Zázrak se nestal. Majitel jedné z prvních Tesel Model 3 se potýká s řadou problémů

 | 74 příspěvků | 31.12.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený fela

Softvér robili dnešní prog.. | 31.12.2017 08:49reagovat
avatar

Softvér robili dnešní programátori, ktorí sa bez n neoptimalizovaných frameworkov ani nepohnú,

Ale je riešenie z IT sveta - silnejší hardvér. Do nekonečna.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Ešte že je Silvester. Tak.. | 31.12.2017 09:09reagovat
avatar

Ešte že je Silvester. Tak tento článok beriem úplne s rezervou...

Vnímam to až ako patologickú úchylku, ako Autoforum robí Tesle antireklamu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DAN

TY chyby věřím že tam jso.. | 31.12.2017 09:25reagovat
avatar

TY chyby věřím že tam jsou, tenkrát jsem si koupil první dotykový mobil za celou vyplatu a bylo to strašné,.. s porovnáním dneška, no počkáme až to všechno odchytne. Jo a popisek u té fotografiee je vtip? Něco ve znění že palubní deska je bokem a že to aktualizace neopraví,.. no to je jasné když to tam je přimontované a pokud to vadí tak to neměl kupovat ale koupit si model s , vul. :D

Nepřihlášený Kazatel

Nevadí, závada sem, závada.. | 31.12.2017 09:43reagovat
avatar

Nevadí, závada sem, závada tam, je potřeba fanatické sektě Muskových zbožňovatelů rychle naslibovat něco nového, něco, co svět ještě neviděl. A bude zase týden klid.

Nepřihlášený

Proc to ma znacky vypadaji.. | 31.12.2017 10:04reagovat
avatar

Proc to ma znacky vypadajici jako britsky?

Nepřihlášený Mečhár

Reakce na: Ešte že je Silvester. Tak.. | 31.12.2017 10:07reagovat
avatar

Šak by som ich tu fšetkých na hentom internetu tutaj do riti nakopal. Elón Musk je zo všetkých nejlepší!

Nepřihlášený Roman Konečný

Reakce na: Ešte že je Silvester. Tak.. | 31.12.2017 10:58reagovat
avatar

Ač si o úrovni Autofóra (i jeho redaktorů) myslím své, v tomto případě se ho musím zastat, jelikož "antireklamu" Tesle v žádném případě dělat nepotřebuje, to Tesla více než dostatečně zvládá zcela sama.

No a patologickou úchylkou by se dala nazvat i pozice některých fanatických obdivovatelů E. Muska kteří neumí přijmout jiný názor, natož ten kritický, že?!?

Nepřihlášený Shal

A proto se první kusy dodáv.. | 31.12.2017 11:44reagovat
avatar

A proto se první kusy dodávají pouze do Kalifornie. Aby bylo možné snadno vyřešit případné problémy prvních kusů. Pán má očividně nějaký vadný kousek. Těch aut už byly dodány tisíce a neobjevují se zprávy o nějakém masivním množství problémů. Prostě mu to v servisu zadarmo opraví.

Nepřihlášený Malá sestra

To je vše jen zpoždění kvůl.. | 31.12.2017 12:12reagovat
avatar

To je vše jen zpoždění kvůli velkému bratrovi co musí dostat veškerou informaci jako první. Ať zkusí pomocí kamery nacouvat do nějakého vojenského auta nebo objektu a uvidí jak se mu vypne motor, ještě dříve než se mu to povede, pokud nebude rovnou vhodnější a možné vyhodit ho do vzduchu.

Nepřihlášený Autor je idiot

Už mě ta Vaše negativní re.. | 31.12.2017 12:43reagovat
avatar

Už mě ta Vaše negativní reklama začíná pěkně srát. Nic jste v životě nedokázal, tak akorát haníte ty, kteří se o něco snaží. Tesla je super. V tomto množství se chyby najdou vždy. Jděte už doprdele s tou Vaší negací.

Nepřihlášený jj

Reakce na: Softvér robili dnešní prog.. | 31.12.2017 12:44reagovat
avatar

Mozno mali zavolat teba nech im to nabuchas na vlastnom linuxovom jadre v pythone a so 640KB RAM ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemlezoucí

Pojďme to vyrovnat. http:.. | 31.12.2017 13:23reagovat
avatar

Pojďme to vyrovnat.

http://dfens-cz.com/jak-jsem-se-vylecil-z-hjonde- itricet/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vlastap

A takove chyby u Dacii nen.. | 31.12.2017 13:46reagovat
avatar

A takove chyby u Dacii nenajdete.Kdyz je auto super,tak je SUPER.

Nepřihlášený Ehm, ehm

Reakce na: Pojďme to vyrovnat. http:.. | 31.12.2017 14:13reagovat
avatar

To společné vyhřívání zadního skla a zrcátek má takhle skoro každé auto.

Umístění vypínače pro vyhřívání sedaček, a tedy podle mne logicky i volantu, je na správném místě. Mají to tak jednak opět téměř všechna auta, takže to většina lidí snadno najde, jednak ten interval zapnutí je snad dostatečný na to aby překlenul dobu než se kabina vyhřeje a také má ta hmota volantu nějakou setrvačnost ve vychládání.

Podle mne měl začít přečtením uživatelského manuálu. Co se týká odbíháním očima pryč a snadností obsluhy tak to se časem zlepší u každého auta. Já si u nového auta při nastupování (když už běžel motor) kolenem vypínal ESP ale přes volant jsem to tlačítko ani neviděl natož ho trefit. Dnes ho díky pozici hned u volantu trefím po slepu, ale už ho ani nevypínám protože i posez pročel postupnou optimalizací.

Jestli mi třeba na mém autě - v mnohém s podobně (protože tak nějak standardně) řešeným ovládáním - něco vadí, tak to že nemám podsvícené tlačítko právě zmíněného ohřívání zadního skla a zrcátek. Nedomnívám se přitom, že to je závadou, ale vždy když jsem v servise tak na to zapomenu. Schválně někdo napište jak to máte.

Co se uvedeného i30 týká, byla tu zmíňka o dveřích plních se vodou. To bych rozhodně neprominul. Stejně tak jako nutnost sledovat jakýkoli display, s výjimkou navigace umístění ve směru výhledu z vozidla, bez nutnosti měnit směr pohledu.

Nepřihlášený Shal

Tady je test ovladatelnost.. | 31.12.2017 14:26reagovat
avatar

Tady je test ovladatelnosti Modelu 3 na sněhu. Autoři si velmi pochvalují chování auta.

https://www.youtube.com/watch?v=qJesZgW0Rlk

Nepřihlášený kolemkráčející

Chlapi, nechte už toho vzáj.. | 31.12.2017 14:52reagovat
avatar

Chlapi, nechte už toho vzájemného napadání. Na silnicích možná jednou opravdu potkáme jenom elektromobily, ale to je ještě dlouhá cesta. Musk ani jiná vlaštovka jaro nedělá. A už vůbec nelze dosáhnout technického pokroku žádným nařízením, nebo směrnicí. Dokonce ani tou unijní. Ještě si pamatuju jak poručíme větru, dešti.. Dnešní unijní komsomolci jsou ještě ostřejší. Ale to je na dlouhé povídání..

Je mi líto, ale na jinak téměř bezchybné koncepci EV je slabé místo právě v těch bateriích jako takových. Silná slova o tom, jak se každý rok zvedá jejich kapacita o desítky procent jsou právě.. jen slova.

Byly doby kdy jsem kupoval tužkové nabíjecí aku jako o život. To byla nádhera - dvě sady a a inteligentní nabíječka a budu mít vystaráno.. Postupně odcházely nabíječky i aku. Ještě jich mám asi tak třicet, je mi líto to vyhodit, ale už to nepoužiju. Klekly vždycky když jsem to nečekal. Teď kupuju alkalické a mám pokoj. No a baterie v mobilu, GPS, noťasu, tabletu, akuvrtačce.. Mám rok starou akuvku Makita, baterie K.O. Možná to taky znáte..

Takže všem do příštího roku - hodně zdraví a ať se vám vaše očekávaní vyplní..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Ešte že je Silvester. Tak.. | 31.12.2017 15:35reagovat
avatar

To nedělá žádné Autofórum a podobně, to zvládá Tesla dost dobře sama, ona je ta kdo vyrábí nekvalitu... weby o tom samozřejmě informují a je to tak v pořádku protože to je jejich úloha, takže nechápu o co ti jde - omezit svobodu projevu? Vytvořit tlak na to, aby bylo informováno nepravdivě a zkresleně? No prostě trapné. Ale můžeš se také stát atuorem článků když ti tak vadí styl, jakým to dělají…

Vidím také že se zde "stávám populárním" - trollové mají z nějakých svých prapodivných pochybných důvodů potřebu parodovat mi nick a zkoušet napodobovat způsoby projevu s tím, že si do textu nenápadně vkládají své psychologické vsuvky typu "na jinak téměř bezchybné koncepci.." a podobné. Smůla hoši, ale beru to jako signál že je to vážnější než jsem si myslel, asi zvážím nějakou reakci - co třeba založit si web? Budete mít zas další "práci" a další důvod brát neziskové peníze od kdovíkoho za svou rozvratnou úlohu a prostor pro vkládání příspěvků přes Tor ze zahraničí s jistotou, že na vás nikdo nemůže… tak to přeci máte rádi, ne?

Nepřihlášený Shal

Pro zájemce, zde je opravd.. | 31.12.2017 15:53reagovat
avatar

Pro zájemce, zde je opravdu hodně detailní představení Modelu 3.

https://www.youtube.com/watch?v=_DT0vDMWsq4

Nepřihlášený tesla je mrdka

Tesla a podobný elektrošro.. | 31.12.2017 16:07reagovat
avatar

Tesla a podobný elektrošrot je podvod a chyták na rozežrané naivní a slabomyslné a Musk je podvodník a zločinec.Jen by mě zajímalo,kdy toho prolhaného židáka konečně za jeho podvody pověsí.

Nepřihlášený Luboš

Tesla Model 3, hmm pokrok.. | 31.12.2017 16:10reagovat
avatar

Tesla Model 3, hmm pokrok nezastavíš, ovšem za ty peníze dle mě nic moc, zrychlení fenomenální, design nic moc, moc plastů. Výdrž baterie, zima topíš, tma svítíš, městský provoz kde se rozjíždíš, brzdíš nic moc, chce to ještě čas a nové technologie baterek. Dobíjecí stanice v ČR hrůza. Dobiješ stejně z části energií která se vyrobí v uhlených elektrárnách, které stejně nechávají i přes odsíření a růzbé filtry negativní eko stopu. Velký display je pěkný, ale pokud se většina řidičů nenaučí ovládat vozidlo hlasem je nebezpečný, trefit se prstem na konkretní ikonku odvádí pozornost, tlačítka jsou bezpečnější, ale je to hezký....Není na světě tolik lithia aby všichni jezdily na baterie, ale díky lidem jako je Mask se lidstvo posouvá dopředu. Ať si každý koupí co chce a na co má. Za mne zatím ne, musel bych si koupit dlohou prodlužku a házet ji ze 7 patra z paneláku to by bylo neefektivmí. Pěkného silvestra všem příznivcům aut...

Nepřihlášený

„Pokud nejste ochotni mimo.. | 31.12.2017 16:43reagovat
avatar

„Pokud nejste ochotni mimořádně riskovat, musíte se spokojit s obyčejností.“ - Jim Rohn „Používáme-li fosilní palivo k získání energie, žijeme s podstaty a zdroje rychle vyčerpáme. Tato metoda je barbarská a zbytečná, a musí být zastavena v zájmu budoucích generací.“- Nicola Tesla „Neselhal jsem 10000 krát. Našel jsem 10000 způsobů, které nefugují.“- Thomas Alva Edison „Pouze ti, kteří byli natolik naivní, že si mysleli že dokážou změnit svět, ho dokázali opravdu změnit.” - Steve Jobs „Úspěch je chůze od neúspěchu k neúspěchu bez ztráty nadšení.“ - Winston Churchill „Chtěli byste, abych vám dal vzorec na úspěch? Je to docela jednoduché, opravdu: Selhávejte dvakrát více. Myslíte o neúspěchu jako o nepříteli úspěchu, ale tak to vůbec není. Můžete být znechuceni neúspěchem nebo se z něj poučit, takže jděte vpřed a chybujte. Udělejte vše, co můžete. Protože si pamatujte, že jedině tak dosáhnete úspěchu.“ - Thomas J. Watson „Nejprve vás ignorují, pak se vám smějí, potom s vámi bojují a nakonec vyhrajete.“ -Mahátmá Gándhí Tesle držím palce, aby vytrvala .

Nepřihlášený Mm

Zazrak se nestal a Autofor.. | 31.12.2017 17:04reagovat
avatar

Zazrak se nestal a Autoforum neprestalo otravovat ctenare kazdodennimi clanky o Tesle.

Nepřihlášený

Elon Musk je inspirací vše.. | 31.12.2017 17:54reagovat
avatar

Elon Musk je inspirací všem lidem, že i jeden člověk může změnit svět, má-li dost odhodlání, odvahy, talentu a schopnosti vést a motivovat druhé.

Nepřihlášený Spravedlivý, smrt vám zvěstující

Musk je především produkt.. | 31.12.2017 18:41reagovat
avatar

Musk je především produkt dnešní doby.

Tedy ano může být pro mnohého i inspirující. Také je podstatné, že tě obdivovateli ani nenapadne přemýšlet a sdělit nám v čem, že je vlastně inspirující. Sdělit jen tak obecně něco takového je jednoznačně blábol, protože Musk rozhodně není idol po všech stránkách, natož hodný následování. Alespoň tomu věřím, i přes to že doba je už hodně zvrácená a kdejaký lehkoživka touží být maximální obdivovanou lehkoživkou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Musk je především produkt.. | 31.12.2017 18:56reagovat
avatar

Vtipné nazývat lehkoživkou někoho kdo je podle všech jeho známých workoholik co pracuje i 100 hodin týdně.

Ty znáš někoho kdo je/byl idol a dokonalý člověk po všech stránkách a neměl žádnou vadu? Musk je člověk, který si rozhodně nebere jednoduché úkoly a udělá všechno pro to aby je naplnil. Ikdyby pro to mě o vše přijít. A rozhodně to nedělá pro peníze. Vydělat by se dalo mnohem jednodušeji než investovat do oborů, kterým před 15 lety nikdo nevěřil - kosmonautika a elektromobily. Musk to dělá, protože věří, že se věci dají dělat lépe.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Spravedlivý, smrt vám zvěstující

Reakce na: Vtipné nazývat lehkoživkou.. | 31.12.2017 19:04reagovat
avatar

A to se chlubíš, nebo si zoufáš nad diagnózou? Vážně, začni žít i přemýšlet tak nějak racionálně a normálně!

Nepřihlášený Spravedlivý, nejen smrt zvěstující

Reakce na: Vtipné nazývat lehkoživkou.. | 31.12.2017 19:16reagovat
avatar

To že Musk má nějakou vizi, že to případně nedělá pro vlastní obohacení ale z principu protože šmůže a chce... To vše je nepodstatné. Byl zneužit a je dokonce i jedno zda mu bylo dáno nebo mu byla předložena vize toho komu (a čemu) nevědomky spolu-slouží.

Ano dokonalý existoval. Ale tvé hodnoty neprobíral (ne přímo tak jak ty bys to přijal) a nezajímaly ho. I když o něm zrovna mluvím v minulosti, není mrtvý, stejně jako jeho živý a stále stejný Otec. Bylo mu dáno zemřít za mnohé, svůj život vzít zpět. Byla mu dána veškerá moc nad vším co znáš a umíš i neumíš si představit a zrovna za doby našich životů přichází ujmout se vlády nad královstvími země. Zove se Ježíš, syn člověka, syn Boha všemohoucího, jediného a nestvořeného. Pamatuj s jeho jménem je spojená veškerá moc a jen on tě může uzdravit i ochránit od vládce tohoto světa, který tě uspěšně svádí a ovládá, patříš mu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To že Musk má nějakou vizi.. | 31.12.2017 19:19reagovat
avatar

Ty jsi ale exot. Běž se raději modlit

Nepřihlášený Spravedlivý, nejen smrt zvěstující

Reakce na: Vtipné nazývat lehkoživkou.. | 31.12.2017 19:23reagovat
avatar

Ještě bys měl vědět, že vše co se děje je správně. Otec, Bůh, to dopustil. Dopustil a mnohé se děje z jeho vůle, ale současně i z vůle vaší, spravedlivě dle řádu, který stanovil a jenž vychází z jeho podstaty.

Chval ho pokud dokážeš pochopit, že každému je dáno dožít jinak a nepovažuješ svůj osud za nespravedlivý a strašlivý.

Nepřihlášený Spravedlivý, nejen smrt zvěstující

Reakce na: Vtipné nazývat lehkoživkou.. | 31.12.2017 19:25reagovat
avatar

A ty víš co je to motlitba?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A ty víš co je to motlitba.. | 31.12.2017 19:45reagovat
avatar

On to asi ví ale ty asi ne, motlitba nic není, nemyslels modlitba. :D

Nepřihlášený

Nekomu stačí i ta malá h.. | 31.12.2017 19:57reagovat
avatar

Nekomu stačí i ta malá

https://www.youtube.com/watch?v=6K_nTNvyTtE

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Spravedlivý, nejen smrt zvěstující

Nechodím na You Tube. Poku.. | 31.12.2017 20:02reagovat
avatar

Nechodím na You Tube. Pokud něco chceš sdělit, napiš to teď a tady! Ať už je vás kolik chce, či o kolik jde "osobností".

Nepřihlášený

Reakce na: Nekomu stačí i ta malá h.. | 31.12.2017 20:06reagovat
avatar

Vyměnil Audi za Teslu Dobrý ( smích )

Nepřihlášený

Zde je článek z roku 2015,.. | 31.12.2017 21:52reagovat
avatar

Zde je článek z roku 2015, kde Fritz Indra, kterého Prokopec rád cituje, předpovídá blízký konec Tesly a vychvaluje si tříválce. Tříválce jsou budoucnost spalováků :D

http://www.handelsblatt.com/auto/test-technik/intervie w-mit-fritz-indra-tesla-wird-scheitern/11830774.html

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

I kdyby byl, jakože není -.. | 31.12.2017 23:20reagovat
avatar

I kdyby byl, jakože není - tak "No a co?" Normální člověk přeci dokáže srovnat to, co zrovna čte, s tím co ví… Na Autofóru se sice píše o autech celkem "nudným a studeným" stylem, ale určitě ne " jen samé blbosti" jak tu mnozí tvrdí, to by ti z Autofóra (jakože team) daleko nedošli a příliš dlouho neobstáli.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fela

Reakce na: Mozno mali zavolat teba ne.. | 1.1.2018 08:46reagovat
avatar

.. nuž keby zaplatili, čoby nie ;)

(robím v C a ASM)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: I kdyby byl, jakože není -.. | 1.1.2018 09:02reagovat
avatar

Jo, bulvar, otravna kazdodenni Tesla, pomluvy italskych aut, Dacia Duster a neregulovane diskuse plne vulgarismu. Dosli fakt daleko, druhy takovy web neznam. Obdivuhodna prace teamu Autofora.

Nepřihlášený jsemtu

Tragédie je, že Musk nic n.. | 1.1.2018 09:20reagovat
avatar

Tragédie je, že Musk nic nepochopil. Začíná s luxusním modelem, plným vychytávek a skvělého designu. Každý další je ještě vychytanější. Ale tohle si koupí jedno promile zákazníků (možná). Přitom inspiraci má doma . Když starý pan Ford začal hrnout počátkem dvacátého století legendární Ford T, bylo to prajednoduché auto, dostupné každému. Tím spustil automobilový boom.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mm

Reakce na: I kdyby byl, jakože není -.. | 1.1.2018 10:10reagovat
avatar

S Autofórem jsem se poprvé setkal, když mě na něj známý upozornil ( hodnotili tam - samozřejmě jen na základě nějakého převzatého článku a bez osobní zkušenosti, jak mají ve zvyku - auto, kterým jezdím ). Od té doby nevycházím z údivu, co se také dá prezentovat jako motoristická novinařina. Snad to má své - nenáročné - čtenáře, ale já důvod k dalšímu čtení nenacházím.

Nepřihlášený Jméno

Co na tom ,že to nefunguje.. | 1.1.2018 10:36reagovat
avatar

Co na tom ,že to nefunguje .To nevadí .Peníze tečou a nabídneme další virtuální realitu,samozřejmě za zálohu a tady, se to nějak dořeší ....... Hlavně ,že si můžu dělat co se mi zlíbí a ještě ve mně vidí vizionáře . Hodně velké pískoviště si pan Musk zvolil.Klobouk dolů.

Nepřihlášený Matus

Uplne bezne problemy vw gr.. | 1.1.2018 10:53reagovat
avatar

Uplne bezne problemy vw group alebo groupe psa pri uvedeni noveho modelu na trh

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Tragédie je, že Musk nic n.. | 1.1.2018 13:05reagovat
avatar

Model 3 je jednoduché a funkční auto. Designově velmi povedené a podle přibývajících recenzí velmi dobře vymyšlené. Jeho majitelé jsou s ním na výsost spokojeni. Uvedl jsem tu 2 videa.

Model 3 bude obrovský úspěch. A teď si vemte, že Tesla má nejrozsáhlejší síť nabíjecích stanic na světě a staví další. Až ty milióny Tesel budou jezdit na Muskovy nabíječky, tak to bude hodně dobrý byznys. A co teprve až za pár let bude mít Tesla funkčního autopilota a lidi si začnou přivydělávat tak, že nechají taxikařit svoje auta místo aby jim stála na parkovištích, aby si vydělali na splátky a provoz. V té době už budou na ulicích milióny Tesel. A z každé jízdy bude mít Musk provizi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tragédie je, že Musk nic n.. | 1.1.2018 13:19reagovat
avatar

Prostý človíčku Ty jsi nic nepochopil.

Nepřihlášený

Reakce na: Model 3 je jednoduché a fu.. | 1.1.2018 14:04reagovat
avatar

Napsáno už bylo mnoho

http://www.hybrid.cz/tagy/tesla-model-3

Nepřihlášený jj

Reakce na: .. nuž keby zaplatili, čob.. | 1.1.2018 15:17reagovat
avatar

skus to v strojovom kode v sestnackovom ukladaci, potrebujeme zakazkovy ERP system, plne graficke UI, testovaciu verziu chceme do 30 dni ;-)

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Model 3 je jednoduché a fu.. | 1.1.2018 18:20reagovat
avatar

Cena...! A poměr cena / výkon či cena / užitná hodnota - na tom se prostě a jednoduše láme chleba, takže s podobnými prohlášením co jsi uváděl bych byl hodně opatrný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Model 3 je jednoduché a fu.. | 1.1.2018 18:49reagovat
avatar

Tak urcite. Nezpomen si to prerikavat vecer pred spanim. Tupost fanousku tesly nezna hranic, jak Shal a dalsi dnes a denne prokazuji.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Cena...! A poměr cena / výk.. | 1.1.2018 19:34reagovat
avatar

Cena odpovídá jiným autům stejné kategorie a velikosti. Užitná hodnota je pro městské auto vyšší než auto se spalovacím motorem. Nesmrdí, je tižší, svižnější, díky baterkám má nízko položené těžiště a bytelnou kostru, která se nekroutí ani nedeformuje při nehodě.K tomu velký kufr a jeden malý vepředu. Má rekuperaci energie, takže spotřeba je daleko efektivnější při jízdě po městě, kde se často mění rychlost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Tak urcite. Nezpomen si to.. | 1.1.2018 19:36reagovat
avatar

Ty tu jenom dokazuješ, že evoluce je vážně vybíravá a tebe jenom těsně minula.

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Cena...! A poměr cena / výk.. | 1.1.2018 19:39reagovat
avatar

A to jsem zapomněl na mnohem levnější provoz, bezúdržbovost a nižší servisní náklady, jak dokazují i články tady na Autoforu, kde vlastníci taxislužeb porovnávali náklady na servis a dobu nutnou pro servis u Modelu S a Mercedesu S class.

Nepřihlášený Mm

Reakce na: Tak urcite. Nezpomen si to.. | 1.1.2018 20:16reagovat
avatar

Ty musis mit tezkej zivot.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Cena odpovídá jiným autům.. | 1.1.2018 20:29reagovat
avatar

Tak určitěě :-D

Tohle nepotřebuje komentář, ale jedno přeci dodám - nějak jsi pozapomněl na cenu ojetých.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Ty musis mit tezkej zivot... | 1.1.2018 20:58reagovat
avatar

Naopak, delam neco podobneho, co Musk. Hledam hejly, kteri mi plati muj bezstarostny zivot. Zdravim z Filipin.

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Tak určitěě :-D Tohle n.. | 1.1.2018 21:02reagovat
avatar

Co tu plantáš ojeté? Mluvil jsi o ceně auta a srovnáváme snad cenu auta stejné kategorie a ta je srovnatelná. Při mnohem nižších provozních nákladech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Co tu plantáš ojeté? Mluvi.. | 1.1.2018 21:43reagovat
avatar

Nepochopil jsi. Dnes 70 % nových aut kupují firmy, po amortizaci je zpravidla odprodávají dále a auta se tak dostávají do rukou obyčejných lidí, ale za trochu lepší cenu (rovnající se opotřebení, plusmínus). V případě elektra jaksi nebude co odprodávat, po amortizaci (zpravidla 5 nebo 6 let) to bude baterková mrtvola, v některých případech ještě dříve. Cena baterie 80 % nového auta, a to ještě v tom lepším případě - nediv se že lidi elektromobily nechtějí, je to totiž ve skutečnosti ze všech stran ždímačka na prachy a nabízí za to do finále méně, než současná auta. Stačí se porozhlédnout už teď po trhu ojetých, je plný "aut" kategorie "Leaf" a podobných, které nikdo nechce - má to svoje důvody.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Nepochopil jsi. Dnes 70 %.. | 1.1.2018 22:38reagovat
avatar

Není to 70 procent, ale 50-60 procent. Firmy obvykle kupují auta na operativní leasing s průměrnou délkou trvání 3 roky. Baterie Tesly má životnost 8 let. Opravdu netuším, kde jsi vzal tu cenu 80 procent z ceny nového auta, ale předpokládám, že to číslo můžeš nějak doložit. Navíc výrobní cena baterií stále klesá. Aktuálně se výrobní cena baterie pohybuje kolem 1/3 z ceny auta. Tesla zatím náhradní baterie ani neprodává.

Taky je dost mimo informace, že elektromobily nikdo nechce. Prodeje elektromobilů a plug-in hybridů rostou o 70 procent ročně (v poměru 3:2 pro elektro). Letos byla poprvé překročena hranice 1.000.000 těchto automobilů. Z toho Tesla prodala 100.000 luxusních Modelů S a X a má 500.000 objednávek na trojku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Není to 70 procent, ale 50.. | 1.1.2018 23:59reagovat
avatar

První odstavec: Na tom nezáleží, i kdyby ty korekce byly pravda - podívej se čím lidi jezdí, pak ti to dojde: Průměrný věk vozidel 14.5 roku - ať tak či tak, prostě na to nemáme.

http://www.autosap.cz/zakladni-prehledy-a-udaje/s lozeni-vozoveho-parku-v-cr/#1112

Poměr 3:2 pro elektro vs. hybrid? Srandisto :-D Tady je vidět něco úplně jiného - hybridy mají procento, elektro desetinu.

http://portal.sda-cia.cz/stat.php?m#rok=2017&me sic=11&kat=OA&vyb=pt&upr=ptznacky&obd=r&jine=false&lang=CZ&s tr=nova

Pro zajímavost: Můžeš srovnat podíl elektra v registracích (0,11 %) s podílem elektra v prodejních inzercích (0,13 % Sauto například) - je větší v inzercích, tzn. lidi se toho snaží spíš zbavovat, než aby registrovali nová. Další zajímavostí (taky z Sauta) je, že elektrických Fiatů 500 je tam na prodej aktuálně 45 kusů, tj. zhruba stejný počet jako benzínových a naftových (dohromady). Co je ještě zajímavější - za poslední asi 4 roky (dle statistik v odkazech) u nás nikdo neregistroval elektrický Fiat 500, přesto jich je u nás 45 na prodej (za vesměs strašlivé ceny, na to že je to malé tříleté či čtyřleté auto, tj. nejspíš dotaženo bůhvíodkud a někdo s tím zkouší překupničit).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: První odstavec: Na tom nez.. | 2.1.2018 00:06reagovat
avatar

Oprava - elektrických 23, 45 dohromady

Nepřihlášený Shal

Reakce na: První odstavec: Na tom nez.. | 2.1.2018 00:31reagovat
avatar

Zaprvé je ti jasné, že tady nemluvíme o Sautu, ale o globálním trhu? Elektromobily jsou zatím doménou vyspělých trhů. K nám se teprve pomalu dostávají s tím jak roste nabídka a klesá cena.

Zadruhé není hybrid jako hybrid. Řeč byla o plug-in hybridu. Plugin hybridy se počítají mezi elektromobily, protože to jsou fakticky elektromobily s malým motorem pro dobíjení baterií. A zde je to 3:2 pro čisté elektromobily proti plug-in hybridům a dohromady se jich prodalo letos přes 1.000.000 a každý rok prodeje rostou o 70 procent.

Nepřihlášený Shal

Reakce na: První odstavec: Na tom nez.. | 2.1.2018 00:45reagovat
avatar

Až se začne masově vyrábět Model 3, tak se teprve otevřou stavidla. Tesla bude mít problém příštích několik let uspokojit poptávku.

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

O trhu tu mluvíš jenom ty,.. | 2.1.2018 01:35reagovat
avatar

O trhu tu mluvíš jenom ty, já tu celou dobu od začátku hovořím o ceně (která s tím samozřejmě souvisí). Budou to tedy spíš stavidla jen malého rybníčku - prostě tu dražší, horší a časem neprověřenou technologii jednoduše většinově vynecháme, protože na ni nemáme a nemůžeme si ji z mnoha důvodů dovolit (přičemž jezdit samozřejmě potřebujeme i nadále).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: O trhu tu mluvíš jenom ty,.. | 2.1.2018 02:21reagovat
avatar

Nemáme na ni? Těch milión aut ročně a rychle rostoucí tendenci ignoruješ? Ony i klasická auta byly kdysi jenom pro bohaté. Stejně jako mobilní telefony, počítače. Čas elektromobilů přichází. Ne někdy v daleké budoucnosti, ale právě teď a tady. Je jenom otázka času než si je bude moci dovolit většina lidí, či autonomita naprosto změní způsob přepravy a především to, jak o přepravě přemýšlíme.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nemáme na ni? Těch milión.. | 2.1.2018 02:57reagovat
avatar

Autonomní vozidla v ČR nebudou tad a tady, odhad za 20-30 let možná a víš proč, dálnice gps ukazuje dálnici ale senzory vozy ukazují pole se samíma díramy a zastaví vůz. V rakousku dálnice skoro až k hranic hotová a u nás ani nezačlo se stavět .

Nepřihlášený jirik

Reakce na: I kdyby byl, jakože není -.. | 2.1.2018 09:24reagovat
avatar

tak pro cloveka zvykleho na aeronet je jasne, ze mu ty zvratky tady prijdou uplne normalni.. :D

jediny duvod proc jsem lidi chodi, je ta prdel v diskuzich.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: tak pro cloveka zvykleho n.. | 2.1.2018 13:15reagovat
avatar

Když už sem tedy taháš Aeronet: Nahoře někdo citoval Gándhího, a to je přesně ten případ - kdyby psal Aeronet zvratky nikdo by se jím nezabýval... ovšem situace je taková že Bakalovy média včetně ČT mají poplach, kavárna neví jakou lež a jízlivost ještě by si k očernění vymyslely a všechny unisono zachvacuje panika, že jim ty jejich lži lidi už nežerou - a bojí se oprávněně.

To samé tady - je krásně vidět kdo je kdo, protože k pravdě se prostě a jednoduše nelze prolhat. Autoforum dělá svou práci velmi dobře, jen se divím že tu hromadu trollů co se tu na něj nalepilo nechává být, protože právě ti jsou ten faktor, který nakonec Autoforum pohřbí (ať už obrazně, nebo doslova).

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Nemáme na ni? Těch milión.. | 2.1.2018 13:37reagovat
avatar

Když jsme u dopravy.

Concord, boží věc, že? Taky jen pro bohatší a kde je mu konec.

V 50. letech jiná revoluce, vlaky poháněné turbínovými motory, místo těch "blbých, parních" I u nás se s tímto pohonem laškovalo. A tak nějak "se to" neprosadilo, skočili i s párama.

Mám takovej pocit, že být v daný moment "na cool vlně" a plný vizí do budoucna tak úplně jistotu budoucího úspěchu nezaručí. Nakonec stejně rozhodne výhodnost pro koncové uživatele a to od A do Z, bez kliček, zamlčených nevýhod a ostatních švindlů.

Ale číst ty vaše účty bez hostinského je někdy docela zábava.

Nepřihlášený Stan

Tesla má baterie o kapacit.. | 17.1.2018 09:51reagovat
avatar

Tesla má baterie o kapacitě cca 85 kWh. 90% lidí má doma jistič 25A, 230V. takže max. výkon 5,75 kWh. Když bych vypnul všechny spotřebiče, měl bych Teslu nabitou za cca 15 hodin. Dále, představte si, že takové auto má v ČR třeba polovina národa a většina ho bude dobíjet přes noc, výpadky sitě jsou zaručeny. Kupříkladu, Dukovany denně vyrobí 30 GWh. Takže denně můžou nabít 352.000 vozidel Tesla. Každý rok se u nás prodá cca 250.000 nových vozů. Nejsme schopni vyrobit tolik elektřiny, abychom mohli tvrdit, že v elektroautech je budoucnost... Není.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Tesla má baterie o kapacit.. | 17.1.2018 12:10reagovat
avatar

Aniž bych chtěl rozporovat ten názor o budoucnosti elektroaut, tak je ta jeden renonc. Obvyklý denní nájezd auta u nás je, nevím, řekněme 50-100 km? Na to ta Tesla potřebuje 10-20 kWh, takže má v modelovém příkladu nabito za 2-4 hodiny.

Na druhou stranu, vlastník by měl problém se dvěma dlouhými jízdami ve dvou dnech za sebou. První večer přijede domů s vycinkanou nádrží (vlastně akumulátorem) a ráno bude po osmi hodinách na polovině. Smutná situace.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif