Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
TechArt GrandGT: faceliftovaná Panamera Turbo má nové šaty a 60 koní navíc
29.8.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
TechArt ukázal svůj názor na vzhled faceliftované Panamery Turbo. Změnil její vzhled, výkon i jméno a ukázat ji přiveze do Frankfurtu.
Úpravcům, kteří pracují na modelech Porsche, není co závidět - vylepšovat něco technicky tak vyspělého jistě není snadná práce. Vzhled je však trochu jiná kapitola, zejména u čtyřdveřové Panamery. Německá firma TechArt světu představila model GrandGT, který plánuje dovézt i do Frankfurtu.
TechArt GrandGT je založen na faceliftované Panameře ve verzi Turbo, kterou již nějaký pátek svět zná. Na první pohled do očí praští tři obrovské otvory v předním nárazníku, které mohou připomenout známou herní sérii Need For Speed. Nové jsou také prahy, zadní nárazník s difuzorem a ne zrovna málo rozšířené blatníky - vpředu o 46 mm a vzadu dokonce o 84 mm. Do těch si zákazníci mohou vybrat kola o průměru 20, 21 nebo 22 palců.
Karbonová kapota v sobě má otvory k usměrnění proudění vzduchu z motorového prostoru. Pod ní najdeme přeplňovaný osmiválec o objemu 4,8 litru, jehož výkon poskočil z 520 na 580 koní. Samozřejmostí je také sportovní výfuk. Zda se nějaké změny odehrály i na podvozku, není zatím známo.
V interiéru si může zákazník vymyslet v podstatě cokoliv v rámci kombinací kůže, alcantary, dřeva, karbonu a hliníku ve všemožných barvách. Zadní místa navíc dostala zábavní systém.
V případě předfaceliftové Panamery nabízel TechArt vylepšení výkonu pro všechny motory. Nyní máme informace jen o osmiválci, o zbytku se dozvíme nejspíš ve Frankfurtu. Zda se TechArtu povedlo vzhled Porsche Panamera vylepšit, či nikoliv, posuďte sami. Ať už je osobní názor každého jakýkoliv, anonymní či snad nevýrazný člověk s GrandGT rozhodně nebude.

Zatím jediný obrázek nového TechArtu GrandGT ukazuje, že tento stroj nenápadný jistě nebude
Pro srovnání snímky standardní, faceliftované Panamery
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
včeraFord dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
6.5.2025Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- MOTO TEST CAMP Soběslav 17.-18.5.2025: soutěžíme o 3 vouchery včera 08:00
- Časový program GP Francie v Le Mans 6.5.2025
- Divoké karty pro Most 5.5.2025
- Převaha Španělů napříč kubaturami Grand Prix 5.5.2025
- Wild card pro Taku Nakagamiho 5.5.2025
Nejčtenější články
K mání je průkopník luxusních německých stíhačů, „podpultový” Mercedes S od AMG mohlo mít jen 70 vyvolených
7.4.2025Lada začala prodávat první sportovní Nivu v historii, za malé peníze toho nabízí opravdu hodně
7.4.2025Studie ukázala, že na elektromobilech dnes vydělávají pouhé čtyři automobilky. A i to je optimistický pohled na věc
7.4.2025Poslední pětiválcové Audi se začíná loučit brutální 510koňovou verzí, tuhle svalnatou záď z něj uvidíte nejčastěji
7.4.2025Malá automobilka asi zapomněla, že je rok 2025, představila nový nejsilnější motor V12 historie silničních aut
7.4.2025
Živá témata na fóru
- BMW Divize 05.08. 00:15 - Spectral
- Rychlodotazy 05.07. 18:28 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.07. 17:04 - pavproch
- Detektory policejních radarů 05.07. 17:00 - Eda
- Suzuki obecně 05.07. 16:17 - jerry
- Vačka palivového čerpadla 05.07. 11:32 - AronLehner
- Hyundai i30 1.4 80kw 05.07. 06:55 - rubydix
- Dacia Duster - nové vlákno 05.06. 20:02 - M.Z.