Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Sleeper na přání: tohle je Mercedes E 55 AMG převlečený za 220 CDI
31.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ videa) Mít Mercedes E 55 AMG je fajn, ale není to dvakrát nenápadné auto. S trochou snahy může i AMG vypadat jako slabý diesel E 220 CDI.
Nenápadná, přitom rychlá auta jsou jistě zajímavá věc, jenže dostat se k něčemu schopnému nemusí být úplně snadné. Můžete si nějaký sleeper vyrobit, ovšem to zahrnuje tuning a ne každému se do něčeho takového chce; přeci jen, když citelně zvýšíte výkon motoru, velmi pravděpodobně klesne jeho životnost, ať to je velký atmosférický šestiválec nebo malé turbo.
Také existují stroje, které si lze rovnou koupit z dealerství a které na sobě nedávají moc znát, že mají pod kapotou pořádný výkon. Jenže na většině z nich to je aspoň trochu vidět a trochu zkušené oko je odhalí. S čím by nicméně mohlo mít problém, je tenhle Mercedes E 55 AMG. Přetvařuje se totiž téměř dokonale.
Není to jen nápisy E 220 CDI na zádi, nalepit znáček umí každý, ale BMW M3 označenou jako 316i poznáte, nevyhraje-li si majitel i s dalšími díly karoserie. A právě to je příběh tohoto Mercedesu. Začal svůj život v Affalterbachu jako plnokrevné E 55 AMG. Také k tomu měl odpovídající bodykit a loga, zkrátka, člověk poznal, že to není základní diesel.
Jeho současný majitel nicméně nechtěl světu dávat tak moc na odiv, že si koupil to nejsilnější, co třída E nabídne. Nechal tedy agresivní nárazníky vyměnit za obyčejné a také nechal odstranit loga AMG z vnějšku vozu, i na předních blatnících a dalších místech. Ta byla nahrazena již zmíněnými E 220 CDI, což by ukazovalo na 2,1litrový čtyřválec o 170 koních a 400 Nm. Není tu ani čtveřice koncovek výfuku vzadu. Jistě, člověk si všimne velkých kol a nižšího podvozku, ale velká kola si na auto umí namontovat kde kdo, podobně jako upravený podvozek.
V útrobách však při změně zůstalo vše při starém, takže pod kapotou je 5,4litrový kompresorový osmiválec M113. Ten na zadní kola pošle 476 koní a 699 Nm, což stačí ke zrychlení na stovku za 4,7 sekundy, zatímco skutečná verze E 220 CDI potřebuje 7,9 vteřiny. Kdejaký potuněný Golf TDI s řidičem, který tomuhle Mercedesu skočí na špek, tedy ze závodu na semaforech odjede s prázdnou.
Jak takové auto jede, se ostatně můžete podívat na videu níže, nebo si pustit videa přímo s tímto vozem zde a zde













Tohle je Mercedes E 220 CDI jen na první pohled
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
včera
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
27.10.2025
Nejčtenější články
Už měsíc nic nevyrábějící Jaguar Land Rover musela zachránit vláda, zaručila se za něj víc jak 40 miliardami
1.10.2025
Porsche poprvé ukázalo interiér nového Cayenne a je to další zbytečný, už mnohokrát odmítnutý cirkus. Tohle přece není luxus
1.10.2025
Čínský soupeř drahých SUV Audi za 320 tisíc Kč se ukázal v novém, za lidové ceny bude k mání i u nás
1.10.2025
První kontakt s díly k nové nejlevnější Tesle ukazuje, že firma auto oholila jako snad nikdo před ní, nezůstalo v něm skoro nic
1.10.2025
Šéf Fordu se bojí, že prodeje elektromobilů teď zkolabují až na polovinu, neví, co bude dělat s nevyužitými fabrikami
1.10.2025
Živá témata na fóru
- Pneu koutek 11.01. 18:17 - Stepan
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.01. 13:18 - pavproch
- ojeté auto kolem 300tis, s místem na lyže uvnitř 10.30. 15:55 - delphin
- Další zajímavá autovidea 10.29. 18:44 - Brus
- Onboard videa 10.29. 12:24 - Truck Daškam
- Politický koutek 10.28. 13:04 - Carrert93
- Autokosmetika 10.28. 12:59 - Carrert93
- Toyota GT 86 / Subaru BRZ 10.27. 19:29 - Snowman000
