Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Audi RS3 od B and B dostalo více výkonu než Porsche 911 GT3 RS, jede podobně
7.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pětidveřový hatchback čtyř kruhů dostal čtyři stupně úprav 2,5litrového pětiválce. Ta nejvýkonnější vás ovšem vyjde na půl milionu korun.
Na úpravy vozů Audi se zaměřuje řada tuningových firem. Z těch nejznámějších lze zmínit ABT či MTM, kromě nich si ovšem různé modely čtyř kruhů bere na paškál i společnost B&B Automobiltechnik. Ta nás v minulosti obdařila Audi TT naladěným na 360 koní dávno předtím, než se na světlo světa dostalo tovární TT RS. Mimo to si pohrála i s větším kombi RS4 Avant, kterému mimo jiné nadělila maximálku 325 km/h.
Nově se úpravci dostalo do spárů Audi RS3 Sportback, pro jehož motor jsou nabízeny hned čtyři výkonové stupně. Ta první spočívá v instalaci upravené řídicí jednotky, se kterou 2,5litrový pětiválec rázem produkuje 430 koní a 620 Nm točivého momentu namísto standardních 367 koní a 465 Nm. Tato modifikace přitom vychází na 1 950 Eur (cca 52 700 Kč).
Druhým krokem je kromě nové ECU také optimalizované sání, přičemž v takovém případě je možné počítat se 450 koňmi, 655 Nm a částkou 2 950 Eur (79 800 Kč). Za fázi 3 už se platí 7 950 Eur (215 tisíc korun), což kromě výše zmíněného zahrnuje také nový mezichladič či výfukový systém. A také 485 koní a 700 Nm.
Vrcholem je pak čtvrtá úroveň ladění pětiválce, se kterou přichází ještě větší mezichladič, závodní výfuk, katalyzátory bez zbytečných restrikcí, palivová pumpa s vyšším plnícím tlakem nebo třeba vylepšený systém chlazení oleje. Díky tomu motor rázem produkuje 550 koní a 750 Nm točivého momentu, tedy více než takové Porsche 911 GT3 RS a mnohé další supersporty.
Z ranku nejrychlejších exotů planety je také jízdní dynamika. Akcelerace z klidu na stovku zabere 3,3 sekundy, rychlost vrcholí na 300 km/h. Za vše ovšem musíte zaplatit 17 950 Eur (485 100 Kč), další finance pak z vašeho účtu mohou odčerpat nová litá kola či snížený a přitvrzený podvozek.










Audi RS3 Sportback se v dílnách B&B Automobiltechnik dočkalo především mechanických úprav, načež může produkovat až 550 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 5 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 10 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včera
Nejnovější články
Lidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 3 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 5 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 6 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 8 hodinamiNejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva