Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Všimli jste si, kde má Lamborghini Urus víčko palivové nádrže?
12.12.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Banální otázka? Ne tak docela, alespoň máme-li soudit podle první oficiální prezentace Lamborghini. V jejím rámci se totiž víčko objevilo pokaždé jinde.
Jasně nejsledovanější automobilovou premiérou minulého týdne bylo odhalení Lamborghini Urus. Popravdě řečeno jsme byli až překvapeni, jak moc vás tato novinka zaujala, ale zaujala. Možná proto, že je to nové nejrychlejší SUV světa, možná kvůli tomu, že na poměry Lamborghini je to přesto docela obyčejné auto. Možná se vám zamlouvá svým vzhledem, možná vás právě naopak jím zklamalo a preferovali byste jiné řešení. To nevíme a případně nám to sami povězte v diskuzi, není to ale jediná nejasnost, která odhalení italské novinky obchází.
Narážíme na věc, která je na první pohled docela banální - kde má tohle auto víčko palivové nádrže. Není to tak, že bychom neviděli žádné, to by nasvědčovalo nějaké bizarní schovávačce, která by u Lamborghini zase tak nepřekvapila. Problém je, že jich vidíme až příliš mnoho.
Ne, vážně, však se sami můžete podívat na oficiální prezentaci Urusu na webu Lamborghini a uvidíte na hlavní stránce víčko palivové nádrže na straně řidiče, tedy nalevo. Otevřete galerii fotek a hned na prvním snímku na téže straně neuvidíte nic. Jdete dál a přijde jiná oficiální fotka, kde víčko nalevo zase je. Pustíte si konfigurátor a zase tam není. Pak se podíváte na obrázky z premiéry vozu a zmatení je dokonalé - na záběru na plátně na pódiu je Urus s víčkem vlevo. A pod ním stojí Urus s víčkem vpravo.
Že by existovaly dvě verze pro trhy s pravostranným a levostranným řízením? Bylo by to hezké gesto směrem k Velké Británi, Japonsku, Austrálii a dalším zemím, kde se Urusů jistě prodají mraky, je to ale extrémně nepravděpodobné. Nejspíše jen někdo při přípravě oficiálních fotek otočil záběry z boku podle toho, jak se to zrovna hodilo a na umístění víčka palivové nádrže nepomyslel. Auto má tedy - jako naprostá většina evropských vozů - víčko palivové nádrže nejspíše vpravo a jen vpravo, jak ostatně ukazují živé záběry.
Nebylo by to poprvé v historii automobilismu, co se automobilce něco podobného stalo. Přesto je to úsměvné, zejména vidíme-li, kde všude jsou ony špatné záběry použity. Jako hlavní snímek na všech oficiálních prezentacích Lamborghini na webu pro média i zákazníky je ten s víčkem palivové nádrže na levné straně používán pořád, i ve chvíli publikování tohoto článku. A to šlo pro Lamborghini o největší premiéru posledních let připravovanou jistě podobnou dobu. Inu, i mistr tesař...


Na jedné z oficiálních fotek se víčko palivové nádrže objevuje vlevo


Na stejném místě je i na hlavních snímcích všech oficiálních webových prezentací

A znovu vlevo byl vidět i při promítání na první živé prezentaci vozu



Tamtéž byl ke spatření in natura s víčkem nádrže vpravo...
























...a na většině oficiálních fotek je tomu stejně. Takže čekejme jen jednu verzi s tímto umístěním
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Dražba cenných aut slavné aukční firmy se proměnila v demoliční derby poté, co jednomu z jejích řidičů „ujela noha”
před 2 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu včera 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů včera 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy 4.11.2025
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada 4.11.2025
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejčtenější články
Němci varují před čínským obutím nového VW Tiguan, dostává ho z továrny. Dealer musel stesky nad ním smazat
6.10.2025
Naše auta vydrží totéž co Toyoty, říká šéf automobilky, která letos už 110krát svolala defektní vozy do servisů
6.10.2025
Další elektrický Mercedes potichu skončil bez nástupce jako propadák. I třídu G si u nás letos koupilo o 200 lidí víc
7.10.2025
Někdo na víc jak 30 let zavřel do garáže nejeté auto za statisíce, teď se prodá za miliony
7.10.2025
Nová levná Lada je zatím fiasko, za tři měsíce od začátku prodejů si ji převzalo jen 57 lidí a 71 dealerů
7.10.2025
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 11.06. 10:52 - Stepan
- Policejní kontroly a měření 11.06. 10:18 - bojler
- Rychlodotazy 11.06. 10:02 - řidičBOB
- Má někdo zkušenost s nákupem ojetého auta z Německa přes malého dovozce? 11.06. 09:48 - lylybrown
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
