Nový rekord Méganu RS z Ringu ukazuje hlavně to, jak rychlý je nový Leon Cupra

 | 215 příspěvků | 17.6.2014 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Petr Cába

Totéž se mi honilo hlavou,.. | 17.6.2014 13:43reagovat
avatar

Totéž se mi honilo hlavou, když jsem včera pročítal ten seznam úprav. Megane je pěkný důkaz smyslu technického tuningu, ale to je tak všechno, o standardu to moc neříká.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Přesně můj názor. | 17.6.2014 13:46reagovat
avatar

Přesně můj názor.

Nepřihlášený Renaulťák

Řekněme, že to je hodně up.. | 17.6.2014 13:49reagovat
avatar

Řekněme, že to je hodně upracovaný, no. To auto už je prostě starší. Ale zajímavá verze to je.

Nepřihlášený WVW

Až udělají na cupře to sam.. | 17.6.2014 13:52reagovat
avatar

Až udělají na cupře to samý, bude to mít pod 7:50 jako nic. Každopádně dobře napsaný, Renault nechtěně vypíchnul samozřejmost Leonu vs. upracovanost Méganu.

Nepřihlášený Peri

Dobrý článek. Doufám, že t.. | 17.6.2014 13:55reagovat
avatar

Dobrý článek. Doufám, že tu odlehčenou verzi udělají, ale je fakt, že tím to pak trochu ztrácí kouzlo Hot hatch je prostě rychlý auto pro každý den, ne drahá okruhovka...

Nepřihlášený xpert

souhlas, ale jeste je otaz.. | 17.6.2014 14:00reagovat
avatar

souhlas, ale jeste je otazka co nam automobilky normalne servirujou jako seriovky. treba fouknout turbu vic vykonu nestoji skoro nic a udela urcite dost. tohle je jen na svedomi kazdyho.

Nepřihlášený Rob F.

I pri stejne cene bych kdy.. | 17.6.2014 14:05reagovat
avatar

I pri stejne cene bych kdykoli bral radeji Cupru nez R.S. Natoz takhle.

Nepřihlášený Drivinglover

Skvělý článek, děkuji! Nem.. | 17.6.2014 14:13reagovat
avatar

Skvělý článek, děkuji! Nemůžu se ale zbavit pocitu, že se pan Janda, kvůli místním diskutérům a jejich narážkám na to že Autoforum upřednostňuje koncern, musí tak moc vymezovat. Je to samozřejmě dobře, mně se to líbí. Jsou ale nutné ze strany čtenářů takové narážky? Podle mého názoru ne. Už jenom proto, že autor se právě kvůli těmto narážkám musí tak moc vymezovat a neustále opakovat některé myšlenky - ujišťovat čtenáře o nestrannosti.

Nepřihlášený bzum bzum

Je to jiste zajimavy pohle.. | 17.6.2014 14:18reagovat
avatar

Je to jiste zajimavy pohled, ze za 400 tis. ziskam 4 s na NS, jenze to je prave ono. Auto co da NS za 10minut udela kazdy za 200tis. Auto co da NS za 7:58 bude stat 650 tis. Auto, co to da za 7:54 uz stoji 1,1 mega a auto, co to da za 7:52 bude stat 2,5 milionu (m4). Proste dostat se na nejakou uroven vyzaduje urcitou technologii a cenu, ale kazda desetina ci sekunda uz pak stoji neumerne hodne.

Muzeme klidne vzit treba sprint na 100 m. Za 12 s to zabehne kde jaky lepe trenovany mladik. Za 10 uz jen par vyvolenych a za 9:58 jediny clovek na svete. A ono dostat se ze 12 na 11,5 da extremni snahu a trening - prevedeno na auta - neskutecne doladeni technologii a narust ceny.

Takze ano, cena za ty 4 s vuci Cupre je velka, ale podivejme se, ze dalsi 2 s stoji 1,5 milionu. Vemte si formuli, zkuste ji zrychlit o 0,1 s na kolo, to bude stat vyvoj celeho tymu inzenyru, miliony za vyoj a technologie. a to je blba desetinka na kolo v prumeru.

Jinak pisete taky, ze Renaul uz je hodne upraveny, ale Cupra taky neni zrovna seriova a ta z NS uz vubec ne. Taky je tam kopec uprav a treba brzdy, ktere umozni brzdit pozdeji a funguji taky hodne pridaji. Na 20 km to je setinka tu, desetinka tam a v souctu to udela par sekund. Skoda, ze netestovali beznou Cupru, pak by se videlo, jaky je to rozdil.

Zaroven je skoda, ze redakc stale opomiji fakt, ze Cupra z NS nebyla vybavena jen performace paketem, ale i dalsimi upravami, ktere vubec nejdou poridit. Otazkou je, jak by to Cupra s klimou apod. zajela.

Nepřihlášený Buguera

Tyjo, jak dlouho už pan Ja.. | 17.6.2014 14:19reagovat
avatar

Tyjo, jak dlouho už pan Janda nenapsal podobný článek. Ale zajímavý, na to srovnání se těším :)

Nepřihlášený jozef

ach jaj, ale pan "novinar".. | 17.6.2014 14:20reagovat
avatar

ach jaj, ale pan "novinar" nenapise, ze leon mal o 15'C chladnejsi vzduch, papierovo o 5koni viac (realne niko nevie jak ho nacipovali, vsetci vieme ako vag "upravuje" svoje testovacie auta, vid testovacie octa RS), rychlejsiu DSG prevodovku a rozdiel vo vahe bol len 60kg v prospech meganu. nech odlahcia leon, znizia realny vykonna 275 a daju tam manual a som zvedavy ci vobec zdola 8minut..

Nepřihlášený HonzaSG8

Já půjdu trošku proti prou.. | 17.6.2014 14:23reagovat
avatar

Já půjdu trošku proti proudu a zeptám se... Proč zajela Cupra record se zalepenými spárami mezi dveřmi a blatníkem apod. Nepřidá i tohle snad i několik sekund? Proč nikdo nezmíní, že Cupra také neměla klimatizaci a že ten proklamovaný balíček měl být v prodeji už dávno a přesto, že Autoexpress trvdí, že přijde v červenci? Ano, Mégane Trophy-R je čistě okruhová hračka, ale už dneska můžete naklusat do showroomu Renault a to stejné auto (ano zcela stejné auto i když za 1,2 milionu) si můžete objednat. U Seatu Vám asi jen těžko dají auto s neexistujícím balíčkem, bez klimatizace a pozor s oblepenou karosérií, že ano? A to je ten zásadní rozdíl, protože jakkoliv je Cupra nejspíše super auto řidičsky, vypadá hodně dobře, skvěle se v něm sedí, tak tu rekordní konfiguraci nedostanete....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jozef

Reakce na: Já půjdu trošku proti prou.. | 17.6.2014 14:30reagovat
avatar

na klimu som zabudol, cize vahovy rozdiel je len cca 30kg.. ked to tak ratam (vaha, teplota vzduchu, papierovy vykon), tak mi to vychadza, ze cupra bola o dost silnejsia, aj tak to zajazdila horsie :))) janda, janda, ty si novinar?! ale pekny pokus o PR clanok, to je pravda..

Nepřihlášený HonzaSG8

Reakce na: Já půjdu trošku proti prou.. | 17.6.2014 14:31reagovat
avatar

A ještě abych nezapomněl, není to poprvé, co se zde zmiňuje v textu polopravda. Nedávno u článku o Qorosu byla zmíněna cena na Slovensku s označením neskutečná (ve smyslu vysoká) a porovnání s Audi A3 Sedan... Autor si ale nezjistil, že ona cena je za verzi s nejvyšší výbavou a nejsilnějším motorem, kdežto u Audi šlo o základní motor i výbavu...

Nepřihlášený RXB

Svatá pravda. Nejde tu jen.. | 17.6.2014 14:44reagovat
avatar

Svatá pravda. Nejde tu jen o ty 4 sekundy a cenu za ně, to ještě dobrý, ale kombinaci cena/ztráta univerzalita/časový rozdíl. Cupra je v tomto jasný vítěz.

Nepřihlášený bzum bzum

RXB: v pohledu vykon/prakt.. | 17.6.2014 15:14reagovat
avatar

RXB: v pohledu vykon/prakticnost je Cupra bezesporu vitezem. V pohledu schopnosti proste nenabidne to, co Renault. Mne by treba jeste docela dost zajimal cas obou aut na nejake vice technicke trati. A jelikoz jsem ferovy, tak pridam casy na stejnych okruzich co jsou k dispozici: Okruh - Cas Renault - Cas Leon + pridal jsem i cas predchozi generace Cupry, aby bylo videt jaky je zde pokrok 2011 Renault Megane RS 265 Trophy vs. 2014 Seat Leon Cupra 280 Nordschleife - 8:07,97 - 7:58,40 (Cupra) Hockenheim Short - 1:16,40 - 1:15,30 (1:20,3) (Cupra) Seschering - 1:43,06 - 1:42,3 (1:49,36) (Cupra) Takze Cupra se proste povedla. Vuci o generaci starsimu modelu Megane RS dokazala postunout casy, ale tim, ze se ty auta obnovuji v puli zivota druheho je zde i problem toho, ze pul doby zivota modelu spouperi s jednou generaci a druhou pulku s druhou, tak to nove vzdy to stare zvalcuje. Nicmene vrchol modelu obou aut je ve prospech Renaultu.

Nepřihlášený Petr

je to potvrzení kvalit nov.. | 17.6.2014 15:19reagovat
avatar

je to potvrzení kvalit nové Cupry, to bez debat a jsem zvědavý jestli se SEAT nechá vyprovokovat

moc hezky napsané

Nepřihlášený pylot

Průměrnej řidič si bohatě.. | 17.6.2014 15:20reagovat
avatar

Průměrnej řidič si bohatě vystačí s 1.8 TSI, Člověk, co má rád výkon, si koupí Cupru a fanoušek sportovních chuligánskejch HH si stejně koupí Megane RS nebo starší Clio RS, protože HH není jen Hatch se silným motorem, ale je to chuligánský auto, který prská, kope a hlavně dělá z pusy rohlík. Ve výsledku jsou vteřinky na ringu ukradený, protože jde o to, jaký pocity to auto umí v řidiči vykouzlit.

Nepřihlášený Kubis

Reakce na: Já půjdu trošku proti prou.. | 17.6.2014 15:23reagovat
avatar

Bez ohledu na jiné brzdy a pneu. Pokud Cupra neměla klimu tak je to prostě nesériovka, protože ji bez klimy nekoupíš. Ta zalepená karoserie je defakto taky nesériová. Taky by měl zajímalo proč mají neprůhledně zalepené i zadní a boční okna (že by tam chyběly zadní sedadla a byl rám?), motor zní trochu hlasitěji než série (jiný výfuk, bez tlumicí hmoty?). Cupra je bezpochyby super auto ale, prostě nikdo neví kolik, drobných úprav tam SEAT provedl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Bez ohledu na jiné brzdy a.. | 17.6.2014 15:37reagovat
avatar

Jenom další konspirace. Přesně to samé bych mohl tvrdit u vykuchaného Mégana. Nikdo nemůže přesně vědět v jakém stavu ty auta rekord zajela. Ta klima se dá vyndat ne, ale jakej blázen by to dělal...

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Bez ohledu na jiné brzdy a.. | 17.6.2014 15:44reagovat
avatar

Přesně tak. Renault všechny úpravy přiznal. Seat i tu klimu přiznal až po tlaku novinářů. Co ještě SEAT zatloukl? Proč bylo auto celé oblepené? Pan Janda jen ukázal, kdo ho platí.

Nepřihlášený jirka

tak prominte, ale ted jste.. | 17.6.2014 15:53reagovat
avatar

tak prominte, ale ted jste tu svoji proklamovanou nezaujatost definitivne pohrbil...

kdo veri ze seat byl seriovy tak je asi blahovy, renault aspon upravy priznal a daji se do jedne koupit/obednat!!! co bylo/nebylo v leonu se nikdo nedozvi (ale minimalne klima a izolepa napovi...) nejsem fanda tohodle honeni casu upravou kdeceho u zadne znacky, ale to, co tady predvadite, je fakt smesne. rencek zajede nejlepsi cas a vy napisete clanek jak je na hovno a date pod nej nake trapne pochybne tachovideo (jako vetsina tady) konkurnecniho auta.

nejlepsi by bylo pridat pred nazev stranek "das", a nemusel jste se furt trapne zminovat jak jste nestrany. Aspon si to po sobe prectete... Cau

Nepřihlášený Aleš

Dvoudvéřový letitý Megane.. | 17.6.2014 15:54reagovat
avatar

Dvoudvéřový letitý Megane za cca 1,25 milionu tzv., jen o čtyři sekundy rychlejší než nová Cupra.

Díky, nechci neplnohodnotné auto....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Dvoudvéřový letitý Megane.. | 17.6.2014 15:58reagovat
avatar

Dvoudvéřová byla i Cupra. Nechtěl jsi spíš napsat dvoumístný letitý Mégane? :-)

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Dvoudvéřový letitý Megane.. | 17.6.2014 16:02reagovat
avatar

Taky ten Mégane bude mnohem řidičsky zábavnější. Ale to je koncernovým pilotům většinou jedno. A pokud ti jde o tu lavici, tak si ji můžeš přiobjednat. A pokud jde o cenu. Kolik stojí ta speciální Cupra, která zajela rekord? Dá se někde koupit?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Dvoudvéřový letitý Megane.. | 17.6.2014 16:02reagovat
avatar

Co je to "plnohodnotné auto"? To je jako podle počtu dveří, nebo sedaček, nebo podle každodenní použitelnosti? Já třeba jako plnohodnotné auto používám dvoudvéřový roadster pro dva lidi. Den co den, v létě i v zimě a stačí mi to. A pak jsou lidi, co mají víc než 5 členů rodiny a pro ně nebude plnohodnotné ani Mondeo nebo Prassat?

Nepřihlášený JaRy

Na rozdíl od pana Jandy, k.. | 17.6.2014 16:13reagovat
avatar

Na rozdíl od pana Jandy, který je znám jako superfanda značky BMW, si myslím, že výsledek Ľeonu Cupra ukazuje, jak mizerné auto je bmw M4. Ono se to dá zevšeobecnit, král je nahý, bavoráky jsou mizerné auta.

Nepřihlášený Aleš

Reakce na: Taky ten Mégane bude mnohe.. | 17.6.2014 16:14reagovat
avatar

Kdyby jsis přečetl ten článek, věděl/tušil by jsi odpověď na své otázky.

Když si objednáš tu lavici, tak už nemáš toho rekordmana, ne?

Ta cena za toto auto je naprosto astronomická. Je to výsměch! Nedivím se, že jich vyrobí jen 250, víc by ani neprodali.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Kdyby jsis přečetl ten člán.. | 17.6.2014 16:29reagovat
avatar

Cena Megana RS bude opravdu nechutně vysoká.

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Kdyby jsis přečetl ten člán.. | 17.6.2014 16:30reagovat
avatar

Odpověď jsem tam nenašel. Jen nějaké PR koncernové bláboly. Takže ještě jednou. Proč Seat nepřiznal vykuchanou klimu? Proč bylo auto polepené? Co ještě SEAT zatajil?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Aleš

Reakce na: Odpověď jsem tam nenašel... | 17.6.2014 16:44reagovat
avatar

Tvoje otázky, které jsi mi položil byly: "Kolik stojí ta speciální Cupra, která zajela rekord? Dá se někde koupit?"

Vždyť ty ani nevíš na co jsi se ptal.

Pokud vím, SEAT klimu přiznal na dotaz, tak nepiš že ji nepřiznal, protože v tom případě by řekl: klimu Cupra měla.

Na otázku otázkou: Co zatajil Renault? Pokud nejsi přímo z Renault sportu, tak na ni nedokážeš odpovědět.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Odpověď jsem tam nenašel... | 17.6.2014 16:55reagovat
avatar

Ty z toho děláš detektivku. Představ si, že Cupra byla polepená maskováním proto, že zajela rekord ještě před oficiální premiérou nové Cupry. A to se většinou tak dělá, že se nová auta maskují, kapiš to?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peeterr

Myslim, ze Renaultu moc o.. | 17.6.2014 16:59reagovat
avatar

Myslim, ze Renaultu moc o vysledek neslo. Uz nekolikrat zaznelo, ze vykon pilota neni bezchybny. ja si pistil obe videa na sec stejne vedle sebe. Megane ujizdi zbesile, ale zhruba v pulce se Seat nejak dotahne temer. Pak mu Megane zase brutalne ujede. Na vine je zda se nizsi maximalka Megane. Tam kde mohl jet o dost rychleji jel jen 210. Myslim, ze Megane ma velike rezervy a ze asi nebylo cilem Renaultu napoprve prekonat o mnoho. Myslim, ze to vedi i u Seatu a do pretahovane proto nepujdou. Take skoda, ze Video seatu je bez casomiry a se strihy.

Nepřihlášený HonzaSG8

Reakce na: Ty z toho děláš detektivku.. | 17.6.2014 17:09reagovat
avatar

Jako argument dobrý, ale stejně to nevysvětluje, proč Seat nepřizná, že tím maskováním zakryl spáry a tím zlepšil aerodynamiku auta... Přiznat to, stejně jako klimu hned při zveřejnění, a zavést ten balíček do série, pak ok, takhle ale článek stále ztrácí smysl...

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Tvoje otázky, které jsi m.. | 17.6.2014 17:16reagovat
avatar

Chápu, že mně nemůžeš odpovědět. Na to totiž koncernový marketing nemá odpověď, protože to koncernové ovečky ani netrápí. To auto, které zajelo rekord se totiž koupit nedá a nemá proto ani cenu. Sen o nejrychlejší sériové předokolce skončil ještě dříve než začal. Cupra nikdy nejrychlejší předokolkou nebyla a teď jde jen o to, jestli má Seat koule na to, aby se jí někdy stala. Řeči o tom, že kdyby chtěli, tak ten rekord zajedou jsou směšné.

Nepřihlášený Miira

Reakce na: Totéž se mi honilo hlavou,.. | 17.6.2014 17:33reagovat
avatar

Videli jste toto ?

http://www.renaultsport.com/rsreplay/#/runs/824

To je otevrenost !

Nepřihlášený Syčák

Jj, Megan je nabídka pro o.. | 17.6.2014 17:39reagovat
avatar

Jj, Megan je nabídka pro okruhové specialisty, kterým nevadí, že auto je v praktickém životě nepoužitelné. Cupra je stále auto pro dennodenní použití. Uvidíme co ze Seatu vypadne v té odlehčené verzi, nejspíše to bude stejně nepoužitelné v běžném životě jako u tohoto rekordního Meganu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kolečko

Koukám, že rozumné názory.. | 17.6.2014 17:57reagovat
avatar

Koukám, že rozumné názory pana Jandy jsou pro některé fanatické fandy jak červenej hadr na bejka.

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Jj, Megan je nabídka pro o.. | 17.6.2014 18:41reagovat
avatar

Ze Seatu už toho moc nevypadne, protože ten rekord už zajela vykuchaná Cupra. Pokud ten rekord Cupra nezajede, tak jen přizná, že už nebylo co vyndat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Ze Seatu už toho moc nevyp.. | 17.6.2014 18:56reagovat
avatar

Jediné co bylo vykuchané byla klimatizace, takže snížit hmotnost o dalších 100kg není žádná věda, sedačky, tlumící hmoty, komponenty podvozku z hliníkové slitiny nebo karbonu, dtto kapota, zadní dveře, tapecírunk v autě, možností je hromada. Jedinou otázkou je, kam až budou chtít zajít cenou, tuningové díly na podvozek jsou velmi drahé.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cqs

Obávam sa, že chcete vyrie.. | 17.6.2014 19:01reagovat
avatar

Obávam sa, že chcete vyriešiť nevyriešiteľné. Ten, kto má v garáži Megana by nezakopol o Leon a naopak. Veď sú to dva úplne iné svety. To, že dosiahli podobný čas na NS je zhoda okolností..

Nepřihlášený Jojo

Reakce na: Jediné co bylo vykuchané b.. | 17.6.2014 19:15reagovat
avatar

Jak to víš, že byla vykuchaná jen klimatizace? I tu Seat přiznal až po tlaku novinářů. Co ještě Seat o své rekordní předsériové zamaskované Cupře neřekl? Seat na tyto otázky může odpovědět jen novým rekordem. Tentokrát snad už s nějakou produkční verzí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Jak to víš, že byla vykuch.. | 17.6.2014 19:39reagovat
avatar

O jakém tlaku novinářů mluvíš?

Co o své Cupře a o MRS Seat nebo Renault neřekl neví nikdo jiný jen oni. Tohle není soutěž podle pravidel, tohle je soutěž marketingových oddělení bez jakýchkoliv pravidel. Není problém pro Seat vykuchat a auto a nacpat do něj tolik úprav aby dosáhli rekordu. A až přijde Honda s novým CTR a bude chtít rekord, tak si ho prostě vezme, protože ani pro ni nebude problém narvat do auta tolik změn aby dosáhla rekordu. Jediná otázka je, zda se jí do takového nesmyslného "závodění" marketingových oddělení bude chtít.

Nepřihlášený

Reakce na: Bez ohledu na jiné brzdy a.. | 17.6.2014 21:20reagovat
avatar

Jen tak mimochodem i clovek si muze koupit cup racer, ktery by Renaultu nadelil 15s

Nepřihlášený

Reakce na: Bez ohledu na jiné brzdy a.. | 17.6.2014 21:28reagovat
avatar

Z ulice

Nepřihlášený

Reakce na: Bez ohledu na jiné brzdy a.. | 17.6.2014 21:33reagovat
avatar

Teda to koukam kolik je j nas fandu te zasrane picky. Ono kdyz vymenis pulku auta, tak produkt bude dobry. Ale co udelat porovnavaci test vozu, ktere nabizi SEAT a Renault rekneme do pul mega nebo 700 tis.? Jak bys asi dopadlo?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Bez ohledu na jiné brzdy a.. | 17.6.2014 21:34reagovat
avatar

Ja bych to bral. Tady na AF je hrozne malo porovnavach testu

Nepřihlášený

Reakce na: Bez ohledu na jiné brzdy a.. | 17.6.2014 21:38reagovat
avatar

Tak do 700 je Cupra a na to nema odpoved zadna znacka, natoz rencek

Nepřihlášený Pavel

A opět pan Janda naprosto.. | 17.6.2014 22:01reagovat
avatar

A opět pan Janda naprosto ztrácí nadhled nad situací, u koncernových vozů, což je bohužel velká škoda. Autonovinář by měl mít o dané situaci přehled a mít co nejvíce ověřených informací. Článek tak vyzníva naprosto amatérsky, nechápu jak mohl autor tak klesnout a to jsem se na jeho články dřive vždy těšil.

