Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi

Méně známý německý úpravce je zřejmě tím prvním, který představil designové modifikace pro nový Gofl na skutečném autě. Podle toho ale vypadají.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi

28.12.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Méně známý německý úpravce je zřejmě tím prvním, který představil designové modifikace pro nový Gofl na skutečném autě. Podle toho ale vypadají.

Ne, tohle vážně není první odhalená úprava pro nový VW Golf VII. Vidět jsme mohli již tuning od ABT nebo ladění od další známé firmy JMS, tyto a další modifikace ale měly společné jedno - byly stvořené na počítači a i když nepochybujeme, že respektované firmy jako ABT je mají více či méně připravené a budou schopné je vám brzy dodat, skutečné upravené auto zatím neukázaly. Za výjimku tedy můžeme považovat práci Eibachu, ale ta nabízí „pouze” modifikované části techniky, zejména pak podvozku, na karoserii nového Golfu ani nesáhla.

Neříkáme, že je to špatně, o optický tuning ale nejde. O první skutečné úpravě v tomto smyslu se dozvídáme až nyní (nějaká tedy mohla vzniknout dříve, autorům se ji resp. její skutečné fotky ale zkrátka nepodařilo dostatečně medializovat), kdy se svou aktivitou pochlubilo německé RDX. Že jste o něm nikdy neslyšeli asi nevadí, k věhlasu ABT nebo MTM má tato trojice písmen daleko, ale co není může být. O snaze ukázat se v co nejlepším světle svědčí i právě rychlá příprava změn pro sedmičkový Golf, máme ale pocit, že práce to byla v tomto případě trochu kvapná.

Když se podíváte na přiložené snímky, budete se možná ptát, kde že jsou ty změny. Napovíme. Předek zůstává zdánlivě stejný, dočkal se ale hned dvou možností úpravy předního nárazníku a možnosti „zkrášlit” přední světlomety relativně decentními mračítky. K dispozici jsou dále jiná kola, výraznější vnější prahy znovu ve dvou provedeních, nový střešní spojler a tentokrát zřejmě úplně nový koncový nárazník. Ničím dalším se RDX nechlubí, vsadili bychom si ale, že minimálně na prezentační voze není není původní podvozek a modrý Golf je o něco blíže k zemi.

Nízko u země se tak drží i úprava jako celek, nic dalšího nečekejte. Jestli se vám výsledek líbí, to budete nejlépe vědět sami, my můžeme dodat, že všechny zmíněné díly už mají i své ceny - třeba přimračit světla si na své „sedmičce” můžete za 29,75 Eur, tedy asi 750 Kč. Ceny dalších dílů najdete v e-shopu RDX.


Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi - 1 - Volkswagen Golf VII RDX 01Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi - 2 - Volkswagen Golf VII RDX 02Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi - 3 - Volkswagen Golf VII RDX 03Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi - 4 - Volkswagen Golf VII RDX 04Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi - 5 - Volkswagen Golf VII RDX 05Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi - 6 - Volkswagen Golf VII RDX 06Volkswagen Golf VII RDX: první skutečný tuning pro nový Golf zůstává při zemi - 7 - Volkswagen Golf VII RDX 07
První „hmatatelná” úprava nového Golf k ohmatávání ani moc nesvádí. Koupit se na rozdíl od jiných ale dá třeba hned

Zdroj: RDX přes WorldCarFans

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.