Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Návštěva Ronalda u Ferrari kvůli převzetí nového auta naštvala zbytek Juventusu
17.5.2021 | Petr Miler
Na první pohled šlo o banální a zcela pochopitelnou marketingovou akci, detaily ale ukazují, že nebyla úplně dokonale promyšlená. A u dalších hráčů Juve probouzí závist.
Auta značky Ferrari si kupuje spousta slavných fotbalistů, marně ale v paměti pátráme po případu, kdy by se tím sama automobilka chlubila. Obvykle si dává pozor na to, s kým spojuje své jméno, a protože fotbalisté bývají poněkud nevyzpytatelné elementy, udržuje vztahy s nimi spíše v obchodní rovině. Nyní ale udělalo jednu velkou výjimku.
Minulý týden se automobilka pochlubila tím, že její továrnu navštívil sám velký Cristiano Ronaldo, jeden z nejlepších fotbalistů historie a snad ještě větší marketingový magnet. To je samo o sobě neobvyklé, navíc je třeba dodat, že jej továrnou provázel John Elkann. Jde o nejvyššího šéfa Exoru, aktuálně 28. největšího průmyslového konglomerátu světa ovládajícího kde co od samotného Ferrari přes výrobce náklaďáků Iveco až po velkou část koncernu Stellantis (slepenec FCA a PSA) či několik velkých vydavatelství. Tušíme, že kdyby se do továrny Ferrari vydal z jakéhokoli důvodu vydal český prezident, John Elkann do ní kvůli tomu cestu vážit nebude.
Důvod je ale prostý, Exor kontroluje nejen zmíněné industriální entity, ale také fotbalový klub Juventus Turín, za který Ronaldo hraje. Do továrny, kde na něj čekali i piloti F1 Sainz s Leclercem, se s ním tedy vydal i šéf klubu Andrea Agnelli, a to údajně s cílem, aby si po prohlídce fabriky převzal své Ferrari Monza SP2. Už tak vzácný stroj určený jen pro vybrané zákazníky měl Ronaldo dostat ve „velmi zvláštní” červené, kterou Ferrari auta lakuje též jen klientům, které samo zvolí. Tak či onak marketingová „slezina” skrz naskrz, ne každý ji tak ovšem vnímal.
Medializovaná akce naštvala zbylé hráče Juventusu, neboť byla naplánována na moment, kdy se oni museli zúčastnit tréninku, kde dostávali zabrat po prohraném zápasu s Milánem. Zatímco tedy zbytek klubu se lopotil na hřišti, Ronaldo si s prezidentem klubu po boku multimiliardáře Johna Elkanna zašel pro nové auto a podepsal dres pilotům F1. Ano, je to dětinské, ale přesto není těžké pochopit, že tohle ostatní hráče zvedlo ze židle a stěžují si, že s Ronaldem je v Juve zacházeno úplně jinak.
Nevíme, co z toho ještě vzejde, přijde nám to ale celé trochu „italsky nepromyšlené” - jako by byl problém uspořádat Ronaldovu návštěvu jindy. Nebo raději přeložit celý trénink, když je to tak důležitá událost a třeba i kvůli Johnu Elkannovi a pilotům F1 bylo složité ji zorganizovat. Toto bylo zkrátka naběhnutí si na vidle - ostatní hráči Juventusu jsou si jistě vědomi toho, že nikdo z nich není jako Ronaldo, protože nikdo není jako on. Ale jedna věc je, když s takovou myšlenkou žijete a jiná, když vám tento stav někdo dává takto okatě najevo.



Cristiano Ronaldo minulý týden navštívil továrnu Ferrari a byla to velká sláva - přítomen byl šéf Exoru, vedle něj Andrea Agnelli nebo i piloti F1 Ferrari. Hráče Juventusu to ale nenadchlo - oni museli tou dobou trénovat po prohraném západe. Foto: Ferrari
Ronaldo si přitom údajně šel vyzvednout své Ferrari SP2 Monza ve speciální červené - na oficiálních fotkách jej vidíme v černé. Ilustrační foto: Ferrari
Zdroj: AS
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
11.5.2025Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Nezničitelný kombík Mercedesu najel už skoro 900 tisíc km s původní technikou. A dál jezdí, jako by se nechumelilo
včeraNěmecko je odsouzeno ke zkáze, lidi tam vyrábí auta nejdráž na světě, i Česko a Slovensko jsou superlevný kraj
včeraHammond a May překvapili novým soubojem jako ze starých časů Top Gearu. Zkusili, jestli je na cestování rychlejší auto, nebo letadlo
včeraDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
včeraSlovenské létající auto je s novým motorem konečně připravené na sériovou výrobu, jako jediné nevypadá úplně směšně
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva