Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Poslední auto slavného lyžaře nikdo nechce, i když předchozí prodal za pár minut
11.2.2020 | Mirek Mazal
Potrpí si na výjimečných autech ušitých přesně podle jeho gusta a obvykle nemá problém pro ně najít nového majitele. S nepřehlédnutelnou třídou G bez skalpu to ale zjevně přepískl.
Bývalého profesionálního lyžaře, dnes spíše podnikatele Jona Olssona u nás známe hlavně kvůli jeho vášni pro auta. Vlastnil řadu výjimečných sériových vozů, až mu i ta přestala vyhovovat a pustil se do jejich úprav podle vlastního gusta. I když šlo často o extrémní kreace, svými díly zaujal svět a když se auto rozhodl (a někdy ani nerozhodl, zájemcem byl osloven) prodat, našlo si nového majitele během pár minut po vystavení nabídky na sociálních sítích. Jeho poslední výtvor ale už měsíce nikdo nechce.
Jde o Mercedes G500 4x4^2, který si Olsson v sériovém provedení pořídil zhruba před dvěma léty. Nejprve se představil svět jako drsný Lord Hans, který s výkonem 800 koní projel vše. Pak ale zamířil do dílny, kde byla původní karoserie skalpována. Sám lyžař vozidlu uřezal střechu kvůli nízkým stropům garážích jeho bydliště v Monaku. Pro potřeby jízdy v dešti byla namontovaná plátěná konstrukce s rolovacími průhlednými otvory ve výhledu dozadu a do stran. Originální verze začala připomínat off-road pro safari s ušlechtilým dřevem v kabině a sportovními sedačkami z modelu A45 AMG.
Radost z bílého Mercedesu vydržela krátce, pojízdná reklama na jeho oděvní značku šla z domu s vidinou stejně rychlého prodeje po vzoru předchozích kreací. Jenže tento Mercedes se nám zdál od začátku upravený daleko za hranou vkusu obdivovatelů dřívějších strojů a zjevně jsme se nemýlili. Pokouší se jej prodat od loňského léta a dodnes nového majitele nenašel. Teď jej dává k dispozici znovu za cenu 259 900 Eur (6,7 milionu Kč).
Inzerát připomíná výkon dále zvýšený na 850 koní (625 kW), s nímž pracuje devítistupňový automat 9G-Tronic. Na sériové palubní desce zůstal středový displej s navigací a infotainmentem napojeným na audiosoustavu Harman Kardon. Kožený interiér se zdá být i po ujetí 16 298 kilometrů jako nový. Mnoho z nich doprovázel nesnesitelný rachot příplatkových výfuků Akrapovič - lidé z Monaka a Marbelly moc dobře znají projev otevřených koncovek burácejícího potrubí, průjezd Olssona byl vždy slyšet kilometry daleko.
Čerstvý táta se prý po narození syna uklidnil a do podobně odvážných úprav už nehodlá pouštět. Možná ale také jen zjistil, že jsou zkrátka příliš i na obdivovatele jeho divokých kreací. Nyní místo obrovského SUV zaujalo Audi RS6, které bude co nevidět představeno v upravené podobě. Olsson se netají sympatiemi ke čtyřem kruhům a návrat za volant RS6 vnímá jako aktuálně nejlepší volbu. Uvidíme, za jak dlouho bude zase na prodej a zda se do té doby prodá skalpovaný Lord Hans. Zatím je o něj zjevně nulový zájem.














Mercedes G500 4x4^2 po Jonu Olssonovi nikdo nechce, úprava je zjevně příliš extrémní i na poměry příznivců jeho tuningových kreací
Zdroj: Magna Supercars
Bleskovky
Možná nejlepší fotbalový obránce světa ukázal své nové auto, zářit v něm bude míle na všechny strany
včeraČínské Porsche za cenu Škody na ulici zavalil rozjetý náklaďák, auto přesto zůstalo dál funkční
16.5.2025Nechvalně proslulý silniční pirát znovu udeřil, po 7 letech se ve Švýcarsku znovu prohnal před radarem skoro dvojnásobnou rychlostí
15.5.2025
Nejčtenější články
Sociální sítě plní důkazy až brutální nekvality nových Audi, rychlost úpadku nechápou ani Němci či kovaní fanoušci
17.4.2025Muž najel s autem 1,6 milionu km a výrobce mu za to dal nové zdarma. Nyní vzal další a znovu s ním ujel 1,6 milionu km
17.4.2025Maserati je na tom stále hůř. Šéf značky ve stínu bujících spekulací o jejím konci nastínil, co bude dál
17.4.2025Audi dokonalo zmatení. Vedle A4 a A5 nabídne ještě model E5, ale pozor, bude to AUDI
17.4.2025Jedna z největších silničních brutalit moderní historie aut je k mání dodnes nejetá, papírová spotřeba až 22 l „na sto” říká vše
17.4.2025
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 05.17. 19:29 - Vrooom
- Hybridní pohon Dacia - přímovstřik spolehlivost 05.17. 16:49 - Vincente DePalito
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.16. 18:57 - Truck Daškam
- S větrem ve vlasech.... 05.16. 14:48 - pavproch
- Onboard videa 05.15. 15:13 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.15. 14:53 - řidičBOB
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.15. 08:04 - spooon
- Detektory policejních radarů 05.14. 18:23 - řidičBOB