Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW i3 od Garage Eve.ryn: japonský tuning z ošklivky krásku nevysochal
8.10.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
První tuning skutečného BMW i3 ukázal, že sériová i3 je ještě docela hezká. Garage Eve.ryn přidala větší kola a karbonový bodykit, techniku nechala být.
Pokud nás paměť neklame, BMW i3 upravené japonskou firmou, která si říká Garage Eve.ryn, je první tuning skutečné i3, tedy s výsledkem ve formě vozu, který může skutečně jezdit po silnicích, nikoliv se jen ukazovat na monitorech. A rovnou vypadá jako kříženec žraloka a mopse, ostatně - posuďte sami.
Žádné technické detaily úpravce nezveřejnil, dá se tedy počítat se standardním elektrickým pohonným ústrojím, které energii ukládá do akumulátorů o kapacitě 18,8 kWh. To má neupravenému stačit na dojezd 160 km, zrychlení na stovku 7,2 vteřiny a maximálku 150 km/h. Sériová i3 ale má velmi úzké pneumatiky, jejich rozměr je 155/70 R19, a také je na tom docela dobře s odporem vzduchu.
Je dost dobře možné, že změny, které Garage Eve.ryn na i3 provedla, výkony vozu ještě sníží. Nějakou váhu přidal bodykit stoprocentně, i když je vyrobený z karbonu, a o narušení aerodynamiky se ani nezmiňujeme. Vůz je také rozšířen v podbězích, aby se do nich vešla větší kola - která s největší pravděpodobností budou mít větší valivý odpor, než ta sériová.
Nedostatek technických informací se Japonci snaží vynahradit spoustou fotografií, většina z nich ale ukazuje to stejné a třeba o interiéru nevíme nic, ani jak vypadá, natož co s ním úpravce udělal. A k tomu většina fotek vypadá, jako by byla pořízena mobilem. Cenu ani případnou dostupnost neznáme, možná tyto údaje vypustí úpravce do světa s technickými daty někdy v nadcházející době.































































Japonský úpravce Garage Eve.ryn ukázal, že sériová i3 je ještě docela hezké auto
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nejnovější články
Škoda Kodiaq v bazarech dokazuje, že za spolehlivost a svobodu volby nemusíte ani dnes dát ranec
před 9 hodinamiNové Suzuki za 167 tisíc dostalo svěží tvář a jezdí teď za 3,6 litru na 100 km. I u nás bývalo populární
před 11 hodinamiAsi nikdy nepochopím, jak mohly evropské automobilky dopustit tak ohromný rozklad svých obchodních aktivit
včeraDalší z majitelů supersportu za 75 milionů má tohoto auta dost, zbavuje se ho pod cenou. A to jde o mistra světa F1
včeraTechnik popsal, jak se nová 1267koňová Corvette při vývoji ukázala být příliš rychlá pro své vlastní dobro
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 06.25. 22:04 - Stepan
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 06.25. 18:25 - Truck Daškam
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.25. 15:32 - pavproch
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.24. 14:43 - janom
- kola e89+Tiguan+Scout 06.24. 13:46 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 06.24. 13:45 - pavproch
- Pneu koutek 06.24. 11:44 - Brus
- Politický koutek 06.24. 09:47 - Stepan