Nepřihlášený m3

"Jakožto racionálně uvažuj.. | 17.6.2014 22:17reagovat
avatar

"Jakožto racionálně uvažujícímu člověku se mi ale zdá být prakticky standardní Leon Cupra, se kterým můžete jezdit denně třeba pro rohlíky, s cenovkou o mnoho set tisíc nižší a jen o čtyři sekundy horším časem, jako podstatně lepší nabídka."

Pane autore, opravdu jste tak omezeny, nebo to delate jenom pro prachy??

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kejbl

Reakce na: "Jakožto racionálně uvažuj.. | 17.6.2014 23:50reagovat
avatar

Opravdu nemáš žádné argumenty a musíš se snižovat jen k osobnímu napadání autora?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mike

Takový článek je pro mě zk.. | 18.6.2014 01:38reagovat
avatar

Takový článek je pro mě zklamáním. Autor v podstatě jen vypsal to, o čem se všichni bavili už druhý den v diskuzi pod samotným rekordem. Navíc se tváří, že Seat to zajel přímo z výrobní linky, což není pravda, minimálně ta klimatizace mu chybí a přiznal to samotný Seat, bohužel ne úplně sám. Zato Renault vypsal tolik úprav, že zatajovat by mohl leda létající koberec nebo hyperpohon. Že to není auto na nákupy je stejně každému jasné. Ale pan Janda obviňuje Renault, ne Seat, zvláštní.

Ano, Renault zajel "jen" o 4 vteřiny líp, i když mám pocit, že zvládne víc a je to vidět i z toho videa. I kdyby ne, jedno je jasné - komu jde o časy na okruzích, má svého krále. Pro ty ostatní je tady široká paleta od GTI, Cupry, RS, OPC, QV a dalších, přičemž s žádným neudělá chybu.

Poznámka pro pana Jandu - příště se polovinu článku neobhajujte, jak jste nezaujatý a neplacený. Působí to směšně, neprofesionálně a i kdybych si to nemyslel, tak po přečtení začnu.

A poslední poznámka pro všechny - pánové, všichni tady si uvědomujeme, že ta auta se po NR prohání především proto, aby se mohly lépe prodat základní verze za 300 tisíc. A ty s Cuprou nebo Trophy mají společné sotva matičky u kol. Tak nevím, co tady řešíme... ;-)

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Teda to koukam kolik je j.. | 18.6.2014 07:09reagovat
avatar

Podívej se na prodeje. Žádný SEAT se neprodává tak dobře jako Renault. SEAT je jen značka, která patří pod koncern. Něco jako Škodovka. Naproti tomu Renault je značka, které patří další značky (Dacia, Samsung, AVTOVAZ, Nissan, Infiniti).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mspec

Jednoduše, zatímco Seat ud.. | 18.6.2014 07:57reagovat
avatar

Jednoduše, zatímco Seat udělal tak rychlé auto a ani se příliš nesnažil, tak Renault se mnohem více snažil už u původního RS a toto je jen nesmyslnost, úpravy fajn, ale Seat je rychlý a přitom použitelný za všech okolností. Prostě posílené RS je jeden velký nesmysl a neměl by být brán vážně a hlavně neporovnáván se sériovkama.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kolečko

Reakce na: Podívej se na prodeje. Žád.. | 18.6.2014 08:13reagovat
avatar

Bejvávalo. V květenu 2014 přeskočil Leon v prodejích Megane a vzhledem k tomu, že Leon vytrvale roste a Megane vytrvale klesá, tak další měsíce tomu nebude jinak.

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Jednoduše, zatímco Seat ud.. | 18.6.2014 08:17reagovat
avatar

Seat se snažil tak, že ten rekord zajel s nějakým oblepeným vykuchaným autem, které se ještě ani dnes neprodává a nevyrábí. Nepřiznal úpravy a místní koncernové ovečky věří jejich PR kecům o sériovém autě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ze tem PR kecum o seriovem.. | 18.6.2014 09:46reagovat
avatar

Ze tem PR kecum o seriovem aute veri zdejsi fans je jedna vec, ze se to da vehementne obhajovat pan Janda ikdyz sam nema ani paru o tom co vse bylo/nebylo na seatu upraveno je uz docela ustup z pozic.

Jak uz napsal kolega vyse, na tuto pseudoobhajobu vlastni nezaujatosti si udela nazor kazdy sam.

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Seat se snažil tak, že ten.. | 18.6.2014 09:47reagovat
avatar

Jojáku ty jsi fakt opravdový pako!

Jediný vykuchaný auto je tu ten tvůj rendlík. Kdyby Cupru vykuchali podobným způsobem, rs by si ani neškrt.

Tak si tu blij dál furt to samý .... ať se trochu pobavíme

Janda to tušil správně, kolik ubohých antikoncernistů se tu sejde...

Nepřihlášený pylot

Jak to tu tak čtu, tak jst.. | 18.6.2014 09:54reagovat
avatar

Jak to tu tak čtu, tak jste všichni docela letadla bez schopnosti rozumný diskuze. :-D

Nepřihlášený Adi

Vážení VAG fandové a hlavn.. | 18.6.2014 10:33reagovat
avatar

Vážení VAG fandové a hlavně pane Jando. Kdybyste se zajímal i o jiné značky, než BMW a VAG koncern, možná byste věděl, že program spol. Renault Sport "UNDER8" započal někdy v listopadu 2013 a né jako reakce na čas 7:58, který zajel (stále!) neobjednatelný Seat Leon Cupra 280 Performance edicion. Co víme o Seatu jistě je to, že použil jiné brzdy, jiná kola a semislickové pneumatiky a kvůli lepší aerodynamice měl zalepené spáry. Dále (po nátlaku novinářů!!!) Seat přiznal, že auto nemělo klimatizaci. PROČ toto není uvedeno ve Vašem článku? Proč měl Seat zakrytá boční a zadní okna?! Seat Leon Cupra 280 je určitě skvělé auto a nejlepší HH koncernu VAG, ale podle např. renomovaného media EVO je POMALEJŠÍ než Renault Megane 3 RS 265 CUP. Takže jak je možné, že tentýž Seat porazil na Nordschleife verzi 265 Thropy o 10s.?! Tím, že půlku článku opakujete něco o nezaujatosti (nezlobte se na mě, ale AutoForum bylo, je a vždy bude regulerní PR VW koncernu, a to si nemyslím já, to si myslí kdokoliv, kdo není fanda koncernu), tak akorád Vaši zaujatost potvrzujete. Na youtube se dá sehnat nejen video, ale i telemetrická data o rekordní jízdě Meganu, Renault přesně uvedl jaké úpravy provedl a kdo je má na starosti. Seat nemá ani pořádné video, ani telemetrická data a navíc, když bych chtěl přesně takový Seat, jaký zajel čas 7:58, tak ho ani nedostanu, protože podle ceníku neexistuje. Takže KDO má rekord? Renault s o generaci starším autem které dost možná nebylo upraveno více, než novinka od Seatu. Neuděláte s tím nic ani vy, pane Jando, ani všichni fandové koncernu dohromady. Ale chápu, že je celkem potupa pro Seat, když ztratí rekord ještě než vůbec začne nabízet auto, které ho zajelo. A nakonec bych rád ukázal na toho, kdo opravdu prohrál. Ano, je to BMW a jejich M4. 2x dražší auto než Megane s téměř dvojnásobným výkonem je JEN o 2s. rychlejší?! To je potupa.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Vážení VAG fandové a hlavn.. | 18.6.2014 10:42reagovat
avatar

Sam se vztekas ze byl Leon kdovijak upraveny a Renaul sve upravy priznal a pak to podrazis srovnani tovarniho casu s casem na jedno(!) ostre kolo casopisu ktery jel s seriovou M4, na seriovych pneu, s klimou a zadnima sedadlama, s nezalepenyma sparama atd. atd. atd...

Kdyby mela ona M4 tovarniho jezdce, nekolik pokusu o ostre kolo, nahore zminene upravy a nakonec diky tomu vsemu cas pod 7:30 bude to stale potupa? :D

Bud se tu znovu objevuje amerika (HH s podobnyma upravama by prohnal M3 i pred 5, 10, 15 lety, nic noveho), anebo se tu regulerne srovnava nesrovnatelne. Oboje ma pak ve vysledku uroven "clanku" od Jandy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kubis

Reakce na: Vážení VAG fandové a hlavn.. | 18.6.2014 10:44reagovat
avatar

Dobře napsáno...AMEN

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Vážení VAG fandové a hlavn.. | 18.6.2014 10:44reagovat
avatar

To polepené auto a okna byly proto, že video bylo zajeto a zveřejněno ještě před oficiálním zahájením prodeje....nejedná se o žádnou výhodu ale o maskování, které na sobě mívají i ostatní auta, když testují novinky v provozu nebo v zeleném pekle....normální člověk to pochopí hned a nehledá vtom pořád nějaká tajemství

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Vážení VAG fandové a hlavn.. | 18.6.2014 10:44reagovat
avatar

Přesně tak. Mégane RS 275 nebyla reakce na Cupru, ale na kritiku fanoušků RenaultSportu. Ti Renault kritizovali, že limitku jsou jen o designu. Tehdy Tavares slíbil, že další limitky už se budou více lišit. Jako příklad uvedl jiné brzdy, výfuk, převodovku, snížení hmotnosti, zvýšený výkon,... A jeho slib se teď jen naplnil. Na Cupru začne Renault reagovat až se v Seatu začnou chovat trochu dospěle a přestanou si hrát na schovávanou.

Nepřihlášený Jojo

Reakce na: To polepené auto a okna by.. | 18.6.2014 10:47reagovat
avatar

To je na tom to nejhorší. Co to bylo za auto, když se ještě neprodávala a nedělala ani normální Cupra. Tobě se zdá normální si hrát na rekordy produkční sériové předokolky s nějakým oblepeným prototypem. Vždyť je to směšné.

Nepřihlášený Adi

Reakce na: Sam se vztekas ze byl Leon.. | 18.6.2014 10:52reagovat
avatar

Ty seriové pneu a podvozek má i Megane. Tady jde čistě o cenu. Dej M4ce semislicky, oddělej zadní sedadla, vykuchej klimu a máš na Nordschleife čas lepší o cca 3%. Kde je psané, že M4 zajela POUZE jediné kolo? Kde je psané, kdo to auto řídil?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adi

Reakce na: To polepené auto a okna by.. | 18.6.2014 10:53reagovat
avatar

Seat teda zajel ten čas s prototypem? Takže jeho čas 7:58s není platný, protože se nejednalo o sériové auto. Chápu to tedy správně?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Krčál

Reakce na: Vážení VAG fandové a hlavn.. | 18.6.2014 10:57reagovat
avatar

Renomované médium EVO? Cha, cha, ty jsi dobrý šprýmař. EVO patří do skupiny AutoExpressu alis, AutoBildu, tedy bulvár nejhrubšího zrna.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Seat teda zajel ten čas s.. | 18.6.2014 10:59reagovat
avatar

Ten čas je platný pro Seat a pro jeho fanoušky. Ti ostatní mají snad dost rozumu na to, aby poznali produkční sériové auto.

Nepřihlášený

Reakce na: Ty seriové pneu a podvozek.. | 18.6.2014 11:00reagovat
avatar

Link na to jak jela M4 (jen jedno zahrivaci kolo a pak jedno kolo na cas s ridicem co ani nemel moznost se s autem poradne poznat) byl myslim v komentech pod casem k M4. Kdo hleda najde. Tak ci onak je to srovnani jablk (M4 test casopisu na jedno kolo) s hruskama (Seat/Renault tovarni test, ladeni, testovani s kdovijakym autem).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Seat teda zajel ten čas s.. | 18.6.2014 11:02reagovat
avatar

Nechápeš to správně...Seat to zajel s autem, které mnělo na sobě maskovací folii, protože video vyběhlo těsně před Ženevským autosalon, kde probíhalo jeho oficiální odhalení...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Renomované médium EVO? Cha.. | 18.6.2014 11:02reagovat
avatar

Ale i tak musíš uznat, že ten Autoexpress, Autobild a třeba i Auto,cz ze stejné stáje jsou na tom o dost hůř.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adi

Reakce na: Renomované médium EVO? Cha.. | 18.6.2014 11:03reagovat
avatar

EVO je v motorizmu uznávaný víc, než všechny česká motoristická media dohromady ty šprýmařu.Například týdeník Reflex patří do skupiny s Bleskem (Axel Springer CZ), je teda automaticky taky bulvár? :D Hodně jednoduchý pohled, jak typické pro VAG fandy...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Plod

Diskuse plodna. Vitezem s.. | 18.6.2014 11:08reagovat
avatar

Diskuse plodna.

Vitezem se diky poctu prokliku stava autoforum.cz.

Naopak kvuli te nicim nepodlozene/nekriticky duverive ode na Seat jasne prohral sam Janda.

Nepřihlášený Adi

Reakce na: Link na to jak jela M4 (je.. | 18.6.2014 11:08reagovat
avatar

Mrknu na to, ale jestli je to tak, tak v profesionálních rukách a podobných úpravách je opravdu 7:30 reálné... do té doby je ovšem realita taková, že HH mainstreamu za cca 1,1 mil. je cca stejně rychlý jako M4.

Nepřihlášený Adi

Reakce na: Nechápeš to správně...Seat.. | 18.6.2014 11:15reagovat
avatar

Takže 100% série jen s maskovacíma polepama. Aha. Existují fotky? Je totiž veliký rozdíl mezi maskovacíma fóliema a přelepením spárů kvůli aerodynamice. A jak mi teda vysvětlíš, že na jednom okruhu dá ten sériový Seat Cupra 280 10s. Seriovému Meganu RS 265 CUP a na jiném je tentýž Megane RS 265 CUP rychlejší než Cupra 280? Asi jinej gang ne? Takže pro tebe ještě jednou, Seat použil neobjednatelné brzdy, pneumatiky, kola a nějak se jim ztratila klima... zvláštní ne? Navíc sem četl, že ke každé Cupře dostaneš 27 kg pásky zdarma :D

Nepřihlášený Krčál

Reakce na: Ale i tak musíš uznat, že.. | 18.6.2014 11:23reagovat
avatar

Možná sis toho nevšiml, ale do EVO i AutoExpressu píší z poloviny stejní redaktoři, často vzájemně přebírají videa, hodnocení etc. Jediný rozdíl je, že EVO je zaměřené na sportovnější auta, kdežto AE na běžnou produkci, jinak úplně stejný bulvár.

Nepřihlášený goes

Jandovi se musi priznat, z.. | 18.6.2014 11:26reagovat
avatar

Jandovi se musi priznat, ze krom rizeni, ktere umi, tak umi geniane pichnout do vosihno hnizda a dokola omilat jedno tema, ze ktereho zdima maximum a pak se na pozadi za diskuzi smat, jak se tu jak idioti mlati ruzne tabory a imprese litaji.

Navic ma talent na to, ze dokaze poznat, co je provokativni a to jeste vysperkovat...

Samozrejme, ze mohl naspat realitu, ale proc. Tu by nikdo necetl a nikdo nekomentoval, tak tomu pridame omacku, hafo kecicku a pak se to tu mele uz druhy den :)

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Tak především tou trapnou.. | 18.6.2014 11:48reagovat
avatar

Tak především tou trapnou alibistickou předmluvou se Janda velmi okatě přihlásil k táboru koncernových otroků, jen více z něho ta prohnilost čiší, zvlášť potom, co si to všechno v následujících větách vyvrátil. Je to s odpuštěním zaujaté hovado a totální ass-wiper, který za takovou špínu, která z něho lítá musí být fauvé sponzorován. Jak jinak by si mohl seriózní web dovolit napsat to, co dneska? Viz. ''Rekord Méganu RS není úspěch'' Jako co to je tohle?! Naprostá novinářská žumpa, kterou tu Janda a jeho pomocníčci předvádí. Goes to nade mnou pěkně vystihl, Janda moc dobře ví, že se spousta lidí chytne a povedlo se mu to i v mym případě, nepatřím ani do jednoho tábora fanoušků, ale tohle je už ostudný počin na který jsem musel reagovat. Pokud by mu Renault nevadil, tak nenapíše takovej absurdní příspěvek, kde z porážky seatu udělá nakonec výhru. Kdyby byl objektivní, nemá vůbec žádnou potřebu ihned přispěchat jako ovečka a něco takovýho napsat, tak to prostě je. Pěknej hnus na pár facek, styďte se.

Nepřihlášený dali

Jestli někdo tu Renaultem.. | 18.6.2014 11:59reagovat
avatar

Jestli někdo tu Renaultem hozenou rukavici zvedne, tak tady do dvou let máme několik speciálních edic, který nebudou mít ani palubní desku, airbagy, možná ani katalyzátor, budou mít carbonový panely karosérie boční okna z plexiskla, lamelovej samosvor, magnéziový kola, možná dokážou čas na NS srazit o dalších 5 vteřin a pořád budou prezentovaný jako sériový hot hatche. Do tý doby než někdo přesně takovou verzi pošle na crash test. Pak se pro ně vypíše značkovej pohár a budou se prodávat s ultralehkým podvalem, kterej díky nízký hmotnosti soupravy bude možný zapřáhnout za jakýkoli osobák...třeba i za hatchback z kterýho ten nesmysl bude vycházet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adi

Reakce na: Jestli někdo tu Renaultem.. | 18.6.2014 12:11reagovat
avatar

Renault udělal na přání fanoušků speciální verzi 275 Thropy-R, stejně tak v roce 2006 udělal na přání fanoušků verzi R26.R. Obě auta jsou sériová a obě mají homologaci na silnici. Nechápu, proč ti to vadí. Dělá to Porche, dělá to Audi, dělá to Opel, proč by nemohl Renault? Dokonce i Seat to dělá, jen to jaksi nepřizná ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dali

Reakce na: Renault udělal na přání fa.. | 18.6.2014 12:30reagovat
avatar

Nevadí mi to vůbec, jenom jsem chtěl naznačit, že pokud se toho někdo další chytne, může se stát, že z honby za rekordním časem sériovýho hot hatche na NS se stane podobná fraška jako je třeba normovaná eurospotřeba.

Nepřihlášený SLC

Reakce na: EVO je v motorizmu uznávan.. | 18.6.2014 12:42reagovat
avatar

no každý kdo zná reflex, tak ví, že poslední roky to rohodně bulvár je. Takže tohle srovnání trochu pokulhává. Celá tahle diskuze je o měření pindíků, úplně zcestná. Janda napsal názor, můžete s ním souhlasit nebo ne... ale nadávat si tady? to vypovídá o kvalitě daných diskutujících. Obě auta jsou skvělá, o jednom z nich vážně uvažuju, že si letos nebo příští rok pořídím. Ale určitě se nebudu orientovat podle toho, o kolik vteřin zajel profesionální pilot na jednom okruhu čas na jedno kolo. Tohle je honění se za nesmyslem a jak už tu někdo poznamenal, když budou automobilky chtít, nebude to mít konce, až se tam nakonec budou prohánět závodní auta, který sotva projdou homologací. Většina lidí si vybere podle toho, jak jim to auto sedí, jak se jim líbí design a interiér. A podle toho, co přesně od něj očekávají. I jakou mají zkušenost s danou značkou.

Nepřihlášený Krčál

Reakce na: EVO je v motorizmu uznávan.. | 18.6.2014 14:36reagovat
avatar

Ano, současný Reflex je bulvár jako hrom, úplně stejné je to s EVO.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adi

Reakce na: Ano, současný Reflex je bu.. | 18.6.2014 14:49reagovat
avatar

Takže když EVO neleze do zadku VW koncernu jako např. tady autoforum, tak je to bulvár? :D Aha tak to jo. Nezlob se na mě, ale jestli jsou pro tebe noviny Blesk a časopis Reflex to samé (btw. nejsem čtenář ani jednohop, ale obojí jsem držel v ruce), nemáme se dál o čem bavit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Krčál

Reakce na: Takže když EVO neleze do z.. | 18.6.2014 14:58reagovat
avatar

A na to jsi přišel jak, že EVO neleze koncernu do zadku? Leze, a fest. Stačí se podívat na recenze, z Poršáků jsou doslova odvaření a když testují pitomé Yeti, tak mu dají 4 hvězdičky stejně jako třeba Alfě 4C. Opravdoví odborníci, které uznává motoristická veřejnost, akorát zapomínáš dodat, že jenom odborníci z Vlkohradu a z Bolky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený bzum bzum

Krcal: a proc by nemohlo m.. | 18.6.2014 15:03reagovat
avatar

Krcal: a proc by nemohlo mit Yeti 4 hvezdicky? Dle meho je treba se na to divat jinak, nez jak ty, ze srovnas Porsche a Yeti. Proste to Yeti oni hodnoti v ramci tridy, ne ve srovnani s Porsche a v ramci tridy a jinych konkurentu ma ony 4 hvezdicky. Ale mozna to berou idiotsky jako ty a hodnoti Yeti vs. Porsche.

Nepřihlášený Adi

Reakce na: A na to jsi přišel jak, že.. | 18.6.2014 15:04reagovat
avatar

Kdyby lezli koncernu do prdele tolik, co místní kluci, nikdy by nenechali prohrát Cupru 280 proti standartímu Meganu 3 RS CUP (žádná spec. edice. http://www.youtube.com/watch?v=QtelVhTYHjI

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený SLC

Reakce na: Kdyby lezli koncernu do pr.. | 18.6.2014 16:38reagovat
avatar

Ano je to bulvár, jen seriozněji zabalený. Pokrytecky si hraje, na to, že není, ale tím je ještě horší než Blesk, který si přiznává, že je "póvl".. Jestli nevidíš, že v Reflexu drtivě vévodí forma nad obsahem, tak je to spíš tvůj problém. A pořád vykřikovat, že renault je lepší na základě jednoho testu, kde je rozdíl 0,7 vteřiny dost na vodě. Může to být dané okruhem, řidičem atd. Podívej se na časy z jiných okruhů.

Nepřihlášený Krčál

Reakce na: Kdyby lezli koncernu do pr.. | 18.6.2014 18:20reagovat
avatar

Tak si přečti top ten nejlepších hot hatchu v EVU. První je samozřejmě zase Golf. Redaktoři EVO si nejspíš brzy nechají zmenšit hlavy aby se jim lépe lezlo koncernu do zadku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Tak si přečti top ten nejl.. | 18.6.2014 19:11reagovat
avatar

Nemůže přece pořád vyhrávat Renault. Tak to dali Golfu R za to, že se o tolik zlepšil oproti minulé generaci. hned za ním skončil na druhém místě Mégane RS 265. Cupra byla až na 9. místě. Golf GTI byl desátý. Podle ohlasů z Británie však bude dalším králem Mégane RS 275 Trophy (ten nevykuchaný).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Kecy v kleci. Leon je leps.. | 18.6.2014 19:20reagovat
avatar

Kecy v kleci. Leon je lepsi vuz nez Megane. To nikdo soudny nepopre. A vic neresim.

Nepřihlášený

Vsichni jste takovy expert.. | 18.6.2014 19:28reagovat
avatar

Vsichni jste takovy experti ze jste nikdo nepostrehl, ze se Performance pack objednat da. Jen zatim na vybranych trzich. Takze presne takova Cupra co jela na NS

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Vsichni jste takovy expert.. | 18.6.2014 20:02reagovat
avatar

Tak sem ty experte dej nějaký trh, kde se dá ta Cupra objednat. Můžeš nahodit i ceny.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vincent

Reakce na: Ty seriové pneu a podvozek.. | 18.6.2014 20:46reagovat
avatar

Radaktor Sport Auto Horst von Saurma: s autem jel 2 kola, jedno seznamovací, jedno měřené. Až budu mít náladu, dohledám link.

Nepřihlášený luky

Reakce na: Tak sem ty experte dej něj.. | 18.6.2014 21:08reagovat
avatar

Tak třeba zde to je

http://www.autoexpress.co.uk/seat/leon/87465/seat-leon-c upra-sc-280-performance-pack-review

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Krčál

Reakce na: Nemůže přece pořád vyhráva.. | 18.6.2014 21:22reagovat
avatar

Hm, logika houpacího koně.

Nepřihlášený

Reakce na: Tak sem ty experte dej něj.. | 18.6.2014 21:30reagovat
avatar

Dozvite se brzy od redakce. To je lepsi varianta nez sem dam neco cemu nerozumis

Nepřihlášený m3

Reakce na: Opravdu nemáš žádné argume.. | 18.6.2014 21:31reagovat
avatar

argumenty? nekdo prekona rekord, a pan autor napise ze ten druhy je stejne lepsi na zaklede lzi a jeho domnenek, a ke vsemu se opovazi napsat na uvod jak je nestrany a objektivni... co chces vic?

jediny kdo nema argumenty je tento web, a ted se definitivne vybarvil, bohuzel...

Nepřihlášený

Jasne rika nekdo s IQ houp.. | 18.6.2014 21:49reagovat
avatar

Jasne rika nekdo s IQ houpaciho kone. Napovim koukni jak se nejaka slova pisi

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Tak třeba zde to je http:.. | 19.6.2014 01:04reagovat
avatar

Takže se zatím koupit nedá a nejsou známé ani ceny. Docela by mě zajímalo, zda se bude připlácet za klimatizaci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Takže se zatím koupit nedá.. | 19.6.2014 08:03reagovat
avatar

Pokud tady nechceš vést stale dokola řečí o lepící pásce a podobně a zajímají tě opravdu fakta, tak běž na odkaz, který tu dal už Luky http://www.autoexpress.co.uk/seat/leon/87465/seat-leon -cupra-sc-280-performance-pack-review nebo si dej na autoexpress.co.uk vyhledat: SEAT Leon Cupra SC 280 Performance ..... kde se dočteš......cupra performance dostupná v červenci, což je za 11 dní, novináři s ní už jezdí, packet bude stát cca 70 tisíc + gumy dalších 17,5 tis.... Pokud chces slovičkařit, tak ano musíš si počkat cca 11 dní, ale pochybuju, že když zajdeš do Renaultu tak ti Mégane RS 275 Trophy-R hned objednají a dodají jako. A i když zajel Megan skvělý čas, tak daň za 4s v porovnání s packetem Cupra performance za cca 89 tisíc i s guma je opravdu velká... a je na každém jestli dá za auta cca 1,1 mil nebo nějakckých 700 až 750 tisíc. a bude teoretický pomalejší o 4 sec...stejně to z nás netovárních řidičů nikdo nezajede.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Ještě otázka jaký je cenov.. | 19.6.2014 08:57reagovat
avatar

Ještě otázka jaký je cenový a rychlostní rozdíl mezi verzí Trophy a Trophy-R....Ono možná verze Trophy pořád může být rychlejší než cenově podobná imaginární verze Cupry, kterou ještě nikdo neviděl...

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Pokud tady nechceš vést st.. | 19.6.2014 10:25reagovat
avatar

Ze strany Autoexpressu to jsou jen domněnky a i tu cenu jen tipují. Až bude znám ofic. ceník, tak bude alespoň jasné, zda se bude připlácet za klimatizaci. Mimochodem ten Autoexpress testoval kromě Cupry PP i Mégane RS 275 Trophy (ten nevykuchaný) a Mégane dostal 5*, Cupra jen 4*.

Nepřihlášený Petr

Cupra nemela klimu a mela.. | 19.6.2014 11:26reagovat
avatar

Cupra nemela klimu a mela vymontoavne zadni sedacky. Tolik k objektivite.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Vsichni jste takovy expert.. | 19.6.2014 11:28reagovat
avatar

Opravdu? Bez klimy a zadnich sedacek?

Nepřihlášený

A jak jsi na to přišel, že.. | 19.6.2014 12:55reagovat
avatar

A jak jsi na to přišel, že tam nebyly zadní sedačky. Dodej důkaz p*čo

Nepřihlášený goes

Reakce na: Pokud tady nechceš vést st.. | 19.6.2014 15:25reagovat
avatar

pises "A i když zajel Megan skvělý čas, tak daň za 4s v porovnání s packetem Cupra performance za cca 89 tisíc i s guma je opravdu velká... a je na každém jestli dá za auta cca 1,1 mil nebo nějakckých 700 až 750 tisíc. a bude teoretický pomalejší o 4 sec...stejně to z nás netovárních řidičů nikdo nezajede. "

Si vem, ze za ty 4 s navic zaplatis u Renaultu nejakych 400tis. Za 2 s navic zaplatis u BMW 1,5 milionu navic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: pises "A i když zajel Mega.. | 19.6.2014 17:52reagovat
avatar

Ano, ale to se bavíme o BMW a né o nižší střední třídě...

já přeci nesnižuji Megan jako takový, ale za 1,1 mil je už v revíru jiných...audi s3..pokud někomu přijde nudné tak je tu nové Subaru, a nebo po čem bych se díval třeba já.... po zánovním lehce zajetém Porsche cayman.

A to samé bych napsal i o Leonu... pokud postaví auto, které zajede třeba stejný nebo lepší čas než Megan, ale za tu úpravu budou chtít cca 400 tis, tak je to předražená zbytečnost a raději koupím klasickou Cupru co bude teoreticky o par sekund pomalejší....

At´ Renault postaví auto, které bude třeba jen stejně rychle, nebo jen o sekundu jak Leon.. úpravu dejme tomu do 80 tisíc a bude to dávat větší smysl....

Protože se jinak zastavím kde?.....s upravenou OPC za 1,2 mil, s extremním Leonem za 1,3 mil.....k čemu tohle honění za sekundama....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený veto

keby tam sla skodovka, tak.. | 19.6.2014 19:23reagovat
avatar

keby tam sla skodovka, tak ani kuchat nemusia, staci zakladna vybava s velkym motorom a vacsimi pneu. A stale ten vykuchany rendlik bude mat vacsiu vybavu ako skodovka. Ta by to vyhrala urcite

Nepřihlášený

Dement z SK se ozval | 19.6.2014 21:17reagovat
avatar

Dement z SK se ozval

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Ano, ale to se bavíme o BM.. | 19.6.2014 21:29reagovat
avatar

jenze k cemu ti bude S3 za jeste vyssi cenu, kdyz zajede horsi casy jak ten Megane. Jen proto, ze je to Megane? Jinak hodne zajimave je srovnani s jinymi HH. Takove Astre OPC co ma taky 280 koni nadelili pres 25 sekund! Takova Audi RS3 ma na NS cas jako Astra OPC, tedy 8:20 opet nadelili 25 s. Nejlepsi Subaru STI ma 8:06 - 8 sekudn Viper SRT10, P911 Carrera S, MB C62AMG, P911 GT3, Gallardo ma jen o 2 s lepsi cas jak Megane... Obe ta auta zajela fantasticky cas. Kdyz si vezmu, ze si za 650tis. kupim Cupru, co 20km okruh zajede lepe jak vyse jmenovane, ktere jsou az 6x drazsi tak je to neskutecny mazec. Jinak jeste k tem "jen 4" a za "brutalnich" 400tis. navic. Proste aby Leon zajel o 4 s lepsi cas, potreboval by taky spoustu uprav, ktere by tu cenu obdobne navysily. Proste Cupra je na urcitem maximu a aby se zlepsila, nebude to uz tak levne a o tom to proste je. V techto cislech uz jakekoli zlepseni, byt "o blbou" sekundu stoji uz balik.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: jenze k cemu ti bude S3 za.. | 19.6.2014 22:03reagovat
avatar

Jasně... v tom se nepřu, že to stojí balík...ale potřebuješ to....proč packet za 400 tisíc...není lepší mít auto o 4 s pomalejší a ušetřit balík???....kolik lidí dá za Renaulta magan 1,1 mil? Kdyby tam dali nějaké úpravy s kterými se dostanou na čas Cupry, když jí chtěl mermomocí překonat a vyšlo by to cele třeba podobně nebo o trochu dráž než Leon, tak to dává větší smysl...tak velký rozdíl v ceně a nejen vůči Leonu sI podle mě dost lidí rozmyslí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Jasně... v tom se nepřu, že.. | 19.6.2014 23:28reagovat
avatar

Souhlas, Megane RS275 za 1,1 - 1,2 mega se bude prodávat stejně blbě jako se prodával blbě svého času R26R.

Nepřihlášený goes

Reakce na: Jasně... v tom se nepřu, že.. | 20.6.2014 06:21reagovat
avatar

A proc to nenechat na tech lidech, aby se rozhodli? Ono vetsina lidi co si jakykoli HH koupi by na NS nezajela cas pod 9 minut a je jedno zda by jeli s Cuprou nebo timto Renaultem. Dle meho po tomto Renaultu nesahnou bezni zajemci o HH, ale spise ti, kteri uz hledaji opravdu nejake naradi, ktere vydrzi okruhove zachazeni, umozni urcite nastaveni a pritom chteji, aby to bylo stale homologovano na silnice a hledaji auto, kterym budou schnopni zajizdet opravdu maximalni mozne casy. A mozna jeden-dva pozeri aby byli zajimavi.

Cupru si dle meho nikdo takovy nekoupi. TO je auto "all in one" proste rano odvezes decka do skoly, pak rychlou jizdou do prace, svizne odpoledne okreskami opet pro decka a vecer to das manzelce, at si vyrazi do divadla za kamoskama.

Nicmene to nechme na zakkaznicich, aby se rozhodli sami.

Nepřihlášený David

Největší problém u toho még.. | 20.6.2014 13:13reagovat
avatar

Největší problém u toho méganu bych viděl v tom, že sebrali zadní sedačky, rádio a klimatizaci. Takhle je to auto prostě nepoužitelné

Nepřihlášený Otes

Meganů a Clií jezdí v různ.. | 20.6.2014 13:28reagovat
avatar

Meganů a Clií jezdí v různých pohárovkách a závodech i okruhových dnech opravdu hodně, tak pokud tato základna zákazníků volala po více hardcore verzi, teď se dočkala. Pro ně to je ta správná volba. Ostatní si mohou koupit třeba Cupru a remcat blahem, že mají použitelnější auto... Jsem zvědav na ročeření těchto vod od OPC NS edicí a hlavně Hondy Type-R

Nepřihlášený

Pro me jako cloveka, ktery.. | 22.6.2014 09:48reagovat
avatar

Pro me jako cloveka, ktery jezdi denne autem do prace a ma rodinu, je cupovy vuz k nicemu. Ale Cupru si predstavit umim, zvlast kdyz bude co nevidet kombik

Nepřihlášený Cuco

"Jakožto racionálně uvažuj.. | 23.6.2014 21:35reagovat
avatar

"Jakožto racionálně uvažujícímu člověku ... rohlíky"

A stavi sa rovno na cerpacke a pak na rohlik, ze jo ... 50 litrov je smiesnych a 60 len o malo lepsich. Tabulkove hodnoty neveri hadam nikto. Praktickost dostava na prdel.

Nepřihlášený

Kdyz mas Cupru delsi dobu.. | 23.6.2014 22:54reagovat
avatar

Kdyz mas Cupru delsi dobu a uz se trochu vyblbnes, jezdis v poho za 8. Jizdou na pohodu se da dostat pod 7. Tolik z praxe

Nepřihlášený

Rekneme ze jezdi cca o lit.. | 23.6.2014 22:56reagovat
avatar

Rekneme ze jezdi cca o litr vic nez 1.4 TSI a to je gut ne?

Nepřihlášený Cuco

V meste za 8 ? Ehmm, to ch.. | 24.6.2014 13:20reagovat
avatar

V meste za 8 ? Ehmm, to chcu videt. A ak mam jazdit v takomto aute na pohodu, tak ho nepotrebujem.

O litr vic nez 1,4 ale asi kazdych 30 km.

Nepřihlášený

Hele čůčo, já v tom autě j.. | 24.6.2014 14:46reagovat
avatar

Hele čůčo, já v tom autě jel, ty evidentně ne, takže...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený bzum bzum

Reakce na: Hele čůčo, já v tom autě j.. | 24.6.2014 15:18reagovat
avatar

Neprihlaseny: koukam ze tebe ty pohadky vazne nepresly. Mamka ti ten plakat Cupry koupi, neboj.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Neprihlaseny: koukam ze te.. | 24.6.2014 18:11reagovat
avatar

Bzum bzum...ty nejen že si vůl, ale ke všemu korunovaný....to že je někdo napíše komentář jako nepřihlášený neznamená že je to pořád ten samý člověk.....před tím ses dohadoval semnou a tohle napsal úplně jiný uživatel, který už s Cuprou evidentně jezdí......fakt mě bavíš jakého tu ze sebe děláš trotla..:-)))))

Nepřihlášený franc

zatimco renault vsechny pr.. | 25.6.2014 20:49reagovat
avatar

zatimco renault vsechny prvky uprav OTEVRENE ZVEREJNIL a primo takove vozidlo lze sehnat s cenovkou pod 40K euro, navic dle videa lze jeste rekord o par sekund zlepsit, cupra byla olepena, mela nepriznanou vyndanou klimatizaci a buhvico jeste a takove vozidlo, jez zajelo rekord koupit nelze... presto je jeji cas s ohledem k cene fantasticky a ano, je zde prostor pro upravy vc ceny, jez budou prave podobne renaultu... myslim, ze se bez problemu dockame casu pod 7:50 u obou vozidel, coz je v porovnani s dvakrat drazsi m4 velmi smesne... a typuji, ze honda se svoji prichazejici CTR bude mit velky problem techto casu dosahnout

Nepřihlášený Alex

Megane RS neměl chybu v to.. | 8.8.2014 22:31reagovat
avatar

Megane RS neměl chybu v tom, že se za pár korun dalo pořídit zatraceně zábavné auto. S touhle cenou celé tohle vyprchalo... Co takhle test megana rs? Jsem ochotný ho půjčit.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše