Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Snaha o show se BMW vymyká z rukou, nová 7 má dostat kožený potah motoru
31.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Silvestrovský žertík, říkáte si. S ohledem na současné mnichovské postupy se nezdá být kožený potah motoru nové sedmičky žádnou pohádkou.
Zaznívá to na našich stránkách dnes a denně. BMW v současnosti sice stále patří na nejvyšší pozice mezi prémiovými automobilkami a přestože z hlediska počtu prodejů by se dalo o té vší prémiovosti polemizovat, silnější historicky zřejmě nebylo. Že se dnes nabízí a také velmi dobře prodávají kombinace dříve nevídané, je jistě fajn pro nejširší klientelu, není to však zázračné pro jméno a image značky, která se do historie zapisovala docela jiným způsobem. Originalitou, technikou, jenž nenabízel každý, jiskrou, jaká byla jiným vozům cizí. Míra škodlivosti toho všeho je ale nakonec na posouzení každého jednotlivce.
Ne vše, co nám ale u modrobílé vrtule předvádějí, se dá přejít bez připomínky a občasného rýpnutí. Však jistě vzpomenete včerejší příspěvek na téma eMkových emblémů poslední generace M3. Nemáme ve zvyku posmívat se komukoli, jenomže u vozu, jenž stavěl na nenápadnosti, což je ta poslední vlastnost, kterou by bylo možné novince přisoudit, nám to přijde minimálně úsměvné. Kam se však nějaká loga na podvozku hrabou na to, co se chystá u budoucí generace řady 7.
Mít dnes něco extra znamená mít například vyšší výkon a nižší spotřebu než ostatní, nabízet ve srovnání s konkurenty větší či konstrukčně odlišné motory, mít celkově lehčí a obratnější auto, originál, jenž také honosně vypadá. To vše se od nové sedmičky čeká a lidé se toho také s největší pravděpodobností dočkají. Zdá se však, že po tom „všem extra“ půjde BMW doslova přes mrtvoly, protože kromě lehkých materiálů, nových technologií zvyšujících luxus na palubě (vše už bylo rozebráno dříve) má novinka nabízet podle zdrojů z Mnichova i volitelnou položku příplatkové výbavy skrytou pod kódem 3CM.
Není to díky bohu třícentimetrové plastové brnění ze skautovských výbav, nýbrž „kožený potah motoru“, který bude za příplatek z motorového prostoru koukat místo tradičního plastu. Ano, čtete správně. Nepoložíme ruku do ohně za to, že si z nás v Mnichově či jinde neudělali silvestrovskou srandu, na druhou stranu by to s ohledem na současné postupy značky nemusela být kachna. Třeba si to někteří lidé přejí, ve chvíli, kdy nám ale budou budoucí majitelé ukazovat kůží přikrytý čtyřválec na parkovišti, asi se neubráníme smíchu. Je to prostě zbytečnost a divadlo, nic víc.
Na autentičnosti této zprávy však přidává i podrobnější zkoumání futuristického hybridního modelu i8, které sice nemá kůži přímo na motoru - ten je „zadeklovaný“ pod kovovou plochou za sedadly - ale nabízí sadu Pure Impulse, jenž znamená kromě podstatně bohatší výbavy na rozdíl od verze standardní kožený potah této plochy. Pravdivosti ve finále nahrává také pohled pod kapotu starších generací, které nejen v závislosti na konkrétní motorizaci pravidelně měnily designy krytů svých agregátů. Tak proč by tedy nakonec ta nová nemohla mít kůži?






BMW 7 G11 se ukáže na podzim ve Frankfurtu, pokud ucítíte po rychlé jízdě připálenou kůži, pravděpodobně se bude jednat o tento diskutabilní příplatek
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
před 10 hodinami„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Bugatti chtělo po zákazníkovi 331 tisíc Kč za opravu malého ovladače, majitel si ho nechal spravit za 26 korun
před 3 hodinamiTesla po 13 letech prodeje opět jen faceliftovala Model S a s ním i X, největší „inovací” je zvýšení cen
před 4 hodinamiCeny aut vzrostly za pět let o krutých 40 procent, říká studie. Nevadí to jen u těch, která začínala nízko
před 6 hodinamiNová nejlevnější Lada prošla crash testem. 84 interních zkoušek skončilo na jedničku, toto byl ten 85.
před 7 hodinamiVolkswagen na nejnáročnějším okruhu světa překonal rekord, jehož existenci neví nikdo krom jeho autorů
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Jednostopé okénko 06.16. 18:18 - jerry
- BMW Divize 06.16. 18:15 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.16. 18:12 - jerry
- IT poradna 06.16. 17:36 - petr_riha
- OBD diag pro moje brmbrmbrm 06.16. 17:23 - pavproch
- kola e89+Tiguan+Scout 06.16. 14:30 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 06.16. 09:56 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 06.16. 07:53 - Truck Daškam