Letošní motorová vybíjená pokračuje v brutálním tempu. Toto jsou další oběti EU

 | 56 příspěvků | 24.3.2018 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Kume

Jedinym rozumnym riešenim.. | 24.3.2018 09:57reagovat
avatar

Jedinym rozumnym riešenim je podstatne zmiernenie emisnych noriem podobne ako sa to momentalne deje v usa,veď nie sme blbejši ako za veľkou mlakou.V opačnom pripade auta v Europe budu predražene,menej konkurencieschopne a zavisle od prisunu bateriek na pohon od inych.Nič dobre nás nečaka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Jediným rozumným řešením j.. | 24.3.2018 10:03reagovat
avatar

Jediným rozumným řešením je kulka pro každýho píčuse co dává tyto zpíčený limity

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Cikrt

Pěkná zaostávačka u BMW, t.. | 24.3.2018 10:36reagovat
avatar

Pěkná zaostávačka u BMW, ty benzíny nějak nevychytali.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Pěkná zaostávačka u BMW, t.. | 24.3.2018 10:39reagovat
avatar

Neviděl bych to jako tragédii. BMW je typická dieselová značka, v Evropě prodává 95% produkce v naftě, spolu s Volvem největší "diesláci" na kontinentu, takže těch benalů nikdo litovat nebude, nemá kdo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JMC

EU dělá vše pro to, aby se.. | 24.3.2018 10:45reagovat
avatar

EU dělá vše pro to, aby se Evropské nejen automobilky ekonomicky znemožnily. Je třeba se vypořádat s ekoteroristy, kteří stojí v pozadí této sebevraždy.

Nepřihlášený

Pro přesun v rámci limitů.. | 24.3.2018 11:06reagovat
avatar

Pro přesun v rámci limitů stačí litrový benzínový turbobenzín. Ve Francii se už jezdí po okreskách max.80km/h, tak k čemu velký motor? Jediná vyjímka jsou německé dálnice, kde se to brzy vyřeší omezením na 130km/h. Důvod se najde. Třeba kvůli elektromobilům a jejich dojezdu.

Navíc brzo bude online sledování každého auta. Překročíš kdekoliv cokoliv a hned pokuta nebo odebrání řidičáku. Důvod k tomu se taky najde. Auto je zbraň ....atd.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Pro přesun v rámci limitů.. | 24.3.2018 11:52reagovat
avatar

proto ty kulky pro píčuse

Nepřihlášený Ondra

Už mne ty nařízení od EU s.. | 24.3.2018 11:57reagovat
avatar

Už mne ty nařízení od EU se.../ Místo aby EU spolupracovala v ekonomice a lidi se měli lépe, tak vymýšlejí nařízení k likvidaci svých evropských občanů. A ještě nás připravují na vojenské napadnutí Ruska, tedy další válku v evropě. Já chci dobré auto, aby mi sloužilo a ne laboratoř. Chci radary jenom tam, kde je to nutné k bezpečnosti provozu a ne k výdělku měst a obcí. Nechci likvidační pokuty, ale výchovné k ekonomickým možnostem přestupce. Nechci, aby za mne rozhodoval a nařizoval mi kdejaký úředník blbec. Postavme naše zákony nad zákony EU. EU nás sice bude dusit, ale bude nám lépe. Nechme automobilky nechat soutěžit o naši přízeň. Vývoj aut bude prospěšnější, než nařizování politiků.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený S

Reakce na: Pro přesun v rámci limitů.. | 24.3.2018 12:43reagovat
avatar

Ve Francii staci k presunum migrantum i vlastní nohy. Pro poslance a uredniky EU povinně služební vozidlo bycikl, pro Junkers výjimečně s elektropohonem.

Nepřihlášený S

Reakce na: Pro přesun v rámci limitů.. | 24.3.2018 12:45reagovat
avatar

Ve Francii staci k presunum migrantum i vlastní nohy. Pro poslance a uredniky EU povinně služební vozidlo bycikl, pro Junkera výjimečně s elektropohonem.

Nepřihlášený Pavel

Už tu Evropskou Unii pošle.. | 24.3.2018 12:46reagovat
avatar

Už tu Evropskou Unii pošlete do kytek.. sráčové.

Nepřihlášený Dennyx

Reakce na: Neviděl bych to jako tragéd.. | 24.3.2018 12:58reagovat
avatar

Ja vlastnil starou 750 kdyby se mi u toho nevysypala 2x prevodovka mam ji dodnes nejlepsi auto na svete

Nepřihlášený

Samé dobré zprávy. Budoucn.. | 24.3.2018 13:13reagovat
avatar

Samé dobré zprávy. Budoucnost vypadá čím dál tím lépe.

Nepřihlášený

Dennyx: Pokud se 2x vysypa.. | 24.3.2018 13:21reagovat
avatar

Dennyx: Pokud se 2x vysypala převodovka tak to asi nejlepší auto na světě nebylo ani nebude.. Starý krám.

Nepřihlášený Adam

Opět Bruselu něco nevyšlo!.. | 24.3.2018 13:24reagovat
avatar

Opět Bruselu něco nevyšlo! :-))). Ještě se k tomu musí přidat propouštění zaměstnanců z motoráren a bude vše jak má být. :-)))

Nepřihlášený Lukáš Vávra

Tady se řeší nesmyslné lim.. | 24.3.2018 13:29reagovat
avatar

Tady se řeší nesmyslné limity a pak vyšlou lodě, tanky, bombardují, testují zbraně, létají bojová letadla atd a to je ekologocké? Kousek dál vypouští všelijaké sajrajty a tady to budou tlačit do extrémů. Jako tady kotlíkové dotace, kontroly kotlů a 500m od baráku za hranicí v Polsku neřeší nic, tam je žluto, k čemu to pak všechno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vladimír Hracký

Reakce na: Neviděl bych to jako tragéd.. | 24.3.2018 13:29reagovat
avatar

Ale bude pane - měl jsem benzínové BMW 1.8i v combi a byla to nádhera - ikdyž ročník 2000 - luxusní svezení - a mnoho spolujezdců se mě na křižovatce ptalo - ty nemáš nastartované ??, - co z toho plyne si odvoďte sám :-) - Vláďa

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Luděk

Na celou EU se vykašlat! Z.. | 24.3.2018 14:01reagovat
avatar

Na celou EU se vykašlat! Za posledních min 10 let se stejně snaží o jedinné.O vlastní sebevraždu...

Nepřihlášený tech

Reakce na: Jedinym rozumnym riešenim.. | 24.3.2018 14:25reagovat
avatar

Na tos přišel jak že USA zmírňuje ? Spíš je to o tom, že BMW se vykašlalo na vývoj. Nové normy nejsou nic tak těžkého na splnění.

Nepřihlášený Radek

Bohužel jsme v EU do které.. | 24.3.2018 14:32reagovat
avatar

Bohužel jsme v EU do které jsme vlezli díky referendu. Na referendum o vystoupeni z EU jsme prý podle politiků nevyzrálí. Lisabonská smlouva kterou odmítl podepsat bývalý prezident Klaus, kterému pak podepsání nařídil soud nás obrala o suverenitu. Tak co chceme teď řešit?! Jedině spojenectvím V4 a Rakouska bychom se mohli relativně dobře bránit. To by ale dnešní politikové museli mít národní cítění.

Nepřihlášený Blackflames

Reakce na: Pro přesun v rámci limitů.. | 24.3.2018 14:41reagovat
avatar

Jako ze si koupim litrovej pekac a dam za nej vlek a na nej 2-3 tuny a pojedu :-) to bude luxus :-) ne diky zustanu u sveho 4litra v benzinu a i tak si myslim ze mam moc malej obsah

i kdyz jsem nalozenej chci mit solidni akceleraci a ne jako u koncernovejch 4 (komickejch) valcu clovej nalozi auto a musi to drtit s novou na podlaze aby to do kopce jelo 90km/h (vetsinou i nemozne)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Pánové není nic lepšího ne.. | 24.3.2018 15:00reagovat
avatar

Pánové není nic lepšího než benzínová atmosféra r6 a v8 Bmw.Polechtám plyn a jedu.Nemusím jezdit 200 kh , ale pokud potřebuji předjet tak bez obtíží a strachu předjedu .S obsahem 1.0 člověl neví jestli dřív ohrozí sebe nebo ostatní účastníky provozu když chce předjet traktor.

Nepřihlášený Karl Marx

Reakce na: Už mne ty nařízení od EU s.. | 24.3.2018 15:59reagovat
avatar

Ony ty emise a jejich snižování nenařídil žádný urednik, ale politici, na přání svých volicu. Ona nás totiž ve městech nedusí EU, ale auta a hlavně ta dieslová. Pikud se domnivate, že v případě vystoupení z EU bude nějaká automobilka vyvíjet nějaké vysokoemisní motory pro ČR, tak jste zřejmě "minimálně špatně informovaný";-) Jediného, čeho by tak šlo docílit, že se sem bude vozit šunt pro rozvojové trhy, protože stejné normy jako v EU platí jak v Rusku, tak třeba v Brazílii, jen o pár let později.

Nepřihlášený Karl Marx

Reakce na: Tady se řeší nesmyslné lim.. | 24.3.2018 16:01reagovat
avatar

Kecy v kleci, v Polsku mají obce pravomoce kontrolovat kdo s čím topí už asi 5 let, takže kontrola byla zavedena dřív než u nas.

Nepřihlášený M.Š.

Poslední roky byrokrati v.. | 24.3.2018 16:04reagovat
avatar

Poslední roky byrokrati v EU páchjí jednu pitomost za druhou.Místo aby se zybývali rozumnými a potřebnými věcmi a záležitostmi,ničí evropský autoprůmysl,dnes v noci zase debilně se bude posouvat čas,děsí mne,co se z té EU ještě za svrab a neštovice rozleze,lépe řečeno,z pomatených avšak dobře placených EU byrokratických palic.

Nepřihlášený 883ccm

"... a třeba Audi říká, že.. | 24.3.2018 17:22reagovat
avatar

"... a třeba Audi říká, že u svých TFSI dosáhlo řadě případů splnění nových emisních limitů i bez použití filtrů" - to ano, ale Audí má na to vyvinutý "prolhaný" software, že?

Nepřihlášený E15

Nevíte někdo náhodou, kdy.. | 24.3.2018 18:25reagovat
avatar

Nevíte někdo náhodou, kdy Škoda nahradí 1.8TSI dvoulitrem a 1.4TSI jednapětkou? Hlavně pak v Octavii a Octavii Scout ?

Nepřihlášený Leexx

Reakce na: Jediným rozumným řešením j.. | 24.3.2018 18:31reagovat
avatar

Moje slova,to je tak když curak dostane funkci,nic jiného než píčovina z toho vzejít nemuze

Nepřihlášený W.O.Prscley

No klekli na krk dieselům.. | 24.3.2018 19:45reagovat
avatar

No klekli na krk dieselům kvůli NOx, tak holt musí kleknout na krk benzínům a instalovat BPF, benzíny emitují tak obrovská množství částic že k tomu prostě dojít muselo.

Nepřihlášený

Reakce na: Ale bude pane - měl jsem b.. | 24.3.2018 22:57reagovat
avatar

JJ já ho ještě mám (1.8i E48) ... 250tkm a pohoda

Nepřihlášený ti druzí

měli bychom se ptát samotn.. | 25.3.2018 07:15reagovat
avatar

měli bychom se ptát samotných automobilek jaké lobby mají v rukávu protože jejich ekonomika předčí i některé menší státy takže je důvod se domnívat že to nevzniklo jen od politiku ale od automobilek a naokolo to propagujou aby se jim neubližovalo

Nepřihlášený Ivan

Jezdim s bmw na benzin a o.. | 25.3.2018 07:58reagovat
avatar

Jezdim s bmw na benzin a opravdu se za ty emise moc stydim. Jeste,ze tu jezdi tisice koncernovych vozidel ktere ten vzduch vycisti.....

Nepřihlášený DoesntMatter

Reakce na: Pro přesun v rámci limitů.. | 25.3.2018 08:59reagovat
avatar

Uz len preto, ze velky objem toci nizke otacky pri rovnakom zatazeni, nehuci a samozrejme dlhsie vydrzi. V dnesnych autach je 'najdrahsia' vybava. Pripada mi chore zaplatit kopec penazi za auto s motorom z mixera.

Nepřihlášený Vlado K.

Reakce na: Jedinym rozumnym riešenim.. | 25.3.2018 09:26reagovat
avatar

... a čím komplikovanejšie, tak aj poruchovejšie, kde opravy budú stáť fúru peňazí!

Nepřihlášený Vlado K.

Reakce na: Jedinym rozumnym riešenim.. | 25.3.2018 09:29reagovat
avatar

Kedy sa VW konečne preberie ponúkne napríklad 1.5 bez turba?! Veď hromada ľudí vyrástla na podobných objemoch a nebudú mať s takouto motorizáciou žiadne problémy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vlado K.

Reakce na: Jedinym rozumnym riešenim.. | 25.3.2018 09:33reagovat
avatar

Čo zaprasí viac zemeguľu? Služobné auto s turbom, čo na plný kotol nabehá 50-tisíc ročne a potom sa s vlágrovaným motorom predá daľej, alebo hladký benzín, kde majiteľ najazdí ročne 15-tisíc a o auto sa stará ako o svoje dieťa?!

Nepřihlášený Darda

Vůbec nic se neděje, benzín.. | 25.3.2018 09:41reagovat
avatar

Vůbec nic se neděje, benzínové motory BMW v Evropě nikdo nekupuje, takže je výrobce logicky stahuje, protože drahé certifikace se mu nevyplatí. Nic světoborného, prostě útlum neefektivní výroby. Je evidentní, že nějaká pravidla EU ničemu nebrání, stačí se podívat na výrobce, kteří nemají s poptávkou po benzínech problém, ti chrlí benzínové motory vesele dál.

Nepřihlášený

Ty ekoteroristy by už měli.. | 25.3.2018 10:47reagovat
avatar

Ty ekoteroristy by už měli stíhat. Za chvíli to dopadne jak v těch Flintstoneových - šlapcí auta. A ty náklaďáky na elektřinu no to je dílo.

Nepřihlášený 0703

Ty ekoteroristy by už měli.. | 25.3.2018 10:51reagovat
avatar

Ty ekoteroristy by už měli stíhat, nebo dopadneme jak v těch Flintstoneových - šlapací auta. No a ty elektro náklaďáky to je taky dílo - a u lodí a letadel, nebo u tanku se budou měřit emise jak? Už to vidím elektro tank.

Nepřihlášený kolemjdoucí

Reakce na: Jedinym rozumnym riešenim.. | 25.3.2018 17:11reagovat
avatar

Já bych zavřel všechny evropské automobilky dal milionům lidí pracujícím v automobilovém průmyslu výpověď a vzkázal úředníkům, ať jdou vyrábět auta co umí splňovat jejich nařízení. To by jste viděli ten šmetrlink. Ale na to nemají koule.

To se ale nestane, co se stane bude to, že koupi nového auta a jeho provoz v současném duchu, tj. každý den + každoroční dlouhé výlety na dovolenou na jih Evropy si bude moci dovolit jen dobře finančně situovaný jedinec či rodina. Už v dnešní době se setkávám s lidmi, kteří se obávají vyrazit se svým starým vozem na dovolenou a na nový nemají, protože dnešní nová auta jsou neskutečně drahá a to i ty s litrovými motory.

Nepřihlášený Dan

Takže v EU nám nasadí nové.. | 25.3.2018 17:34reagovat
avatar

Takže v EU nám nasadí nové limity, a benzínových motorů chtivý zákazníci si buď koupí smrdutý diesel nebo si nechají dovézt bmw s USA. To bude úžasně ekologické ty auta vozit tam a pak zase zpátky na nákladní lodi spalující mazut...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Takže v EU nám nasadí nové.. | 25.3.2018 17:47reagovat
avatar

Nebuď směšný, lidé si BMW v benalu nekupuji ani když mohou a teď je budou najednou tahat přes oceán? Svatá prostoto. Ten útlum není kvůli tomu že by to neuměli upravit a certifikovat podle nových norem, ale protože si benal u BMW v EU nikdo nekupuje. A zboží které se neprodává se co? Ano správně, přestane vyrábět (v tomto případě jenom pro EU, protože pro jiné trhy se bude vyrábět vesele dál).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PavelC

Já myslím, že bude dobré j.. | 25.3.2018 17:59reagovat
avatar

Já myslím, že bude dobré ještě chvilku počkat a celá slavná EU se chytí za nos. Rozhodující slovo v EU mají Němci (spolu s Francouzi) a až nebudou mít jejich automobilky co vyrábět, protože emise nejde snižovat donekonečna jen podle toho, jak se kterej úřednickej jouda zrovna vyspal, tak se to odrazí v ekonomice, která půjde do kopru. Bohužel, ta naše je na Němce dost navázaná :-(

Nepřihlášený karel nový

Reakce na: Už mne ty nařízení od EU s.. | 26.3.2018 12:49reagovat
avatar

naprostý souhlas, ta parta luxusně placených pitomců z EU vymýšlí jen hovadiny a pro normální lidi nedělá nic užitečnýho ...

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Takže v EU nám nasadí nové.. | 26.3.2018 13:43reagovat
avatar

Chtivi zakaznici, co tu pluju krv a siru na to, ze konci M760i si kupia to, co doteraz. Nejaky ten vrak z bazaru s rokom vyroby 2008. :-)

Nepřihlášený Antnov

Reakce na: Jako ze si koupim litrovej.. | 27.3.2018 09:32reagovat
avatar

Nevím na co si stěžujete, beztak si tu koupíte starej naftovej brak a budete tu s ním smrdět ještě 15 let a to předpisy západních zemí budou úplně jinde. Mě tu bude ve městě smrdět každej druhej ... ehm... jak to napsal ten pán výše, pojmenoval sám sebe. Včera nastartovala paní s dízlem (ford c-max, poměrně nový) u obchoďáku vedle mě a ten smrad sem z auta dostával ještě 10 minut. Striktní zákaz naftovejch srágor by byl lepší než řešit limity.

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Nebuď směšný, lidé si BMW.. | 3.4.2018 15:18reagovat
avatar

Nechápu... mám měsíc 440i tedy 3.0 benzín spotřeba při normální jízdě max 8 litrů, při svižné 10,5 litrů... samo dá se jezdit i za víc, ale neni to zas tak často... lepší motor jsem v životě neměl a to jsem toho už měl celkem hodně , nemluvě 3.0 audi disel, kterej žral stejně jak tenhle benzín, při normální jízdě. To chtěj říci, že 3.0 disel má menší emise, díky filtru, jak 3.0 benzin s katalizátorem ? Ať jdou s těma dislama do řiti...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Libor

Reakce na: Kedy sa VW konečne preberi.. | 3.4.2018 16:01reagovat
avatar

To je to co nemohou udělat. nesplňovalo by právě ten limit. navíc auta potřebují mnohem více výkonu protože jsou těžší a to je zase kvůli všem těm bezpečnostním požadavkům. Neříkám, že je špatně bezpečnost, ale je zjevné že Brusel chce maximalizovat všechno najednou a to dost dobře nejde. Na papír si můžete klidně napsat že chcete aby auta jezdili za jeden litr na sto, to auto možná by šlo i udělat ale bude stát takovou raketu, že na to bude mít hodně málo lidí a čím méně lidí na to bude mít tím více fixních nákladů na prodaný kus. Čím méně peněz na tržbách tím menší rozvoj průmyslu. EU byrokraté svými ambiciózními požadavky jsou schopni zašlapat do země jedeno z nejlepších odvětví, které EU má. Je s podivem že zapáchající lodě jim nevadí a automobilový průmysl jsou schopni zašlapat do země. Prvních 15 lodí s největšími emisemi se výší emisí rovná celosvětovému automobilovému provozu!!!

Nepřihlášený Victor

Reakce na: Nechápu... mám měsíc 440i.. | 4.4.2018 12:27reagovat
avatar

To ale není ve městě, s 440i GC mám takovou spotřebu jedině na dálnici. Ve městě mám přes 10L, respektive 12 Jedině na pražském okruhu mám 9 když to tam nestojí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Ahoj, potřebuju auto na pře.. | 4.4.2018 15:45reagovat
avatar

Ahoj, potřebuju auto na přemístění sebe (případně nějakých věcí) z bodu A do bodu B. Že si budu moct vybrat ze tří, a ne ze sedmnácti motorizací, mě netrápí. Mnohem víc mě trápí, abych já nebo moje rodina nedostali rakovinu - ať z automobilových zplodin nebo z čehokoliv jiného.

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: To ale není ve městě, s 44.. | 8.4.2018 18:21reagovat
avatar

Victor: Do města tolika nejezdím... ale za max 10.5 se dá v klidu jezdit i po něm..

Karel: to se může chytit i ze samotného strachu... si nevybereš.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše