EU chce ještě nižší spotřebu, jen 2,7 litru. A výrobci elektromobilů přijdou o výhody

 | 26 příspěvků | 27.4.2013 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Toncek

Nikým nezvolená EK mi může.. | 27.4.2013 13:40reagovat
avatar

Nikým nezvolená EK mi může políbit prdel.

jack daniels

O zdravém rozumu EK se dá.. | 27.4.2013 13:44reagovat
avatar

O zdravém rozumu EK se dá pochybovat. Ono není divu ,když to vedou bývalí komunisté. Podle hesla : Čím hůř tím lépe.

Nepřihlášený

Superluxusní auta postačí.. | 27.4.2013 14:31reagovat
avatar

Superluxusní auta postačí vyrábět jen v minimálních seriích pro představitele EU. A pokuty za nadměrnou spotřebu stejně nevadí. Úřad ji přece v klidu zaplatí našimi penězi.

Nepřihlášený petan

ja mam při úsporné jízdě s.. | 27.4.2013 14:33reagovat
avatar

ja mam při úsporné jízdě spotřebu 7,5 a neumim si představit že bych jezdil za 6L/100 natož za 3,8L

hezky by to bylo, ale realně to nejde

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TeeJay

Reakce na: ja mam při úsporné jízdě s.. | 27.4.2013 15:36reagovat
avatar

@petan

Ale jde, záleží na autě a motoru. Máme doma 2 Octavie, první je jedničková, benzín 1.6 74kW, druhá dvojková diesel 1.9 77kW PD.

Když se snažím jet úsporně, tak ona stará benzínová jede jentaktak za 7 litrů. S dvojkovou se ale nemám problém dostat na 3,9 litrů, takže... jde to :) ale chápu, že benzín je benzín. Už jen ten zvuk.... :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ign

Holt to zaplatí zákazník v.. | 27.4.2013 15:42reagovat
avatar

Holt to zaplatí zákazník v ceně vozu na "pokutě EU" za větší spotřebu (než těch 3.8 litru). Za takhle malou spotřebu (nebo ještě menší - 2.7 litru) se prostě jezdit reálně nedá. To by se musel vývoj těžce pohnout kupředu..

Nepřihlášený josephko

Európska komisia robí všet.. | 27.4.2013 18:28reagovat
avatar

Európska komisia robí všetko pre to, aby potácajúci sa automobilový priemysel - základ priemyslu - dostala na kolená. Ako sa hovorilo za komunistov - iniciatívny blbec je horší ako triedny nepriateľ.

Nepřihlášený Dave

Srát na ty blbce, za tolik.. | 27.4.2013 20:01reagovat
avatar

Srát na ty blbce, za tolik jezdit nejde.. To není prostě realné.. Ani ta elektřina po přepočtu není tak ekologická, aby se tím krmily auta... Nevím co si EK myslí, ale evidentně o tom ví hovno a chce jen, aby lidi platili pokuty za "neekologické" vozy.. Je třeba se bránit takovým nesmyslům, když všude na světě se na to sere a jenom tady budeme jezdit "zeleně" .... V číně, severní a jížní americe jezdí co může a tady nám budou tlouct do hlav ať jezdíme za 2,7 na sto? To je moc. Asi chcou, ať jezdím na dovolenou mimo EU, koupím si tam ojetou atmosféru nebo naopak biturbo, minimálně osmiválec a dva týdny řádím....

karelpipa

BMW řady 7, Mercedes třidy.. | 27.4.2013 20:55reagovat
avatar

BMW řady 7, Mercedes třidy S a další už jen pouze pro EK, toho asi chtějí docílit.

Už se těšim až zabijou všechny automobilky na světě. To bude sranda až ty tisíce lidí vyjdou do ulic.

karelpipa

TeeJay, ve skutečnosti těc.. | 27.4.2013 20:56reagovat
avatar

TeeJay, ve skutečnosti těch pár litrů neudělá rozdíl ani kdybys to vynásobil 1 000 000 km x 1 000 000 aut. Jsou věci, který se podílejí na vypouštění CO2 MNOHEM víc. Třeba sopky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ct

EK by se měla zabývat úpln.. | 28.4.2013 07:00reagovat
avatar

EK by se měla zabývat úplně něčím jiným, třeba rozpuštěním sama sebe. Tímto způsobem se EU "udotuje" k smrti. Za geniální nápad v boji s globálním oteplováním považuji nápad na likvidaci posledních zbytků evropského průmyslu. Kolik pak asi letos uzavřou továren na auta v EU? A ta pracovní místa která zaniknou budou nahrazena čím?

Prý ušetříme miliony tun ropy. Ale tu vesele a rádi spotřebují třeba v Číně. Myslím, že tu platí jedno přísloví: Sytý hladovému nevěří. Jen se z nás sytých stanou pomalu hladoví :-(

Nepřihlášený ekolo

Pokud budou všichni vědět,.. | 28.4.2013 09:43reagovat
avatar

Pokud budou všichni vědět, že dojezd 200 km má každé 15 let staré auto od PSA, pokud se vybaví modernějšími LiFePO bateriemi, uvědomí si, že to co "jako" automobilky "vyvíjejí" lze vyrobit v garáži, bude dobře. Budou tato auta požadovat a možná čmoudy bojkotovat. Je však potřeba více osvěty, je nás málo.

Lze spočítat, že pokud nahradíme všechny tzv. "klasické" automobily elektrikou, spotřebujeme 10% vyrobené energie, ale nedovezeme šílené množství ropy. ww.elektromobily-os.cz

Zobrazit reakce..

------ d.dobrota ------

Reakce na: @petan Ale jde, záleží.. | 28.4.2013 10:13reagovat
avatar

Má to logiku. když se podíváte na silnice, vidíte, že polovina jsou drahé vozy. Ty stále někam jezdí. Obyčejní lidé vyjíždějí sem tam. A tak je jasné, že úsporné musejí být především drahé vozy.

Zásoby folsiních paliv jsou omezené a pak přijdesnížení životní úrovně. Kdyby nebyla přísnost na lidi, tak by dodnes netřídili odpad, atd. Mimoto v roce 2020 už nebudou jezdit žádná auta se spalovacím motorem, jen eklektromobily na vodík. Dnes téměř nevidíte 17 et stará auta.

V roce 2020 budou mít vlastní auta jen ti nejbohatší. Většina lidí bude jezdit drožkami. Nejenomže s vlastním autem musíte hledat parkovací místo, jezdit do benzínky a myčky. Musíte platit za garáž, výměny pneumatik. U drožky se nemusíte o nic starat, přesto je jízda levnější a ještě si majitelé drožek vydělají.

Proč vám to píšu?. Abyste pochopili, že automobilový průmysl čeká snížení výroby tak jako tak. Když budou jezdit lidi drožkama, tak se logicky prodá 3-5x méně aut než dnes a většina z nich budou vyšší třídy. To vše je jasné i pohlavárům z EU.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený aikoN

EU má čím dál víc nakročen.. | 28.4.2013 12:21reagovat
avatar

EU má čím dál víc nakročeno k tomu, aby své občany už definitivně nasrala se svým ekoterorismem a multikulti propagandou a je dobře, že k tomuto okamžiku neustále objevuje zkratky - čím dřív se to stane, tím líp.

Lidi se naserou, trochu se to tu pomlátí, EU skončí v propadlišti dějin a bude zase dobře.

Nepřihlášený Fido

Reakce na: ja mam při úsporné jízdě s.. | 28.4.2013 12:46reagovat
avatar

Ono by to snad i slo. Ovsem pouze za cenu vyhozeni vsech tech "ekologickych" kurvitek. Zadny katalyzator, spalovat extremne chudou smes, kupodivu i vetsi objemy valcu atd.

Pak je mozne dosahnout hodne male spotreby pri rozumnem vykonu ovsem za cenu zvyseni emisi NOx.

vana

Reakce na: Má to logiku. když se podív.. | 28.4.2013 12:48reagovat
avatar

dobrota: tvých proroctví jsme už tady četli ...

Kde zůstaly ty slibované palivové články ?

Nepřihlášený papy

Reakce na: Má to logiku. když se podív.. | 28.4.2013 22:08reagovat
avatar

moje nervy. takého vola som tu ešte nevidel. čo si ty za drožka pošahaná?!

Zobrazit reakce..

------ d.dobrota ------

Reakce na: moje nervy. takého vola so.. | 28.4.2013 23:02reagovat
avatar

Drožka se říká v Praze taxíkům. Jsou plány už od příštího roku, že se začne už i u nás používat tzv. shared traffic. Budou to taxíky bez řidiče, které nebudou jezdit prázdné, nýbrž povezou 2-3 lidi naráz (řidič nebude).

To má výrazně zlevnit a zrychlit dopravu, Především v centru. Lidi se nechají drožkou zavézt na konečnou metra a v centru budou mnohem dřív, než kdyby jeli vlastním autem a hledali místo k zaparkování.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goro

průměrná spotřeba varáběnéh.. | 29.4.2013 00:40reagovat
avatar

průměrná spotřeba varáběného portfolia 3.8/100 za sedm let - ani omylem nemají šanci!

to by muselo 90% aut jezdit s turbo-motorem pod litr obsahu a vážit 500kg s kevlarovou karoserii...

jak to tak pozoruji, tupý debil za stolem v pravidelných cyklech určí "jdeme na polovinu toho předešlého", bez elementárního přemýšlení, co je možné a co ne...

a taková hovada si, prosím pěkně, vydržujeme ze svých peněz...

mně to přijde, že to jsou uplacení agenti číny a indie, jež si taky chtějí pořádně loknout ze světových zásob ropy...

vana

však podobně plánovali i k.. | 29.4.2013 09:58reagovat
avatar

však podobně plánovali i komunisti

Brusel je v podstatě to stejné

Nepřihlášený Radon

jestli vás pobavily ty "dr.. | 29.4.2013 22:12reagovat
avatar

jestli vás pobavily ty "drožky", tak se zamyslete nad tím co vymýšlí Google :-) Proč asi lije tolik peněz do auta bez řidiče? Ať chceme nebo nechceme, ať nám EU nařizuje nebo na nás kašle, auta za nějakých 20 let budou sexy asi jako zahradní plastová židle. Tedy lehké, výkonově slabé, automaticky udržující optimální rychlost (zelená vlna = min. spotřeba), při tom všem ale relativně drahé ... no kdo by to nechtěl ;-)

Nepřihlášený durike

najabsurdnejsie na tom vse.. | 29.4.2013 23:06reagovat
avatar

najabsurdnejsie na tom vsetkom nie je to, v akej malej miere sa podiela osobna doprava na produkcii CO2, ale vo svetle najnovsich zisteni NASA je to samotny hon za nizkymi emisiami CO2! http://principia-scientific.org/supportnews/latest-news/163- new-discovery-nasa-study-proves-ca

Nepřihlášený Diamant

Reakce na: Drožka se říká v Praze tax.. | 1.5.2013 09:19reagovat
avatar

A samozrejme prevádzkovateľ tej drožky nepotrebuje platiť poplatky za auto, meniť pneumatiky a umývať to auto, že? A navyše do výšky cestovného si nepotrebuje započítať amortizáciu svojho dopravného prostriedku, mzdu vodiča a samozrejme aj svoj zisk, že?

A len pre informáciu, rodiny s deťmi sa ignorujú. že? Každý taxík dnes disponuje 2-3 detskými sedačkami rôznych veľkostí, aby mohol odviezť aj rodinu s deťmi, že?

Nepřihlášený Diamant

Reakce na: Pokud budou všichni vědět,.. | 1.5.2013 09:39reagovat
avatar

Samozrejme, našu planétu spasí niekoľko osobných áut PSA, ktoré najazdia 100-200 km za týždeň a namiesto spotreby 7 litrov benzínu sa prerobia na baterky, že?

Len by ma zaujímalo ako chcete prerobiť na baterky tie tisíce kamiónov, ktoré najazdia okolo 2000 km týždenne a teraz majú spotrebu 25-30 litrov nafty? A ako prerobíte všakovaké stroje ako napr. bágre a pod. ktoré pri práci spotrebujú 16 litrov nafty na hodinu! A takýchto príkladov sa nájdu stovky.

A to ani nehovorím o lodiach, ktoré navyše nemajú ani len katalyzátor. A nemsylím teraz iba na zaoceánske lode, ktoré spotrebujú 13,7 ton paliva za hodinu, čo je cca 6275 litrov nafty (je to jedna z najnovších lodí). Koľko tých bateriek by taká loď musela mať, aby sa mohla plaviť 4 dni z jedného brehu na druhý? A čo riečne lode? Zatrolejujeme všetky rieky?

A potom lietadlá? Tie takisto nemajú katalyzátory. A tam o baterkách nejde ani uvažovať, alternatíva napájania z troleja je tiež scifi. Pritom spotreba Airbusu A380 je cca 13.600 litrov paliva na hodinu letu. A znečisťujú vzduch priamo vo vysokých vrstvách.

Nemalo by sa teda riešiť skôr toto, než nezmyselné znižovanie papierovej spotreby áut?

Nepřihlášený ekolo

ano, kamiony by měly jezdi.. | 1.5.2013 13:44reagovat
avatar

ano, kamiony by měly jezdit po železnici, ropa by měla zústat kde je na "ještě horší" časy a potraviny by se měly pěstovat taky tady a ne je dovážet. PSA vyrobilo před 15 lety 10000 elektromobilů, o těch jsem psal. I toto množství ( z kterého většina byla sešrotovaná hned jak vyjely z fabriky) však zemi nespasí, musí jich být podstatně víc. A o to se snažíme.

Nepřihlášený Patrik

Reakce na: TeeJay, ve skutečnosti těc.. | 15.5.2013 21:36reagovat
avatar

sopky budou, dle nového návrhu EK od ZAKÁZÁNY

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše