Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Chevy Corvette C7 od Geiger Cars: 590 koní a 320 km/h díky kompresoru
22.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Je-li pro vás standardní Corvette C7 příliš slabá a nechcete čekat na Z06, Geiger Cars nabízí částečné řešení. A výsledek ani nemusí být oděn do matného zlatého laku.
Německý tuner Geiger Cars je i u nás dostatečně známý, a to zejména úpravami amerických vozů. Není to tak dávno, co jsme tu měli Camaro Z/28 se slušnou porcí výkonu navíc, u kterého ale všechno ostatní zůstalo sériové. Rozumná volba, nutno dodat, protože na tom Chevy odvedl vynikající práci.
Novinka od Geigeru pochází ze stáje stejné automobilky, stojí ale o stupínek výš - je to Chevrolet Corvette Stingray, kterému po práci Němců pod kapotou pracuje slušné stádo koní navíc. 6,2litrový osmiválec LT1 dostal kompresor Eaton, který stojí za 130 koňmi a 127 Nm navíc. Na zadní kola tedy proudí 590 koní a 757 Nm, které tuto Corvette dostanou až k rychlosti 320 km/h. Tisková zpráva dokonce uvádí údaje o euronormované spotřebě - v kombinovaném režimu má motoru stačit 12 litrů paliva, což s lehkou nohou možná nebude tak daleko od pravdy.
Karoserie taky nebyla zanedbána, jak je ostatně vidno i z fotografií. Geiger vytvořil bodykit údajně zlepšující aerodynamické vlastnosti, pochopitelně z karbonu. Jeho součástí je přední lízátko pod upraveným nárazníkem, jiné prahy, malé deflektory u kol, upravený difuzor pod zadním nárazníkem a také nový, větší spoiler na víku zavazadelníku.
Po stránce podvozku počítejme s plně nastavitelným odpružením KW varianty 3, které vůz přiblíží asfaltu o 10 - 35 mm vpředu a 15 - 45 mm vzadu. Zda se nějak měnil i brzdový systém, nevíme, ale kola nová jsou; mají průměr devatenácti palců vpředu a dvaceti vzadu a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255/30 vpředu a 305/25 vzadu.
O úpravách uvnitř Corvette Geiger neřekl nic, podělil se s námi ale o ceník své novinky. Vůz, který vidíme na obrázcích, tedy včetně matného zlatého laku s černými částmi, přijde na 113 tisíc eur, tedy asi 3,05 milionu korun. Pokud byste se chtěli třeba vyhnout trochu nevkusnému laku, celý ceník vypadá takto: zvýšení výkonu stojí 15 500 eur (419 tisíc korun), kola jsou za 6 500 eur (175 tisíc korun), odpružení za 3 900 eur (105 tisíc korun), karbonový bodykit přijde na 6 652 eur (180 tisíc korun) a zlatý lak na rovných šest tisíc eur (162 tisíc korun). Všechny ceny kromě té u bodykitu obsahují i instalaci.
590 koní je již velmi slušné stádo a standardní 'Vette to trochu přiblíží ostré Z06. Karbonový bodykit podle Geigeru kromě zlepšení aerodynamiky údajně také o něco snížil hmotnost vozu, nevíme však, o kolik. Mohla by to být možnost, jak se výkonem přiblížit silnější verzi, pokud už třeba standardní C7 máte, ale jízdní vlastnosti jistě na úrovni Z06 nebudou.














Docela nápadný zlatý lak na Corvette C7 upravené německou firmou Geiger Cars nemusí být po chuti každému
Zdroj: Geiger Cars via WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
před 4 hodinamiNástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
včera1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
25.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Američané s dvouletým zpožděním dodali prvnímu zákazníkovi svůj vlastní Rolls-Royce, jeho barva mluví za vše
před 2 hodinamiTrvalo 32 let, než se nejprodávanějším autem Volva stalo něco jiného než „krabice”. Navíc s poznámkami pod čarou
před 3 hodinamiMercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
před 4 hodinamiCeny „čínského SUV Ferrari” lidem vyrazily dech, za hodinu si ho objednalo neskutečných 289 tisíc zákazníků
před 5 hodinamiNissan dál padá ke dnu. Po rekordní loňské ztrátě prodělal dalších 30 miliard za kvartál, pod novým vedením se houpou židle
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva