dolů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Golf ll

Reakce na: No tak hlavně že nebylo te.. | 1.4.2014 19:01reagovat
avatar

Tak ten Transporter, pokud by v něm bylo 2.O TSI a byl by v rukou pana Jandy , tak by té 458 Italia ujel!

Nepřihlášený DDT

čím dál tím víc mám pocit,.. | 1.4.2014 19:37reagovat
avatar

čím dál tím víc mám pocit, že možnost publikovat svůj názor pod článkem na internetu pro širokou veřejnost není úplně nejlepší cesta...

Nepřihlášený Oskar P.

Velmi dobré počtení. Golf.. | 1.4.2014 20:24reagovat
avatar

Velmi dobré počtení. Golf R se určitě chytí. Je vyloženě směrován na vnitřní Německý trh, kde najde dost svých zákazníků. Je to záležitost pro toho kdo touží po rychlé jízdě a nezáleží mu na tom, kolik osob či zavazadel má přibalit. Jinak jsem byl překvapen sestřihem jízdního videa při jízdě na Šumavské silnici, jak ta převodovka tam při běžné akceleraci rychle sází převodové stupně. Výkon je hold znát. Předpokládám, že se v brzké době dočkáme hodnocení jízdních vlastností s letními pneumatikami. Jde mi o nutnost neustálých rychlých korekcí volantem při projíždění zatáček. To není moc zábavná jízda.

Nepřihlášený Pavel

Tak opět test, kterému chy.. | 1.4.2014 22:07reagovat
avatar

Tak opět test, kterému chybí objektivní hodnocení a nadhled nad problematikou, bohužel stále nepochopitelně nadržujete koncernu. Nejspíše jste dostali za úkol od VW vylepšit pověst motorů TSI koncernu.

Dále texty typu motoráři MB atd.. realita je taková, že motor 45 AMG má mnohem lepší realnou dynamiku než testovaný TSI o cca 2,5 sec 0-200 a to je minimálně o třídu, u VW si toho jsou velmi dobře vědomi a tak koupili tvůrce motoru AMG 45 AMG Friedricha Eichlera, aby jim pomohl s vývojem TSI, aby byl jejích motor konkurenceschopnější. Dále keci o tom jak je BMW s 2,0 oproti TSI 165 kw odpad a realita je vždy ve všech testech přesně opačná a motor BMW je vždy lepší, rychlejší..... Já byl ted na testovačce Octavie RS TSI s manuálem a motor na mě udělal dojem naprosté průměrnosti, po přečtení testu zde a zhlednutí videa jsem se šel přesvědčit, zda je ten motor taková pecka, jak tady uvádíte a realita je na míle vzdálena. Tu akceleraci co tu dávate je absolutně nerálná a to pružné zrychlení, uplně stejná písnička, v realu je to jen taková rozumně rychlá Octavia. Takže je velká škoda, že vaše testy už naprosto ztratily objektivitu co týka koncernu VW, což je velmi smutné, věřím, že vám za to platí VW slušně, ale tohle přeci není cesta kterou by se měl zkušený novinář vydávat.

Nepřihlášený John

No chcel by som, aby ma sp.. | 1.4.2014 22:11reagovat
avatar

No chcel by som, aby ma spotreba 17Lnechavala chladnym. Ze normalka.

Nepřihlášený

45 AMG je tvrdy prkno a do.. | 1.4.2014 23:01reagovat
avatar

45 AMG je tvrdy prkno a dozadu se nikdo nevejde. Nelze s manualem. Tak k cemu je, ze je o 2s driv na 2 kile?!!!!!!

PS: Nijak zvlast vw nefandim

bazmeque

Reakce na: Recenze tradičně výborná,.. | 1.4.2014 23:11reagovat
avatar

D. Kolář - Protože kdyby to bylo na veřejnoprávním médiu, tak by je zyklofašisti z auto*matu okamžitě roznesli na kopytech za to, jak v 02:29 objel toho žiletkáře (tak ve 120ti? víc?) Nechci to moc obkecávat, ale takovýhle situace (obecně) - žádná sláva...

bazmeque

Reakce na: Ve všeobecnosti a to já os.. | 1.4.2014 23:41reagovat
avatar

Jary - Amen. Děkuji. Já bych to ale dokonce omezil už jen na VW jako značku, Audi s některými jejich A1 nejsou po téhle stránce kdovíco (obzvlášť s ohledem na cenovky), a některé Škodovácké paskvily jako Fabia Monte Carlo nebo FWD modely Scout jsou už naopak marketingový hnůj par excellence.

To nemění na faktu, že tohle konkrétní auto, ideálně s ještě nějakými střízlivějšími koly, je pro mě mimořádně přitažlivé, přesně pro to, jak to nedává znát.

Z opačného konce: kupříkladu nevím, v jakých podivných komunitách žijou designéři rádoby sportovních paketů pro Mercedes, ale já kdybych dorazil v tom CLA 220 CDI, který tu byl na konci roku testovaný, mezi lidi, kteří autům aspoň trochu rozumí, tak bych se hanbou propadl. Tuhletu trapnou faleš, která je dnes velmi v módě, prostě hluboce nesnáším, i kdyby ji nikdy nikdo jiný nemusel vidět. Za to, že se jí Golf i v případě R-modelu zdaleka vyvaroval, u mně má VW obrovské plus.

Nepřihlášený Ernie

dane auto ma obute 18", ni.. | 2.4.2014 16:09reagovat
avatar

dane auto ma obute 18", nie 19" ako sa to pise v teste...

Nepřihlášený mao

hergot fakt nemám rád golf.. | 3.4.2014 08:39reagovat
avatar

hergot fakt nemám rád golfy ani golfisty, ale tohle vypadá že se povedlo. a Jando...díky že nejsi politicky korektní zelenej debil, kterej večer souloží s elektromotorem nebo mi na primě tvrdí že tímhle stylem to jede pod 6, kdyby někdo prudil kvůli jízdám rádi Vás zastoupíme...autoforum čte celá naše advokátní kancelář :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sova

Vemte mu někdo řidičák, ne.. | 7.4.2014 15:33reagovat
avatar

Vemte mu někdo řidičák, než někoho zabije.

Nepřihlášený ladis77

Reakce na: Auto se mi líbí, za cenu p.. | 7.4.2014 20:42reagovat
avatar

ze to nejede spatne ale radsi si nechaj svoje? :) to co z toho vymackne p. Janda neznamena ze z toho vymackne kazdej, ale to plati i obracene. ja si radsi necham svoje 11 stary wrx a sem spokojenej. nekdo by menil, ale z rad subaristu to urcite nikdo nebude....aspon doufam :)

Nepřihlášený MK

Reakce na: hergot fakt nemám rád golf.. | 10.4.2014 09:01reagovat
avatar

kolego ty si debil

Nepřihlášený MK

jo a ještě dodám, že je op.. | 11.4.2014 11:05reagovat
avatar

jo a ještě dodám, že je opravdu od redakce zábavné, že si prohazujete testy. Na fotce Šrámek, autorem článku Janda. To samé ale naopak u testu A45

Nepřihlášený palo

Reakce na: Ještě jsem kouknul na vide.. | 11.4.2014 21:55reagovat
avatar

janda vyzera na psychopata(tj narcis bez citov), takym ludom je bezpecnost ich okolia ukradnuta

Nepřihlášený PEM

R jako Renegát .... ? V.. | 13.4.2014 17:57reagovat
avatar

R jako Renegát .... ?

Vážený pane Jando, nekritizoval jste zrovna u recenzentů testujících Octavie RS všeho druhu, že se snaží základní charakteristiky vměstnat do slov začínajících na písmena R a S ? Neoznačoval jste to dokonce za kreativní zácpu ? Rudá Svině (die Rotte Sau) nakonec bylo velmi povedené, ale v kontextu kritizované kreativní zácpy jsem to považoval za výjimku...

A teď R jako Renegát ? Co bude dál - 911 S(upermanů) ?

Nepřihlášený Kazi

Pěkná hračka. Ad video- i.. | 20.4.2014 17:49reagovat
avatar

Pěkná hračka. Ad video- i jako cyklista budu radši když kolem mě bude lítat pjanda 150 než bloncka ve vysouloženym SUV co je ráda že se vleze na cestu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Pěkná hračka. Ad video- i.. | 22.4.2014 12:29reagovat
avatar

rovnou si mohl napsat, že se radši necháš opařit horkou vodou než polít vroucím olejem.. No jo, ale proč?? Ta bloncka je stejný neštěstí jako Janda, kterej to ale na rozdíl od tý bloncky dělá pro prachy

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše