Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní
13.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Partner německého a švýcarského zastoupení Volva na čtvrtý pokus zveřejnil výsledek snažení přestavby modelu V40. Ne vše má ale hotové.
Německý úpravce Heico Sportiv specializovaný na švédskou značku Volvo a zároveň jeden z jejích partnerů při vývoji závodních strojů docela dlouho zkoušel naši trpělivost. K nově vyladěné V40 nejdříve vypustil pouze skici, pak přidal první dva záběry hotového vozu, aby nakonec místo obvyklé prezentace zveřejnil jen obrázky pořízené z průběhu focení.
Rozhodněte se sami, jestli stálo skoro pětiměsíční čekání za to, ale upozorňujeme vás, že pořád není u konce. Sada fotek je teď už snad kompletní, respektive nějaké další fotografie už nic nového neodhalí, nicméně firmě se dosud nepodařilo dokončit úpravy benzínových přeplňovaných motorů T3, T4 a T5. Ve svém oficiálním sdělení Heico uvádí, že „vývoj stále probíhá a na trhu budou v krátkém čase“. Kdy přesně, to nespecifikuje.
Pro zájemce o dieselové motory však má Heico hotovo. Tuningový balíček si lze objednat pro všechny tři vznětové jednotky, tedy D2, D3 i D4. Detaily se Němci nezabývají, ale jako příklad uvádí nové parametry nejsilnějšího dvoulitrového pětiválce. Z původních 177 koní a 400 newtonmetrů poskočí jejich zásahem výkon na 195 koní a nejvyšší točivý moment na 480 newtonmetrů.
Standardní V40 D4 potřebuje ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou čas k akceleraci na stovku 8,6 sekundy a plné využití motoru stačí k dosažení maximální rychlosti 220 km/h. Heico posouvá tato čísla na 7,6 vteřiny a 230 km/h.
Švédský hatchback může na přání dostat agresivněji pojaté nárazníky, podvozek snížený o 30 milimetrů s tužším odpružením, hlučnější výfukový trakt z nerezu s čtveřicí chromovaných, oválných koncovek a klient má na výběr jeden ze tří designů kol Volution V., VII. a X. v barvách Bright Silver, Graphite Matt a Black o průměru osmnáct nebo devatenáct palců.
Heico uvádí, že všechny komponenty jsou vyvíjené a vyráběné v jeho německých a švýcarských pobočkách, což kromě jiného znamená také to, že asi nebudou z těch nejlevnějších. Ceníkem se ale tuneři dosud nepochlubili.
Výkon nejsilnějšího dieselu D4 Heico zvýší ze 177 na 195 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nepochopitelně těžký Mercedes-AMG GT ve sprintech spráskali jako psa, nestačil ani 9 let starému Audi bez turba s pohonem 4x2
před 7 hodinami - Stavbaři omylem vyhodili do vzduchu 110 let starý most, tomu se říká špatný den v práci
včera - Nejvzácnější a nejpodivnější moderní Lambo se po letech konečně prodalo, i aukční rekord ale musel majitele zklamat
14.6.2024
Nejnovější články
- Američané, kteří o elektromobily nestojí, museli jen letos dát jejich kupcům přes 23 miliard, přesto prodeje stagnují
před 3 hodinami - Rusové si nové Maybachy koupit nemohou, a tak si postavili vlastní. Dokonce takový, který automobilka ani neprodává
před 4 hodinami - Nezničitelné dieselové Mercedesy z 90. let stoupají na ceně jako blázen, hezký kus se nyní prodal za 2,3 milionu Kč
před 6 hodinami - Nepochopitelně těžký Mercedes-AMG GT ve sprintech spráskali jako psa, nestačil ani 9 let starému Audi bez turba s pohonem 4x2
před 7 hodinami - VW vyhrál soud s dealerem, který dovážel jeho o polovinu levnější auta z Číny, nejspíš je čeká sešrotování
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva