Porsche 918 Spyder smetlo Nordschleife v čase 6:57, pod 7 minutami je jako první

 | 19 příspěvků | 10.9.2013 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený RoVi

Potlesk, Porsche je holt P.. | 10.9.2013 12:22reagovat
avatar

Potlesk, Porsche je holt Porsche, to na Ringu umí.

woody

No jo, ale kolik kol takhl.. | 10.9.2013 12:28reagovat
avatar

No jo, ale kolik kol takhle da, nez se vybiji akumulatory? Za kolik to da ciste na benzin?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: No jo, ale kolik kol takhl.. | 10.9.2013 12:42reagovat
avatar

Akumulatory se dobiji pri brzdeni, takze vysledek ciste na benzin by nebyl objektivni...

Zobrazit reakce..

woody

Reakce na: Akumulatory se dobiji pri.. | 10.9.2013 12:53reagovat
avatar

Tak at vyrazi z prazdnymi akumulatory. Kolik si cestou nabrzdi, to ma.

hamounoviÄŤ

Masakr, hlavně, že si všec.. | 10.9.2013 13:01reagovat
avatar

Masakr, hlavně, že si všechny trubku dělali z 918 srandu jak je salbá. P1 jenom krouží a ofiko čas žádný zajetý nemá a LaFerrari havaruje na Fioranu.

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Slušný čas, ale stejně - L.. | 10.9.2013 13:23reagovat
avatar

Slušný čas, ale stejně - LaFerrari a P1 Porsche rozmázne jako nic.

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Ještě dodatek k předchozím.. | 10.9.2013 13:30reagovat
avatar

Ještě dodatek k předchozímu příspěvku, myšleno samozřejmě tak, že Porsche od Ferrari a McLarenu dostane na frak >:-)

Pro experta, co tvrdí, že LaFerrari havarovalo - bylo to probrždění řidiče, čili naprosto běžný incident. Pro dokonalost se musí něco obětovat a při testech jít až na krev.

P1 stále testuje, zatím prý v normálním režimu, až se zajede oficiální kolo v race módu, P1 půjde hodně pod čas Porsche. LaFerrari bude ale na 99% stejně ještě rychlejší.

Nepřihlášený trapper

McLaren byl v srpnu na R.. | 10.9.2013 14:35reagovat
avatar

McLaren byl v srpnu na Ringu dokonce 2x určitě ne

jen tak se projet-prostě to neklaplo .Porsche ničím nenahradíš.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Reakce na: McLaren byl v srpnu na R.. | 10.9.2013 14:49reagovat
avatar

trapper: Samá voda. McLaren ještě stále testuje, oficiální čas ještě nepadl, až ho zajedou a spolu s LaFerrari ten čas Porsche rozmáznou, tak si povíme, jaké že značky na poli supersportů a hypersportů nenahradíš.

Porsche si s 918 nechalo ujet vlak a jak to tak vypadá, tenhle trend bude pokračovat. Za chvíli tu budeš mít Carreru s třívalcem a hybridem. Ať se radši věnují Cayennu a Panameře, očividně už dávají přednost mainstreamu a ze značky se definitivně stala masovka. Tfuj.

Nepřihlášený trapper

Tak černě bych to neviděl... | 10.9.2013 14:59reagovat
avatar

Tak černě bych to neviděl.Mají dostatek zkušeností z vytrvalostních závodů 24 LM etc,jejich DNA je na dráze. Mnohokrát v minulosti již ukázali v čem jsou silní. Jasně, vyrábějí Cayenna Panameru ale je to o ziskovosti..aby si podobná auta jako 918 mohli vůbec dovolit.Osobně bych si velmi přál, aby McL P1 byl pokračováním legendárního F1.Ale zatím nevím nevím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Reakce na: Tak černě bych to neviděl... | 10.9.2013 15:03reagovat
avatar

Tady je docela pěkné video s prvním majitelem Jayem Lenem, které docela dobře ukazuje,co P1 umí: http://www.youtube.com/watch?v=ddU4tcGIF6k&feature=youtube_g data_player

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Reakce na: Tak černě bych to neviděl... | 10.9.2013 15:04reagovat
avatar

Omlouvám se za ten příspěvek, nějak blbě se to zformátovalo, každopádně doporučuju shlédnout na Youtube :-)

Nepřihlášený trapper

OK, viděl jsem.Osobně Mcar.. | 10.9.2013 15:08reagovat
avatar

OK, viděl jsem.Osobně Mcarenu držím palce.Problem podle mě je v tom , že konstrukteři P1 neměli volnou ruku jako v případě F1. Když do toho mluví marketing je to vždy nalevačku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Reakce na: OK, viděl jsem.Osobně Mcar.. | 10.9.2013 15:21reagovat
avatar

Já osobně bych se o P1 vůbec nebál, i Jay řekl, že je to nový F1. Jen mě mrzí, že McLaren už zavrhl dvanáctiválce, je to jeden z důvodů proč si myslím, že LaFerrari bude nejlepším autem z týhle trojky, do supersportu patří V12 a nikdo je neumí líp než Italové. Ferrari jde cestou velkýho pokroku, mají nejlepší techniku, design, zvuk a současně dodržují tradici a jejich odkaz. Staví charakterní auta, co vzbuzují jedinečné emoce.

Porsche na mě působí hrozně suše a chladně, takové nemastné neslané korporátní vozidlo, které váží jako rodinné MPV.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený trapper

je to tak, V12 se nahradi.. | 10.9.2013 15:28reagovat
avatar

je to tak, V12 se nahradit nedá. Určitě byly jsou a budou supersporty o emocích.Bez Ferrari by na světě bylo smutno.Duch Enza je v Maranellu stále.Mimochodem pochybuji , že se celá trojice dostane někdy do srovnávacího testu-Aspoň oficiálně určitě ne.Spíš je to parketa TopGearu,Autocaru. Čas ukáže jak na tom kdo je.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Reakce na: je to tak, V12 se nahradi.. | 10.9.2013 15:36reagovat
avatar

Osobně bych nejraději viděl souboj ve složení LaFerrari,P1, C-X75(proč jen 5 prototypů, stejně....to auto by se prodávalo jak housky na krámě), 918, Veneno a Zonda Revolucion nebo Huayra. To je ale vyloženě utopie a můj pouhý sen, v reálu budeme rádi za srovnání alespoň Ferrari, McLarenu a Porsche, což se mi minimálně pro Top Gear, Evo nebo Autocar uskutečnitelné zdá.

Nepřihlášený trapper

Tak,tak.U Jagu byl asi pr.. | 10.9.2013 15:45reagovat
avatar

Tak,tak.U Jagu byl asi problem s agregátem- marketing to zaříz údajně pro obscénní malolitrážní objem.Kdo ví.Projekt C-X75 šel k ledu a je to velká škoda.No uvidíme jak v TG .Držme Stigovi palce.

Nepřihlášený čert

Reakce na: Já osobně bych se o P1 vůb.. | 10.9.2013 21:34reagovat
avatar

no tak zvuk u ferrari ten teda zrovna moc pěknej není.záleží jak se jaká značka komu líbí,ale mají hrozně uječenej.to lambo nebo amg od medvěda to je něco jinýho

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

čert: No takhle to škatulk.. | 11.9.2013 00:31reagovat
avatar

čert: No takhle to škatulkovat nemůžeš. V12 od Ferrari (zejména 599 GTO, LaFerrari, Enzo, F50) zní uhrančivě, mechanicky, symfonicky, hutně, prostě naprosto dokonale, nic lepšího není. Pak jsou tu V8 supersporty jako 458 Italia nebo 430, vysokootáčkové motory surový řev, žádná jiná V8 nezní tak dobře. V12 Lamborghini je také úžasný, zejména stará verze z Murcielaga SV, ten nový z Aventadoru je takový ,,stíhačkový'' a míň hutný, za to pronikavější. Potom znovu ječivější vysokootáčkový V10 z Gallarda. Italové to prostě umí nejlépe.

Potom je tu Pagani Zonda, bestiální V12 sice od AMG, ale všimni si, že v žádném jiném autě nezní tak mocně, opět práce Italů. V12 od Aston Martinu je také mistrovský kus, od chraplavých ryků DBS, Vanquishe a V12 Vantage k závodnímu naléhavému řevu One-77.

Na druhé straně jsou právě ty AMG, Jaguar V8,Aston Martin V8, které jsou hlubší, bručivější, ale třeba u takového AMG se to hrozně rychle omrzí a oposlouchá, není to ani zdaleka tak emoce vzbuzující věc. Ale V8 z Jaguaru je fantazie, každý, kdo slyšel projíždět XKR-S ví. Prostě řev kočkovité šelmy :-) Jo, na zvuk já jsem pes, miluju to, je to jedna z nejdůležitějších součástí zážitku z jízdy.

Samozřejmě atmosférický motor bude vždycky bezkonkurenční, ale slyšeli jste oturbený V6 z Maserati Ghibli? Neskutečné, zní to jako Gran Turismo MC Stradale, jak to sakra dělají? :-))

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše