Může být boom SUV a crossoverů pro výrobce bublinou, která splaskne?

 | 7 příspěvků | 31.3.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Ernie

jj, je to hnusna a odporna.. | 31.3.2015 19:18reagovat
avatar

jj, je to hnusna a odporna moda z USA...dufajme, ze coskoro pominie!

Nepřihlášený Mito

Suv se na rozbité silnici.. | 1.4.2015 07:59reagovat
avatar

Suv se na rozbité silnici chová hůře než sedan a podvozek trpí více než u sedanu. Svět na jednu stranu snižuje spotřebu a na druhou stranu stoupají prodeje zbytečných SUV. Lepší důkaz pokrytectví a bludu neznám.

Nepřihlášený Mio

Jezdit s těžkým SUV s vyso.. | 1.4.2015 08:33reagovat
avatar

Jezdit s těžkým SUV s vysoko položeným těžištěm je utrpení. Všem majitelům doporučuji projížďku v nějakém Legacy, aby poznali jak příšerné jsou jízdní vlastnosti těch jejich neforemných krabic.

Nepřihlášený wece

Akorát je z toho podstatně.. | 1.4.2015 08:40reagovat
avatar

Akorát je z toho podstatně lépe vidět, nesrovnatelně lépe se nastupuje a vystupuje a bezpečnost při bočním nárazu je nesrovnatelná (pokud do Vás ovšem nenarazí stejná obluda).

Co se týče jízdních vlastností - SUV nikdy nebude RS, ale potřebuje to někdo ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Akorát je z toho podstatně.. | 1.4.2015 08:56reagovat
avatar

Tak s tou bezpečností je to tak napůl. Pokud na druhou stranu najedeš ve vyšší rychlosti částí (pouze levými koly) na ostrůvek a málem tě to otočí, tak si raději koupíš něco, řekněme, níže položeného.....

Nepřihlášený

mě osobně vždycky dávaly v.. | 1.4.2015 09:15reagovat
avatar

mě osobně vždycky dávaly větší smysl praktické, univerzální kombíky typu scout, allroad, x-perience do lehčího terénu, suv je jen na masírování, že si ho můžu dovolit

Nepřihlášený big

Reakce na: Akorát je z toho podstatně.. | 1.4.2015 16:21reagovat
avatar

Bezpečnost při bočním nárazu se nedá vůbec posuzovat podle výšky vozidla, takže nelži.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif