Takto se bude od září měřit spotřeba aut. Čeká nás konec start-stopu?

 | 22 příspěvků | 6.4.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Libor

Konečně pochopili, že srát.. | 6.4.2017 20:57reagovat
avatar

Konečně pochopili, že srát do aut systém stop-start je blbost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený V.O. PRSCLEY

NOx se netýká pouze diesel.. | 6.4.2017 21:14reagovat
avatar

NOx se netýká pouze dieselů jak mylně píše redaktor. Benzínový přímovstřik vykazuje úplně stejné problémy. Buď emituje částice (nízké teploty spalování) nebo emituje NOx (vysoké teploty spalování.) Tyto přímovstřikové benzíny tedy potřebují stejná zařízení jako mají diesely, rozhodně EGR a také DPF.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hombre Pedro

Reakce na: Konečně pochopili, že srát.. | 6.4.2017 21:16reagovat
avatar

Mýlíš se, nic nepochopili. K tomu je vedla aféra Dieselgate. Kdyby to neprasklo, ještě pár let by to trvalo a prasklo by to jinak. Všichni si navzájem lhali a čekali na moment kdy to nebude na ně.

Nepřihlášený JaRy

Zákazníci toto reálné měře.. | 6.4.2017 21:50reagovat
avatar

Zákazníci toto reálné měření spotřeby vůbec nepotřebují, každý už dnes ví, že to žere víc než je v papírech a hlavně, že to záleží na něm samotném. Když je prase, tak má spotřebu dvojnásobnou a když je holanďan, tak má tu spotřebu podle papírů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Zákazníci toto reálné měře.. | 7.4.2017 07:04reagovat
avatar

Nemusíte byť prasa, záleží aj na tom ako to auto používate. Pre krátke jazdy po meste bude spotreba dvojnásobná aj s ľahkou nohou na plyne.

Konkrétny príklad. Občas, 1x týždne hodím autom najmladšiu do gymnázia. Cesta tam a nazad po Prahe cca 15 km v rannej špičke. Prvé 4 km dokiaľ sa motor nezahreje mi to ukazuje cez 12 litrov. Potom to začne klesať a konečná bilancia za trasu je asi 8,5 litra, priemerná rýchlosť 21 km/h.

Kratšie trasy pod 10 km sú úplný průser. Takže ak niekto denne jazdí v špičkách po meste do práce 5 km, že sa motor nemá ani šancu zahriať na prevádzkovú teplotu a ešte cez hromadu semafórov, ten si može udávanú spotrebu kľudne vynásobiť 2,5x.

Nepřihlášený josephko

Všetky problémy s CO2 budú.. | 7.4.2017 08:10reagovat
avatar

Všetky problémy s CO2 budú už onedlho vyriešené. Nástupom elektromobilov. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Konečne dostanú filtre aj.. | 7.4.2017 08:24reagovat
avatar

Konečne dostanú filtre aj benzíny a nie iba osočovat dieselové auta z nečistovania ovzdušia.Nadseny nebudú vyrobcovia hybridov,PHEV,mild hybridov,ktoré už nebudú udavat spotrebu 2,5-3 L /100km.Ak tie testy budú skutočne nestranne mnohým sa otvoria oči a precitnu zo sna.Casom dôjde aj na čistých "baterkarov"teslu a spol.,ktorým prepocitaju energiu potrebnú na nabitie k vypustenym emisiam tepelných,plynových elektrarni, potom už prestanú oblbovat národ 0-vymi emisiami.

Nepřihlášený tocka

a co odpor vzduchu? | 7.4.2017 08:53reagovat
avatar

a co odpor vzduchu?

Nepřihlášený Jindra Kuchar

Zajímalo by mě, jak se nap.. | 7.4.2017 08:57reagovat
avatar

Zajímalo by mě, jak se například na takovém testu projeví jízda za starou poctivou tatrovkou (emise pevných částí) nebo dieselem s nefunkčním SCR (emise NOx) - nasátý špinavý vzduch se přece ve výfuku musí projevit

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený V.O. PRSCLEY

Reakce na: Všetky problémy s CO2 budú.. | 7.4.2017 09:45reagovat
avatar

elektromobily už nastupují 100 let a pořád mají houwno prodeje :-)

Nepřihlášený Hombre Pedro

Reakce na: Zajímalo by mě, jak se nap.. | 7.4.2017 09:47reagovat
avatar

auta s nefunkčním SCR nejedou, jakmile zastaví už nenastartujou a jinak jedou v nouzáku emitují minimum nox

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jindra Kuchar

Reakce na: auta s nefunkčním SCR neje.. | 7.4.2017 10:56reagovat
avatar

OK, tak diesely bez SCR...

Nepřihlášený sony

Samozrejme že do budúcna s.. | 8.4.2017 00:27reagovat
avatar

Samozrejme že do budúcna sa počíta s náhradou tepelných elektrárni, a potom to bude iné kafe.

Pokiaľ ide o autá, doposiaľ boli za velké prachy

a s malým dojazdom, no postupne sa to zlepšuje.

Až dajú 1000 km a budú stáť ako bežné autá, tak si ho kúpim, hoci so spaľovacím mot. sa budem lúčiť nerád. Dúfam že ovládanie dovtedy zlepšia, že ani nepoznám že idem v elmobile

Nepřihlášený USA

Reakce na: NOx se netýká pouze diesel.. | 12.4.2017 13:10reagovat
avatar

plácáš nesmysly

benzin ma realnej NOx hluboko pod stanovenym limitem

naftak stanovanej limit bude moct prekrocit 2.1x.

navíc stanovenej limit NOx je pro naftaky o 25% vyssi nez pro benzinaky.

od zari bude mit většina primovstrikovejch benzinu GPF, stavaji benzinaky stavajici normy plni, narozdil od naftaku

Nepřihlášený Robert

Ako sa v laboratóriu simul.. | 24.11.2017 09:02reagovat
avatar

Ako sa v laboratóriu simuluje aerodynamický odpor?

Nepřihlášený Jan Štulc

TYHLE MĚŘENÍ SPOTŘEBY PALI.. | 17.2.2018 09:14reagovat
avatar

TYHLE MĚŘENÍ SPOTŘEBY PALIVA NEBUDOU NIKDY OBJEKTIVNÍ NEB KROMĚ VLHKOSTI VZDUCHU,TEPLOTY VZDUCHU MÁ NA JEJICH VÝSLEDEK NEJVĚTŠÍ VLIV SAMOTNÝ ŘIDIČ KTERÝ NAPŘÍKLAD BĚHEM JÍZDY SLEDUJE OKAMŽITOU SPOTŘEBU PALIVA A PODLE TOHO REAGUJE !!! KDYŽ SI MÍSTO ŘIDIČE DOSADÍTE POČÍTAČ S AUTOMATICKOU PŘEVODOVKOU BUDE VÝSLEDEK ZASE JINÝ,KDYŽ TAM DÁTE AUTOMATICKOU PŘEVODOVKU A ŘIDIČE BUDE VÝSLEDEK ZASE JINÝ !!! A TO HOVOŘÍM O STEJNÉM AUTĚ A STEJNÉM MOTORU !!!

Nepřihlášený

Hlavně at zakáží naftové m.. | 9.3.2018 10:58reagovat
avatar

Hlavně at zakáží naftové motory v osobních vozech to se už opravdu nedá dýchat.

Nepřihlášený JOSEF

HLAVNĚ AT ZAKÁŽÍ I TY ŽRAV.. | 16.3.2018 07:49reagovat
avatar

HLAVNĚ AT ZAKÁŽÍ I TY ŽRAVÉ BENZÍNOVÉ AUTA,KDO TO MÁ DÝCHAT,POVOLIT JEN ŠLAPACÍ

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený SAM

Nejmenší spotřebu má auto.. | 16.3.2018 12:00reagovat
avatar

Nejmenší spotřebu má auto když stojí a má vypnutý motor.

Nepřihlášený Hrd

Reakce na: HLAVNĚ AT ZAKÁŽÍ I TY ŽRAV.. | 4.7.2018 07:48reagovat
avatar

hlavně ať zakážou vkládat příspěvky takovejm čurákům jako jsi ty.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše