Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní
13.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Partner německého a švýcarského zastoupení Volva na čtvrtý pokus zveřejnil výsledek snažení přestavby modelu V40. Ne vše má ale hotové.
Německý úpravce Heico Sportiv specializovaný na švédskou značku Volvo a zároveň jeden z jejích partnerů při vývoji závodních strojů docela dlouho zkoušel naši trpělivost. K nově vyladěné V40 nejdříve vypustil pouze skici, pak přidal první dva záběry hotového vozu, aby nakonec místo obvyklé prezentace zveřejnil jen obrázky pořízené z průběhu focení.
Rozhodněte se sami, jestli stálo skoro pětiměsíční čekání za to, ale upozorňujeme vás, že pořád není u konce. Sada fotek je teď už snad kompletní, respektive nějaké další fotografie už nic nového neodhalí, nicméně firmě se dosud nepodařilo dokončit úpravy benzínových přeplňovaných motorů T3, T4 a T5. Ve svém oficiálním sdělení Heico uvádí, že „vývoj stále probíhá a na trhu budou v krátkém čase“. Kdy přesně, to nespecifikuje.
Pro zájemce o dieselové motory však má Heico hotovo. Tuningový balíček si lze objednat pro všechny tři vznětové jednotky, tedy D2, D3 i D4. Detaily se Němci nezabývají, ale jako příklad uvádí nové parametry nejsilnějšího dvoulitrového pětiválce. Z původních 177 koní a 400 newtonmetrů poskočí jejich zásahem výkon na 195 koní a nejvyšší točivý moment na 480 newtonmetrů.
Standardní V40 D4 potřebuje ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou čas k akceleraci na stovku 8,6 sekundy a plné využití motoru stačí k dosažení maximální rychlosti 220 km/h. Heico posouvá tato čísla na 7,6 vteřiny a 230 km/h.
Švédský hatchback může na přání dostat agresivněji pojaté nárazníky, podvozek snížený o 30 milimetrů s tužším odpružením, hlučnější výfukový trakt z nerezu s čtveřicí chromovaných, oválných koncovek a klient má na výběr jeden ze tří designů kol Volution V., VII. a X. v barvách Bright Silver, Graphite Matt a Black o průměru osmnáct nebo devatenáct palců.
Heico uvádí, že všechny komponenty jsou vyvíjené a vyráběné v jeho německých a švýcarských pobočkách, což kromě jiného znamená také to, že asi nebudou z těch nejlevnějších. Ceníkem se ale tuneři dosud nepochlubili.









Výkon nejsilnějšího dieselu D4 Heico zvýší ze 177 na 195 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
včeraŘidič off-roadu Toyoty při honičce zmizel policii vskutku svérázným způsobem, vzal to obchodním centrem
22.6.2025Putin říká, že automobilky Volkswagen a Porsche umírají, podle něj úplně zbytečně
20.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
BMW pořád dokáže udělat atraktivní, elegantní auto, ze kterého nebolí oči, vám ho ale nejspíš neprodá
26.5.2025Fernando Alonso se po trati GP Monaka prohnal v tisícikoňovém silničním Astonu, zabodoval tak víc než v samotné Velké ceně
26.5.2025V Evropě se začalo prodávat levné čínské rodinné auto. I když cestou k nám citelně zdražilo, pořád stojí relativně málo
26.5.2025Designový šéf Ferrari osvětlil pozadí rozchodu s Pininfarinou, teď by možná chtěl vrátit čas
26.5.2025Německý automobilový průmysl se hroutí, přiznávají po vývoji z posledních let sami Němci. Špatné zprávy přicházejí pomalu den co den
27.5.2025
Živá témata na fóru
- Politický koutek 06.23. 22:37 - rhinos
- Rychlodotazy 06.23. 21:48 - Snowman000
- Fiat a vše kolem nich 06.23. 21:43 - Stepan
- Pneu koutek 06.23. 21:38 - Stepan
- Cyklistické vlákno 06.23. 17:08 - HondaMan
- Autopojištění - kalkulace 06.23. 15:01 - Vojta1988
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.23. 12:41 - M.Z.
- Vačka palivového čerpadla 06.23. 10:31 - xodis