Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Lamborghini Huracan od Ares Design: tohle teď dělá Dany Bahar
4.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Tuningová firma bývalého šéfa Lotusu se zabývá jen exkluzivními značkami. Lambo, Bentley či Rolls-Royce pak upravuje hlavně dle vkusu ropných šejků.
Společnost Ares Design je nejspíše neznámá i velkým fanouškům tuningu. Poněkud jiná situace však panuje v případě jejího zakladatele. Dany Bahar proslul především svou tříletou kariérou u Lotusu, kdy na jejím konci stálo obvinění ze zpronevěry. Jak se věci ve skutečnosti měly, to je sporné, noví majitelé nakonec vše vyřešili mimosoudně. Bahar následně rozjel několik projektů v Londýně a Dubaji a mezi nimi i firmu Ares Design.
Úpravce se soustředí zejména na vkus ropných šejků, pročež v jeho portfoliu najdeme značky jako Aston Martin, Bentley, Lamborghini, Mercedes-Benz, Range Rover či Rolls-Royce. Jejich vizáž pak byla patřičně agresivně pozměněna, o nadčasové eleganci si v každém případě můžete nechat pouze zdát. Důraz je kladen hlavně na velká litá kola či nárazníky, prahy a kapoty s co největším množstvím průduchů.
Kromě klasického tuningu přitom firma Ares Design nabízí i kompletní přestavbu některých modelů výše zmíněných značek, z takového Bentley Flying Spur a Mulsanne nebo Rolls-Royce Wraith tak prý zvládne udělat SUV. Ve všech případech se přitom kompletně změní karoserie, nemalou měrou naroste světlá výška a modifikací se dočká také interiér a motorový prostor, kde může pracovat až 750 koní.
My se ovšem dnes budeme věnovat zejména nejnovějším modifikacím, které si Bahar a jeho dvorní návrhář Mihai Panaitescu (dříve s ním dělal u Lotusu) připravili pro Lamborghini Huracán. Italský sporťák dostal do vínku nové nárazníky vpředu i vzadu, odlišnou masku a také výraznější boční prahy. Na veškeré komponenty přitom byla použita uhlíková vlákna.
Mimo to lze počítat s kovanými 20palcovými předními a 21palcovými zadními ráfky, zatímco do kabiny se nastěhovalo exkluzivní čalounění kůží Nappa a také zakázkový volant. Nová je také řídicí jednotka, 5,2litrový desetiválec tedy při zachování standardního výfuku produkuje 650 koní namísto sériových 610. Dopřát si ovšem můžete i výfuk titanový.
O finálním nárůstu výkonu se již firma nezmiňuje, stejně jako nejsou známy jízdní parametry související s titanovým potrubím. Nicméně při základní modifikaci lze díky oněm 650 koním počítat s akcelerací na stovku za rovné tři sekundy a nejvyšší rychlostí 330 km/h. Vůči standardu jde tedy o zlepšení o 0,2 sekundy a pět kilometrů v hodině.
Cena celé konverze známa taktéž není, o nic levného ale dozajista nepůjde. To samé lze ostatně říci také o úpravách vozů Bentley či Rolls-Royce, které si představíme níže alespoň po vizuální stránce. I v jejich případě jde přitom hlavně o nové plasty, se kterými je spojen zakázkový interiér a nová řídicí jednotka motoru.






Firma Ares Design se podívala na zoubek Lamborghini Huracán...
...nebo Bentley Continental GT...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nejčtenější články
Mezi 30 nejprodávanějších aut v Evropě se letos nedostal ani jeden elektromobil, ani jeden. A i dál se dějí zajímavé věci
27.5.2025VW unikla podoba ostré verze auta, které i s velikostí překonávající Octavii stojí 465 tisíc Kč. Takhle zkusí odvrátit svůj úpadek
27.5.2025Škoda Octavia stála před 10 léty skutečně skoro půlku, RS jako dnešní základ. Podívejte se na dobové ceníky
27.5.2025Kolaps Porsche pokračuje i v domácím Německu. Je na tom tak špatně, že slevy musí dávat už i na ikonické verze 911
28.5.2025Prodeje Jaguarů v Evropě se propadly téměř na nulu, z Česka se ale v tomto prostředí stává hotové království divokých koček
28.5.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva