Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Ferrari 488 GTB od VOS ukazuje přednost turboferrari, rázem má 900 koní
3.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Posílení motorového prostoru zvyšuje maximálku na 350 km/h, platit budete přes 400 tisíc korun. Levněji vyjde posílení na 750 či 850 koní.
Od představení Ferrari 488 GTB uplynula již delší doba, není tak překvapením, že si kupé z Maranella stihlo podat hned několik tuningových firem. Za všechny lze zmínit třeba Mansory, jehož kreace 4XX Siracuse nabízí 790 koní. Jeho zrychlení z klidu na stovku se dle úpravce mělo zlepšit o jednu desetinu na 2,9 sekundy a nejvyšší rychlost narostla na 341 km/h.
Jakkoliv mohou tyto parametry působit impozantně, ve srovnání s novým dílem společnost VOS (Vision Of Speed) už tak úžasné nejsou. Německý úpravce 3,9litrový přeplňovaný osmiválec osadil vlastní řídicí jednotkou, vzduchovým filtrem BMC a novým výfukovým ústrojím z nerezové oceli, jež bylo vyměněno od svodů až po koncovky.
Výsledkem je 900 koní a 910 Nm točivého momentu, vůči sérii tedy nárůst o 230 koní a 150 Nm. Jízdní dynamika zcela jistě bude lepší než v případě kreace od Mansory, konkrétní čas potřebný ke zrychlení z klidu na stovku však firma VOS nezmiňuje. Pouze dodává, že po přenastavení omezovače se nejvyšší rychlost posune na 350 km/h.
Tato modifikace nevychází vysloveně lacino, platit budete 14 900 Eur (cca 403 000 Kč), na 900koňovou úpravu to ale zase tak mnoho není. Přeplňování ve Ferrari z mnoha důvodů dobrým řešením není, pokud jde ovšem o výkon a prostor k jeho dalšímu zvýšení, lepší cesty není. Pokud navíc chcete ušetřit nebo se necítíte na takový výkon, pak můžete sáhnout také po slabších úpravách motoru. Fáze 1 vám přitom za 5 900 Eur (160 000 Kč) přinese 750 koní a 810 Nm, fáze dvě pak za 13 900 Eur (376 000 Kč) 850 koní a 860 Nm.
Tím ovšem tuningové hrátky zdaleka skončit nemusí, k dispozici je také vizuální nástavba oproti standardu. Čelní partie tak může ozdobit nástavec nárazníku, na bocích se objevují odlišné kryty zpětných zrcátek, modifikované boční prahy a lamely vzduchových kapes. Vzadu pro změnu přibyl difuzor či zajímavě koncipované křídlo.
Ve všech případech byl použit karbon, po stránce cenové tedy opět nečekejte žádnou láci. Jen přední spoiler vás totiž vyjde na 6 770 Eur (183 000 Kč), za přepracování zadních partií dáte v případě zvýhodněného paketu 7 890 Eur (213 500 Kč). Za 9 900 Eur (268 000 Kč) vám pak pane bude říkat sada 21palcových kol Loma.
Interiér ponechává firma VOS ve standardním stavu. Zároveň dodává, že na úpravu motorového prostoru je možné přikoupit záruku za 389 Eur (11 000 Kč). Nicméně ta platí pouze na škody do výše 10 000 Eur (270 500 Kč), což vám při odpálení osmiválce naladěného na oněch 900 koní moc platné nebude.
















Firma VOS může Ferrari 488 GTB naladit až na 900 koní. Mimo to nabízí i karbonový bodykit či 21palcová litá kola
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Novému „Bugatti pro chudé” vysekl poklonu slavný moderátor, prý je tak dobré, že na něj může být každý Američan hrdý
před 3 hodinamiDalší silniční Formule 1 Mercedesu lehla popelem, při jízdě začala hořet. Pro automobilku je stále větším prokletím
před 11 hodinamiNejsilnější Ferrari dneška s 1 000 koní vyzvalo na souboj dva upravené německé kompakty. Dostalo „čočku”, na kterou v Itálii nejsou zvyklí
včera
Nové na MotoForum.cz
- MotoGP míří do Aragonu 09:53
- Michael Dunlop zůstává neporaženým včera 18:15
- První závod side vyhrála dvojice Ryan Crowe/Callum Crowe včera 16:15
- TT 2025 začala trumfem Daveyho Todda včera 14:47
- KTM je zpět nebo je to jeho labutí píseň? včera 08:15
Nejnovější články
Okřídlené ruské supersporty moří nepřestávají fascinovat, na vodu spustili už šestý moderní kus
před hodinouNovému „Bugatti pro chudé” vysekl poklonu slavný moderátor, prý je tak dobré, že na něj může být každý Američan hrdý
před 3 hodinamiBentley otočilo. Přichází s novým čistě spalovacím vrcholem ve chvíli, kdy už žádné takové auto přijít nemělo
před 4 hodinamiProducent Top Gearu dostal zákaz řízení na půl roku poté, co se svým Porsche jel 38 km/h na třicítce, to je kruté
před 6 hodinamiProč VW nedováží do Evropy svá levná auta z Číny? Odpovědi šéfa se leda zasmějete, bez uzardění lakuje
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- kola e89+Tiguan+Scout a Thule 06.03. 14:49 - pavproch
- Jak vyhledat majitele Autovraku (potřebuju poradit) 06.03. 13:11 - Michal Sýkora
- Rychlodotazy 06.02. 22:19 - mlunovozík
- BMW Divize 06.02. 19:37 - delphin
- S větrem ve vlasech.... 06.02. 17:07 - jerry
- Politický koutek 06.02. 11:34 - Stepan
- Autopojištění - kalkulace 06.02. 10:31 - Vojta1988
- P: zvody a koncovka akrapovič R1300 GS 06.01. 10:53 - martinecko