Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson odpovídal na další otázky na Facebooku. Proč má tak nesouměrný obličej?
7.5.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jezza si svůj nový facebookový profil zjevně oblíbil. Ostatně, velmi rychle si našel statisíce fanoušků. Během další sady otázek hovořil také o nové show.
Jeremy Clarkson byl na sociálních sítích dlouhá léta spjat pouze s Twitterem, na kterém zásoboval své příznivce krátkými zprávami všeho druhu. Buď mu ale tento prostor začal být malý, nebo mu marketingové povinnosti spojené s přípravami nové, na oko stále nepojmenované show velely začít působit také jinde.
Ať už je to jakkoli, v boji o mediální pozornost s tvářemi brzy navrátivšího se Top Gearu zvolil za prostředek Facebook. Vytvořil si na něm svůj vlastní, autentický profil a začal celkem živě komunikovat s rychle se zvětšující fanouškovskou základnou. Pustil se tak i do online-rozhovorů s nimi a z toho první jsme vám přinesli do češtiny přeložené resumé. A protože to nyní udělal znovu, navážeme i my. Proč? Protože byl sdílný směrem k tomu, co chystá i vtipný v lecčem jiném. A to vždy stojí za pozornost.


Jeremy Clarkson na Facebooku také zmínil, že testoval nový Focus RS. A zkoušel jeho drfitovací mód...
Ačkoli se jej na různé věci ptaly tisíce lidí, zareagovat stihl nebo chtěl jen na pár dotazů. Tak si je projděme:
Otázka (dále jen O): Co bylo tím nejlepším momentem, který jste zažil za svého působení v Top Gearu?
Clarkson (dále jen C): Když mě objala Cameron Diaz.
O: Budete i dále dělat speciály jako dříve? Byl bych za to velmi rád. Čím více budou spletité, tím lépe!
C: Ano. Vyrážíme jeden natáčet příští týden. Místo je ale tajné, jako vždy dříve.
O: V minulosti jste měli přístup k informacím z automobilového průmyslu a některým autům skrze konexe BBC, přízeň majitelů aut apod. Zajímalo by mě, zda tomu tak bude i nadále, ne jen skrze to, že Amazon si může všechno zaplatit?
C: A co záleží na tom, jak se dostaneme k autům?
O: Zkusím to potřetí... Co takhle nazvat novou show Overdrive? Je to jako Top Gear (také nejvyšší převodový stupeň, pochopitelně - pozn. red), ale ještě víc.
C: Není to možné.
O: Kdybyste zůstal na opuštěném ostrově s Jamesem Mayem a Richardem Hammondem, koho byste zabil prvního?
C: Kdyby se tohle ku*va stalo, zabiju se sám.
O: Jaké je nejlepší auto, které jste kdy řídil?
C: Lexus LFA.
O: Chystáte se navštívit severozápad USA? Portland a Oregon, abych byla přesná.
C: Ne, díky, máme dost deště i tady.
O: Je zde šance, že bychom viděli Jamese Maye v nové show vyzkoušet některý z těch vodních jet packů? (nejsme si jisti, co přesně měl tazatel na mysli, možná budete chytřejší - pozn. red.)
C: Ne, odmítl to. Nechtěl byste ho vidět raději plést? Je v tom dobrý...
O: Budou ve vaší nové show diesely?
C: Ne.
O: Co je to „fracas”? (označení BBC komunikované v souvislosti s roztržkou s producentem, která ukončila působení Clarksona v Top Gearu - pozn. red.)
C: Je to jako „sýrová věc”. (tušíme-li správně, půjde pro mnoho „nebritů” o obtížně pochopitelnou referenci na slavný skeč skupiny Monty Python, který po minutách iracionální komunikace s prodavačem sýra končí jeho zastřelením, to by odpovídalo - pozn. red.)
O: Arsenal nebo Tottenham?
C: Chelsea.
O: Váš nejoblíbenější současný pilot F1?
C: Kimi.
O: Kterého auta nyní nejvíce litujete, že jste ho prodal?
C: BMW 3.0 CSL.
O: Natáčíte něco v Doncasteru?
C: Ano!!! Ne, počkejte. Chtěl jsem říci ne.
O: Kdy navštívíte Spojené arabské emiráty?
C: Později během letošního roku.
O: Proč máte tak nesouměrný obličej?
C: Každý, kdo řídili (Nissan) GT-R, má takový.
O: Vidím tady spoustu otázek, ale žádnou odpověď...
C: Tak to musíte být slepý...
Jak vidíte, ani tentokrát nebyl Jezza nesdílný. Více odpovědí na jeho profilu nenajdete, ostatní vážně zůstaly nezodpovězeny. A ty zodpovězené, často plné slangu jsme se pokusili učinit volně srozumitelnými i pro českého čtenáře. Předpokládáme, že to není naposledy, co se Clarkson v podobné „relaci” objevil. Chcete-li u toho příště nechybět, můžete jej sledovat přímo na Facebooku.
Jezza v nové sadě otázek a odpovědí vysvětili i to, proč vypadá, jak vypadá. Příliš vážně to ale - ostatně jako dobrou polovinu jeho odpovědí - brát nelze
Zdroj: Jeremy Clarkson@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Muž zkusil se svým Mercedesem zdolat slavné Španělské schody v Římě, dojel překvapivě daleko
včeraMarnost: Porsche se chlubí „rekordem” elektromobilu z okruhu, na kterém dostal 5sekundový „kouř” od o 2,5 milionu levnějšího spalovacího auta
17.6.2025Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
16.6.2025
Nejnovější články
Jediné Ferrari, které kdy vlastnil Jeremy Clarkson, je na prodej. Od koupě dalšího ho odradilo na zbytek života
včeraAmerické prodeje elektrických aut se po měsících uvadání náhle propadly, ukazují křehkost složitě vybuzeného zájmu o ně
včeraDědic Fiatu říká, že čtvrtinu jeho techniků už zaměstnává jen vyhovění předpisům EU. Zlomit to chce radikálně novým typem aut
včeraMalá elektrická Honda byla takové fiasko, že skončila po čtyřech letech. Proto značka přichází s další, to dá rozum
včeraAudi po letošním roce už nikdy nebudou vypadat stejně, šéf se snaží umlčet kritické hlasy
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva