Jsou tohle nejlepší kryty plechových kol? Patří Škodě, u nás se s nimi ale neprodává

 | 30 příspěvků | 29.4.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený xpert

jsou pekny. prvni dojem li.. | 29.4.2017 12:10reagovat
avatar

jsou pekny. prvni dojem litak, druhy pekny kryt. no problemo

Nepřihlášený PPech

Za mě paráda. Celý ten zák.. | 29.4.2017 12:14reagovat
avatar

Za mě paráda. Celý ten základ vypadá důstojně. Akorát ta cena...

Nepřihlášený

Nejhezčí poklice měl Peuge.. | 29.4.2017 12:17reagovat
avatar

Nejhezčí poklice měl Peugeot 406, tam nešlo poznat, že je to plech s poklicí.

Nepřihlášený David

Nejlepší kryty plecháčů měl.. | 29.4.2017 12:25reagovat
avatar

Nejlepší kryty plecháčů měl Opel, dával je do Astry a Zafiry, jejich tvarům jsou upraveny i samotná plechová kola a na první pohled jsou tak k nerozeznání od liťáků.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Ak si niekto kupuje auto z.. | 29.4.2017 12:56reagovat
avatar

Ak si niekto kupuje auto za pol milióna a viac, mal by investovať aj pár tisíc naviac do hliníkových diskov. Plecháče sú fakt naprd už by som to na auto nedal. Závažia na vyváženie sa teraz u hliníkových používajú na samolepkách a nezdá sa mi že by boli drahšie. Kupoval som zimné gumy s diskami a za kompletáciu vrátane vyváženia chceli 100 Kč. Nevidím tam žiadne drahšie závažia.

Plastové kryty majú malú životnosť, často ich ešte musíte chytať plastovými svorkami aby ste ich nestratili, v zime sa vám za to chytá presolená brečka. Proste blbosť.

Nepřihlášený eLzyx1

v čem že jsou hliníkáče le.. | 29.4.2017 13:16reagovat
avatar

v čem že jsou hliníkáče lepší než plechy? Mimo designu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený XTad

Plechace u mensich rozmery.. | 29.4.2017 13:19reagovat
avatar

Plechace u mensich rozmery vypadaji lepe, nez litaky, protoze diky poklicim vypadaji vetsi a mene zapadle. Hodne dobre poklice mel citroen na prvni C4, nebo na C3 Picasso.

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: v čem že jsou hliníkáče le.. | 29.4.2017 13:31reagovat
avatar

Hliníkové sú ľahšie, tj. lepšia akcelerácia, menšia spotreba. Nehrzdzavejú, lepšie sa umývajú.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený eLzyx1

Gašpo a vážil jsi je někdy.. | 29.4.2017 13:43reagovat
avatar

Gašpo a vážil jsi je někdy? Já jo a plecháče byly pokaždé lehčí. Akorát u jednoho Mercedesu jsem narazil na "hliníkáče", které byly opravdu velice lehké.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kony

Reakce na: Nejlepší kryty plecháčů měl.. | 29.4.2017 14:11reagovat
avatar

presne tak, defacto nejde poznat ze to jsou plechy, supr pro lakovani a vlastne lepsi i na zimu kdy hliny se nafukujou

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Gašpo a vážil jsi je někdy.. | 29.4.2017 14:31reagovat
avatar

Váhový rozdieľ som cítil už keď som ich prenášal do kufru. To ale musíš porovnávať s rovnakým profilom. Niektoré liate disky sú ale ťažšie, to máš pravdu. Napríklad keď som kupoval použité na starého Passata pre zimné gumy, ktoré boli zo starej Audiny, tak tie vážili asi rovnako. Ďalšia vec je, že hliníkové lepšie odvádzajú teplo z náboja, ktoré vzniká pri brzdení.

Samozrejme ak niekto nahradí oceľové 15ky hliníkovými 18kami asi si váhovo pohorší.

Ja sa nehanbím jazdiť s 15kami, rozmýšľal som u nového auta o vačších, ale okrem vizuálnej stránky žiadna výhoda. Sú ťažšie, drahšie, tvrdšie. Vyššia spotreba, slabšia dynamika, nižší jazdný komfort, záhul na tlmiče, ale hlavne že sa niekto s nimi cíti ako závodník. Golf má už tak podvozok vyladený dosť natvrdo a to aj s nezávislou zadnou nápravou, 15ky sú pre mňa akurát a ani vizuálne mi nevadia. No, keď som bol hodne mladý, rovnaké "balóny" používali aj Ferrari, Lamborghini, či Maserati a páčilo sa mi to. Dneska tá mánia s "rebriňákmi" je proste módna záležitosť a tá mi je fakt u zadku. :-)

Nepřihlášený Matoo

Hmm, toto nevyzera zle ani.. | 29.4.2017 15:18reagovat
avatar

Hmm, toto nevyzera zle ani v zaklade...

Nepřihlášený Kubo

Velmi dobre puklice mal aj.. | 29.4.2017 15:43reagovat
avatar

Velmi dobre puklice mal aj Peugeot Partner od roku 2003. Mal puklice ktoré mali male otvory a zároveň boli dobre tvarovane ze zapadli do profilu disku. A ten istý design používali aj na liatiny pre drahšie modely osobakov

Nepřihlášený

Každý odborník ví, že do t.. | 29.4.2017 16:48reagovat
avatar

Každý odborník ví, že do terénu je lepší plech než slitina

A VŠEM DĚKUJEME ZA REKLAMU NA ŠKODOVKU:-)))))) KORUPCE TAHLE STRÁNKA TY VOLE

Nepřihlášený

Reakce na: Hliníkové sú ľahšie, tj. l.. | 29.4.2017 16:48reagovat
avatar

Vřele doporučuji hodit na váhu. Měl jsem Peugeot s origo fabrickými liťáky a k tomu plechovou rezervu o shodném rozměru 205/55x16 pochopitelně, že s pneu stejné značky a rozměru. Kolo s plechovým diskem bylo o 1,5 kg lehčí. A to už mělo to lité najeto 17 t. km. Napadlo mě to zvážit, když jsem přendaval sadu se zimáky. Zimní lité jsem dal s rozměrem 195/65x15. Kolo bylo lehčí a na jízdě to také bylo znát při tlumení na nerovnostech. I když mohu připustit, že na tom hrálo roli i profilové číslo.

Nepřihlášený

A k těm poklicím. ...to.. | 29.4.2017 16:53reagovat
avatar

A k těm poklicím.

...to už i Dacia Sandero za 250 000 Kč ve zvýšené verzy Stepway má plech disky které jsou zcela schovány za poklicí a poklice tím 100% imitují aludisk a disk plech nejde vůbec vidět.Ale to ani tahle trapnostránka neví.Už to používá i Ford u Focusu i u Meganu 3 to bylo i u Scenic 3

Až uvidíte Stepway Sandero tak si zkuste sundat poklici.Nepoznnáte, že je to poklice.Tomu říkám frajeřiná a nádhera.

Nepřihlášený škodovku nikdy

Německý velký Duster jméne.. | 29.4.2017 16:56reagovat
avatar

Německý velký Duster jménem Škoda Kodiaq. Ty vole. Ten interiér je ohavný.Doba plastová.Sedačky jsou hezké.

Nepřihlášený Marek Vok.

Mimo to, že zde děláte pro.. | 29.4.2017 17:00reagovat
avatar

Mimo to, že zde děláte propagaci soukromé firmě VW což je neuvěřitelně ubohé chci se zeptat co je na těchto poklicích jako hodnotného a hezkého??? To už jsem viděl stovky hezčích krytů.

Nepřihlášený petr

To je zase nějaký stupidní.. | 29.4.2017 17:08reagovat
avatar

To je zase nějaký stupidní sponzorovaný článek...

Nejlepší a nejhezčí plecháče měl Opel na Zafirách, Vectrách a Astrách. Tam drží kryt pod šrouby a jsou na první pohled k nerozeznání od alu kol. Na těch Škodováckých není vůbec nic speciálního

Nepřihlášený Ds

Škodaforum PROČ SI ZDE NE.. | 30.4.2017 15:12reagovat
avatar

Škodaforum

PROČ SI ZDE NEPŘEČTU O XTRAILU, KADJARU,TUCSONU,SPORTAGE, RENEGATE,CX5 ADALŠÍCH ZNAČKÁCH???? STRČTE SI TU VAŠI PŘEDRAŽENOU ŠKODOVKU DO ANÁLU!

Nepřihlášený Otresne

Nevim co je na tom hezkeho.. | 30.4.2017 15:42reagovat
avatar

Nevim co je na tom hezkeho. Specialni strukturovane disky jako dela Ford nebo Opel jsou mnohem nezci. Tady je klasicky plechac s tak ridkym zakrytim plechu, ze to pusobi levne jako na Dacii.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bigboss

Reakce na: Nevim co je na tom hezkeho.. | 30.4.2017 16:26reagovat
avatar

Idiote.Zrovna Dacie mají jedny z nejkvalitnějších a nejhezčích poklic.To spíš uveď otřesné poklice Fabií a Rapidů a co jsou na Yeti.:-)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dacie

Reakce na: Idiote.Zrovna Dacie mají j.. | 30.4.2017 18:18reagovat
avatar

Dacie jenom jako priklad levneho vozu, mozna spatny.

Nepřihlášený pacho

no po zhliadniti obrázkov,.. | 30.4.2017 18:45reagovat
avatar

no po zhliadniti obrázkov, a začati čítania, sprvu som si myslel, že sa jedná o súťaž o najhnusnejšie disky. No článok ma vyviedol z omylu. Radšej nekomentujem. Výhoda liatich diskov, je jedine dizajn, ináč vo všetkých smeroch vyhráva plecháč (hmotnosť , cena....) Po prezretí obrázkov hlavne interieru, tak môžem konštatovať len jednú vec : kdesi súdruhovia v Mladej Boleslavy spravili chybu:

Nepřihlášený Valdert

Reakce na: Hliníkové sú ľahšie, tj. l.. | 1.5.2017 12:22reagovat
avatar

Blbost, že jsou lehčí. Stačí se podívat na masu materiálu. Plecháče jsou lepší na rozbité silnice. Víc vydrží a pokud nejsou rezavé, skoro nejsou vidět za krytem.

Nepřihlášený Marek

Článek na Škodovku pobavil.. | 1.5.2017 17:51reagovat
avatar

Článek na Škodovku pobavil, prej nejpěknější, přitom vypadají jako tuctové poklice :-)

ÄŚiÄŤo

Autor článku, ty si taký t.. | 1.5.2017 20:50reagovat
avatar

Autor článku, ty si taký trápny, že tú reklamu na škodovku sa ani nesnažíš skrývať!

1. Plecháče schované za puklicami má kopec áut už veľa rokov.

2. Toto majú byť schované plecháče?! Sa pozri ako to majú riešené tie vyššie spomenuté autá a objednaj sa k očnému!

Nepřihlášený

I ty poklice má škodovka n.. | 5.5.2017 15:59reagovat
avatar

I ty poklice má škodovka nejpoklicovatější.

Nekoupím to, musel bych si myslet že mám nejlepší auto na světě a už bych jiný nikdy nechtěl.

Nepřihlášený Diamant

Jednoznačne najlepšie kryt.. | 6.5.2017 09:09reagovat
avatar

Jednoznačne najlepšie kryty plecháčov má Opel. Musel som si ich ošahať, aby som uveril, že je to fakt puklica a nie elektrón.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše