Test pohonů 4x4 v SUV: které fungují a které ne?

 | 80 příspěvků | 15.4.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Hajzlík

Že má CRV pohon 4x4 na dra.. | 15.4.2015 11:34reagovat
avatar

Že má CRV pohon 4x4 na draka a je to v podstatě dvoukolka je známé, ale výbuch X-Trailu, tak to je ostuda první třídy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kocourek

clanek o hovne, kde mate s.. | 15.4.2015 11:37reagovat
avatar

clanek o hovne, kde mate subaru ze zatracujou japonce ???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený x-Drive

Reakce na: Že má CRV pohon 4x4 na dra.. | 15.4.2015 11:45reagovat
avatar

Tak nový X-Trail není to co býval starý X-Trail, dnes je to už jenom leštěnka do města a jak vidno, tak si neporadí ani s elementárními nástrahami.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Eda

Reakce na: clanek o hovne, kde mate s.. | 15.4.2015 12:14reagovat
avatar

Ještě by to chtělo vidět do kříže, jedno přední a do kříže jedno zadní. To by byla teprve legrace.

Proč to vlastně neudělá Autoforum, co? :-)

Btw, Tiguan není japonec a ostuda to byla taky :-P

Zobrazit reakce..

vana

Reakce na: Ještě by to chtělo vidět d.. | 15.4.2015 12:27reagovat
avatar

Eda: z uspořádání pohonů logicky vyplývá, že chování do kříže nebo vše na jedné straně musí být shodné. Podle mě není důvod to zkoušet samostatně. (tedy pokud jim řídicí SW neprogramoval úplný diletant.)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený karmy

Zajímal by mě celkem výsle.. | 15.4.2015 12:43reagovat
avatar

Zajímal by mě celkem výsledek haldy 5 :)

vana

Haldex 5 je funkčně stejný.. | 15.4.2015 12:46reagovat
avatar

Haldex 5 je funkčně stejný jako Haldex 4, má jen trochu jiný způsob řízení.

vana

Jo a poznámka pro autora čl.. | 15.4.2015 12:49reagovat
avatar

Jo a poznámka pro autora článku, u Tiguanu se o přibrzdění kol stará EDS.

Systém XDS sice funguje podobně, ale jeho poslání je jiné

Nepřihlášený Eda

Reakce na: Eda: z uspořádání pohonů l.. | 15.4.2015 13:56reagovat
avatar

vana: To možná může znít logicky, stejně logicky jako že CR-V je čtyřkolka. Realita je jiná.

vana

To můžeš mít pravdu, konst.. | 15.4.2015 15:53reagovat
avatar

To můžeš mít pravdu, konstruktéři aut mají občas dost podivné zkraty

Nepřihlášený dub

Hmm, takže japonské auto z.. | 15.4.2015 16:18reagovat
avatar

Hmm, takže japonské auto zklamalo jen jedno, pořád omílaná CR-V. Druhé japonské v testu uspělo, ale co, Bednář už má jasno, všechno japonské je na hovno...

vana

Ten Nissan X Trail co se v.. | 15.4.2015 18:53reagovat
avatar

Ten Nissan X Trail co se v druhém pokusu vůbec nerozjel považuješ za úspěšný ?

Nepřihlášený JaRy

Subaru má dnes už elektron.. | 15.4.2015 20:45reagovat
avatar

Subaru má dnes už elektronický podvozek a smazalo své zaostávání z posledních let. Forester má řešení více méně dtto haldex.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Colin

Reakce na: Ještě by to chtělo vidět d.. | 15.4.2015 21:41reagovat
avatar

Zrovna ten Jeep by si poradil i jen s jedním kolem na povrchu s adhezi. O víkendu jsme to zkoušeli

Nepřihlášený d

Haldex v Tiguanu funguje v.. | 15.4.2015 21:48reagovat
avatar

Haldex v Tiguanu funguje v reálu perfektně, nemůžu si stěžovat

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Piiitr

Zde je odkaz na podobný sr.. | 16.4.2015 06:58reagovat
avatar

Zde je odkaz na podobný srovnávací test se Subaru. Ale nejsou to nejnovější modely. https://www.youtube.com/watch?v=Uwr5_Sd47Us

Nepřihlášený HonzaS

nevíte někdo, jak na tom j.. | 16.4.2015 08:18reagovat
avatar

nevíte někdo, jak na tom je Mazda CX5 ? Resp. jak funguje jeji pohon 4x4 ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený C&D

Reakce na: nevíte někdo, jak na tom j.. | 16.4.2015 08:46reagovat
avatar

Blbě

http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/zehn-allrads ysteme-im-vergleich-suche-nach-grip-6582583.html?fotoshow_it em=61#fotoshow_item=59

Nepřihlášený V12

Mrknite na toto : https:/.. | 16.4.2015 09:20reagovat
avatar

Mrknite na toto :

https://www.youtube.com/watch?v=tpp5tW71qYI

Je to sice uz trochu postarsie, ale vypovednu hodnotu to ma.

Nepřihlášený

Jeep překvapil. Ostatní do.. | 16.4.2015 09:44reagovat
avatar

Jeep překvapil. Ostatní dostály očekávaného výsledku. Test ukázal, že moderní SUV patří do města. Zustaly by viset i na popršené louce...

Nepřihlášený Skuby

Reakce na: Subaru má dnes už elektron.. | 16.4.2015 10:02reagovat
avatar

Kecy v kleci... Automaty Subaru mají dozadu spojku, ale manuály stále mezinápravový diff. Jinak protáčející se jedna strana, to mám na Legacy taky, ale tam není žádná elektronika (2004) - nechápu, že to nenaprogramují, aby to ty protáčející se kola přibrzdilo pořádně. Napadá mě, co by se stalo, kdyby řidič přibrzdil lehce levou nohou, to by se měly rozjet všechny ne? Budu muset sehnat ty válečky na vyzkoušení :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený volta

tiez nechapem, ze to neved.. | 16.4.2015 10:21reagovat
avatar

tiez nechapem, ze to nevedia lepsie spravit stale, ked pozeram tie testy , tak aj ten Haldex 5 nieje moc lepsi, jedine, ked silnesie pridate, tak dava viac sily na zadok, ale nechapem. Prioritu ma inak predok, asi by dlhodobo ta spojka zhorela za par sekund. Musi to byt lacne riesenie, najme u tej Hondy..

Nepřihlášený Ujco

https://www.youtube.com/wa.. | 16.4.2015 10:24reagovat
avatar

https://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q

Nepřihlášený Atlis

Nori sa s tym neseru. Nie.. | 16.4.2015 11:53reagovat
avatar

Nori sa s tym neseru. Nie ako pseudonovinari v CR a SR. :)

Nepřihlášený uživatel

měl jsem CR-V III, teď jez.. | 16.4.2015 21:51reagovat
avatar

měl jsem CR-V III, teď jezdím IV a zatím jsem teda nikde viset nezůstal,offroady nejezdím. Když je potřeba, zadní kola prostě zaberou a jede se dál, jednoduché, účelné, úsporné. Jinak každý podle sebe, kdo potřebuje, chce, využije, ať si jezdí třeba Géčkem :-)

Zobrazit reakce..

vana

Reakce na: měl jsem CR-V III, teď jez.. | 17.4.2015 06:47reagovat
avatar

uživatel: zažil jsem osobně, letos v zimě přede mnou v prudkém kopci na sněhu zastavila zánovní CRV kvůli ucpané cestě. Rozjet se pak už ale nedokázala, jen sebou zmítala a nejela dál. Takže řešení možná jednoduché, možná úsporné, ale bohužel nefunkční.

Já se na stejném místě rozjel bez jediného prohrábnutí a docela s rezervou trakce a nepotřeboval jsem k tomu ani Géčko. Pro info bylo to v horské oblasti s předepsanou zimní výbavou

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený uživatel

Reakce na: uživatel: zažil jsem osobn.. | 17.4.2015 10:14reagovat
avatar

letos v zimě potkat sníh i na horských silnicích byla vzácnost. Byl jsem v Peci na BMW akci a viděl X6 bojovat s rampou jen proto, že zadek byl také na ledu. Ale tam ve sněhu i domů (travnatý přístup do kopce) fakt vše funguje. sníh i podmáčená tráva. Když je trakce, nevidím důvod, proč by to nejelo. Můj soukromý názor, chyba řidiče, např. příliš prudký plyn. Mně funguje přístup jako by to byla jen předokolka (a ona není, současná verze se např rozjíždí vždy AWD při normálním sešlápnutí plynu). Vyhovuje mi spotřeba předokolky a občasné AWD beru jako bonus.(6 L nafta, 8 L benzín)

vana

Co jsem viděl snažil se ro.. | 17.4.2015 10:58reagovat
avatar

Co jsem viděl snažil se rozjet rozjet celkem opatrně, přesto to nešlo. Střídavě mu prohrabovala přední i zadní kola, takže zadek byl v činnosti taky. Možná nějak vázla vzájemná synchronizace předku a zadku, nevím. Rozdíl proti mému autu to byl ale velmi zřetelný, přitom moje auto je ryze silniční fulltime 4x4

Nepřihlášený maTooB

Reakce na: uživatel: zažil jsem osobn.. | 17.4.2015 11:00reagovat
avatar

Pridavam sa, tiez som tuto zimu videl ako jedena "SUV" Hondicka zostala aj napriek "4x4" zafukana v zavejoch...

Nepřihlášený uživatel

věřím, oboum, mě se nic ta.. | 17.4.2015 12:03reagovat
avatar

věřím, oboum, mě se nic takového opravdu zatím nestalo, ani s III. nebo IV. generací, ale věřím, že v blátě nebo na ledu viset zůstanu, taky tam nejezdím :-)

Nepřihlášený STEGY

Reakce na: uživatel: zažil jsem osobn.. | 17.4.2015 17:26reagovat
avatar

...nebo to bylo 2WD. CR-V si na teréňáka nehraje a označení typu vzadu není. Já měl 1 i 2 CR-V a tam jsem si nemohl vybírat. Na sněhu jsem ale nikdy problém neměl a to jsem zkoušel i čerstvě zapadanou louku 30cm sněhu a pohoda. Nyní jdu do 2015 na dvoukolku. Potřebuju vyšší auto a Hondy co jsem měl byly bezporuchové. Dobrý zimní gumy a zadní náhon je mi ukradenej. Tahat s sebou 100kg navíc celej rok, abych to využil 1x. ?

vana

Kdyby to bylo 2WD, nejspíše.. | 17.4.2015 18:10reagovat
avatar

Kdyby to bylo 2WD, nejspíše by se mu neprotáčela i zadní kola.

Nepřihlášený celloo

Je na zamyslenie, ci na to.. | 18.4.2015 17:41reagovat
avatar

Je na zamyslenie, ci na tom x traili vypol esp...lebo to v takomto pripade posobi negativne...

Nepřihlášený Furty

Reakce na: Kecy v kleci... Automaty S.. | 19.4.2015 12:17reagovat
avatar

Mam Legacy Outback AT 07 a urcite mam medzinapravovy diff. s hydro elektrickou spojkou. Ale stale je to diff. K tomu zadny samosvorny diferencial co urcite pomôže pri krizeni naprav. Neviem ako je to s manualom, mam pocit ze tam je viskozna spojka a ročník 2003-2007 nemal VDC takze nemal ktorý system pribrzdovat kolesa. Ale prave VDC by mal byť úspešný pri diagonal teste. Subaru s AT prevodovkou mali vyspelejsi system ako MT

Nepřihlášený scooby

nic ve zlém ale tyhle test.. | 21.4.2015 10:00reagovat
avatar

nic ve zlém ale tyhle testy s rolnama jsou od reality provozu hodně vzdálené spíš je to o tom kdo jak má naladěnou elektriku, přibrždování je na prd pokud vám jde o max trakci (zabrzdit úplně to nemůžou, páč by to chcíplo ) takže v reálu má nejlepší trakci klasika( torsen , viskoza atd. nebo mimo silnici uzávěry jesti chcete reálný test tak si najděte kopec na ledu a sněhu. Elektronika kterou tady většina včetně testu zmiňuje je jen berlička a levná náhražka za skutečný pohon 4x4 aby mohly použít ESP a jiné podobné systémy , protože pokud máte skutečný alltime pohon kol tak se těžko ladí jen blbé ABS natož jemné ESP proto můj outback a každé subo s manuálem má jen ABS a nemá ESP ale má mezidif s závěrným účinkem(nebo např torsen u audi) a to je ten grál,

radši částečnou špéru než blbé přibrždování , bydlím na šumavě a občas vyrážíme jezdit do kopců na sněhu sem tam se k nám přidá nějaká ta ,,čtyřkolka ,, a většinou to končí pípnutím a rozsvícenou kontrolkou přehřátí

vlastním impreza GT , justy gx3, outback 07(zaplať pánbůch manuál s ,,redukční převodovkou ,,), glk 350 4matic, suzuki samurai offspeciál, mám pravidlo že do baráku mě smí jen subaru(v manuálu ),suzuki , audi torsen, popř některý merkl 4matic , prostě mechanická !!! 4x4

TESTUJTE 4x4 V REÁLU! a ne u počítače na rolnách s nějakým dalším teoretikem který zná ten systém jen z obrázku s popisem nebo z videa na rolnách upravéného na míru danému autu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený scooby

,, Subaru má dnes už elekt.. | 21.4.2015 10:17reagovat
avatar

,, Subaru má dnes už elektronický podvozek a smazalo své zaostávání z posledních let. Forester má řešení více méně dtto haldex.,,

nic ve zlém JaRy a ty jsi přesně ten zákazník kterého pro svá ,,nová,, auta potřebují

Nepřihlášený Sten

Reakce na: Eda: z uspořádání pohonů l.. | 21.4.2015 12:21reagovat
avatar

U mechanických systémů je to skutečně jedno, u elektronických to může být velký rozdíl. Subaru jednu dobu dokonce dělalo testy, kde byla podložena všechna kola kromě jednoho.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sten

Reakce na: Subaru má dnes už elektron.. | 21.4.2015 12:30reagovat
avatar

Subaru nemá nic jako Haldex. Haldex je při normálním provozu rozpojený, jede v podstatě 2WD (s nějakým malým točivým momentem na druhou nápravu) a při prokluzu se zavírá jen mezinápravový diferenciál, kola na nápravách musí řešit ASR. Subaru má stálý pohon všech kol a elektronické uzávěrky všech diferenciálů zvané XMode. Jediné, co mají společného, je, že to řídí elektronika.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: Subaru nemá nic jako Halde.. | 21.4.2015 16:03reagovat
avatar

1. U haldexu záleží jenom na elektronice jak často a jak moc haldex spíná a na tom, v jakém modelu je haldex instalovaný, v Huracanu nebo TT je seplý prakticky neustále, u cestovně laděných modelů spíná při každém rozjezdu, v každé zatáčce a samozřejmě na kluzkém povrchu.

2. Při prokluzu se žádný mezinápravový diferenciál nespíná protože jej haldex nemá, spínají se spojky.

3. S automatickými převodovkami CVT Subaru montuje spojku podobnou haldexu, to co popisuješ platí jen pro manuální převodovky.

vana

Hajzlík: pokud je Haldex v.. | 21.4.2015 19:21reagovat
avatar

Hajzlík: pokud je Haldex v TT sepnutý neustále, proč ho tam vůbec dávají ? To mohli klidně spojit předek se zadkem natvrdo.

Nepřihlášený Jirik_H

Pro opravdové čtyřkolky má.. | 21.4.2015 23:38reagovat
avatar

Pro opravdové čtyřkolky má Honda pohon SH-AWD - (viz video provedené nezávislými novináři), které smete všechny konkurenty. Nicméně auto, které ji v Evropě mělo, se moc neprodávalo - Honda Legend.

CRV má pohon zadních kol jako pomoc, nikdy nedeklarovalo plnou funkčnost, jako např. její jiný systém SH-AWD

https://www.youtube.com/watch?v=YidkaqlW9ns&featur e=player_embedded

vana

Nepřijde mi že SH-AWD je n.. | 22.4.2015 08:53reagovat
avatar

Nepřijde mi že SH-AWD je nějaký superzázrak. Prostě je to jedno z možných řešení, se svými výhodami i nevýhodami. Nic není černobílé.

Ovšem omlouvat nefunkčnost CRV tím, že Honda nikdy nedeklarovala jeho funkčnost je dost úsměvné. Pobavils :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirik_H

Reakce na: Nepřijde mi že SH-AWD je n.. | 22.4.2015 09:47reagovat
avatar

SH-AWD i podle videa je jeden z nejlepších systémů.

Funkčnost je samozřejmě míněna jako plnohodnotno 4WD. Pokud se nemýlím, na rozdíl od jiných značek toto Honda u CRV (v minulosti u HRV) nikdy nepoužila.

Nepřihlášený uživatel

problém není, že by 4x4 u.. | 22.4.2015 10:03reagovat
avatar

problém není, že by 4x4 u připojovaných systémů tak nějak nefungovaly v terénu,

problém je, že je to jen pomoc tak na deset minut, pak se pálí

Nepřihlášený

ak by ste si prečítali kom.. | 25.4.2015 18:48reagovat
avatar

ak by ste si prečítali komentáre k videu, tak by ste sa dočítali, že honda crv na ktorej to skúšali bola z roku 2013 a nemala upgradovaný systém haldex, použili to isté auto dva krát, každý kto testoval v reálnych podmienkach tak, napíše že honda crv 4x4 funguje na svoju triedu vcelku dobre.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kaar

Reakce na: ak by ste si prečítali kom.. | 25.4.2015 23:24reagovat
avatar

nie, tak to nenapisali, precitaj este raz :)

Nepřihlášený Sten

Kde je Toyota, Mitsubishi.. | 29.4.2015 12:29reagovat
avatar

Kde je Toyota, Mitsubishi a Subaru?

Nepřihlášený TED

Reakce na: nic ve zlém ale tyhle test.. | 5.5.2015 16:11reagovat
avatar

forester turbo 2,5 gt v manualu:

k cemu je mi mezinapravova spera, kdyz protacim jedno kolo na kazdy naprave a nehnu se???

ona ta elektronika prave tuhle situaci pomaha vyresit, ze?

Nepřihlášený TED

Reakce na: U mechanických systémů je.. | 5.5.2015 16:12reagovat
avatar

ano, ale pouzilo auto s automatem a VDC, tedy zrovna ne ten mechanicky system....

Nepřihlášený Mifo

Reakce na: Haldex v Tiguanu funguje v.. | 12.5.2015 19:37reagovat
avatar

jj ;-) nic v zlom, ale je to hlavne vsetko o soferovi a gumach. Tuto zimu som na sluzobke s firemnym ix35 tahal tiguan 4x4 nejaky diesel automat zo snehu na Donovaloch

Nepřihlášený Pekr

Reakce na: nic ve zlém ale tyhle test.. | 13.5.2015 15:49reagovat
avatar

V reálu Audi A8 s torsenem, zledovatělý sníh před domem - sklon asi 3 stupně (tedy rovina). Auto se nerozjelo. Potupně roztlačit a až potom se chytlo (nové zimní gumy). Torsen je dobrý na silnici ale ne do terénu.

vana

Divné, mě na zledovatělém.. | 13.5.2015 20:06reagovat
avatar

Divné, mě na zledovatělém sněhu torsen nezklamal nikdy. Spíše naopak, většinou mi dělá velkou radost a s novými gumami je na sněhu úplně super.

Nepřihlášený Jarda

první dojem-rozdíly jsou z.. | 14.5.2015 14:55reagovat
avatar

první dojem-rozdíly jsou zřejmé,ale proč mám po opakovaném zhlédnutí pocit,že ten pán se nechová ke všem autům stejně, oni mu neřekli,že je potřeba velmi pomalý rozjezd u všech aut stejně provedený?,všechna ta auta jsou schopná se rozjet do kopce na volnoběh, tak proč šlape na plyn jak idiot?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jaro

Reakce na: clanek o hovne, kde mate s.. | 25.5.2015 13:30reagovat
avatar

Hlavně je dost neúplný. Zajímal by mne např. systém Mazdy (CX5). Mazda se chlubí přenosem výkonu až na jedno kolo.

Článek je zajímavý hlavně tím, že je třeba si uvědomit, že připojení zadní nápravy vůbec nic neřeší, pokud současněnení řešeno uzavření diferenciálu nebo alespoň přibrždění protáčejícího se kola. Zcela jiná situace je na kluzkém povrchu (náledí), což dobře simulují válečky, ale jiná situace je v hlubokém sněhu, kde je sice určitá přilnavost, ale kola se boří a brždění kol situaci spíše zhoršuje.

Nepřihlášený Jaro

Reakce na: Tak nový X-Trail není to c.. | 25.5.2015 13:38reagovat
avatar

Tenhle problém měl i starší XTrail. Měl jsem ho.V hlubokém sněhu dobrý, ale na kluzkém povrchu špatný. Připojení zadní nápravy nic neřeší, pokud nejde uzavřít také diferáky nebo alespoň brzdit protáčející se kola.

Když už tu ale haní japonce, měli by nejdříve otestovat všechny. Nissan ani Honda nepatří mezi průkopníky AWD

Nepřihlášený Jaro

Reakce na: Eda: z uspořádání pohonů l.. | 25.5.2015 17:00reagovat
avatar

Tak to rozhodně není. Situaci mění diferenciály. Jestliže je jedno kolo na válci, tak se točí bez odporu dvojnásobnou rychlolostí a druhé kolo stojí. Podobná situace vznikne, když se jedno kolo dostane na led nebo do vzduchu. Řešením je uzávěra diferenciálu nebo přibrždění kola, které se protáčí bezodporu. Pouhé připojení zadní nápravy problém nevyřeší. Musí proto správně spolupracovat další systémy. Tam, kde pracují blbě to i blbě funguje. Problém nemusí být zdaleka jen na straně programátorů. Jedná se zejména o koncepční a konstrukční řešení, umistění snímačů pro sběr různých dat a jejich vyhodnocení. Teprve pak může nastoupit nějaký rozhodovací software systém. Vždy je ale prvotní způsob konstrukčního řešení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jaro

Reakce na: první dojem-rozdíly jsou z.. | 25.5.2015 17:08reagovat
avatar

Ve šlapání na plyn problém není. Pokud systém 4x4 nepřibrzdí protáčející se kolo, pak se na volnoběh ani nepohneš a je úplně jedno, jak šlapeš na plyn. Navíc kolo se protáčí dvojnásobnou rychlostí oproti hřídeli, protože druhé kolo na pevné zemi stojí a ani se nepohne. Opticky to vypadá, jako když řidič šlape na plyn, jako idiot, skutečnost je ovšem jiná - to je efekt diferenciálu. Idiotský je spíš systém, který nepočítá s tímto efektem.

vana

Reakce na: Tak to rozhodně není. Situ.. | 25.5.2015 18:44reagovat
avatar

Jaro: sice odpovídáš na něco jiného než jsem psal já ale ani tak nemáš pravdu. Připojení zadní nápravy v případě jednoho předního kola na válcích z logiky věci pomoct musí, aniž bys k tomu potřeboval i uzávěrku, LSD nebo EDS

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jaro

Reakce na: Jaro: sice odpovídáš na něc.. | 27.5.2015 05:00reagovat
avatar

Nevím o jaké "logice věci" tu stále píšeš a co tím myslíš, ale možná by sis mohl zjistit, jak funguje diferenciál, kterým je vybavena každá poháněná náprava.

vana

Jak funguje diferenciál js.. | 27.5.2015 07:29reagovat
avatar

Jak funguje diferenciál jsem věděl už v době kdy tys ještě nebyl na světě.

Ovšem na rozdíl od tebe mám pravdu v tom, že pokud je jedno hnací přední kolo na válcích (nebo na ledě, ve vzduchu), tak připojení zadní nápravy která na válcích není pomůže velice výrazně, aniž by bylo potřeba dalších zmíněných pomocníků.

Nepřihlášený www.cwapa.net

Takže Subaru, Toyota a Mit.. | 14.10.2015 12:31reagovat
avatar

Takže Subaru, Toyota a Mitsubishi nikde. Válečky jsou takový sranda test, pak přijde na skutečný provoz a většinu těhle legrácek pak do kopce nrbo ze závějí tahají opravdové 4x4. Mám Subaru a taky sem tam těmhle elektronickým jakože čtyřkolkám pomůžu. Ono ne nadarmo na horách mají místní buď plnohodnotné offroady nebo Subaru. Ani se nemusí jet do Alp, stačí se podívat po českých horách.

Nepřihlášený Waci

Již dlouho se ví, že nejle.. | 21.10.2015 11:10reagovat
avatar

Již dlouho se ví, že nejlepší čtyřkolky nebo snad offroady dělá BMW a VW. Japonci snad ani nikdy neudělali auto s pohonem 4x4. Nebo snad znáte nějaké Mitsubishi, Toyotu, Nissan nebo Subaru co je trochu do terénu??? Ani jedno...Když 4x4 tak jedině tradiční VW. .... Máte pravdu...Japonci neumí 4x4... :-( (kdo to nepochopil, tak je to ironie...)

Nepřihlášený Sepp

Zde je subaru v porovnání.. | 12.3.2016 11:04reagovat
avatar

Zde je subaru v porovnání s konkurencí:

https://www.youtube.com/watch?v=med9V-vO9d0

Nepřihlášený Sepp

A ještě jednou Subaru... | 12.3.2016 11:08reagovat
avatar

A ještě jednou Subaru.

https://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U

vana

První video je spíše teste.. | 12.3.2016 12:56reagovat
avatar

První video je spíše testem pneumatik, druhé je srovnání aut při podmínách které v praxi nikdy nenastanou

Nepřihlášený JaRy

Standardní legacy se třemi.. | 14.9.2017 16:36reagovat
avatar

Standardní legacy se třemi otevřenými diferáky by si ani neprdlo. To však neznamená, že v praktickém užívání to je pro silniční auto dostatečný a vekmi dobrý pohon 4x4. Absurdity s válečkovými podložkami a nesmyslným sklonem se v přírodš nacházejí jen vyjímečně.

Nepřihlášený davidK

Že X trail tak pohořel je.. | 20.10.2017 08:15reagovat
avatar

Že X trail tak pohořel je ostuda, protože se nejedná o SUV. Každopádně čekat od SUV výsledek hodný offroada je torchu mimo mísu. SUV je bezbečný a spolehlivý na zasněžené či zabahněné silnici, na pevné cestě to zvládne i k chalupě, ale mokrá louka ho už zastaví. Nemá vzorek, nemá krouťák, nemá pořádný diferák. Kdo chce auto cestou necestou, kupuje jen Mitsubishi, Toyota, Isuzu a možná ještě SS Rextona (naj iných gumách). To ostatní je plichta

Nepřihlášený Subaru

A kde je Subaru ?? Kdyby b.. | 22.11.2017 13:58reagovat
avatar

A kde je Subaru ?? Kdyby bylo testovano Subaru, nebylo by jineho viteze...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše