Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní
13.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Partner německého a švýcarského zastoupení Volva na čtvrtý pokus zveřejnil výsledek snažení přestavby modelu V40. Ne vše má ale hotové.
Německý úpravce Heico Sportiv specializovaný na švédskou značku Volvo a zároveň jeden z jejích partnerů při vývoji závodních strojů docela dlouho zkoušel naši trpělivost. K nově vyladěné V40 nejdříve vypustil pouze skici, pak přidal první dva záběry hotového vozu, aby nakonec místo obvyklé prezentace zveřejnil jen obrázky pořízené z průběhu focení.
Rozhodněte se sami, jestli stálo skoro pětiměsíční čekání za to, ale upozorňujeme vás, že pořád není u konce. Sada fotek je teď už snad kompletní, respektive nějaké další fotografie už nic nového neodhalí, nicméně firmě se dosud nepodařilo dokončit úpravy benzínových přeplňovaných motorů T3, T4 a T5. Ve svém oficiálním sdělení Heico uvádí, že „vývoj stále probíhá a na trhu budou v krátkém čase“. Kdy přesně, to nespecifikuje.
Pro zájemce o dieselové motory však má Heico hotovo. Tuningový balíček si lze objednat pro všechny tři vznětové jednotky, tedy D2, D3 i D4. Detaily se Němci nezabývají, ale jako příklad uvádí nové parametry nejsilnějšího dvoulitrového pětiválce. Z původních 177 koní a 400 newtonmetrů poskočí jejich zásahem výkon na 195 koní a nejvyšší točivý moment na 480 newtonmetrů.
Standardní V40 D4 potřebuje ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou čas k akceleraci na stovku 8,6 sekundy a plné využití motoru stačí k dosažení maximální rychlosti 220 km/h. Heico posouvá tato čísla na 7,6 vteřiny a 230 km/h.
Švédský hatchback může na přání dostat agresivněji pojaté nárazníky, podvozek snížený o 30 milimetrů s tužším odpružením, hlučnější výfukový trakt z nerezu s čtveřicí chromovaných, oválných koncovek a klient má na výběr jeden ze tří designů kol Volution V., VII. a X. v barvách Bright Silver, Graphite Matt a Black o průměru osmnáct nebo devatenáct palců.
Heico uvádí, že všechny komponenty jsou vyvíjené a vyráběné v jeho německých a švýcarských pobočkách, což kromě jiného znamená také to, že asi nebudou z těch nejlevnějších. Ceníkem se ale tuneři dosud nepochlubili.









Výkon nejsilnějšího dieselu D4 Heico zvýší ze 177 na 195 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
před 3 hodinamiČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
před hodinouNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
před 3 hodinamiNissan začal prodávat auto, které je velké jako Škoda Superb, ale stojí míň než úplně základní Fabie
před 4 hodinamiBMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
před 6 hodinamiVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
včera
Živá témata na fóru
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 05.01. 14:44 - pavproch
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus