Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Tady se můžete podívat, jak si ti nejbohatší konfigurují nové Bugatti
7.5.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
(+ video) Jak probíhá konfigurace nové škodovky, může poznat na vlastní kůži každý z nás. Jak probíhá konfigurace Bugatti, je trochu jiný příběh.
Bugatti Chiron je auto, na němž obyčejné není snad vůbec nic. Všechno od vývoje a testů až po samotný vůz hýří výjimečnostmi a podle toho vypadá vypadá i jeho cena. Je to nejdražší auto, které si dnes můžete koupit a to už v případě základní cenovky. Jak vypadají cifry zaplacené za konkrétní vozy dodané zákazníkům, jsme viděli nedávno a jsou to ještě trochu jiné sumy.
Dá se tedy očekávat, že když si takový vůz budete chtít koupit, bude i jeho prodej probíhat výjimečným způsobem. To se běžně můžeme jen domnívat, neboť nejbližší dealerství značky je stovky km daleko a ruku na srdce - kdo se tímto směrem vydá, když ví, že na takové auto nemá? Automobilový nadšenec Alejandro Salomon se sice na přiloženém videu tituluje jako „obyčejný člověk”, pro kterého může být obtížné pochopit, proč někdo dá desítky milionů na auto, už vzhledem k tomu, co vše se nachází v jeho garáži, má ale k obyčejnému muži daleko.
Zbohatl díky realitám a i takový Chiron si jistě může dovolit. Proto mu bylo dovoleno vydat se do newyorského dealerství Bugatti i s kamerou a ukázat nám, jak probíhá konfigurace právě nového Chironu. Dělá si z toho trochu legraci, jako skoro ze všeho, ale to podstatné vidíme. Skutečné auto tu není, to v tu dobu stálo na newyorském autosalonu, vidíme tu ale modely, které jsou samy o sobě dražší než většina normálních aut - všimněte si zejména propracovanosti zmenšeniny Chironu.
Proces konfigurace pak není zase tak mimořádný, jak by si někdo mohl myslet. Prostředí a jeho vybavení je jistě nadstandardní, jinak ale u Bugatti mají šuplíčky s ukázkami variant čalounění či provedení karoserie, které si můžete prohlédnout in natura a vybrat to, které vám sedí nejvíce. Alejandro tady mj. sáhl po tmavě modré karoserii s viditelnou karbonovou strukturou, která sama o sobě znamená více než pětimilionový příplatek. Ostatně ceny všech prvků příplatkové výbavy Chironu jsme probírali dříve.
Když jste se zkoumáním ukázek skutečných materiálů spokojeni, přesunete se k virtuálnímu konfigurátoru, jako u kterékoli jiné značky. Tablet se specifickým software pak dovolí nakonfigurovat auto dle libosti a když jste s výsledkem spokojeni, můžete si jej uložit, vytisknout, cokoli podobného.
Alejandro se takového stavu dobere po asi 20 minutách lehce hořekujíc nad fungováním aplikace běžící na operačním systému Microsoftu a pak... finální konfiguraci omylem smaže. Ale to už je detail, i hotové auto je k vidění. Přesto se pak raději odebere zkoumat činnost klenotníka, který dělá velmi drahé klíče aut - na videu můžete vidět klíč k novému Koenigseggu s pravými diamanty, který je tím vůbec nejdražším na světě a majitele stál skoro 6,1 milionu Kč...
To je trochu jiný svět, konfigurace nového Bugatti ale ne až tak - podobnou zkušenost, byť v trochu skromnějších reáliích, uděláte třeba i u BMW. Takže pokud zítra budete chtít někomu vyprávět o tom, jak jste si poskládali nový Chiron, můžete, teď už víte, jak to vypadá. Ti nejbohatší na to musí jít skoro stejně jako my, běžní lidé. Jen s tím rozdílem, že na konci procesu mají „trochu lepší” auto...
V dealerství Bugatti to vypadá noblesně, i když žádný skutečný Chiron na místě v tu chvíli nebyl, jen modely jeho či motoru W16
Samotný proces konfigurace není zase tak specifický, jak by se mohlo zdát, prostě si vyberete vhodné materiály pro to či ono a zamíříte k virtuálnímu konfigurátoru
Alejandru Salomonovi se jeho konfiguraci nepodařilo uložit, a tak si šel spravit chuť pohledem na práci klenotníka, který dělá nejdražší klíče k autům na celém světě - tento stojí skoro 6,1 milionu Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejnovější články
- Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před hodinou - Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
včera - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
včera - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
včera - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 05:27 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis